vandaag jijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, dat weet ik niet meer... volgens mij begon jij
Doe es lief ofzo..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Meurninggelukt gisteren met de scriptie?
[..]
Owja, dat doe je zelf
[..]
Ik had jou heul niet gezien
[..]
Nu ook in handige reisverpakking
Ja, dat kan ik me voorstellen: echt heel gaaf!
[..]
Eigen schuld, dikke bult
Dankjequote:
quote:
nietusquote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Missen jullie Tong ook zo?![]()
[ afbeelding ]
+1quote:
tja, vakantie tijd he... moet je ook niet zoveel printenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie, tapes en toner niet meer leverbaar
Nee, niet meer leverbaar, oftewel: er kan een nieuwe printer gekocht worden want niemand levert ze meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, vakantie tijd he... moet je ook niet zoveel printen
ow, dat is minderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, niet meer leverbaar, oftewel: er kan een nieuwe printer gekocht worden want niemand levert ze meer
Nja iig niet voor minder dan 200 euro
Ik kom niet in VBL of MEN.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Missen jullie Tong ook zo?![]()
[ afbeelding ]
Andere leverancier nemen (of al je fred-flintstone-compatible hardware eens upgraden naar dingen waar nog WEL supplies voor in de handel zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie, tapes en toner niet meer leverbaar
Is er niet toevallig een onboard ethernet kaartje die de boel verstiert? Dat kutgedrag komt wel eens voor bij onbaord+los kaartje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zieke zooi hier.
Laptop met netwerkkaart: Bios ziet de netwerkkaart, Device Manager ook, alles koek en ei, maar ik kan er niet van booten en IPconfig faalt ook. Whut?![]()
Nu verwijderen we de netwerkkaart.
Guess what: Nu kan er opeens WEL van het netwerk geboot worden
Welkom in de 21ste eeuw. Typemachines zijn uit.quote:
Gelukkigquote:
Zijn ze antiek geworden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, niet meer leverbaar, oftewel: er kan een nieuwe printer gekocht worden want niemand levert ze meer
Nja iig niet voor minder dan 200 euro
Waar niet van?quote:
Truequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, dat is minder![]()
Maar ja, je hebt toch bijna vakantie?
MM heeft nog imitaties voor 100 euroquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere leverancier nemen (of al je fred-flintstone-compatible hardware eens upgraden naar dingen waar nog WEL supplies voor in de handel zijn)
Blij toe, wat een nutteloze user zegquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
tong80 heeft een kapotte pc. En blijkbaar is dat een ramp of zo.
Welnee, is een laptop he, geen gedoe met PCI of PCMCIA nicjes, gewoon onboard. Het heeft ook wel gewerkt hoor, totdat ik via Altiris wat uitrolde. Toen ging er iets in Altiris mis, en blijkbaar dermate mis dat die nic er gewoon mee kaptequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er niet toevallig een onboard ethernet kaartje die de boel verstiert? Dat kutgedrag komt wel eens voor bij onbaord+los kaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |