quote:
Ik zeg slechter. Men denkt alweer veel te positief en het blijft toch nattevingerwerk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:34 schreef TeringHenkie het volgende:
Morgen weer unemployment claims, beter of slechter dan verwacht?
Onvoorstelbaar dat de koers hier niks mee doet. Een paar maanden geleden zou hij hierop 40% in drie dagen verliezen!quote:
Nee rvlaak de stijging is gebaseerd op technische analyse hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal niet lang zo blijven, als de beleggers ook maar enigszins nadenken:
Fitch verlaagt kredietbeoordeling ING
[..]
Beleggers reageren inderdaad weer heel erg manisch. Hoorde net op BNR dat het handelstekort van de VS (in juli) is opgelopen tot 27 miljard. Aangezien dit lager is dan verwacht, wordt er massaal ingekocht. Maakt natuurlijk niet uit dat het nog steeds een ontzaglijk bedrag is.
ING gaat inmiddels wel licht in het rood, maar het valt idd mee. Nu weten we dat de staat toch wel opdraait voor evt. ellende.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat de koers hier niks mee doet. Een paar maanden geleden zou hij hierop 40% in drie dagen verliezen!
Grappig inderdaad, maar de bulls moeten nog even uitrazen. Dit is pure speculatie gedreven door sentiment.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat de koers hier niks mee doet. Een paar maanden geleden zou hij hierop 40% in drie dagen verliezen!
Als beleggers zo enthousiast reageren op slechte dingen van ING, dan moeten ze juist een aandelenemissie gaan doen. Ze zijn immers toch zo positief over ING.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ING gaat inmiddels wel licht in het rood, maar het valt idd mee. Nu weten we dat de staat toch wel opdraait voor evt. ellende.
edit: was maar heel even, nu alweer groen.
Nee dat hadden mijn shorts ook niet verwachtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
gewoon weer 1,5% erbij
had ik vanochtend niet verwacht
quote:
Dat is de grafiek van de anale penetratie van de belastingbetalerquote:
Idd, meer een poeierd naar boven toe. Wat nu correctie? Wat nu economie die niet loopt? Morgen gaan we gewoon richting de 300!quote:
als ik de kans krijg stap ik eerst maar eens uit de markt en kijk na mijn vakantie mid sept wel weer eens. Dit gaat helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:18 schreef pberends het volgende:
Weer zo'n gestoorde move. Eerst dollar in elkaar, daarna als een V-shape weer up.
zijn stop woordje is in ieder geval Ok.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:50 schreef pberends het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)econom_n_257708.html
Leuk filmpje met Taleb: "Short-term markets mean nothing"
50 miljard dollar kan een collapse in de stockmarket van 12% veroorzaken; waarbij biljoenen virtueel verdampen.
I don't believe thatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:50 schreef pberends het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)econom_n_257708.html
Leuk filmpje met Taleb: "Short-term markets mean nothing"
50 miljard dollar kan een collapse in de stockmarket van 12% veroorzaken; waarbij biljoenen virtueel verdampen.
Echt wel.quote:
Het hangt natuurlijk allemaal van de volatiliteit af. Als er geen kopers zijn, maar wel verkopers, dan gaat de prijs naar beneden. Ook als het maar om één enkele verkoper gaat.quote:
En wat denk jij dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:44 schreef Sloggi het volgende:
Mooi dat iedereen hier nog steeds denkt dat de echte klap nog gaat komen (toch?).
Er zijn nog te veel fundamentele problemen om dat uit te sluiten. Het valt mij op dat vooral mensen die weinig affiniteit hebben met economische zaken de laatste tijd erg positief zijn. Stijgende bedrijfswinsten ziet men als positief terwijl het winstbegrip juist bij uitstek een graadmeter is waarvan men moet weten hoe deze tot stand komt, pas dan kan een zinnig oordeel geveld worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:44 schreef Sloggi het volgende:
Mooi dat iedereen hier nog steeds denkt dat de echte klap nog gaat komen (toch?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |