Geen zomervakantie?quote:
quote:
nou snap ik het meteenquote:
Dat vind ik dan weer netjes van je, je had ook gewoon kunnen zeggen, goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Nijns het volgende:
Fruts![]()
LL
Ducki
Aartizo snel al naar de USA?
Pheno
DaMart
GF
Wel lekker als je buiten het seizoen kan toch? 1 of 2 weekjes in de zomer en de echte vakantie lekker buiten het seizoenquote:
Persoonlijke aandachtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer netjes van je, je had ook gewoon kunnen zeggen, goedemorgen allemaal
Ja, dat is wel zo, maar heb nu ook geen weekje genomen... gewoon hard door werken... de hele zomer doorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel lekker als je buiten het seizoen kan toch? 1 of 2 weekjes in de zomer en de echte vakantie lekker buiten het seizoen
ben ik goed inquote:
En dan mij vergetenquote:
Handig he, zo een Nijns in de buurtquote:
nja die 1 of twee weekjes heeft MD (als ik het goed begrijp) dus nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel lekker als je buiten het seizoen kan toch? 1 of 2 weekjes in de zomer en de echte vakantie lekker buiten het seizoen
Jij begonquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben ik goed in
en fruts... je bent erg creatief moet ik zeggen
nope...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja die 1 of twee weekjes heeft MD (als ik het goed begrijp) dus niet
ow, dat weet ik niet meer... volgens mij begon jijquote:
jammer dat je geen vakantie hebtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope...
Maar ja, gewoon doorgaan en dan komt die vakantie vanzelf
Tussendoor moet ik ook nog een week op cursus... dat is ook eigenlijk wel een beetje vakantie!
ja, zijn altijd wel goede hotels ja, lekker eten enzo, gezellige groep, dus idd een soort vakantiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
jammer dat je geen vakantie hebt
Maar cursus is inderdaad net vakantiebeetje leuk hotel?
Praktisch is altijd wel beter toch? Ik heb ook weleens cursussen gehad waarbij je de hele dag aan het luisteren was, dat is pas geestdodendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, zijn altijd wel goede hotels ja, lekker eten enzo, gezellige groep, dus idd een soort vakantie
en de stof is ook niet super moeilijk ofzo, vrij standaard (Leadership Development Programme), maar wel praktisch, maar dat is over 6 weken, dus ook nog even wachten...
Ja die hotelbar maakt het of breekt het meestal...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Praktisch is altijd wel beter toch? Ik heb ook weleens cursussen gehad waarbij je de hele dag aan het luisteren was, dat is pas geestdodend
En met een leuke groep en een leuke hotelbar wordt het vanzelf leuk
Meurningquote:
Owquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar heb nu ook geen weekje genomen... gewoon hard door werken... de hele zomer door
Ik had jou heul niet gezienquote:
Nu ook in handige reisverpakkingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Handig he, zo een Nijns in de buurt
Ik vertrek volgende week woensdag en ik kan niet wachten![]()
Veel doen, zien...en shoppen!!!
Eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja die 1 of twee weekjes heeft MD (als ik het goed begrijp) dus niet
vandaag jijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, dat weet ik niet meer... volgens mij begon jij
Doe es lief ofzo..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Meurninggelukt gisteren met de scriptie?
[..]
Owja, dat doe je zelf
[..]
Ik had jou heul niet gezien
[..]
Nu ook in handige reisverpakking
Ja, dat kan ik me voorstellen: echt heel gaaf!
[..]
Eigen schuld, dikke bult
Dankjequote:
quote:
nietusquote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Missen jullie Tong ook zo?![]()
[ afbeelding ]
+1quote:
tja, vakantie tijd he... moet je ook niet zoveel printenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie, tapes en toner niet meer leverbaar
Nee, niet meer leverbaar, oftewel: er kan een nieuwe printer gekocht worden want niemand levert ze meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, vakantie tijd he... moet je ook niet zoveel printen
ow, dat is minderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, niet meer leverbaar, oftewel: er kan een nieuwe printer gekocht worden want niemand levert ze meer
Nja iig niet voor minder dan 200 euro
Ik kom niet in VBL of MEN.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Missen jullie Tong ook zo?![]()
[ afbeelding ]
Andere leverancier nemen (of al je fred-flintstone-compatible hardware eens upgraden naar dingen waar nog WEL supplies voor in de handel zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie, tapes en toner niet meer leverbaar
Is er niet toevallig een onboard ethernet kaartje die de boel verstiert? Dat kutgedrag komt wel eens voor bij onbaord+los kaartje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zieke zooi hier.
Laptop met netwerkkaart: Bios ziet de netwerkkaart, Device Manager ook, alles koek en ei, maar ik kan er niet van booten en IPconfig faalt ook. Whut?![]()
Nu verwijderen we de netwerkkaart.
Guess what: Nu kan er opeens WEL van het netwerk geboot worden
Welkom in de 21ste eeuw. Typemachines zijn uit.quote:
Gelukkigquote:
Zijn ze antiek geworden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, niet meer leverbaar, oftewel: er kan een nieuwe printer gekocht worden want niemand levert ze meer
Nja iig niet voor minder dan 200 euro
Waar niet van?quote:
Truequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, dat is minder![]()
Maar ja, je hebt toch bijna vakantie?
MM heeft nog imitaties voor 100 euroquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere leverancier nemen (of al je fred-flintstone-compatible hardware eens upgraden naar dingen waar nog WEL supplies voor in de handel zijn)
Blij toe, wat een nutteloze user zegquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
tong80 heeft een kapotte pc. En blijkbaar is dat een ramp of zo.
Welnee, is een laptop he, geen gedoe met PCI of PCMCIA nicjes, gewoon onboard. Het heeft ook wel gewerkt hoor, totdat ik via Altiris wat uitrolde. Toen ging er iets in Altiris mis, en blijkbaar dermate mis dat die nic er gewoon mee kaptequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er niet toevallig een onboard ethernet kaartje die de boel verstiert? Dat kutgedrag komt wel eens voor bij onbaord+los kaartje.
Oh, een workaround dus. Nog niet een oplossing. Voor de traagheidquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
tong80 heeft een kapotte pc. En blijkbaar is dat een ramp of zo.
Multiquotes!quote:
Ik vond het vast mooiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
(bijna)nude pics van mij werden niet gewaardeerd, dus die post ik niet meer
[/zieligdoen mode uit]
Ik heb ze ook niet gezienquote:
Dat kwam door dat rare ding wat uit je stakquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
(bijna)nude pics van mij werden niet gewaardeerd, dus die post ik niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kwam door dat rare ding wat uit je stak
Lief doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
als je van corstten houdt welquote:
Toch stonden ze er...quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kwam door dat rare ding wat uit je stak
Ik zei toch dat ik jou eraf moest photoshoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
Naar amerikaquote:
mooiquote:
Hup, aan de scriptie, het is bijna avond.quote:
wow 22 minuten voor de middag binnen, dus goedemorgenquote:
lekbakje nodig Aarti?quote:
Volgens mij is het mijn ventquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow 22 minuten voor de middag binnen, dus goedemorgen
wiens kloon ben je?
Oh jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
Ik zei toch dat ik jou eraf moest photoshoppen?
aah, hij komt foto's van je plaatsen?quote:
Eetse Phenoquote:
Whehehe tis ook nog echt mn ventquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
aah, hij komt foto's van je plaatsen?
Smakelijk Phenoquote:
Wandelse...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe tis ook nog echt mn vent
Pics verkrijgbaar tegen betaling
[..]
Smakelijk Pheno
Ik ga ook zo wandelen
zo eentje heb ik laatst gekregenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
misschien moeten corsetten weer ingevoerd worden... alle vrouwen hier zijn er weg van...
*ziet beeld voor zich met voet op de rug van de vrouw om de (of is het het) corset nog strakker aan te trekken*
Je betaalt mij, ik betaal hem..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wandelse...
ja bij jou misschien tegen betaling, maar bij hem ook?
Ik vind het echt prachtig staan, mits je het juiste figuur hebtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
misschien moeten corsetten weer ingevoerd worden... alle vrouwen hier zijn er weg van...
*ziet beeld voor zich met voet op de rug van de vrouw om de (of is het het) corset nog strakker aan te trekken*
Wat is volgens jou het juiste figuur daarvoor?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig staan, mits je het juiste figuur hebt
Eigenlijk zou ik meer tiet moeten hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig staan, mits je het juiste figuur hebt
dat de vetkwabben er niet langs piepen als je hem aantrekt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het juiste figuur daarvoor?
zandloperquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het juiste figuur daarvoor?
Het hele land door!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
Naar amerika
New york, LA, las vegas, Orlando, Fort Myers, Miami en Bahamas
Pooier...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo eentje heb ik laatst gekregen
Hoe strakker hoe beter
[..]
Je betaalt mij, ik betaal hem..
pooier jeweetz enzo
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
En Aarti... het staat mooi ja, maar zit het ook lekker?
Yesquote:
wheheh geintje mop, dat weet jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Pooier...
Maar je moet ook nog ademen LL
En Aarti... het staat mooi ja, maar zit het ook lekker?
en dat dusquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
zandloperGoeie tieten en goeie heupen en dan een mooie taille
Precies, wie mooi wil zijn..quote:
Als je ze altijd zou dragen wel denk ik... maar ja ik ben ook maar een man, dus heb ook niet de behoefte om een corsette te dragen...quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wheheh geintje mop, dat weet je
ademen is overrated, dat kan ook oppervlakkig
staan doet het wel lekker, zitten minder
[..]
en dat dus
Dat snap ik nou echt nooit... pijn leiden om mooi te zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |