sorry ik weiger te sterven...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:53 schreef Pheno het volgende:
Oh, en fipo'ers zijn falende FP mensen. Sterf.
Een doodsverwensing! BANNNNNN!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:53 schreef Pheno het volgende:
Oh, en fipo'ers zijn falende FP mensen. Sterf.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry ik weiger te sterven...
maar fipo-en is een oude achterlijke gewoonte...
ik snap er de ballen niet van, van wat je zegt, maar je zal wel gelijk hebben...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
Wiki klopt weer. BrandXS had haar topic niet toegevoegd, waardoor gf zijn topic verkeerd telde 1438 zetten terwijl je 1439 hebt. Lastig allemaal, zo'n wiki
he, limburgs slettevlaaitjequote:
quote:
Wat is er lastig aan een inhoudsopgave up to date houden? Als niemand dat meer wilt doen, dan kunnen we het toch beter niet meer doen? En dan heb ik het niet over jou persoonlijk. Een eerste paar keer is het even lastig, of je weet niet eens dat er een wiki is, maar er lopen mensen al 1k topics mee die nog verzakenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik snap er de ballen niet van, van wat je zegt, maar je zal wel gelijk hebben...
Hey perfectionistische euhm.. dingesquote:
Nu heb ik Frank Masmeijer associaties.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey perfectionistische euhm.. dinges
Gelukkig hebben we onze Wikipinguin nog!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
Wiki klopt weer. BrandXS had haar topic niet toegevoegd, waardoor gf zijn topic verkeerd telde 1438 zetten terwijl je 1439 hebt. Lastig allemaal, zo'n wiki
Persoonlijk zie ik ook het nut er niet van in... volgens mij kijkt niemand ooit naar die oude topics...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er lastig aan een inhoudsopgave up to date houden? Als niemand dat meer wilt doen, dan kunnen we het toch beter niet meer doen? En dan heb ik het niet over jou persoonlijk. Een eerste paar keer is het even lastig, of je weet niet eens dat er een wiki is, maar er lopen mensen al 1k topics mee die nog verzakenSimpele conclusie: kap met het archiveren van topics in de wiki.
Die appels eet? o nee dat was jij toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we onse Wikipinguin nog!
Nee, dat is Klonk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die appels eet? o nee dat was jij toch?
Ah, zit het zo... als nieuweling moet je natuurlijk veel vragen stellen dan kom je dit soort dingen te wetenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat is Klonk.
Ik drink, samen met MPG en nog wat anderen, liters koffie
Zo is datquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, zit het zo... als nieuweling moet je natuurlijk veel vragen stellen dan kom je dit soort dingen te weten
Ja, ik ga elke dag exact om 1700 naar huis. Althans, dat post ik hierquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:10 schreef Pheno het volgende:
OA is de stipte wannebee ambtenaar. Inclusief koffie, dus hij doet zijn best.
je bent dan al thuis of je bent onderweg en post het via je mobieltje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik ga elke dag exact om 1700 naar huis. Althans, dat post ik hier
En hoe laat is het in werkelijkheid?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik ga elke dag exact om 1700 naar huis. Althans, dat post ik hier
Je weet het maar hoe heet het..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb ik Frank Masmeijer associaties.
Al lang in gepost.quote:
Mobieltje met internetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent dan al thuis of je bent onderweg en post het via je mobieltje?
LLquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet het maar hoe heet het..
leuk programma
nostalgie
En nu koffie bij de inkopen
Mogguh OA, Sjow en MaleDuck
Ik heb niet eens een mobieltje met muziekmogelijkheid. Ja, midiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:16 schreef OA het volgende:
[..]
Mobieltje met internet![]()
Nee, ik werk tot 1700 uur, dus dan ben ik nog op het werk aanwezig.
Jij bent Vicky?quote:
Deze pinguin post niet in OUDquote:
met welke kloon?quote:
Je hebt toch beltonen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een mobieltje met muziekmogelijkheid. Ja, midi
Zit je in de ontkenningsfase pheno?quote:
In midiquote:
Daarom vraag ik wie je kloon is...quote:
Ja, ik ben geen pinguinquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zit je in de ontkenningsfase pheno?
MPG beheert ze.quote:
Nou ja, er komt toch geluid uitquote:
Dus in plaats van vozen in bed met Muck in een Parijs achterbuurtmotel, beheert hij jouw klonen en post daarmee in OUDquote:
Mooi dan hoef jij het niet meer te doen... kan je de hele dag hier postenquote:
Soms niet eens, dan is het geluidje corrupt geraakt omdat de telefoon te lang aan heeft gestaanquote:
Ja, lijkt me een goede redenatiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dus in plaats van vozen in bed met Muck in een Parijs achterbuurtmotel, beheert hij jouw klonen en post daarmee in OUD
Ph. en een baby. Dream on.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een goede redenatie
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms niet eens, dan is het geluidje corrupt geraakt omdat de telefoon te lang aan heeft gestaanEven echt uitzetten en weer aanzetten: het is weer goed. Crap ding
Heel OUD.quote:
scherp +1quote:
ja, ben al 1,5 uur aan het werkquote:
Ook goedemorgen gf, al uitgeslapen?quote:
Ja, soms wel en soms ook niet... dus ik moet genieten van de momenten dat ik het wel benquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel OUD.
Damn, you're good at hints.
Mogguhquote:
nee kruip ook zo terugquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ook goedemorgen gf, al uitgeslapen?
Kon ik dat maarquote:
mijn bed is groot genoegquote:
GMTA... ik wil ook slapen... maar ja... vanavond maar weer op tijd dan...quote:
240x220quote:
Op welke kamer lig je?quote:
Daar kan ik niet aan tippen... bij mij is het 180X220quote:
360x200quote:
spiegelkamerquote:
Dan wil ik welquote:
dat weet ikquote:
Das gewoon een 4 persoonsbed...quote:
"gewoon" zou ik niet zeggenquote:
Ben je extreem lang of moddervet?quote:
Niet je eigen bed, maar zo'n fluffer dingquote:
Oeh, zo'n 400 kilo persona. Waar ze de muur van moeten uitbreken om hem er uit te halen. Dat legt wel meteen uit waarom gf altijd aanwezig is: hij is de nieuwe tong80quote:
Dan moet je die pekingeend aankijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:03 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat is dit voor taalkundig gare TT?.
Het is DIE koffie/thee.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 059 goldfinger1963
02. 047 Ladylike
03. 030 MaleDuck
04. 027 Pheno
05. 025 Nijns
06. 019 Dr_Flash
07. 015 Fha
08. 011 Frutsel
09. 010 indahnesia.com
10. 010 dndiek
11. 009 DaMart
12. 009 marcb1974
13. 008 OA
14. 004 Klonk
15. 003 BrandX
16. 002 Sjowhan
17. 002 Thrustmaster_Special
18. 001 Chain_Reaction
19. 001 Pien85
Reeks-statistieken!
nee heb graag ruimtequote:
Buiten slapenquote:
De tuin is ook een optie.quote:
quote:
ik wist dat het zou komenquote:
Voorspelbaarheid -1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik wist dat het zou komen
sollyquote:
wij zijn voorspelbaar, dus wij krijgen de minpuntenquote:
en dan heb je weer werkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
dndiek![]()
ah, zometeen post halen...
eens kijken of ze de toner van mn baas hebben
quote:
Ik heb altijd werkquote:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:35 schreef Nijns het volgende:
Ha schatjes
Nog 3 daagjes voor mij en nog 4 voor LL
Mogguh frutselbeestjequote:
Ga jij ook naar LowLands?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:35 schreef Nijns het volgende:
Ha schatjes
Nog 3 daagjes voor mij en nog 4 voor LL
quote:
Ik niet snapquote:
Geen zomervakantie?quote:
quote:
nou snap ik het meteenquote:
Dat vind ik dan weer netjes van je, je had ook gewoon kunnen zeggen, goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Nijns het volgende:
Fruts![]()
LL
Ducki
Aartizo snel al naar de USA?
Pheno
DaMart
GF
Wel lekker als je buiten het seizoen kan toch? 1 of 2 weekjes in de zomer en de echte vakantie lekker buiten het seizoenquote:
Persoonlijke aandachtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer netjes van je, je had ook gewoon kunnen zeggen, goedemorgen allemaal
Ja, dat is wel zo, maar heb nu ook geen weekje genomen... gewoon hard door werken... de hele zomer doorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel lekker als je buiten het seizoen kan toch? 1 of 2 weekjes in de zomer en de echte vakantie lekker buiten het seizoen
ben ik goed inquote:
En dan mij vergetenquote:
Handig he, zo een Nijns in de buurtquote:
nja die 1 of twee weekjes heeft MD (als ik het goed begrijp) dus nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel lekker als je buiten het seizoen kan toch? 1 of 2 weekjes in de zomer en de echte vakantie lekker buiten het seizoen
Jij begonquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben ik goed in
en fruts... je bent erg creatief moet ik zeggen
nope...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja die 1 of twee weekjes heeft MD (als ik het goed begrijp) dus niet
ow, dat weet ik niet meer... volgens mij begon jijquote:
jammer dat je geen vakantie hebtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope...
Maar ja, gewoon doorgaan en dan komt die vakantie vanzelf
Tussendoor moet ik ook nog een week op cursus... dat is ook eigenlijk wel een beetje vakantie!
ja, zijn altijd wel goede hotels ja, lekker eten enzo, gezellige groep, dus idd een soort vakantiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
jammer dat je geen vakantie hebt
Maar cursus is inderdaad net vakantiebeetje leuk hotel?
Praktisch is altijd wel beter toch? Ik heb ook weleens cursussen gehad waarbij je de hele dag aan het luisteren was, dat is pas geestdodendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, zijn altijd wel goede hotels ja, lekker eten enzo, gezellige groep, dus idd een soort vakantie
en de stof is ook niet super moeilijk ofzo, vrij standaard (Leadership Development Programme), maar wel praktisch, maar dat is over 6 weken, dus ook nog even wachten...
Ja die hotelbar maakt het of breekt het meestal...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Praktisch is altijd wel beter toch? Ik heb ook weleens cursussen gehad waarbij je de hele dag aan het luisteren was, dat is pas geestdodend
En met een leuke groep en een leuke hotelbar wordt het vanzelf leuk
Meurningquote:
Owquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar heb nu ook geen weekje genomen... gewoon hard door werken... de hele zomer door
Ik had jou heul niet gezienquote:
Nu ook in handige reisverpakkingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Handig he, zo een Nijns in de buurt
Ik vertrek volgende week woensdag en ik kan niet wachten![]()
Veel doen, zien...en shoppen!!!
Eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja die 1 of twee weekjes heeft MD (als ik het goed begrijp) dus niet
vandaag jijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, dat weet ik niet meer... volgens mij begon jij
Doe es lief ofzo..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Meurninggelukt gisteren met de scriptie?
[..]
Owja, dat doe je zelf
[..]
Ik had jou heul niet gezien
[..]
Nu ook in handige reisverpakking
Ja, dat kan ik me voorstellen: echt heel gaaf!
[..]
Eigen schuld, dikke bult
Dankjequote:
quote:
nietusquote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Missen jullie Tong ook zo?![]()
[ afbeelding ]
+1quote:
tja, vakantie tijd he... moet je ook niet zoveel printenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie, tapes en toner niet meer leverbaar
Nee, niet meer leverbaar, oftewel: er kan een nieuwe printer gekocht worden want niemand levert ze meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, vakantie tijd he... moet je ook niet zoveel printen
ow, dat is minderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, niet meer leverbaar, oftewel: er kan een nieuwe printer gekocht worden want niemand levert ze meer
Nja iig niet voor minder dan 200 euro
Ik kom niet in VBL of MEN.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Missen jullie Tong ook zo?![]()
[ afbeelding ]
Andere leverancier nemen (of al je fred-flintstone-compatible hardware eens upgraden naar dingen waar nog WEL supplies voor in de handel zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie, tapes en toner niet meer leverbaar
Is er niet toevallig een onboard ethernet kaartje die de boel verstiert? Dat kutgedrag komt wel eens voor bij onbaord+los kaartje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zieke zooi hier.
Laptop met netwerkkaart: Bios ziet de netwerkkaart, Device Manager ook, alles koek en ei, maar ik kan er niet van booten en IPconfig faalt ook. Whut?![]()
Nu verwijderen we de netwerkkaart.
Guess what: Nu kan er opeens WEL van het netwerk geboot worden
Welkom in de 21ste eeuw. Typemachines zijn uit.quote:
Gelukkigquote:
Zijn ze antiek geworden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, niet meer leverbaar, oftewel: er kan een nieuwe printer gekocht worden want niemand levert ze meer
Nja iig niet voor minder dan 200 euro
Waar niet van?quote:
Truequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, dat is minder![]()
Maar ja, je hebt toch bijna vakantie?
MM heeft nog imitaties voor 100 euroquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere leverancier nemen (of al je fred-flintstone-compatible hardware eens upgraden naar dingen waar nog WEL supplies voor in de handel zijn)
Blij toe, wat een nutteloze user zegquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
tong80 heeft een kapotte pc. En blijkbaar is dat een ramp of zo.
Welnee, is een laptop he, geen gedoe met PCI of PCMCIA nicjes, gewoon onboard. Het heeft ook wel gewerkt hoor, totdat ik via Altiris wat uitrolde. Toen ging er iets in Altiris mis, en blijkbaar dermate mis dat die nic er gewoon mee kaptequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er niet toevallig een onboard ethernet kaartje die de boel verstiert? Dat kutgedrag komt wel eens voor bij onbaord+los kaartje.
Oh, een workaround dus. Nog niet een oplossing. Voor de traagheidquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
tong80 heeft een kapotte pc. En blijkbaar is dat een ramp of zo.
Multiquotes!quote:
Ik vond het vast mooiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
(bijna)nude pics van mij werden niet gewaardeerd, dus die post ik niet meer
[/zieligdoen mode uit]
Ik heb ze ook niet gezienquote:
Dat kwam door dat rare ding wat uit je stakquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
(bijna)nude pics van mij werden niet gewaardeerd, dus die post ik niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kwam door dat rare ding wat uit je stak
Lief doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
als je van corstten houdt welquote:
Toch stonden ze er...quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kwam door dat rare ding wat uit je stak
Ik zei toch dat ik jou eraf moest photoshoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
Naar amerikaquote:
mooiquote:
Hup, aan de scriptie, het is bijna avond.quote:
wow 22 minuten voor de middag binnen, dus goedemorgenquote:
lekbakje nodig Aarti?quote:
Volgens mij is het mijn ventquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow 22 minuten voor de middag binnen, dus goedemorgen
wiens kloon ben je?
Oh jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
Ik zei toch dat ik jou eraf moest photoshoppen?
aah, hij komt foto's van je plaatsen?quote:
Eetse Phenoquote:
Whehehe tis ook nog echt mn ventquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
aah, hij komt foto's van je plaatsen?
Smakelijk Phenoquote:
Wandelse...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe tis ook nog echt mn vent
Pics verkrijgbaar tegen betaling
[..]
Smakelijk Pheno
Ik ga ook zo wandelen
zo eentje heb ik laatst gekregenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
misschien moeten corsetten weer ingevoerd worden... alle vrouwen hier zijn er weg van...
*ziet beeld voor zich met voet op de rug van de vrouw om de (of is het het) corset nog strakker aan te trekken*
Je betaalt mij, ik betaal hem..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wandelse...
ja bij jou misschien tegen betaling, maar bij hem ook?
Ik vind het echt prachtig staan, mits je het juiste figuur hebtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
misschien moeten corsetten weer ingevoerd worden... alle vrouwen hier zijn er weg van...
*ziet beeld voor zich met voet op de rug van de vrouw om de (of is het het) corset nog strakker aan te trekken*
Wat is volgens jou het juiste figuur daarvoor?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig staan, mits je het juiste figuur hebt
Eigenlijk zou ik meer tiet moeten hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig staan, mits je het juiste figuur hebt
dat de vetkwabben er niet langs piepen als je hem aantrekt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het juiste figuur daarvoor?
zandloperquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het juiste figuur daarvoor?
Het hele land door!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
Naar amerika
New york, LA, las vegas, Orlando, Fort Myers, Miami en Bahamas
Pooier...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo eentje heb ik laatst gekregen
Hoe strakker hoe beter
[..]
Je betaalt mij, ik betaal hem..
pooier jeweetz enzo
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
En Aarti... het staat mooi ja, maar zit het ook lekker?
Yesquote:
wheheh geintje mop, dat weet jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Pooier...
Maar je moet ook nog ademen LL
En Aarti... het staat mooi ja, maar zit het ook lekker?
en dat dusquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
zandloperGoeie tieten en goeie heupen en dan een mooie taille
Precies, wie mooi wil zijn..quote:
Als je ze altijd zou dragen wel denk ik... maar ja ik ben ook maar een man, dus heb ook niet de behoefte om een corsette te dragen...quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wheheh geintje mop, dat weet je
ademen is overrated, dat kan ook oppervlakkig
staan doet het wel lekker, zitten minder
[..]
en dat dus
Dat snap ik nou echt nooit... pijn leiden om mooi te zijn...quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Yes
Ik ben in 1 klap failliet, maar ach
dat is hetzelfde als met mooie hakken. zitten ook voor geen meter, maar ze staan super en je krijgt er praachtige benen van!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik nou echt nooit... pijn leiden om mooi te zijn...
Ach als je terug komt krijg je toch een nieuwe leasebak...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Yes
Ik ben in 1 klap failliet, maar ach
Met hakken vind ik het altijd grappig als dan de vrouw ineens groter is dan de vent waar ze bij horenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als met mooie hakken. zitten ook voor geen meter, maar ze staan super en je krijgt er praachtige benen van!
Ah welkom, de huispappa toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:06 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ben idd het ventje van lady, en een enorme fan van john frusciante
. Ik d8 ik kom ook eens
kijken.
krijgen? krijgen?! daar betaal ik voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach als je terug komt krijg je toch een nieuwe leasebak...
Hier niet, ik val op lange mannenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met hakken vind ik het altijd grappig als dan de vrouw ineens groter is dan de vent waar ze bij horen
quote:
wauw dan moet ze springenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en ik op kleine vrouwen
(ter illustratie: ik 1.95 en zij 1.61)
Eeuh..dat kan men wel stellen ja (vind ik en anderen ook) maan BH maat verraad ook een smalle taille met een verhoudingsgewijs flinke borstomvangquote:
liggen werkt beterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
wauw dan moet ze springen
Ik ben zelf 1.75, en mijn man is 1.87 dus dat verschil is niet heeeel groot.
Nijns... de ideale vrouwquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eeuh..dat kan men wel stellen ja (vind ik en anderen ook) maan BH maat verraad ook een smalle taille met een verhoudingsgewijs flinke borstomvangmag wel weer een beetje buikje vanaf
present!quote:
* OA komt 1 cm tekort.quote:
Dan moeten ze nog op hun tenen staan om bij het bovenste keukenkastje te komenquote:
wauwquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eeuh..dat kan men wel stellen ja (vind ik en anderen ook) maan BH maat verraad ook een smalle taille met een verhoudingsgewijs flinke borstomvangmag wel weer een beetje buikje vanaf
Hoelang ben jij dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog op hun tenen staan om bij het bovenste keukenkastje te komen
Dat heb ik dan weer nietAls ik dat zou doen met schoenmaat 47
Hoi, neuken?
maat 47 maar...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, neuken?
quote:
Nou, ik voel me dus helemaal niet zo. Ik ben gewoon wat steviger (niet dik) en ik vind het afschuwelijk. Mijn borsten zijn dan wel weer ok.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nijns... de ideale vrouw![]()
volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje... bij mij mag er ook wel wat af... (BMI van 18,1)
* Nijns maakt uitzondering voor OAquote:
Ik volg je totaal niet meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, neuken?
Indahquote:
Six-pack bij vrouwen vind ik niet mooiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
wauw
Ach, ik vind een buikje (ietsje) leuker dan strak afgetraind.
Ook bij mannen, doe mij maar een grote man, ik val absoluut niet op afgetrainde mannen.
Hoe kijkt je vriend ernaar dan? Hebben jullie het er wel eens over?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik voel me dus helemaal niet zo. Ik ben gewoon wat steviger (niet dik) en ik vind het afschuwelijk. Mijn borsten zijn dan wel weer ok.
[..]
Six-pack bij vrouwen vind ik niet mooimaar 1 jaar geleden had ik nog wel een platte buik en dat zou ik wel weer terug willen
Een man mag wel spierballen hebben, graag zelfs maar je moet niet het gevoel hebben dat hij van plastic is als je naar hem kijkt. Mijn vriend is perfect
quote:
nee hoor je was net op tijd... ik ga nu pas lunchenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:27 schreef Nijns het volgende:
Hoop niet dat ik alles weer verkloot
met mijn OAiaanse multi-quote
(rijmt)
52 is helemaal lastig... afgelopen zaterdag kunstgrasschoenen wezen kopen...wat een drama.. het hele land doorgereisd voordat ik ze gevonden hadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef Nijns het volgende:
[..]OMG ik kende iemand die 52 had, vreselijk lijkt me. Sowieso: voeten
Die is het niet met mij eensquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe kijkt je vriend ernaar dan? Hebben jullie het er wel eens over?
Mooi dat je vriend perfect is, houwezo!
quote:[..]
* Nijns maakt uitzondering voor OA
Kunstgras?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
52 is helemaal lastig... afgelopen zaterdag kunstgrasschoenen wezen kopen...wat een drama.. het hele land doorgereisd voordat ik ze gevonden had
Wat heb je dan? Mijn zusje is ook groot en heeft daarbij passende voeten, gelukkig zijn er steeds meer winkels die ook voor dames maar 43 verkopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
52 is helemaal lastig... afgelopen zaterdag kunstgrasschoenen wezen kopen...wat een drama.. het hele land doorgereisd voordat ik ze gevonden had
Woont hij ook in Zeeland of was dat ter illustratie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:33 schreef OA het volgende:
Ik ken ook iemand met maat 52 of 53... Hij gaat altijd naar een gespecialiseerde winkel in Leeuwarden. Lekker naast de deur als je in Zeeland woont...
quote:
john-frusciantequote:
Oeh die was hier netquote:
Yepquote:
Hij woont daar ook echt, maar het is ook wel mooi ter illustratiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Woont hij ook in Zeeland of was dat ter illustratie?
*wacht in spanning af*quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
is nu tomatensoep aant maken, hij en de kleine gaan eten
Das wel klote. Maar goed: Leeuwardenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hij woont daar ook echt, maar het is ook wel mooi ter illustratie.
Ik vroeg net (aan de telefoon) aan de kleine of ie soep ging eten.quote:
Noem dat maar beter, boven die maat kun je echt gaan shoppenquote:
Ik ben nog nooit in Friesland (en Groningen) geweestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Das wel klote. Maar goed: Leeuwarden
Ik ben vroeger op vakantie geweest in groningenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Friesland (en Groningen) geweest
Oh, jij bent zo'n chauvenistische randstadfanaatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik heb nog nooit een aanleiding gehad om er heen te gaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n chauvenistische randstadfanaat
zusje is groot... klinkt erg grappigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Mijn zusje is ook groot en heeft daarbij passende voeten, gelukkig zijn er steeds meer winkels die ook voor dames maar 43 verkopen
randstad is toch niks mis mee...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n chauvenistische randstadfanaat
mwah... de combi koffie/knoflook vind ik niet zo...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
broodje shoarma en koffie is lekkah
als je er woont niet neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
randstad is toch niks mis mee...
*kijkt druk om zich heen*
nee, dan steekt dat chauvenisme weer de kop op. De reden dat meets niet doorgaan, ze willen niet eens reizen buiten de randstadquote:
voelt zich niet aangesproken... komt bijna wekelijks wel buiten de randstad...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dan steekt dat chauvenisme weer de kop op. De reden dat meets niet doorgaan, ze willen niet eens reizen buiten de randstad
denk het ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dan steekt dat chauvenisme weer de kop op. De reden dat meets niet doorgaan, ze willen niet eens reizen buiten de randstad
om schoenen te kopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voelt zich niet aangesproken... komt bijna wekelijks wel buiten de randstad...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het ook![]()
[..]
om schoenen te kopen
laat je baas het maar niet horenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
Zo, bijna klaar met wat ik in drie dagen moet doen
quote:
Haha, lief ventjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vroeg net (aan de telefoon) aan de kleine of ie soep ging eten.
Hij: nee, boterham
Ik: ja soep met boterham
Hij: pappa, soep met boterham *geeft foon terug aan paps*
Volgens mij moest ik zeggen dat pappa soep moest maken en had ie honger
Ik heb in Leeuwarden gewoondquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Die laat me mijn ding doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat je baas het maar niet horen
Ja, ze is jonger dus ze kan wel groter zijn maar het blijft een zusjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zusje is groot... klinkt erg grappig
Maar ik heb maar maat 48, rand gevalletje, ik hoef gelukkig niet naar grote maten winkels. Maar heb ook niet heel veel keus in 'normale' winkels...
Ik kon die dag gewoon nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk hoor, zo'n bentobox, maar als je beide delen op elkaar doet, krijg je toch een zootje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
Bentobox die in het bentotopic te zien is
Dan nog steeds... Randstadquote:
Is dat leuk voor een weekendje ofzo?quote:
Die zet je op elkaar, er hoort nog een deksel bijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Leuk hoor, zo'n bentobox, maar als je beide delen op elkaar doet, krijg je toch een zootje?![]()
[..]
Maar dan moet je de onderste bak niet te vol doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zet je op elkaar, er hoort nog een deksel bijHet is gewoon stapelen
Ja, zo word ik door mn broer ook altijd broertje genoemd, terwijl ik een kop groter benquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ze is jonger dus ze kan wel groter zijn maar het blijft een zusje
Oh, dat is dan nog te doen inderdaad.
En terecht. Mijn broertjes, waarvan de een groter is en dan ander dikker, blijf ik ook tot in de eeuwigheid 'broertje' noemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zo word ik door mn broer ook altijd broertje genoemd, terwijl ik een kop groter ben
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
En terecht. Mijn broertjes, waarvan de een groter is en dan ander dikker, blijf ik ook tot in de eeuwigheid 'broertje' noemen.
Het is plastic, dat gaat primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan moet je de onderste bak niet te vol doen
Ik bedoel dat de dan alles plet. Of kan het bakje niet verder dan een kwart of halverwege?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is plastic, dat gaat prima
bandje er om heen en die dingen gaan nergen smeer heen
lijkt wel reclame voor modern tupperwarequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is plastic, dat gaat prima
bandje er om heen en die dingen gaan nergen smeer heen
bento box is volgens mij ouder dan tupperwarequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lijkt wel reclame voor modern tupperware
Er zit een dekseltje ook tussen, dus je kunt het bakje vullen, deksel erop, volgend bakje. deksel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de dan alles plet. Of kan het bakje niet verder dan een kwart of halverwege?
Een stuk ouder jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bento box is volgens mij ouder dan tupperware
ow.. ik had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bento box is volgens mij ouder dan tupperware
Ik was er blij met je knipoog... jappen die nadenken...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een dekseltje ook tussen, dus je kunt het bakje vullen, deksel erop, volgend bakje. deksel.
In Japan doen ze niet anders. Deze komen ook uit Japan, dus er is over nagedacht
Niet dat kutte tupperwarebakjes gedoe.
Ligt er natuurlijk aan waar je van houdt, maar ik vind van welquote:
Ja tupperware was er nog niet in de middeleeuwen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
Even opgezocht:
The origin of bento can be traced back to the late Kamakura Period (1185 to 1333), when cooked and dried rice called hoshi-ii (糒 or 干し飯, literally "dried meal") was developed. Hoshi-ii can be eaten as is or boiled with water to make cooked rice, and is stored in a small bag. In the Azuchi-Momoyama Period (1568 to 1600), wooden lacquered boxes like today's were produced and bento would be eaten during a hanami or a tea party.
ja, maar ik blijf toch stug tupperware gebruikenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef Pheno het volgende:
Dus bijna een half millenium oud. Tupperware heeft nog een lange weg te gaan
Vreemd genoeg zijn ze een stuk slimmer in de dagelijske verpakkingen. Daar heb ik geen schaar of mes bij nodig. Met die K*Tverpakkingen in NL heb je een dremel nodig om ze open te krijgenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik was er blij met je knipoog... jappen die nadenken...
Dat is een ding net na de oorlog dacht ik?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja tupperware was er nog niet in de middeleeuwen.
Jij liever dan ik... heb niet zoveel met azie... maar dat is persoonlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn ze een stuk slimmer in de dagelijske verpakkingen. Daar heb ik geen schaar of mes bij nodig. Met die K*Tverpakkingen in NL heb je een dremel nodig om ze open te krijgen
Als ze me een baan aanbieden in japan ben ik dezelfde dag al op het vliegtuig
Als je vader het uitgevonden had, je was binnenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij liever dan ik... heb niet zoveel met azie... maar dat is persoonlijk natuurlijk
En tupperware is idd van na de oorlog 1950... dus even oud als mn pa
dacht het ook en veels te duurquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een ding net na de oorlog dacht ik?
shoarmaquote:
En dat gezeik met die partiesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dacht het ook en veels te duur
Oh, noemen jullie dat zwarte gat zo?quote:
als je klaar bent gewoon dat wit ijzertje erom doenquote:
tis een stinkhokquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, noemen jullie dat zwarte gat zo?
die snap ik nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je klaar bent gewoon dat wit ijzertje erom doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |