Dat fiberpower krijgen wij hier ook over 'n week of twee. Is 't wat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:08 schreef Pheno het volgende:
Ah, tegenwoordig valt het mee, in het begin van fiberpower was het even triestig.
Zondag de 16e t/m dinsdag de 25equote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, in de krant stonden al verhalen. Dacht dat 't overal gelijk liep.
Maar wie doet er mee dan?
Beestfeestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zondag de 16e t/m dinsdag de 25e.
Ik had wel mee willen doen, maar toch besloten af te haken. Ik ga wel net als vorig jaar een avondje of twee sfeer proeven en kijken.
Ik behaal de snelheid waarmee geadverteerd wordt, dus ja, ik vind het wel wat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat fiberpower krijgen wij hier ook over 'n week of twee. Is 't wat?
Dat zou mooi zijn, want wij gaan geloof ik voor de 60 Mbps variantquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik behaal de snelheid waarmee geadverteerd wordt, dus ja, ik vind het wel wat.
Áls de centrale het aankan, Áls je een computer die snel genoeg is tot router kan modificeren, Áls je de software goed instelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:04 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, ik had 't daar laatst op werk nog over. Aangezien hier in huis een 52 aderig ISRA binnen komt, zouden we zo'n 21 ADSL verbindingen kunnen aanvragen in deze woningAls je dan al die modems doorverbindt met een router die dat aankan, en kan verdelen (eventueel een aantal tussenstappen) kun je dus een reële snelheid halen van 252 Mbit down
Je betaalt alleen ook wel 420 euro in de maand aan abonnementskosten
120mb is een stuk goedkoper bij UPCquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:04 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, ik had 't daar laatst op werk nog over. Aangezien hier in huis een 52 aderig ISRA binnen komt, zouden we zo'n 21 ADSL verbindingen kunnen aanvragen in deze woningAls je dan al die modems doorverbindt met een router die dat aankan, en kan verdelen (eventueel een aantal tussenstappen) kun je dus een reële snelheid halen van 252 Mbit down
Je betaalt alleen ook wel 420 euro in de maand aan abonnementskosten
Moet ik 't nog gaan uitleggen?quote:
Haha ja ík zat inderdaad ook aan uitbreiden te denkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, volkrijgen is geen probleem. Apple's Time machine schiet ook nog wel op.
Alleen dat backuppen van al die data, vandaar dat ik RAID 1 doe, dan heb ik iig een kans dat het goed afloopt, mocht het ooit misgaanHet merendeel wat ik heb zijn muziekvideos, van 60's tot aan 2005, toen ben ik gestopt met irc. Ik zal eens kijken of ik het weer eens oppak. Moet ik wel hdds gaan uitbreiden. of een 4schijf synology kopen
Eiber is chill vooral als je de 120 variant hebt en je er geen cent er extra voor betaaldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik behaal de snelheid waarmee geadverteerd wordt, dus ja, ik vind het wel wat.
Ik haal met mijn UPC kabel abbo van 10Mbit/s nog meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:31 schreef Mikkie het volgende:
Pheno, wat voor downloadsnelheid haal jij meestal op die lijn? Ik zit nu met gecombineerde torrents op een 20 Mbit lijn maximaal op 1,3 Mb/s, maar dan moet ik hele goede peers hebben. Zit te twijfelen om me in nieuwsgroepen te gaan verdiepen, aangezien dat veel sneller schijnt te gaan...?
Nieuwsgroepen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:31 schreef Mikkie het volgende:
Pheno, wat voor downloadsnelheid haal jij meestal op die lijn? Ik zit nu met gecombineerde torrents op een 20 Mbit lijn maximaal op 1,3 Mb/s, maar dan moet ik hele goede peers hebben. Zit te twijfelen om me in nieuwsgroepen te gaan verdiepen, aangezien dat veel sneller schijnt te gaan...?
Ja hele goede vraagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Leg jij mij maar eens uit hoe je met een 10 Mbit/s abo meer dan 1,3 Mb/s haalt?
Op een uniserver of apple updat e.d. (de betere servers zeg maar) haal ik wel 7~8mbyte per sec. De upload is rond de 500~700kbyte/s. Torrents zijn sowieso kut. Ikzelf heb geen nieuwsgroepengedoe, niet nodig :Squote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:31 schreef Mikkie het volgende:
ah, die BenB is definitief een 7?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:52 schreef IrishBastard het volgende:
Das wel érg netjes
Ik heb overigens weer een 1e jaarsvak afgesloten, en nog met een 7 ookWeer 6 punten binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |