Ah, als die eindtijd inhoudt dat de bijbel dan ten onder gaat, laat maar komen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
De bijbel waarin de herbouw van de derde tempel gezien wordt als het begin van de eindtijd, of zit ik er nou zou naast?
quote:De rotsen werden in het Dode zee gebied verzameld en individueel verpakt om te verzekeren dat zij heel bleven en niet door metaal geraakt, zoals de Bijbel voorschrijft.
Zo maak je het jezelf ook wel lastig. Zou het erg op prijs worden gesteld als je als wijze van grap een zooi muntjes over die stenen heen gooit?quote:"De Torah zegt dat er geen ijzeren hulpmiddelen op de stenen van het altaar gebruikt mogen worden. Het altaar vertegenwoordigd een verbinding met het leven en de schepping van de wereld. IJzer is het tegengestelde - het wordt gebruikt om hulpmiddelen voor oorlog, dood, en vernietiging te bouwen." zegt Glick
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef _Led_ het volgende:
Mijn God, straks beginnen ze nog met de bijzettafel voor de 4e schuur !
Afgezien daarvan, heeft die Glick wel eens een vuistbijl in zijn handen gehad en dus gezien waarvan die gemaakt waren? Juist ja, steen... Mag je ook geen steen gebruiken voor het altaar.. (of hout, gewei, ivoor, bamboe etc etc)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:20 schreef Joachim het volgende:
[..]
[..]
Zo maak je het jezelf ook wel lastig. Zou het erg op prijs worden gesteld als je als wijze van grap een zooi muntjes over die stenen heen gooit?
Idd en dan hopen dat de andere geloven ook mee gaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah, als die eindtijd inhoudt dat de bijbel dan ten onder gaat, laat maar komen!
Goh, dus ze willen geld om ons naar de eindtijd (voor hen: onze verdoemenis) te leiden?!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
De bijbel waarin de herbouw van de derde tempel gezien wordt als het begin van de eindtijd, of zit ik er nou zou naast?
http://en.wikipedia.org/w(...)list_Protestant_view
http://en.wikipedia.org/w(...)nal_Evangelical_view
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:33 schreef aardbeien1 het volgende:
Altaar voor de derde tempel??????
Zit je niet aan de verdovende middelen?
Muntjes zijn niet van ijzer, toch ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:20 schreef Joachim het volgende:
Zo maak je het jezelf ook wel lastig. Zou het erg op prijs worden gesteld als je als wijze van grap een zooi muntjes over die stenen heen gooit?
Geen NWO-reptilian ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef Ticker het volgende:
En dat zal ook gebeuren.
Vergis je alleen niet, de anti christ is gewoon een mens.
die zijn nooit weggeweest. amerika, daar zitten ze. zij vormen nu al de sterkste macht ter wereld, maar dat verhullen ze onder de mantel van wereldvrede, democratie en mensenrechten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:43 schreef Megumi het volgende:
Gaan we de Romeinen dan ook weer terug brengen?![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:00 schreef herzberg het volgende:
[..]
die zijn nooit weggeweest. amerika, daar zitten ze. zij vormen nu al de sterkste macht ter wereld, maar dat verhullen ze onder de mantel van wereldvrede, democratie en mensenrechten.
En het kerende ploegblad wordt weer afgeschaft als schadelijke, godslasterlijke nieuwlichterij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:43 schreef Megumi het volgende:
Gaan we de Romeinen dan ook weer terug brengen?![]()
Goed mogelijk dat het nu.. ondertussen 2010 werkelijk al is gebeurd en desnoods meerdere malen om er zeker van te zijn dat het ritueel goed ontvangen wordt ofzo.quote:Temple Institute
Main article: Temple Institute
The Temple Institute, an organization dedicated to preparing the reconstruction of a Third Temple in Jerusalem, has been attempting to identify Red Heifer candidates consistent with the requirements of Numbers 19:1–22 and Mishnah Tractate Parah.[3] In recent years, the Institute thought to have identified two candidates, one in 1997 and another in 2002.[4] The Temple Institute had initially declared both kosher, but later found each to be unsuitable.
Ijzer staat in de symboliek voor bescherming, het welbekende hoefijzer bv, of ijzervijzel, of grote ijzeren spijkers of iets dergelijks op de hoeken van je huis geven bescherming tegen negatieve energieen en entiteiten volgens de overleveringen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:20 schreef Joachim het volgende:
[..]
[..]
Geweldige post! Erg interessant!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef ender_xenocide het volgende:
De afbeelding van de Tempelberg met daarop de Derde Joodse Tempel in plaats van de huidige Rotskoepelmoskee zal veel in Jeruzalem woonachtige Moslims ongetwijfeld woedend maken.
200 stadsbussen in Jeruzalem zijn aan de zijkanten voorzien van reclame waarin wordt opgeroepen om zo snel mogelijk met de bouw van de Derde Joodse Tempel te beginnen. Saillant detail: de bussen rijden eveneens door Arabische wijken in Oost Jeruzalem, en bevatten een afbeelding van de Tempelberg met daarop alléén de nieuwe Joodse Tempel. De huidige Islamitische Rotskoepelmoskee is nergens te bekennen.
De in recente weken weer flink opgelopen spanning op en rond de Tempelberg, veroorzaakt door onder andere de regelmatige relletjes die ontketend worden door Palestijnse jongeren, heeft de door Rabbi Shalom Dov Volpo en activist Baruch Marzel geleide Our Land of Israël groepering ertoe aangezet om met de campagne te beginnen. 'Moge de Bais Hamikdosh spoedig en in onze dagen herbouwd worden', staat er nu in grote Hebreeuwse letters op de bussen in Jeruzalem te lezen.
Rabbi Volpo verklaarde dat Israël inmiddels met ingehouden adem wacht op de komst van de Messias en de herbouw van de Tempel. 'Zowel de Arabieren als president Obama weten dat de Tempel op de Tempelberg herbouwd zal worden,' zei hij. 'Die komt in de plaats van de tijdelijke gebouwen die er nu staan.'
Baruch Marzel legde daarnaast uit dat het weglaten van de Islamitische heiligdommen beslist geen vergissing is geweest. 'Wij laten aan iedereen de waarheid zien en zeggen hardop wat iedere Jood gelooft, namelijk dat de Derde Tempel onmiddellijk gebouwd dient te worden op de Tempelberg, en de moskee daar niet hoort te staan.'
'Als we morgenavond aan het einde komen van Pessah Feder (het Joodse Paasfeest) dan zullen we (traditiegetrouw) tegen elkaar zeggen: 'tot volgend jaar in het herbouwde Jeruzalem!'. En wat betekent 'herbouwd'? Dat slaat op de hele Derde Tempel,' aldus Marzel, die de mogelijke woede van de Moslims in Jeruzalem over de campagne wegwuifde. 'Ze zijn al boos omdat wij in leven zijn en dat wij hier wonen. Als zulke basiszaken hen al woedend maakt, dan kunnen we er net zo goed openlijk voor uitkomen wat wij waarlijk geloven en waar wij drie keer per dag voor bidden. Dat is de herbouw van de heilige Tempel, bovenop de Tempelberg. En wel morgen - we moeten daar geen dag langer mee wachten.'
http://www.jpost.com/Israel/Article.aspx?id=172008
Wat een oorlogshitsers!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef ender_xenocide het volgende:
De afbeelding van de Tempelberg met daarop de Derde Joodse Tempel in plaats van de huidige Rotskoepelmoskee zal veel in Jeruzalem woonachtige Moslims ongetwijfeld woedend maken.
[..Al geciteerd..]
http://www.jpost.com/Israel/Article.aspx?id=172008
Als je door de eeuwen heen kijkt zijn er op elk willekeurig moment altijd een boel mensen die denken dat het einde der tijden is genaderd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:45 schreef huupia het volgende:
de eindtijd is volgens de bijbel al begonnen in 1948 toen de joden een eigen staat kregen.
wel opmerkelijk dat we in een eindtijd leven volgens de bijbel, de maya's de oude indiers en de egyptenaren
vergeet ik nog bijna de hopi.
hmm
Al zo vaak gevraagd inmiddels, maar kan iemand me een bron geven over het verhaal van die Egyptenaren?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:45 schreef huupia het volgende:
de eindtijd is volgens de bijbel al begonnen in 1948 toen de joden een eigen staat kregen.
wel opmerkelijk dat we in een eindtijd leven volgens de bijbel, de maya's de oude indiers en de egyptenaren
hmm
Boek? Vers?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:45 schreef huupia het volgende:
de eindtijd is volgens de bijbel al begonnen in 1948 toen de joden een eigen staat kregen inpikten.
hmm
Er wordt regelmatig een wetenschappelijke doorbraak gefaked.. voorbeeld is de stamcellen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je door de eeuwen heen kijkt zijn er op elk willekeurig moment altijd een boel mensen die denken dat het einde der tijden is genaderd.
Allemaal leuk en aardig maar dit kan de antichrist natuurlijk niet zijn. Volgens de overlevering wordt de antichrist van tevoren niet herkend als zijnde de antichrist. Dus indien deze kerel al zo wordt aangeduid dan kan hij dus nooit de antichrist zijn. Sterk staaltje logica, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:51 schreef Ticker het volgende:
Op CNN worden er al spotjes gedraaid over de komst van de nieuwe messiahs.
De persoon achter deze spotjes (Benjamin Creme's een of andere miljonair ) promoot al tientallen jaren de terugkomt van de nieuwe messiahs, Maitreya.. heeft hier een speciale website voor.. inclusief foto's, en deze Maitreya zou zelfs als ergens in Afrika geweest zijn om vrede te predikten.
Jaja vager kan het niet.. toch.
Toch?
[ afbeelding ]
Ik denk ik pleur er meteen een link bij, van Share International (het bedrijf van Creme) en kom erachter dat er zelfs al een Nederlandse versie van is.. jaja promotie/propaganda in volle glorie.
http://www.sharenl.org/ (NL versie)
http://www.share-international.org/ (origineel)
Heb jij met je neus gekeken?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar dit kan de antichrist natuurlijk niet zijn. Volgens de overlevering wordt de antichrist van tevoren niet herkend als zijnde de antichrist. Dus indien deze kerel al zo wordt aangeduid dan kan hij dus nooit de antichrist zijn. Sterk staaltje logica, al zeg ik het zelf.
Overigens geloof ik niet in die nonsens.
Nee, maar op internet wordt al druk gesproken over de vraag of die vent misschien de anti-christ is. Natuurlijk wordt er in die reclame niet gesproken over de anti-christ. Dat is natuurlijk geen goed verkooppraatje. Ik bedoel dat mensen zoals jij hem herkennen als zijnde de anti-christ. Dat betekent dat hij het niet kan zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb jij met je neus gekeken?De ondertekst van anti-christ.. en de boodschap in CNN verschillen nogal.. ofwel dit is geupload door een oplettende kijken, die er een eigen ondertekst heeft gezet. Je ziet toch in de reclame zelf niet dat de anti christ komt? Daar vragen ze juist of je de nieuwe messiahs zou herkennen als hij er zou zijn.
Wou je hiermee een punt maken ofzo ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
Er wordt regelmatig een wetenschappelijke doorbraak gefaked.. voorbeeld is de stamcellen.
Ik denk inderdaad dat we nu dus nooit meer een wetenschappelijk doorbraak zullen mee maken.. het is namelijk al zo vaak beweerd.
Want..?quote:Op maandag 19 april 2010 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar op internet wordt al druk gesproken over de vraag of die vent misschien de anti-christ is. Natuurlijk wordt er in die reclame niet gesproken over de anti-christ. Dat is natuurlijk geen goed verkooppraatje. Ik bedoel dat mensen zoals jij hem herkennen als zijnde de anti-christ. Dat betekent dat hij het niet kan zijn.
Die begrijp je toch wel he ...quote:
Wil je 'm even uitleggen ?quote:
Tuurlijk niet, jij komt hier alleen maar om te trollen, niemand heeft jou ooit nog op een nuttige bijdrage kunnen betrappenquote:
Schattig hoe jij altijd denkt dat je DE standaard bent , ik kan er verder niks aan doenquote:Op maandag 19 april 2010 11:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij komt hier alleen maar om te trollen, niemand heeft jou ooit nog op een nuttige bijdrage kunnen betrappen
Jij bent weliswaar de minderheid, maar je bent zeker niet alleen. Tal van reli's schreeuwen van de daken dat deze kerel de anti-christ is. En ik begreep dat de anti-christ door niemand zou worden herkend als zodanig. Dus ook niet door jou.quote:Op maandag 19 april 2010 10:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Want..?
Ik ben nog steeds de minderheid. Ofwel het volk wat hem met open armen zal ontvangen, zal niet luisteren naar de 'minderheid'. En zo zal de anti-christ met open armen ontvangen worden en zal niemand zien wie het is.
Zo lastig is het ontcijferen van zoiets duidelijks toch niet.
De vraag was simpel : jij deed voorkomen alsof je de betekenis van de opmerking van Ticker heel eenvoudig vond, dus zou het fijn zijn als je 'm even kon verduidelijken.quote:Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Schattig hoe jij altijd denkt dat je DE standaard bent , ik kan er verder niks aan doen
dat je zo weinig affiniteit hebt met de onderwerpen in TRU dat je niet eens
zou kunnen beoordelen of iets inhoud heeft of niet
Hoewel ik je onbegrip begrijp, is het probleem dat je de teksten te letterlijk neemt.quote:Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent weliswaar de minderheid, maar je bent zeker niet alleen. Tal van reli's schreeuwen van de daken dat deze kerel de anti-christ is. En ik begreep dat de anti-christ door niemand zou worden herkend als zodanig. Dus ook niet door jou.
'Iedereen hem met open armen ontvangt' is toch een vrij ondubbelzinnige uiting. En het verzet tegen Maitreya is vrij groot. Althans, op internet. Ik denk niet dat de anti-christ wordt uitgekotst door miljoenen mensen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoewel ik je onbegrip begrijp, is het probleem dat je de teksten te letterlijk neemt.
Ik heb al vaker aangegeven dat er veel symbolisch in zit.
Het 'beest' uit de openbaring is bijvoorbeeld ook geen monster, maar een 'koningkrijk'.
Je moet het dus in de context kunnen plaatsen, zo ook de anti christ. Als men praat over dat 'iedereen hem met open armen ontvangt' dan gaat het over de regeringen/leiders/koningkrijken.. niet Jan met de korte achternaam.
Think again..quote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Iedereen hem met open armen ontvangt' is toch een vrij ondubbelzinnige uiting. En het verzet tegen Maitreya is vrij groot. Althans, op internet. Ik denk niet dat de anti-christ wordt uitgekotst door miljoenen mensen.
Denk je nou werkelijk dat alle regeringsleiders een of andere malle baardaap omarmen?quote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Think again..
Dit alles wat wij nu bespreken komt niet verder dan het digitale medium. Buiten de computer monitor praten we nu namelijk over 'onzin'.
Snap je wat ik bedoel? Die miljoenen, staan in het niet met het belang van deze agenda. Als deze messiah echt op zou komen, zouden de regeringleiders direct achter hem staan. Waarom? Omdat dat het spel of de agenda is die momenteel speelt. Ofwel.. zo staat het in de 'voorspellingen'.
Aha. Ja, zo kun je het ook bekijkenquote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Think again..
Dit alles wat wij nu bespreken komt niet verder dan het digitale medium. Buiten de computer monitor praten we nu namelijk over 'onzin'.
Snap je wat ik bedoel? Die miljoenen, staan in het niet met het belang van deze agenda. Als deze messiah echt op zou komen, zouden de regeringleiders direct achter hem staan. Waarom? Omdat dat het spel of de agenda is die momenteel speelt. Ofwel.. zo staat het in de 'voorspellingen'.
quote:Op maandag 19 april 2010 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat alle regeringsleiders een of andere malle baardaap omarmen?
Ach, volgens 'profeet' Benjamin Creme had die halve gare zich al tig keer moeten openbaren. Vooralsnog blijft het echter angstvallig stil. Maar nogmaals, ik geloof ook eerlijk gezegd niet in de komst van een of andere evil anti-christ.quote:Op maandag 19 april 2010 13:20 schreef Ticker het volgende:
[..]ja
Maitreya wordt hevig gepromoot. Er wordt al bakken met geld in zijn 'komst' gepompt. Waar denk je dat zulk geld vandaan komt?
De hel.. lol sinds wanneer zou die bestaan dan? En wie heeft dat riedeltje de wereld ingebracht? De diverse letterlijke vertalingen van dat woord laten ook nogal wat te wensen over.quote:Op maandag 19 april 2010 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, volgens 'profeet' Benjamin Creme had die halve gare zich al tig keer moeten openbaren. Vooralsnog blijft het echter angstvallig stil. Maar nogmaals, ik geloof ook eerlijk gezegd niet in de komst van een of andere evil anti-christ.
Ik zeker een beetje naar de hel gaan? Dacht het niet.
Zeker niet, de toekomst is voorspeld en we zullen allemaal sterven !quote:Op maandag 19 april 2010 13:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Prophecy_of_the_Popes
nog 1 paus te gaan...
Allemaal toeval?
Gokje, van een stel malloten dat aan organisaties als Share-international doneert ?quote:Op maandag 19 april 2010 13:20 schreef Ticker het volgende:
[..]ja
Maitreya wordt hevig gepromoot. Er wordt al bakken met geld in zijn 'komst' gepompt. Waar denk je dat zulk geld vandaan komt?
Voorspeld?quote:Op maandag 19 april 2010 13:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zeker niet, de toekomst is voorspeld en we zullen allemaal sterven !
Oh.. de Verenigde Naties, dus!quote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Gokje, van een stel malloten dat aan organisaties als Share-international doneert ?
Enerzijds haal je Fatima terwijl je anderzijds de traditionele dogma's de rug toekeert. Tsja, het is mij om het even maar ik vind het vreemd.quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
De hel.. lol sinds wanneer zou die bestaan dan? En wie heeft dat riedeltje de wereld ingebracht? De diverse letterlijke vertalingen van dat woord laten ook nogal wat te wensen over.
Maargoed dat is hetzelfde als Lucifer welke niets meer dan de planeet venus is, maar door sommige zelfs als Satan wordt gezien.
Verklaar je eens.. ik snap je effe niet.quote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enerzijds haal je Fatima terwijl je anderzijds de traditionele dogma's de rug toekeert. Tsja, het is mij om het even maar ik vind het vreemd.
De voorspellingen van Fatima hebben betrekking op de Pausen. In haar geloven betekent in mijn optiek de dogma's van de RK-kerk omarmen. Maar ik kan dat ook verkeerd zien.quote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Verklaar je eens.. ik snap je effe niet.
Heb je toch weer wat geleerd!quote:Op maandag 19 april 2010 13:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een stel internet-conspiracy-malloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |