dan nog, ff doorbijten. Redden wat er te redden valtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje te laat al het tentamen morgen al is heik had hier al een beetje voor geleerd vooraf maar dat is toch minder goed gegaan als dat ik voor het tentamen van aanstaande vrijdag heb geleerd.. Dus nu moet ik nog best veel doen maar ik kan me er niet toe zetten
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet ze een keer ergens tegenin gaan.
scherp..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eigenlijk ben ik dus gewoon te laat, zeg maar.
Zit je nou mijn dr Phil kwaliteiten te onderschatten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
maar wat had je willen doen dan?
Ok nevermind dan, jammerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:18 schreef Californium het volgende:haha.... ? ligt het aan mij of snap ik de grap niet
we gaan dadelijk samen boodschappen doen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:22 schreef Californium het volgende:
heb ontbeten en daarna een boterham en wat kwark....toen treinen en winkelen en net meer een kinder gekocht want had zo'n honger
IK en niets eten![]()
Zolang het maar geen chocolade isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
echt? verrassend
heb wel echt veel gekocht....kiwi's, aardbeien, appels,even kijken wat ik kan schranzen nu
Ik had die kinder gekocht... maar das een klein reepje en een beloning dat ik de cote d'Or die ze in de aanbieding hadden bij de AH niet heb meegenomenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang het maar geen chocolade is
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
chocolade.....
Precies de reden dat ik nu dus ook maar een 15 meter CAT5e kabel heb gekocht en die in de router heb gepriktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:02 schreef Pheno het volgende:
Draadloos torrenten? Je hebt wifi G neem ik aan? Dat is max 54mbit. En dat haal je als je naast je router zit met geen enkel ander verkeer dat lastig valt.
Het delen is dan nog de kers op de spreekwoordelijke taart om de snelheid naar diepdroevig te krijgen. Wifi is kut met dat soort dingen. leuk om een beetje te surfen en kleine filpmjes te kijken, maar bv mijn muziekvideos hebben een bitrate van 16megabit, en dan kun je wuiven naar je soepelheid. Die bekijk ik nu dus ook op tv met een gigabit verbinding, dan heb ik iig geen last.
Dus of je snelheid omhoog gaat door UPC 60mbit te nemen, ik vraag het me af. Wifi zal de bottleneck worden, zeker met veel torrentverkeer.
Oh, je had het hier ook in het topic kunnen vragen, dan had ik er hier 1 op maat gemaakt. Ik heb straks weer 30 meter over na een reorganisatie van kabel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik nu dus ook maar een 15 meter CAT5e kabel heb gekocht en die in de router heb geprikt. Sinds een paar dagen pas, dus heb qua downloaden nog niets gemerkt (nog niet gedaan sindsdien). Leek me anders ook een beetje zonde worden
.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, je had het hier ook in het topic kunnen vragen, dan had ik er hier 1 op maat gemaakt. Ik heb straks weer 30 meter over na een reorganisatie van kabel.
Jup, Telfort.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ook nooit thuis, maar mijn download kan doorgaan
Wat voor snelheid had je nu liggen dan? ADSl 20mbit of zo?
Mja, ik doe het hier wel mee. Over twee weken die fibershizzle, dan zien we wel weer verderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
Torrents zijn ook niet je van het. Kan goed zijn dat telfort het torrentverkeer knijpt.
Nou heeft ie vast een klotevakantiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef SLP_ het volgende:
ik heb hem geen eens fijne vakantie gewenst
Schotland berg klimmenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij heeft ie 't ook alleen achter de schermen gepost, of ik lees de helft maar, zou ook kunnen. Waar is ie eigenlijk heen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |