Nee, zij is gewoon Nederlands. Maar in Zuid-Amerika hangt het voor Latino's helemaal af waar ze zijn geboren. Ik heb destijds nog wel eens twee dagen bij de immigratiedienst in Buenos Aires gecampeerd om mijn Peruaanse vriend het land in te krijgen. En dat was in het midden van de crisis daar; er was echt geen Peruaan die naar Argentinië kwam om daar stiekem te werken toen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef Vogue het volgende:
[..]
Veel plezier in Imbamburra!
Je vriendin, is zij Colombiaanse? Komt zij makkelijk de grens over? Ik weet nog dat het voor Guatemalteken heel moeilijk was om de grens over te steken naar Mexico of Honduras, hoe is dat in Latam?
Over: de zyrtec werkte. Dat waren ze wel even vergeten te melden, want de dvd op non-televisie-tijd was ook wel leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:07 schreef Fogel het volgende:
Hoe gaat het met de jeukende handen nu?
Hoe durven ze!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef flipsen het volgende:
Oh ja, en vanaf volgende week komen alle regeringsleiders van Zuid Amerika gezellig in mijn achtertuin kamperen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Thetallguy het volgende:
Dat betekent 24u werken naast de studie, vanaf januari er ook afstuderen, en daarna weer fulltime werken
Super!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Thetallguy het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik ook na afloop van mijn huidige contract kan blijven werken(van stagecontract naar tijdelijk contract naar parttime contract). Dat betekent 24u werken naast de studie, vanaf januari er ook afstuderen, en daarna weer fulltime werken
Korting op bier op Schiphol kan hij in ieder geval wel al regelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:00 schreef flipsen het volgende:
Gefeliciteerd TG! Regel je nu even dat wij allemaal met korting vliegen?
Zo te zien niet....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef flipsen het volgende:
Iedereen het weeralarm overleefd in Holanda?
We vliegen helaas niet op BAquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:00 schreef flipsen het volgende:
Gefeliciteerd TG! Regel je nu even dat wij allemaal met korting vliegen?
Gaaf TTG! Van harte!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Thetallguy het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik ook na afloop van mijn huidige contract kan blijven werken(van stagecontract naar tijdelijk contract naar parttime contract). Dat betekent 24u werken naast de studie, vanaf januari er ook afstuderen, en daarna weer fulltime werken
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:04 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand z'n vakantiefoto's al aangepast met The Squirrelizer ?
Ohhhhhquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef Gaoxing het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je dat niet?
Ditte?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:04 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand z'n vakantiefoto's al aangepast met The Squirrelizer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |