dat weet ikquote:
Das gewoon een 4 persoonsbed...quote:
"gewoon" zou ik niet zeggenquote:
Ben je extreem lang of moddervet?quote:
Niet je eigen bed, maar zo'n fluffer dingquote:
Oeh, zo'n 400 kilo persona. Waar ze de muur van moeten uitbreken om hem er uit te halen. Dat legt wel meteen uit waarom gf altijd aanwezig is: hij is de nieuwe tong80quote:
Dan moet je die pekingeend aankijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:03 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat is dit voor taalkundig gare TT?.
Het is DIE koffie/thee.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 059 goldfinger1963
02. 047 Ladylike
03. 030 MaleDuck
04. 027 Pheno
05. 025 Nijns
06. 019 Dr_Flash
07. 015 Fha
08. 011 Frutsel
09. 010 indahnesia.com
10. 010 dndiek
11. 009 DaMart
12. 009 marcb1974
13. 008 OA
14. 004 Klonk
15. 003 BrandX
16. 002 Sjowhan
17. 002 Thrustmaster_Special
18. 001 Chain_Reaction
19. 001 Pien85
Reeks-statistieken!
nee heb graag ruimtequote:
Buiten slapenquote:
De tuin is ook een optie.quote:
quote:
ik wist dat het zou komenquote:
Voorspelbaarheid -1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik wist dat het zou komen
sollyquote:
wij zijn voorspelbaar, dus wij krijgen de minpuntenquote:
en dan heb je weer werkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
dndiek![]()
ah, zometeen post halen...
eens kijken of ze de toner van mn baas hebben
quote:
Ik heb altijd werkquote:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:35 schreef Nijns het volgende:
Ha schatjes
Nog 3 daagjes voor mij en nog 4 voor LL
Mogguh frutselbeestjequote:
Ga jij ook naar LowLands?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:35 schreef Nijns het volgende:
Ha schatjes
Nog 3 daagjes voor mij en nog 4 voor LL
quote:
Ik niet snapquote:
Geen zomervakantie?quote:
quote:
nou snap ik het meteenquote:
Dat vind ik dan weer netjes van je, je had ook gewoon kunnen zeggen, goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef Nijns het volgende:
Fruts![]()
LL
Ducki
Aartizo snel al naar de USA?
Pheno
DaMart
GF
Wel lekker als je buiten het seizoen kan toch? 1 of 2 weekjes in de zomer en de echte vakantie lekker buiten het seizoenquote:
Persoonlijke aandachtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer netjes van je, je had ook gewoon kunnen zeggen, goedemorgen allemaal
Ja, dat is wel zo, maar heb nu ook geen weekje genomen... gewoon hard door werken... de hele zomer doorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel lekker als je buiten het seizoen kan toch? 1 of 2 weekjes in de zomer en de echte vakantie lekker buiten het seizoen
ben ik goed inquote:
En dan mij vergetenquote:
Handig he, zo een Nijns in de buurtquote:
nja die 1 of twee weekjes heeft MD (als ik het goed begrijp) dus nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel lekker als je buiten het seizoen kan toch? 1 of 2 weekjes in de zomer en de echte vakantie lekker buiten het seizoen
Jij begonquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben ik goed in
en fruts... je bent erg creatief moet ik zeggen
nope...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja die 1 of twee weekjes heeft MD (als ik het goed begrijp) dus niet
ow, dat weet ik niet meer... volgens mij begon jijquote:
jammer dat je geen vakantie hebtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope...
Maar ja, gewoon doorgaan en dan komt die vakantie vanzelf
Tussendoor moet ik ook nog een week op cursus... dat is ook eigenlijk wel een beetje vakantie!
ja, zijn altijd wel goede hotels ja, lekker eten enzo, gezellige groep, dus idd een soort vakantiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
jammer dat je geen vakantie hebt
Maar cursus is inderdaad net vakantiebeetje leuk hotel?
Praktisch is altijd wel beter toch? Ik heb ook weleens cursussen gehad waarbij je de hele dag aan het luisteren was, dat is pas geestdodendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, zijn altijd wel goede hotels ja, lekker eten enzo, gezellige groep, dus idd een soort vakantie
en de stof is ook niet super moeilijk ofzo, vrij standaard (Leadership Development Programme), maar wel praktisch, maar dat is over 6 weken, dus ook nog even wachten...
Ja die hotelbar maakt het of breekt het meestal...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Praktisch is altijd wel beter toch? Ik heb ook weleens cursussen gehad waarbij je de hele dag aan het luisteren was, dat is pas geestdodend
En met een leuke groep en een leuke hotelbar wordt het vanzelf leuk
Meurningquote:
Owquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar heb nu ook geen weekje genomen... gewoon hard door werken... de hele zomer door
Ik had jou heul niet gezienquote:
Nu ook in handige reisverpakkingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Handig he, zo een Nijns in de buurt
Ik vertrek volgende week woensdag en ik kan niet wachten![]()
Veel doen, zien...en shoppen!!!
Eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja die 1 of twee weekjes heeft MD (als ik het goed begrijp) dus niet
vandaag jijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, dat weet ik niet meer... volgens mij begon jij
Doe es lief ofzo..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Meurninggelukt gisteren met de scriptie?
[..]
Owja, dat doe je zelf
[..]
Ik had jou heul niet gezien
[..]
Nu ook in handige reisverpakking
Ja, dat kan ik me voorstellen: echt heel gaaf!
[..]
Eigen schuld, dikke bult
Dankjequote:
quote:
nietusquote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Missen jullie Tong ook zo?![]()
[ afbeelding ]
+1quote:
tja, vakantie tijd he... moet je ook niet zoveel printenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie, tapes en toner niet meer leverbaar
Nee, niet meer leverbaar, oftewel: er kan een nieuwe printer gekocht worden want niemand levert ze meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, vakantie tijd he... moet je ook niet zoveel printen
ow, dat is minderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, niet meer leverbaar, oftewel: er kan een nieuwe printer gekocht worden want niemand levert ze meer
Nja iig niet voor minder dan 200 euro
Ik kom niet in VBL of MEN.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:23 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Missen jullie Tong ook zo?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |