dan nog, ff doorbijten. Redden wat er te redden valtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje te laat al het tentamen morgen al is heik had hier al een beetje voor geleerd vooraf maar dat is toch minder goed gegaan als dat ik voor het tentamen van aanstaande vrijdag heb geleerd.. Dus nu moet ik nog best veel doen maar ik kan me er niet toe zetten
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet ze een keer ergens tegenin gaan.
scherp..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eigenlijk ben ik dus gewoon te laat, zeg maar.
Zit je nou mijn dr Phil kwaliteiten te onderschatten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
maar wat had je willen doen dan?
Ok nevermind dan, jammerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:18 schreef Californium het volgende:haha.... ? ligt het aan mij of snap ik de grap niet
we gaan dadelijk samen boodschappen doen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:22 schreef Californium het volgende:
heb ontbeten en daarna een boterham en wat kwark....toen treinen en winkelen en net meer een kinder gekocht want had zo'n honger
IK en niets eten![]()
Zolang het maar geen chocolade isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
echt? verrassend
heb wel echt veel gekocht....kiwi's, aardbeien, appels,even kijken wat ik kan schranzen nu
Ik had die kinder gekocht... maar das een klein reepje en een beloning dat ik de cote d'Or die ze in de aanbieding hadden bij de AH niet heb meegenomenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang het maar geen chocolade is
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
chocolade.....
Precies de reden dat ik nu dus ook maar een 15 meter CAT5e kabel heb gekocht en die in de router heb gepriktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:02 schreef Pheno het volgende:
Draadloos torrenten? Je hebt wifi G neem ik aan? Dat is max 54mbit. En dat haal je als je naast je router zit met geen enkel ander verkeer dat lastig valt.
Het delen is dan nog de kers op de spreekwoordelijke taart om de snelheid naar diepdroevig te krijgen. Wifi is kut met dat soort dingen. leuk om een beetje te surfen en kleine filpmjes te kijken, maar bv mijn muziekvideos hebben een bitrate van 16megabit, en dan kun je wuiven naar je soepelheid. Die bekijk ik nu dus ook op tv met een gigabit verbinding, dan heb ik iig geen last.
Dus of je snelheid omhoog gaat door UPC 60mbit te nemen, ik vraag het me af. Wifi zal de bottleneck worden, zeker met veel torrentverkeer.
Oh, je had het hier ook in het topic kunnen vragen, dan had ik er hier 1 op maat gemaakt. Ik heb straks weer 30 meter over na een reorganisatie van kabel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik nu dus ook maar een 15 meter CAT5e kabel heb gekocht en die in de router heb geprikt. Sinds een paar dagen pas, dus heb qua downloaden nog niets gemerkt (nog niet gedaan sindsdien). Leek me anders ook een beetje zonde worden
.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, je had het hier ook in het topic kunnen vragen, dan had ik er hier 1 op maat gemaakt. Ik heb straks weer 30 meter over na een reorganisatie van kabel.
Jup, Telfort.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ook nooit thuis, maar mijn download kan doorgaan
Wat voor snelheid had je nu liggen dan? ADSl 20mbit of zo?
Mja, ik doe het hier wel mee. Over twee weken die fibershizzle, dan zien we wel weer verderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
Torrents zijn ook niet je van het. Kan goed zijn dat telfort het torrentverkeer knijpt.
Nou heeft ie vast een klotevakantiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef SLP_ het volgende:
ik heb hem geen eens fijne vakantie gewenst
Schotland berg klimmenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij heeft ie 't ook alleen achter de schermen gepost, of ik lees de helft maar, zou ook kunnen. Waar is ie eigenlijk heen
?
Die van jou kennen we. Iedere dag moet je leren, maar komt er uiteindelijk niks van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Oh, is het tegenwoordig dan verplicht dagelijks je agenda te posten?
Hei, nie fucke nou hè!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die van jou kennen we. Iedere dag moet je leren, maar komt er uiteindelijk niks van.
Zo was weer gezellig in de nieuwe maanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:15 schreef Californium het volgende:lekker gegeten en wijntje erbij
nu zo maar even nog aan verslag werken en dan slapen
Heb ervan gehoord ja. Krijg in NL niet eens meer een biosrelease, maar straight to dvd. Erg matigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke film over de Irak-oorlog:
http://www.imdb.com/title/tt0887912/
en jij bent?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:58 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Eh?
Een Top Oss fan bij de vaste users hier?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als we naar bed gaan betekent dat niet automatisch slapen he
Heel nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat de beste jongen gewoon op verkansie is
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje ziet op de Wiki nog wel een kalendertje verschijnen waarin iedereen zijn of haar afwezigheid kan moet melden
Hoezo?? Wat denk je dan dat ik doe?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef IrishBastard het volgende:
Dat werk van jou, daar krijg ik een steeds raarder beeld van
Overigens hopen dat bedrijf waar ik een 'sollicitatiemail' naar toe gestuurd heb vandaag terugbelt
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo?? Wat denk je dan dat ik doe?
Ik zou willen dat ik zijn gereedschap hadquote:
ik kan er niet te lang naar kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die kop van die kerel ook!
Echt waar crank 1 nog leuk was is het bij 2 allemaal net iets te overdreven... maar ach, leuke wegkijkfilm met nogal wat wtf momentjes, en voor jou natuurlijk Jason om bij weg te soppen.quote:
ik ken volgens mij geen enkele meid die niet bij hem loopt te soppenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Mikkie het volgende:
Ah nee, niet weer zo'n Statham-adept-sopper.
Blèh.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ga toch terug naar je venlo topic man
Ben bang dat dat een vrij eenzame bedoeling zal worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:59 schreef Mikkie het volgende:
Da's dus net niks, eigenlijk?
Maak een mooi dorpstopic
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig is moblo er, ons zonnetje in huis.
jeweetzz dat die kaatje van die toetzenbordjuh kapoet izzzzzquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Lekkere spelling van Marokkaan
2 IBies en 3 moblos voor zhe paintzquote:
pics! of het is niet gebeurdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:24 schreef SLP_ het volgende:
Wat een kutweerBen net bij opticien geweest, nieuwe bril gekocht. Nu moet ik hem alleen nog opzetten
Ach jawel, doe niet zo flauw! Hij staat je vast supergoed! Vrouwen met brillenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:54 schreef SLP_ het volgende:
noo picsvind het al erg genoeg om mezelf met een bril op te zien
maar ik zal hem toch wat vaker op moeten want ik kan nu echt helemaal geen diepte zien enz
En helemaal als ik straks ga lessen dan moet ik hem sowieso op zetten
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach jawel, doe niet zo flauw! Hij staat je vast supergoed! Vrouwen met brillen
Kijk, precies het nieuws dat ik wil hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:46 schreef Pheno het volgende:
He, ik heb weer internet. En een afspraak met een monteur omdat mijn upc signaalsterkte opeens onder NAP ligt.
ah, we zijn dus niet de enigequote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:46 schreef Pheno het volgende:
He, ik heb weer internet. En een afspraak met een monteur omdat mijn upc signaalsterkte opeens onder NAP ligt.
Ik dacht eerst dat jij je fibre had gekregen en het hele 024 netwerk plat aan het downloaden wasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk, precies het nieuws dat ik wil hebben
Compensatiedownloadenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij je fibre had gekregen en het hele 024 netwerk plat aan het downloaden was
Echt tijden geleden dat dit gebeurd. Ze zullen wel weer door een kabel gegraven hebben bij de nieuwe weg die komt bij de Waalsprong
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach jawel, doe niet zo flauw! Hij staat je vast supergoed! Vrouwen met brillen
Dat is geluk , hoorde van een collega in Oss ( kom der maarin DKquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef SLP_ het volgende:
Is Swarma al op vakantie ofzo?![]()
En ik heb weer es geluk gehad. Ik had mn sleutel in mn fiets laten liggen. Die stond er al vanaf half 12. En mn sleutelbos valt best wel op [dr hangt van alles aan] en toen ik om 9 uur naar mn fiets liep, stond ie er nog mét de sleutels er in
Dat dat nog kan in Nederland joh
Doet niet zo'n beetje elke drukker dat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:09 schreef Californium het volgende:
Ontopic: Ik zoek een drukkerij waar ze gewoon word files voor je uitprinten en ook nog dingen voor je kunnen inbinden...? voor een student zonder printer (ik!)
Mja, dat is ook gewoon dom. Al helemaal als je pakketbezorger bent en daarmee dus verantwoordelijk voor al die zendingen. Wat is nou de moeite om je auto van het contact te halen en de sleutel mee te nemen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is geluk , hoorde van een collega in Oss ( kom der maarin DK) iets minder leuks. Even een pakketje afgeven van te voren op het postkantoor voor de rit, lopende motor, je kent het wel
Komt ze terug, bus + 150 pakketten gejat.
Ik lees ff terug intussen![]()
oja en voor de adviseurs hierVast contract na baantje via uitzendbureau.
oke... kan ik dan gewoon een usb stick meenemn of wat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doet niet zo'n beetje elke drukker dat?
Mja, kan wezen. Het blijft laksquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
En toch he Mikkie, doen 9 vd 10 bezorgers dat. Zie het zo vaak gebeuren, nagenoeg elke koerier, of dat nou post of pizza is. Heb wel vaak de neiging om als ik dat zie, gewoon die wagen een stuk verderop te zetten. Gewoon om ze te laten zien hoe snel het gebeurd is
Ja. Vaak hebben ze usb of als je plaatjes wilt, zo'n kaartlezer voor allerhande cameras.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
oke... kan ik dan gewoon een usb stick meenemn of wat?
Shit, mosterd maaltijd moment....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Californium het volgende:
Ah! gevonden Hier: http://www.studiosky.nl/ kun je je USB meenemen en dan laten inbinden
ook? tofquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Vaak hebben ze usb of als je plaatjes wilt, zo'n kaartlezer voor allerhande cameras.
Nicequote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef LastRequest het volgende:
Hoihoi
Zit even in een café en heb m'n laptop meegenomen.. want hier gratis wifi en de rest is voetbal aan het kijken.
Toevallig nog iemand hier?
Als het moet, dan moet hetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
ook? tof
Wordt wel veel bedenk ik me net: mijn verslag in 4 voud en inbinden en veel papieren voor mijn portfolio
Hoiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik ken volgens mij geen enkele meid die niet bij hem loopt te soppen
Nee ik bedoelde idd in het topic, zit zelf nog in Cyprusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht, hier is 't nijmegentopic, en je bent nog heul niet thuis. Hoi anyway
Jah dat klopt... maar alleen een beetje nutteloos dat ik hem in 3-voud moet inleveren (die 4e is uiteraard voor mijn eigen collectie) en dat portfolio makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het moet, dan moet hetZelf printen is meer werk, laat staan inbinden
Dat kon ik ook! maar toen was het nog niet helemaal afquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde idd in het topic, zit zelf nog in Cyprus
Cali dat printen is kut ja... ik kon het gelukkig op stage doen
Het leven is oneerlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah dat klopt... maar alleen een beetje nutteloos dat ik hem in 3-voud moet inleveren (die 4e is uiteraard voor mijn eigen collectie) en dat portfolio makenEn volgende week introductie die duur gaat worden en mijn bankrekening geeft niet een heel hoog bedrag aan
Maarja... dit MOET gewoon
Seizoen 1 heb ik op tv gezienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef SLP_ het volgende:
Net weer een aflevering gezien van The UnitZo'n vette serie
Ik ben nu met seizoen 4 bezigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Seizoen 1 heb ik op tv gezien. Niet echt een vrouwenserie
.
Omdat 't een oorlogsserie isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben nu met seizoen 4 bezigEn hoezo geen vrouwenserie
Wat dacht je van Bob Brown
Wat boeit het nou waar het over gaat? Als er een lekker ding inspeelt is het altijd goedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat 't een oorlogsserie is?
Als de motor een beetje warm blijft zal dat meevallen. Maar goed, dat is altijd goedkoper dan een gejatte bus en 150 gejatte postpakkettenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoeveel die auto's daaronder te lijden hebben eigenlijk, dat continu starten/stoppen
Nu pasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook maar eens mn nest in inderdaad. Veel te vroeg weer de wekker.
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:34 schreef HostiMeister het volgende:
Zal ik ook zo maar eens naar huis gaan
Laffe zak!quote:
O, dus jij zat net aan die harige zak van die laffe zak?quote:
Alsof je met iemand wat moet hebben om elkaar af te werken alsof je net vijf jaar isoleercel achter de rug hebt! Ouderwetsch vrouwmensch!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:04 schreef Californium het volgende:
waarom denk iedereen dat ik iets met hosti heb
en klopt... ik zit thuis omdat ik belangrijker dingen heb te doen
eht he??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof je met iemand wat moet hebben om elkaar af te werken alsof je net vijf jaar isoleercel achter de rug hebt! Ouderwetsch vrouwmensch!![]()
Hoe vlot de/het scriptie/verslag?
Ja, haal haar eens uit je kelder.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 05:59 schreef Mikkie het volgende:
Aaaah kak... ik ben niet gemaakt voor opstaan om deze tijden
wat een kut tijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:27 schreef royjn het volgende:
[..]Ben je student ?
Dagelijk moet ik om 5:30 opstaan, wen je vanzelf aan
Zeker, maarja ik werk in de randstad. Zit nu in Odijk te werken.quote:
Aah poepie tochquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar hoi zeggen
goed! denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe vlot de/het scriptie/verslag?
Ik zit hier op het kantoor goed, en ik ga hier ook niet weg voorlopigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:52 schreef Californium het volgende:
Haha
He jammerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zit hier op het kantoor goed, en ik ga hier ook niet weg voorlopig
Jammer? Jij vind het leuk om mij te zien afzien??quote:
sterker nog! Begint zondag al... t/m de 25ste...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
Begint jullie intro maandag al dan?
Dacht dat jullie de 24e pas begonnen
jah ik weet het.... maar het ligt niet helemaal bij mij....ik moet alleen de correcties verwerken... in zoverre ik die krijg.... En David moet er een handtekening opleggenquote:
Maar als je het in juli bijvoorbeeld af had was het natuurlijk minder afhankelijk geweest van anderenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
jah ik weet het.... maar het ligt niet helemaal bij mij....ik moet alleen de correcties verwerken... in zoverre ik die krijg.... En David moet er een handtekening opleggenDus tis ook van anderen afhanklijk
Jah mama!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar als je het in juli bijvoorbeeld af had was het natuurlijk minder afhankelijk geweest van anderenMaar dan nog, komt wel goed, bijna tijd voor een weekje relaxeren en feesten
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah mama!hou alsjeblieft je mond daarover! zeg! Ga jij eerst maar eens je studie afmaken voordat jij degene mag zijn die zegt dat ik alles teveel op het laatste moment doe
![]()
Maar feesten idd
nou nee maar je bent volgens mij nummer tien die dit zegtquote:
Ik heb het wel door, ik maakte gewoon een geintje joh, weet ik veel dat jij weer helemaal nuclear gaatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
nou nee maar je bent volgens mij nummer tien die dit zegt, die niet doorheeft dat ik het zelf weet, en die niet snapt dat iemand na 10 maanden ongeveer 7 dagen per week werken vakantie HOOGNODIG is en ik lichamelijk en mentaal helemaal dood was....
Helemaal nuclear? sorry dat je het op die manier ziet... IK heb gewoon geen zin in die opmerkingen hoe grappig ze ook bedoelt zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb het wel door, ik maakte gewoon een geintje joh, weet ik veel dat jij weer helemaal nuclear gaatSorry. Ik hoop dat je met een 9 afstudeert, dat heb je met jouw mate van inzet wel verdient.
Ontwapenend is denk ik wat ik bedoelde, niet erg aardig van je, jammer dat je het verkeerd opvat.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Helemaal nuclear? sorry dat je het op die manier ziet... IK heb gewoon geen zin in die opmerkingen hoe grappig ze ook bedoelt zijn
Erg he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cali & Hosti schijnen niets te hebben, maar ze zeiken wel als een bejaard echtpaar!
picz, vandaag wel, tochquote:
Ik mag hopen dat je dr doet! Zoveel gezeik zonder geneuk? Dan zou ik dr gewoon neerhoeken!quote:
Je bent niet de eerste die dat zegtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dr doet! Zoveel gezeik zonder geneuk? Dan zou ik dr gewoon neerhoeken!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, haal haar eens uit je kelder.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dr doet! Zoveel gezeik zonder geneuk? Dan zou ik dr gewoon neerhoeken!
Inderdaad! Een mod die even komt rellen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
Wie heeft het hier over voor of tegen Cali, Piet??
Lekkere mod ben jij
Hoe komt het, meis?quote:
Semiquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:27 schreef royjn het volgende:
[..]Ben je student ?
Dagelijk moet ik om 5:30 opstaan, wen je vanzelf aan
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hebben al vastgesteld dat ik gewoon een watje bent wat betreft mijn exxen. Spuit 11quote:
Is dat tevens de reden dat het nu ex-en zijn? Ze zochten toch een ECHTE vent?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We hebben al vastgesteld dat ik gewoon een watje bent wat betreft mijn exxen. Spuit 11
Tijdens de relatie ben ik een echte vent, ik word pas een bitch als het uit gaat, dan laat ik over me heen lopenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat tevens de reden dat het nu ex-en zijn? Ze zochten toch een ECHTE vent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |