Seizoen 1 heb ik op tv gezienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef SLP_ het volgende:
Net weer een aflevering gezien van The UnitZo'n vette serie
Ik ben nu met seizoen 4 bezigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Seizoen 1 heb ik op tv gezien. Niet echt een vrouwenserie
.
Omdat 't een oorlogsserie isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben nu met seizoen 4 bezigEn hoezo geen vrouwenserie
Wat dacht je van Bob Brown
Wat boeit het nou waar het over gaat? Als er een lekker ding inspeelt is het altijd goedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat 't een oorlogsserie is?
Als de motor een beetje warm blijft zal dat meevallen. Maar goed, dat is altijd goedkoper dan een gejatte bus en 150 gejatte postpakkettenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoeveel die auto's daaronder te lijden hebben eigenlijk, dat continu starten/stoppen
Nu pasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook maar eens mn nest in inderdaad. Veel te vroeg weer de wekker.
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:34 schreef HostiMeister het volgende:
Zal ik ook zo maar eens naar huis gaan
Laffe zak!quote:
O, dus jij zat net aan die harige zak van die laffe zak?quote:
Alsof je met iemand wat moet hebben om elkaar af te werken alsof je net vijf jaar isoleercel achter de rug hebt! Ouderwetsch vrouwmensch!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:04 schreef Californium het volgende:
waarom denk iedereen dat ik iets met hosti heb
en klopt... ik zit thuis omdat ik belangrijker dingen heb te doen
eht he??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof je met iemand wat moet hebben om elkaar af te werken alsof je net vijf jaar isoleercel achter de rug hebt! Ouderwetsch vrouwmensch!![]()
Hoe vlot de/het scriptie/verslag?
Ja, haal haar eens uit je kelder.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 05:59 schreef Mikkie het volgende:
Aaaah kak... ik ben niet gemaakt voor opstaan om deze tijden
wat een kut tijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:27 schreef royjn het volgende:
[..]Ben je student ?
Dagelijk moet ik om 5:30 opstaan, wen je vanzelf aan
Zeker, maarja ik werk in de randstad. Zit nu in Odijk te werken.quote:
Aah poepie tochquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar hoi zeggen
goed! denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe vlot de/het scriptie/verslag?
Ik zit hier op het kantoor goed, en ik ga hier ook niet weg voorlopigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:52 schreef Californium het volgende:
Haha
He jammerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zit hier op het kantoor goed, en ik ga hier ook niet weg voorlopig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |