Wil je 'm even uitleggen ?quote:
Tuurlijk niet, jij komt hier alleen maar om te trollen, niemand heeft jou ooit nog op een nuttige bijdrage kunnen betrappenquote:
Schattig hoe jij altijd denkt dat je DE standaard bent , ik kan er verder niks aan doenquote:Op maandag 19 april 2010 11:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij komt hier alleen maar om te trollen, niemand heeft jou ooit nog op een nuttige bijdrage kunnen betrappen
Jij bent weliswaar de minderheid, maar je bent zeker niet alleen. Tal van reli's schreeuwen van de daken dat deze kerel de anti-christ is. En ik begreep dat de anti-christ door niemand zou worden herkend als zodanig. Dus ook niet door jou.quote:Op maandag 19 april 2010 10:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Want..?
Ik ben nog steeds de minderheid. Ofwel het volk wat hem met open armen zal ontvangen, zal niet luisteren naar de 'minderheid'. En zo zal de anti-christ met open armen ontvangen worden en zal niemand zien wie het is.
Zo lastig is het ontcijferen van zoiets duidelijks toch niet.
De vraag was simpel : jij deed voorkomen alsof je de betekenis van de opmerking van Ticker heel eenvoudig vond, dus zou het fijn zijn als je 'm even kon verduidelijken.quote:Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Schattig hoe jij altijd denkt dat je DE standaard bent , ik kan er verder niks aan doen
dat je zo weinig affiniteit hebt met de onderwerpen in TRU dat je niet eens
zou kunnen beoordelen of iets inhoud heeft of niet
Hoewel ik je onbegrip begrijp, is het probleem dat je de teksten te letterlijk neemt.quote:Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent weliswaar de minderheid, maar je bent zeker niet alleen. Tal van reli's schreeuwen van de daken dat deze kerel de anti-christ is. En ik begreep dat de anti-christ door niemand zou worden herkend als zodanig. Dus ook niet door jou.
'Iedereen hem met open armen ontvangt' is toch een vrij ondubbelzinnige uiting. En het verzet tegen Maitreya is vrij groot. Althans, op internet. Ik denk niet dat de anti-christ wordt uitgekotst door miljoenen mensen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoewel ik je onbegrip begrijp, is het probleem dat je de teksten te letterlijk neemt.
Ik heb al vaker aangegeven dat er veel symbolisch in zit.
Het 'beest' uit de openbaring is bijvoorbeeld ook geen monster, maar een 'koningkrijk'.
Je moet het dus in de context kunnen plaatsen, zo ook de anti christ. Als men praat over dat 'iedereen hem met open armen ontvangt' dan gaat het over de regeringen/leiders/koningkrijken.. niet Jan met de korte achternaam.
Think again..quote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Iedereen hem met open armen ontvangt' is toch een vrij ondubbelzinnige uiting. En het verzet tegen Maitreya is vrij groot. Althans, op internet. Ik denk niet dat de anti-christ wordt uitgekotst door miljoenen mensen.
Denk je nou werkelijk dat alle regeringsleiders een of andere malle baardaap omarmen?quote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Think again..
Dit alles wat wij nu bespreken komt niet verder dan het digitale medium. Buiten de computer monitor praten we nu namelijk over 'onzin'.
Snap je wat ik bedoel? Die miljoenen, staan in het niet met het belang van deze agenda. Als deze messiah echt op zou komen, zouden de regeringleiders direct achter hem staan. Waarom? Omdat dat het spel of de agenda is die momenteel speelt. Ofwel.. zo staat het in de 'voorspellingen'.
Aha. Ja, zo kun je het ook bekijkenquote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Think again..
Dit alles wat wij nu bespreken komt niet verder dan het digitale medium. Buiten de computer monitor praten we nu namelijk over 'onzin'.
Snap je wat ik bedoel? Die miljoenen, staan in het niet met het belang van deze agenda. Als deze messiah echt op zou komen, zouden de regeringleiders direct achter hem staan. Waarom? Omdat dat het spel of de agenda is die momenteel speelt. Ofwel.. zo staat het in de 'voorspellingen'.
quote:Op maandag 19 april 2010 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat alle regeringsleiders een of andere malle baardaap omarmen?
Ach, volgens 'profeet' Benjamin Creme had die halve gare zich al tig keer moeten openbaren. Vooralsnog blijft het echter angstvallig stil. Maar nogmaals, ik geloof ook eerlijk gezegd niet in de komst van een of andere evil anti-christ.quote:Op maandag 19 april 2010 13:20 schreef Ticker het volgende:
[..]ja
Maitreya wordt hevig gepromoot. Er wordt al bakken met geld in zijn 'komst' gepompt. Waar denk je dat zulk geld vandaan komt?
De hel.. lol sinds wanneer zou die bestaan dan? En wie heeft dat riedeltje de wereld ingebracht? De diverse letterlijke vertalingen van dat woord laten ook nogal wat te wensen over.quote:Op maandag 19 april 2010 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, volgens 'profeet' Benjamin Creme had die halve gare zich al tig keer moeten openbaren. Vooralsnog blijft het echter angstvallig stil. Maar nogmaals, ik geloof ook eerlijk gezegd niet in de komst van een of andere evil anti-christ.
Ik zeker een beetje naar de hel gaan? Dacht het niet.
Zeker niet, de toekomst is voorspeld en we zullen allemaal sterven !quote:Op maandag 19 april 2010 13:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Prophecy_of_the_Popes
nog 1 paus te gaan...
Allemaal toeval?
Gokje, van een stel malloten dat aan organisaties als Share-international doneert ?quote:Op maandag 19 april 2010 13:20 schreef Ticker het volgende:
[..]ja
Maitreya wordt hevig gepromoot. Er wordt al bakken met geld in zijn 'komst' gepompt. Waar denk je dat zulk geld vandaan komt?
Voorspeld?quote:Op maandag 19 april 2010 13:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zeker niet, de toekomst is voorspeld en we zullen allemaal sterven !
Oh.. de Verenigde Naties, dus!quote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Gokje, van een stel malloten dat aan organisaties als Share-international doneert ?
Enerzijds haal je Fatima terwijl je anderzijds de traditionele dogma's de rug toekeert. Tsja, het is mij om het even maar ik vind het vreemd.quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
De hel.. lol sinds wanneer zou die bestaan dan? En wie heeft dat riedeltje de wereld ingebracht? De diverse letterlijke vertalingen van dat woord laten ook nogal wat te wensen over.
Maargoed dat is hetzelfde als Lucifer welke niets meer dan de planeet venus is, maar door sommige zelfs als Satan wordt gezien.
Verklaar je eens.. ik snap je effe niet.quote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enerzijds haal je Fatima terwijl je anderzijds de traditionele dogma's de rug toekeert. Tsja, het is mij om het even maar ik vind het vreemd.
De voorspellingen van Fatima hebben betrekking op de Pausen. In haar geloven betekent in mijn optiek de dogma's van de RK-kerk omarmen. Maar ik kan dat ook verkeerd zien.quote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Verklaar je eens.. ik snap je effe niet.
Heb je toch weer wat geleerd!quote:Op maandag 19 april 2010 13:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een stel internet-conspiracy-malloten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |