quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maar een abonnement voor 2 keer per week sporten, maar ik ga stiekem wel eens drie keer (oeh, living on the edge!). Dan doe ik krachttraining en cardio, en als er een les Pilates is doe ik die daar dan nog voor.
Oh, dat lijkt me echt heel leuk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:iedereen die wil kan er blijven slapen, want ze hebben 100 slaapplekken
wel tegen betaling, dat dan weer wel
Right.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
feest is tot half 1 ofzoen dan slapen
![]()
![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:23 schreef Chicolate het volgende:
http://www.grootgezin.nl/themas290903x.php
En dan 66.2. De verhoudingen kloppen gewoon goed, ik kreeg een heerlijk kneedbaar deeg dat niet plakte maar ook niet te droog was.
Oh, maar dat weet ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
Razz, ik ben erg voor yogaMaar als 'sport' telt het nauwelijks, dan kun je beter pilates doen. Met yoga versterk je je rugspieren wel iets, en je wordt er lenig en zen van, maar that's it.
't Was ook wel een heel verhaal wat ik posttequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
Oh OK. Dan heb ik niets gezegd
Ik doe allebei, yoga en pilates. Pilates voor de strakke abs en yoga voor de zenEn ik heb geen zin om weer les te gaan geven
Nou ja, eigenlijk wel, maar het kost zoveel tijd
ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neuken, dan kan het alleen maar meevallenquote:
Nouja, het kan altijd erger. Ik las laatst in de Margriet (denk ik? Ik zat te wachten bij de dierenartsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neuken, dan kan het alleen maar meevallen
Me2 hoor. Dat ik 'ambiteus' voor een 42 ging zegt al wel genoeg hoor. Meestal heb ik tegenwoordig maat 40/42 ofzo, en daar ben ik erg tevreden meequote:
wtf?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nouja, het kan altijd erger. Ik las laatst in de Margriet (denk ik? Ik zat te wachten bij de dierenarts) in zo'n klaagstukje dat man en vrouw na het feest naar hun hotelkamer gingen, maar dat het hubby uitgebreid de tijd ging nemen om alle enveloppen open te maken, te gaan tellen en de boel alvast naar inkomen te gaan verdelen
.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neuken de liefde te bedrijven, dan kan het alleen maar meevallen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neukenhet huwelijk te consumeren, dan kan het alleen maar meevallen
quote:
Erg hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef Quinazoline het volgende:
Dat stukje in Margriet had ik ook gelezen ja,. bij m'n schoonmoeder
Omg...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nouja, het kan altijd erger. Ik las laatst in de Margriet (denk ik? Ik zat te wachten bij de dierenarts) in zo'n klaagstukje dat man en vrouw na het feest naar hun hotelkamer gingen, maar dat het hubby uitgebreid de tijd ging nemen om alle enveloppen open te maken, te gaan tellen en de boel alvast naar inkomen te gaan verdelen
.
Schaaaaterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schaaaater
Nou ja, ik weet niet wat je plannen zijn wb jurk enzo, MoBlo, maar ik vond het hele bruidslingerie-concept wat tegenvallen; ik dacht altijd dat dat toch redelijk sexy zou zijn, dat je die jurk uittrekt, en dan een pracht verfijnd setje eronder draagt en je je Meneer acuut verleidt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar heb ik heul niet over nagedacht, en zowel de redenering van mij als Mr.MoBlo is ' het gaat toch uit 'als er nog iets van komt dus
Ja doei.
wel hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Omg.
En MoBlo: 'neuken' kan écht niet meer.
Ja maar ja maar, het gaat toch altijd uit - koop je nooit een leuk mooi setje voor hem dan ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar heb ik heul niet over nagedacht, en zowel de redenering van mij als Mr.MoBlo is ' het gaat toch uit 'als er nog iets van komt dus
Saai stel zijn jullie zeg!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Maar goed, whatever it was, t gaat vanzelf weer over!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn! Wat fijn!
weet je al wat je hebt?
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Omg.
En MoBlo: 'neuken' kan écht niet meer.
Ik stem voor groen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb voor mijn trouwdag een jurkje in de uitverkoop gehaald (¤ 22,90).
Daar gaat ongetwijfeld een felgekleurde string onder, maar ik weet nog niet welke kleur.
Ik zeg: neongroen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb voor mijn trouwdag een jurkje in de uitverkoop gehaald (¤ 22,90).
Daar gaat ongetwijfeld een felgekleurde string onder, maar ik weet nog niet welke kleur.
Dat is ook altijd de reactie van mijn vriend als ik hem iets over ondergoed vraagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik heb geen 'lingerie', alleen ondergoedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, het gaat toch altijd uit - koop je nooit een leuk mooi setje voor hem dan ?![]()
ik bedoel dus een mooi setje voor jezelf wat je dan dus aan doet voor hem
Hoewel ik normaalgesproken een redelijke zuipschuit ben, heb ik op m'n eigen bruiloft niet zoveel gedronken. Hoge hakken + dansen + weinig eten want gespannen en witte jurk + drank lijkt me een gevaarlijke combiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
CF, had je daar dan uberhaupt nog energie voor na zo'n dag? Ik kan me goed voorstellen dat ik na zo'n hele dag en ook nog een feest alleen maar zou willen slapen, zeker met wat drank op.
neuh!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel een Bridget Jones-onderbroek aankomen
GMTAquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik heb geen 'lingerie', alleen ondergoed
Hm, daar heb je wel een punt ja...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoewel ik normaalgesproken een redelijke zuipschuit ben, heb ik op m'n eigen bruiloft niet zoveel gedronken. Hoge hakken + dansen + weinig eten want gespannen en witte jurk + drank lijkt me een gevaarlijke combiEn je hebt het toch wel leuk, ook zonder alcohol
Ik weet niet, het was gewoon niet nodig.
Ik ben trouwens wel getrouwd in gemeenschap van goederen. Huwelijkse voorwaarden vonden we niet zo nodig, in onze situatie.
Dag Nynkequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef AKnynke het volgende:
goed, lieve ladies..ik geloof dat ik jullie weer ga verlaten! Fijne dag nog!
daar gaan we van uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Maar goed, whatever it was, t gaat vanzelf weer over!
klikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben benieuwd naar je jurkje!
Oh brrr ja. En helemaaal van slips/stringsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik knip ook altijd direct het strikje van BH's af dat meestal voorop zit geborduurd.
Inderdaad. Ik word erg agressief van die strikjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh brrr ja. En helemaaal van slips/strings
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
Die marlies dekkers dingen met die 'touwtjes' die je overal bovenuit ziet vind ik echt mega-lelijk![]()
Je linkje doet het niet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
klik
Wat eruit ziet als grijs is meer een groengrijs en hij valt bij mij wat langer en wijder.
Maatje 38!![]()
Ik heb er bij Mexx in de uitverkoop een rozepaars boleroknoopvestje bijgekocht.
Verder heb ik er schoenen bij in exact hetzelfde groengrijs en met een lila randje.
Neongroen is vragen om problemen.![]()
Ik denk dat het felroze gaat worden.
22 juli 2010quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, wie gaan er hier nu allemaal precies trouwen en wanneer?. Razz, VMW, MoBlo...? Heb ik dan iedereen?
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik knip ook altijd direct het strikje van BH's af dat meestal voorop zit geborduurd.
Ik ook ja! Ben ik nou heel ouderwets als ik het gewoon ordinair vind als iedereen je bh kan zien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
Die marlies dekkers dingen met die 'touwtjes' die je overal bovenuit ziet vind ik echt mega-lelijk![]()
Hij is leuk, VMW!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
28 augustus.
Vorige post geedit ivm niet werkende link.
Heel gauw.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is al gauw, VMW! Hoe gaat jullie dag eruit zien?
Wil hij ook niet trouwen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is de plechtigheid zelf ook in de tuin? Dat is wel heel tof!
Ook over trouwen zijn m'n vriend en ik het nog niet eens..
Nee, eigenlijk niet. Hij klinkt een beetje dwars zo, hè?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wil hij ook niet trouwen?
Eens idd. Jullie zijn het niet echt eens volgens mij..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Och, hij mag natuurlijk vinden wat hij wil maar het moet wel samengaan met wat jij vindt en dat klinkt zo wel een beetje lastig allemaal.
Lijkt me wel lastig. Zijn toch twee behoorlijk belangrijke dingen in je leven, ik vind trouwen iig erg belangrijk, zou het echt vreselijk vinden als mijn vriend dat niet wilde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken ook zo'n stel.. zij wil wel graag trouwen, hij niet
zij wil volgens mij wel kinderen, hij zeker niet
en toch zijn ze heel blij samen en komen ze er vast wel uit, hoop ik
jullie? wij gaan trouwen en willen beide geen kinderen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig. Zijn toch twee behoorlijk belangrijke dingen in je leven, ik vind trouwen iig erg belangrijk, zou het echt vreselijk vinden als mijn vriend dat niet wilde.
Niet vervelend bedoeld hoor, dad, ik hoop dat jullie er wel uitkomen.
Agreed! Trouwen is een leuk extraatje als je dat allebei wiltquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om een verder geweldige relatie stuk te laten lopen op het feit dat de één wel wil trouwen en de ander niet, vind ik echt te ver gaan.
Trouwen of niet trouwen maakt in je dagelijks leven misschien niet eens zo veel uit. Wel of geen kinderen natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om een verder geweldige relatie stuk te laten lopen op het feit dat de één wel wil trouwen en de ander niet, vind ik echt te ver gaan.
Ook daarbij had ik al gezegd dat het bij m'n vriend geen definitief 'nee' is. Hij wil nú geen kinderen nee, maar dat zegt niet dat 'ie ze nooit wil.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Trouwen of niet trouwen maakt in je dagelijks leven misschien niet eens zo veel uit. Wel of geen kinderen natuurlijk wel.
En bedanktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook ja! Ben ik nou heel ouderwets als ik het gewoon ordinair vind als iedereen je bh kan zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |