Sorry, maar dit vind ik nogal een non-argument...quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
9 vd 10 punten? We hebben het over een motor die te bizarre stunts moet uitvoeren.. niets meer niets minder.
Het spel mag dan niet voor mij weggelegd zijn, deze opmerking slaat inderdaad kut op Dirk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik nogal een non-argument...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik nogal een non-argument...
Arcade enz.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]dan.
Je hebt gelijk, het zal een wereldspel zijn met enorme diepgang en eindeloos spelplezier gegarandeerd door de grote replay waarde.
Ik zie een overtrokken physicsengine en dan nog niet eens zo goed aangepakt als Assasins Creed.
Eindeloze replay-waarde ja, door de zeer uitgebreide level-editor, en overdreven physics horen juist bij een over-the-top stuntspel, vind ik dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]dan.
Je hebt gelijk, het zal een wereldspel zijn met enorme diepgang en eindeloos spelplezier gegarandeerd door de grote replay waarde.
Ik zie een overtrokken physicsengine en dan nog niet eens zo goed aangepakt als Assasins Creed.
Oeh een level editor ook? Misschien toch maar halen danquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eindeloze replay-waarde ja, door de zeer uitgebreide level-editor, en overdreven physics horen juist bij een over-the-top stuntspel, vind ik dan.
Maar ieder zijn ding !
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oeh een level editor ook? Misschien toch maar halen dan
Het is ook een Arcade-game voor 1200 punten ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]dan.
Trackmania is een (race)spel wat ik kan blijven spelen, erg simpel in opzet en besturing, maar onwijs moeilijk om toptijden neer te zetten. Easy to learn, hard to masterquote:In many other respects, Trials belongs to the same category of game as TrackMania.
Damn dat ziet er tof uitquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]![]()
http://www.gametrailers.com/video/editor-teaser-trials-hd/53835
ok nog een paar quotes danquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]dan.
quote:There's a task where you have to drag a shallow trailer full of bombs as far as you can go across bumpy terrain without causing an explosion. There's another where you have to build up speed and then bail just in time to propel your rider down deepening steps piled with glass, logs and other damaging furniture, the goal being to break as many bones as possible. There are a couple involving the number of flips you can do and the height you can reach in what are effectively pinball machines, complete with flippers.
quote:But the fact is Trials HD does have all the rest. It may cost a hearty 1200 Microsoft Points (£10.20 / 14.40), but even playing it from start to end will take hours, and it's a game built for endless replay and community expansion beyond that.
quote:Otherwise it's wonderfully designed, justifies the price, and may end up being the best thing on Xbox Live Arcade all year. If you're in any doubt, there's even a trial version. Thud.
Nou ik zal de demo eens downloaden danquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ok nog een paar quotes dan
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik zal de demo eens downloaden dan
ooit weer ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een 360 heb zal ik hem ook downloaden
Ik ben op reisquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ooit weer ?, verkocht of is die op reis ?
Nostalgie inderdaad, vroeger in de C64 tijd had je ook zo'n stunt-spel met een motor, kan alleen niet meer op de naam komen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:58 schreef Scarface2004 het volgende:
'Trials HD is voor de meeste een stukkie nostalgie, de meeste hebben dit vaak gespeeld op school.
Ik snap dat jij er niets mee hebt Bastard, want rond die tijd liep jij de strontluiers van je kroost te vervangen (no offence)
Trials,.... doet me niks!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ok nog een paar quotes dan
[..]
[..]
[..]
Tis tenminste een racegame waar je geen rondjes hoeft te rijdenquote:
Stunt Bike Simulator?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nostalgie inderdaad, vroeger in de C64 tijd had je ook zo'n stunt-spel met een motor, kan alleen niet meer op de naam komen.
Nee, Kickstart was het.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Stunt Bike Simulator?![]()
http://www.lemon64.com/?m(...)ails.php%3FID%3D2517
Net Splosion Man uitgespeeld, dat spel heeft het beste einde ooitquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Summer of ArcadeHeb er nog niets van gekocht, maar Turtles en Splosion Man staan sowieso op m'n wanted lijstje
is de campaign een beetje leuk of eentonig?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Net Splosion Man uitgespeeld, dat spel heeft het beste einde ooit
Ik hoop dat The Pitt (Fallout) snel als DOTW komt anders kost het me 800 puntenquote:10 Agustus: FIFA 09 FCC Premium Unlock
Huidige prijs: 800
Prijs na korting: 400
Kortingspercentage: 50%
Ik zelf vond het geniaal, geen een level is hetzelfde, alles zit natuurlijk wel anders. Career mode deed ik denk ik zo'n 6 uur over incl. doodgaan (dat doe je véél), en dan zit er ook nog een gave co-op bij, dit is echt een zeer goed bestede 800 puntenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
is de campaign een beetje leuk of eentonig?
Om 23.30quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Splosion Man is inderdaad erg tof. Wanneer gaan we co-op'en Wes?
Andere levels waarbij je echt andere mensen nodig hebt. Als je het snel koopt doen we 3 man co-op.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe is de co-op? Wat is dan de bedoeling? Zijn er andere levels dan?
Daar had ik gelukkig geen last van, Soulcalibur IV maar weer eens uit de kast gehaald en online gespeeldquote:
Yupquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:53 schreef Chocobo het volgende:
He,... kwam morgen de dashboard update niet?
Lol, nee kweet niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook offline co-op? En Cybje die met me wil spelen?
Wat een kutstreekquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Lol, nee kweet niet.
Ik heb het spel zelf wel, maar ik zei zomaar wat.
Leek me wel lachen, gaat die gast dat spel kopen terwijl offline coop er helemaal niet in zit.
Ik heb m ook gekocht omdat je dat zeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Lol, nee kweet niet.
Ik heb het spel zelf wel, maar ik zei zomaar wat.
Leek me wel lachen, gaat die gast dat spel kopen terwijl offline coop er helemaal niet in zit.
Gamehubs is de goedkoopste voor 4200 punten geloof ik (38,99)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:57 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop aan die punten komen kan ?ik wil like Turtles en die shadow complex best graag
vond t dr vet uit zien
(oh en stieken wil ik bomberman ook
Dat is gewoon zo tof online
)
voor de 360 ook ? vind t wel relaxed zo op de bank liggend ect ipv PC / PSonequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bomberman vond ik tegenvallen trouwens, er zijn veel betere versies te krijgen.
Ja, ik vond de 360-versie niet zo leuk terwijl ik vroeger u-ren op de SNES, GBA en DS heb gespeeld. Geen 800 punten waard als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor de 360 ook ? vind t wel relaxed zo op de bank liggend ect ipv PC / PSone
Nee, eerst gaat XBL helemaal down en dat is nog niet.quote:
quote:Moments ago, the team released a system update (aka Dash update) to all Xbox Live members. Over the next few hours - or the next time you sign into Xbox LIVE after that - you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. If you participated in our Preview Program, you already have the update and will not be prompted. Hit Xbox.com for a list of what the update includes. A couple of things to point out:
* While you can browse and purchase Avatar items and full Xbox 360 games in the console with this update, the ability to add these items your Xbox 360 download queue from Xbox.com will be available this Thursday.
* Xbox LIVE integration with Twitter, Facebook and Last.FM will be available later this year.
* Zune Video Marketplace will also ship later this fall when it will replace the current Video Marketplace.
This update will be rolled out to all Xbox LIVE members around the world over the space of a few hours, so you may not get prompted for the update immediately. Thanks for your patience and have fun.
Welke actie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:07 schreef Cliffy het volgende:
Hmm, Trials HD ga ik denk ik wel halen, twijfel nog steeds over Battlefield 1943, Shadow Complex en Splosion Man klinken ook erg gaaf, ik had meer MS Points moeten halen bij de mediamarkt actie
Heb net nog de update gedaan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke actie?
Ligt Xbox Live er nou trouwens af?
En dat vertel je nu pas? Faalhaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ze hadden o.a. 2e accesoire 50% korting, en op die manier had je dus hele goedkope MS points
Dat was echt een paar weken geledenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat vertel je nu pas? Faalhaas.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat was echt een paar weken geledenEn is genoeg gemeld hier, en in het pricewatch topic, en op budgetgaming, en constant reclames op tv en bushokjes
Niet sneller?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Matige update. Avatar sectie is wat vernieuwd,... snelheid bij mij hetzelfde,... zag Assassins Creed voor 30 Euro liggen,... en kon wat spellen raten
Misschien bij anderen, maar hier gewoon hetzelfdequote:
Als je meerdere codes kocht niet nee, ik had het in combinatie met een spel gekocht dus 4200 punten voor 23 euro oidquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zoveel scheelde het trouwens niet hoor, het kwam iets onder de gamehubs prijs uit
fijn ik kan mn main acc niet inloggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:57 schreef Jimbo het volgende:
jow WTF , You're Xbox live membership isnt valid, please please use a profile dat contains a valid membership
Bij mij zijn het dash en e guide wel degelijk sneller, maar ik speel ook met het nieuwste model dus dat zal wel een factor zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien bij anderen, maar hier gewoon hetzelfde
Omgebouwde rommel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fijn ik kan mn main acc niet inloggen
Ik heb het andersom. Ik ben opeens weer lid van Xbox Live Gold?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Jimbo het volgende:
Nogmeer mensen met hetzelfde probleem alsdat ik heb ? :S
nee juist nietquote:
Ik vond het al zo vreemd dat ik je gisteren meerdere malen online zag komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb het andersom. Ik ben opeens weer lid van Xbox Live Gold?Nu is het waarschijnlijker dat mn broertje dit heeft gedaan (die heeft mn 360), maar wel toevallig op de dag van de update
nicequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb het andersom. Ik ben opeens weer lid van Xbox Live Gold?Nu is het waarschijnlijker dat mn broertje dit heeft gedaan (die heeft mn 360), maar wel toevallig op de dag van de update
En de sukkel heeft het ook nog eens via Xbox Live zelf gedaan, dus het volle pond betalen (via mijn CCquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat ik je gisteren meerdere malen online zag komen
Kan je dat niet gewoon op xbox.com zien in je purchase history?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:06 schreef kepler het volgende:
[..]
En de sukkel heeft het ook nog eens via Xbox Live zelf gedaan, dus het volle pond betalen (via mijn CC). Als hij het althans gedaan heeft, nog steeds niks gehoord...
Oh dan heeft ie het gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:06 schreef kepler het volgende:
[..]
En de sukkel heeft het ook nog eens via Xbox Live zelf gedaan, dus het volle pond betalen (via mijn CC). Als hij het althans gedaan heeft, nog steeds niks gehoord...
lennartbnlquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef Jimbo het volgende:
Wat zijn jullie gamertags ?dan ga ik eens wat mensen toevoegen, dan lijkt het of ik nog wat aan LIVE heb
quote:
quote:Xbox LIVE maandelijks Gold-lidmaatschap
Gold Member since: 8/10/2009
Automatic renewal: ON
FOK!Games gamertagsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef Jimbo het volgende:
Wat zijn jullie gamertags ?dan ga ik eens wat mensen toevoegen, dan lijkt het of ik nog wat aan LIVE heb
gast kom jij uit omg Rdam en heb je een broer die paul heet ?quote:
Nee en neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast kom jij uit omg Rdam en heb je een broer die paul heet ?
Mirror's Edge is niet zo duur, maar wel geweldigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef larry_flynt het volgende:
Weten jullie nog een leuk en GOEDKOOP spel voor de xbox360? Heb twee xboxen ééntje bij mijn ouders en eentje op mijn kamer in Utrecht. Mass Effect en Call Of Juarez 2 pas geleden gehaald, maar bij mijn ouders laten liggen.
hij heeft mijn gamertag op ZIJN Xbox gedaan zodat ie kon Halo-enquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:29 schreef TheUnoriginal het volgende:
waarom moest jij recoveren als een maat zijn gamertag op jouw xbox zet?....
Er zijn wel goede spellen voor dat geld, maar dan moeten ze wel toevallig in de winkel liggen voor dat geld. Als je in de buurt een gamewinkel hebt die 2ehands games verkoopt zou ik daar even tussen kijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:29 schreef larry_flynt het volgende:
Ik dacht meer aan een spel van rond de 10/15 euro. Het is maar voor een weekje ofzo. Dat ik daarna weer aan Mass Effect kan.
Koop een leuke arcade gamequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:29 schreef larry_flynt het volgende:
Ik dacht meer aan een spel van rond de 10/15 euro. Het is maar voor een weekje ofzo. Dat ik daarna weer aan Mass Effect kan.
Niet, je hebt die punten gehaald op een oud profiel, terwijl vriend je nieuwste gebruikte (jouw xbox was dus blijkbaar niet ingelogd op internet) Je offline profiel is nu vervangen door je nieuwste online profiel, waar je vriend op speelde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef Jimbo het volgende:
Whaaat the fuck hey , gister maat van me op mn xbox acc gezeten voor halo te spelen, daarom moest ik nu recoveren, wat denk je... godverdomme 700 gamescore kwijt van skate en geen idee hoe ik het weer unlocken kan.
kan ik dit nog terug krijgen oid ? :S
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet, je hebt die punten gehaald op een oud profiel, terwijl vriend je nieuwste gebruikte (jouw xbox was dus blijkbaar niet ingelogd op internet) Je offline profiel is nu vervangen door je nieuwste online profiel, waar je vriend op speelde.
Godverdomme serieus heel skate uitgespeeld in mn weekend ! ben nu echt 600 gamescore kwijt ! en ik kan de unlocks niet meer halen, Greatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet, je hebt die punten gehaald op een oud profiel, terwijl vriend je nieuwste gebruikte (jouw xbox was dus blijkbaar niet ingelogd op internet) Je offline profiel is nu vervangen door je nieuwste online profiel, waar je vriend op speelde.
als je een UTP uitgang op je laptop of pc overhebt, kun je het internet vanuit daar delen met je xboxquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:35 schreef larry_flynt het volgende:
Heb geen xbox live meer en op mijn kamer in Utrecht heb ik alleen draadloos internet en dan moet ik zo draadloos ding kopen, waar ik het geld niet voor heb.
zo heb ik em via mn laptop hierquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
als je een UTP uitgang op je laptop of pc overhebt, kun je het internet vanuit daar delen met je xbox
die doosjes werken echt totaal niet hierquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:10 schreef larry_flynt het volgende:
Weet iemand waar ik zo ding kan kopen?
Haha ja dat tafel tennis spel, 30 euro.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Diegene die beweerden dat de dashboard na het binnenhalen van de update sneller gaat mogen ze wat mij betreft direct afvoeren.
Wat een gedrocht.
En welke klapmongool durft in godsnaam 30 euro te vragen, wetende dat je niet beschikt over een hoesje en handleiding, voor een fokking launchgame. Schandalig, werkelijk waar.
Ze kunnen de tyfus krijgen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Diegene die beweerden dat de dashboard na het binnenhalen van de update sneller gaat mogen ze wat mij betreft direct afvoeren.
Wat een gedrocht.
En welke klapmongool durft in godsnaam 30 euro te vragen, wetende dat je niet beschikt over een hoesje en handleiding, voor een fokking launchgame. Schandalig, werkelijk waar.
Ze kunnen de tyfus krijgen.
Naar mijn idee ook nooit wat mee gedaan. Zoethoudertje geweest om cash projecten los te laten. Melden dat het sneller is kan je het idee geven dat het ook daadwerkelijk sneller is. Gelukkig werkt het niet bij iedereenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Inderdaad... ik merk niks van de snelheid....
Die shit werkt niet, been there done that. Koop gewoon een officieel ding van 60 euro.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:10 schreef larry_flynt het volgende:
Weet iemand waar ik zo ding kan kopen?
Moet echt nog een keer aan Fallout 3 beginnenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:16 schreef SkyChat het volgende:
Morgen Trials HD op marketplace maar ik heb de helft van de benodigde punten verneukt aan Mothership Zeta
AQuila360 praktijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet echt nog een keer aan Fallout 3 beginnen!
heb de game pas gekocht, maar ik denk dat ik maar wacht tot de GOTY versie uit is, aangezien je dan alle DLC erbij krijgt..
verkoop ik de normale versie wel weer
hmm nu snap ik hem niet 123quote:
Alles optellen zou eerlijker zijn ja. Maarja op deze manier zijn er mensen die puur om hun cijfertje in stand te houden iets eerder weer gold kopen, waar ze dus weer meer geld aan verdienenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat is opzich ook wel bout, want ben al zeker 3 jaar lid en sta op niks.
want ja, op vakantie verleng ik me gold abo niet
Op je gamercard, in die gouden balk aan de bovenkantquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar moeten die cijfers staan? Ik zie namelijk niets
Is dat ding er al zo lang joh?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, een reboot helpt.
Ik heb een 5
quote:
Vertel eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:58 schreef TheUnoriginal het volgende:
Ik had sinds de eerste xbox met live al gold, maarja omdat ik in 2008 een jaar geen 360 had en dus silver werd, ben ik nu weer 1. Ookal heb ik in het verleden altijd gold gehad. Heerlijk Microsoft. Heerlijk 30,- voor cod2, heerlijk beloofde updates die niet komen.
Als ze het gewoon eens aanpassen, op de dag dat je een gold account hebt gemaaktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:58 schreef TheUnoriginal het volgende:
Ik had sinds de eerste xbox met live al gold, maarja omdat ik in 2008 een jaar geen 360 had en dus silver werd, ben ik nu weer 1. Ookal heb ik in het verleden altijd gold gehad. Heerlijk Microsoft. Heerlijk 30,- voor cod2, heerlijk beloofde updates die niet komen.
quote:Modern Warfare 2 Beta details at GamesCon
Posted in Rumors, Xbox Live, Games, Xbox 360 by Jason Andrews on August 11th, 2009 at 16:45
The Leipzig Games Convention is moving onwards and upwards with a new name this year: GamesCon. The last time Infinity Ward attended the event was way back in 2007 shortly before the release of ‘Call of Duty 4: Modern Warfare’. Xboxic was at the event first hand to play the game before release and witness the press conference which included a Beta announcement. It seems likely through leaked information handed to Xboxic yesterday that Infinity Ward are planning a Déjà Vu moment and will announce details of the upcoming ‘Modern Warfare 2 Beta’ at this years GamesCon event in Germany.
The GamesCon event will take place next week on August 17th - August 19th. Information has been handed to Xboxic which leads us to believe that Robert Bowling (aka FourZeroTwo) the community spokesman for Infinity Ward will announce details via a press release of a Beta signup through modernwarfare2.com, with those who have pre-ordered ‘Prestige Edition’ of the game having immediate access. It is assumed that the retailers with exclusive pre-order sales will soon start emailing web site tokens to customers when the Beta is live. The web site token will then need to be registered at modernwarfare2.com with your email address to later receive your chosen Xbox360 or PS3 Beta console redeem code.
The Beta is rumoured to go live by September 10th and close towards the end of October. Until Infinity Ward release an official statement this can only remain a rumour. The Gamescon convention with Robert Bowling confirmed as in attendance will take place next week - so only time will tell if the information we received is correct.
Who here would be interested in a Modern Warfare 2 Beta?
Source: HMV Senior Staff
apart concept.. in je moderne gear civil war kneusjes afknallenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/auras-darkest-of/52584
Dat ziet er best cool uit![]()
Ee n wireless receivvver kopen voor 20 euroquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:24 schreef Unstoppable het volgende:
Hellup! Iemand enig idee of er mogelijkheden zijn om een wireless controller te gebruiken op een PC?
Briljant concept, je kunt er ook niet zomaar op losknallen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/auras-darkest-of/52584
Dat ziet er best cool uit![]()
Hmm, die zijn niet easy meer te vinden zo te zienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ee n wireless receivvver kopen voor 20 euro
Misschien dat zo'n play and charge kit werkt? Opladen via computer werkt iig..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:01 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Hmm, die zijn niet easy meer te vinden zo te zien![]()
Naja, anders maar wired controller kopen, vind het wel een relaxte controller, zijn wel wat pc games waar hij bij van pas zou komen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:57 schreef emokid het volgende:
Cheap ass uitgevoerd alleen.
http://www.gametrailers.com/video/musket-vs-darkest-of/54044
Kut AI en stemmen.
Opladen idd wel, helaas meer nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Misschien dat zo'n play and charge kit werkt? Opladen via computer werkt iig..
Dealextreme heeft refurbished wireless adapters. Alleen op dit moment niet op voorraad. Heb me ingeschreven voor de status-updatemail mochten ze hem weer op voorraad krijgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Die shit werkt niet, been there done that. Koop gewoon een officieel ding van 60 euro.
Ik weet dat het fucking duur is, maar het werkt.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18437quote:Op woensdag 12 augustus 2009 04:47 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Opladen idd wel, helaas meer niet
quote:LIVE Activity for week of Aug. 3rd
Xbox 360 Top LIVE Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty: WaW
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 GTA IV
6 Battlefield 1943
7 FIFA 09
8 1 vs 100
9 Marvel vs. Capcom 2
10 Fallout 3
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Turtles in Time Re-Shelled
2 Marvel vs. Capcom 2
3 Battlefield 1943
4 Splosion Man
5 Castle Crashers
6 Worms 2: Armageddon
7 Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers
8 The Secret of Monkey Island: Special Edition
9 R-Type Dimensions
10 UNO
modern warfare 2 lijkt me ook een game die mij weer aan de Xbox live zal krijgenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:30 schreef emokid het volgende:
Ik probeerde het gisteren nog maar het spel is lang niet zo leuk als Modern Warfare. Ik denk ook dat de mensen nu een beetje sukkelen met Call of Duty en wachten op Modern Warfare 2. Wat de heilige graal lijkt te gaan worden onder de Call of Duties.
Tekken 6 vind ik er tot nu toe nogal tegenvallend uit zien, doe mij maar gewoon SF IV.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
modern warfare 2 lijkt me ook een game die mij weer aan de Xbox live zal krijgenzelfde als L4d 2 en tekken 6
![]()
tekken 6 , ahh i cant wait
Zal ik het maar zeggen, al die spellen zijn gehypt. En lijken mij geen reet aan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
modern warfare 2 lijkt me ook een game die mij weer aan de Xbox live zal krijgenzelfde als L4d 2 en tekken 6
![]()
tekken 6 , ahh i cant wait
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zal ik het maar zeggen, al die spellen zijn gehypt. En lijken mij geen reet aan.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tekken 6 vind ik er tot nu toe nogal tegenvallend uit zien, doe mij maar gewoon SF IV.
Tekken Tag Tournament is 1 van de tofste fighters ooit, dat zeker, maar SF IV is de nieuwe koning.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ik koop mn consoles zowat voor tekkenSinds tekken 2 speel ik het echt die hard
was ook echt goed nieuws dat ie op de Xbox ook kwam anders had ik een ps3 er bij gekocht
Vind je?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:50 schreef Ytereo het volgende:
Forza 3 special edition is gaaf zeg.
Hij is goedkoper dan je bol.com versie Gijsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind je?
Een sleutelhanger, een memory stick, een theme voor je dashboard en een paar auto's ..
De eerste 2 win je al als je een kwartje in een automaat op de kermis gooit, en dan zie voor de overige dingen nou niet echt in waar dat extra geld nou in gaat zitten.
Zal best, maar ik wil hem gewoon gamen zo snel als ik kan.. ik zou er 20 euro meer voor betalen als ik hem een dag eerder kan gamen, mogelijk zelfs een vinger afstaan als ik hem een week eerder kan gamen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij is goedkoper dan je bol.com versie Gijs
http://www.amazon.co.uk/Forza-Motorsport-Limited-Xbox-360/dp/B002I3U1K6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1250070905&sr=8-1
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal best, maar ik wil hem gewoon gamen zo snel als ik kan.. ik zou er 20 euro meer voor betalen als ik hem een dag eerder kan gamen, mogelijk zelfs een vinger afstaan als ik hem een week eerder kan gamen.
Op dealextreme zal t niet al te duur zijn. Je hebt volgens mij ook memory sticks van b merken waar SD kaartjes in kunnen, dat is pas ideaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:42 schreef larry_flynt het volgende:
Weet iemand waar ik voor een normale prijs een Memory Stick voor in de xbox kan kopen? Heb je ook b-merken?
Modern Warfare heb ik nog niet, heb COD WAW nog niet eens uitgespeeld omdat ik alleen maar bezig ben met Multiplayer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:50 schreef emokid het volgende:
Modern Warfare heeft een tijdloze multiplayer, ik heb daar dagen aan uren in zitten. Deeltje 2 lijkt alleen maar een verbeterde variant te gaan worden, dus wat mij betreft is de zogenoemde hype dik terecht.
Speel je gewoon multiplayer of in een clan ofzo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vond de mensen online bij WAW veel chiller dan bij MW, qua campen enzo. De wapens zijn alleen zoveel chiller in MW. Toch meer plezier met WAW
Gewoon multiplayer, maar dat was op de PS3, voor de 360 heb ik alleen cod4quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Speel je gewoon multiplayer of in een clan ofzo?
Gamtertag Mainframes
Yup! En daarna airstrike, en daarna hondenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:28 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens, grote vrienden, zit er bij WaW ook zo'n faggot UAV in? (of in andere vorm) waarin je mensen op de radar kan zien?
http://www.livecodes.nl/xboxlive.phpquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Niemand heeft een 48-uur Gold code voor me?
Al die verkopers op Marktplaats die voor 30 euro zo'n 12 maanden code verkopen reageren niet, ook fijn.
hangt er vanaf welk spelmodus je speelt, op core heb je idd zo'n ding. Hardcore niet in multiplayerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:28 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens, grote vrienden, zit er bij WaW ook zo'n faggot UAV in? (of in andere vorm) waarin je mensen op de radar kan zien?
Bij bartsmit , 39 euro voor controller en receiverquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:01 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Hmm, die zijn niet easy meer te vinden zo te zien![]()
Naja, anders maar wired controller kopen, vind het wel een relaxte controller, zijn wel wat pc games waar hij bij van pas zou komen
Volgens mij krijg je die niet meer bij nieuwe spellen, ik heb iig mijn recente aankopen gechecked en er zit nergens meer zo'n kaartje in, wat je wel kan doen als het alleen maar even is om Gears te testen, maak een nieuw account aan, daar krijg je één maand gold bijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Niemand heeft een 48-uur Gold code voor me?
Al die verkopers op Marktplaats die voor 30 euro zo'n 12 maanden code verkopen reageren niet, ook fijn.
Bij sommige games zitten ze nog, Fable 2 bijvoorbeeld. Maar een nieuwe account aanmaken is handig jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die niet meer bij nieuwe spellen, ik heb iig mijn recente aankopen gechecked en er zit nergens meer zo'n kaartje in, wat je wel kan doen als het alleen maar even is om Gears te testen, maak een nieuw account aan, daar krijg je één maand gold bij
Toch aardig wat winst, hopelijk kan ik morgen mijn 60gb HDD ophalenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:40 schreef DaMSWer het volgende:
Top hoor die dashboard update. Ben even gaan kijken naar de sizes van games die ik herinstalled heb op de hdd. Hier wat resultaten. Van ach, het scheelt iets, tot whoow, dat scheelt best veel
tales of vesperia 6.7gb - 6.6gb
rock band 4.8gb - 4.5gb
ghostbusters 6.5gb - 6.2gb
gta IV - 6.8gb - 6.5gb
infernal 3.4gb - 2.9gb
brave 3.4gb - 2.1gb
rock band 2 - 6.3gb - 4.6gb
Waarom heb je rock band & rock band 2 beide geinstalleerd? Voor 400puntjes zet je alle rock band 1 nummers over naar rock band 2quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:40 schreef DaMSWer het volgende:
Top hoor die dashboard update. Ben even gaan kijken naar de sizes van games die ik herinstalled heb op de hdd. Hier wat resultaten. Van ach, het scheelt iets, tot whoow, dat scheelt best veel
tales of vesperia 6.7gb - 6.6gb
rock band 4.8gb - 4.5gb
ghostbusters 6.5gb - 6.2gb
gta IV - 6.8gb - 6.5gb
infernal 3.4gb - 2.9gb
brave 3.4gb - 2.1gb
rock band 2 - 6.3gb - 4.6gb
Disc is unreadable onzin? Terugsturen zal weinig uithalen denk ik, als ie het daar nou net ff doet krijg je hem gewoon terug, game installeren op je HDD en dan spelen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:04 schreef Tokus het volgende:
bleh, de dvddrive van m'n xbox doet rottig. Read-errors enzo. Clean the disc.... ja daaag die zijn schoon, het is de drive die ze steeds vaker niet wil lezen.
Herkent iemand het probleem, en wat is er aan te doen? Of moet ie terug naar Microsuck?
Hij heeft het constant? Dan ben ik bang dat ie naar microsoft moet ja, zo lang duurt dat niet hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:13 schreef Tokus het volgende:
Om te installeren moet 'ie wel kunnen lezen
Heb ik met Cod4 gedaan. Was gestopt bij level 55 en heb maar prestige gedaan om opnieuw te beginnen. Ben ineens weer helemaal verslaafdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef DJ_ het volgende:
zo , forza 2 maar weer eens uit te kast gehaald , blijft een geniaal spel
daarvan heb ik net de demo gedownload. Zo even proberen, na een nieuwe poging om Soul Calibur IV op m'n harddisk te installeren. Daarnet gaf hij bij 60% aan dat de disc unreadable was (ok, dat was al verder dan de keer ervoor, toen was het bij 2%)quote:
cod4 moet ik nog uitspelenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ik met Cod4 gedaan. Was gestopt bij level 55 en heb maar prestige gedaan om opnieuw te beginnen. Ben ineens weer helemaal verslaafd
Inderdaad, en dat was nog mediumquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat laatste level van de demo![]()
Denk niet dat ik hier ooit een gold medal in ga halen hahahahha
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat was nog medium
Met een uitgebreide map editor en minigames vermaak je je wel evenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:15 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Trails is inderdaad wel een erg gaaf spelleke, maar ik weet niet of het hele spel me zo lang kan boeien...
Dus zit nog te dubben of ik hem zal kopen of niet..
ik heb gold!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat was nog medium
Maak je borst dan maar nat. Het wordt straks veel erger.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splosion Man heeft een aantal pittige stukken er tussen zitten, level 1-6 was een bitch en sinds 1-9 kan ik kiezen voor "Way of the Coward"
Ik vrees het ergste inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maak je borst dan maar nat. Het wordt straks veel erger.
2-6 is pas een bitch.
Iemand in m'n friendlist wees me daar al op ja. Gelukkig had ik er toen nog geen gebruik van gemaakt en zal ik dat ook niet doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste inderdaadMaar ik ben (nog) niet van plan om Way of the Coward te gebruiken. Ik denk ook niet dat je dan die achievement voor uitspelen krijgt
Ligt er vooral aan wat je wil. Er zijn zooooveel goede games dat je echt met 10.000 punten nog te weinig hebtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:37 schreef Cliffy het volgende:
Vond de demo van Splosion Man tof dus die heb ik ook gekochtIemand nog aanraders verder? Doe verder nooit iets met XBLA eigenlijk..
Turtles in Time.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:41 schreef TheUnoriginal het volgende:
TiT?
http://xboxlive.ign.com/articles/101/1010334p1.htmlquote:The first TMNT arcade game is still a top-seller on XBLA, and this sequel will probably perform similarly. But this shallow, generic brawler is coasting on nostalgia fumes and the TMNT brand. Ubisoft didn't ruin the original arcade game; it just didn't do enough with it. Virtually nothing has been added to the gameplay, so you're paying a premium for updated graphics you may not even like. This would have been more digestible as a straight $5 port of the original game. But when you consider that the fantastic 'Splosion Man was just released for $10 and has much more going for it, the Turtles could have stayed lost in time. It's an archaic game design that might tickle your nostalgia bone but won't hold your attention for more than an hour.
Zal eens even een paar demootjes checkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan wat je wil. Er zijn zooooveel goede games dat je echt met 10.000 punten nog te weinig hebt![]()
Ik vond de volgende games erg de moeite waard:
Catan bordspel te veel gespeeld
Castle Crashers ken ik niet
Ikaruga zegt me niks
Banjo Kazooie dito
Geometry Wars mij te stressig
Lumines dito
Ultimate Mortal Kombat MK?![]()
Worms heb ik al!
Turtles in Time wilde ik na het spelen van de trial ook, vooral vanwege co-op, maar toen las ik dus van Splosion Man en co-op. TiT laat ik nog ff liggen dus.
Enjoyquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zal eens even een paar demootjes checken
das mooi , dan kan je hem nog een keer spelenquote:
Hoeveel uren op de teller?quote:
En is het wat? Twijfel er nog over om het te kopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:51 schreef Wessiej het volgende:
Zo mijn eerste level is gemaakt in Trials HD
Echt een kutspel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En is het wat? Twijfel er nog over om het te kopen.
Ik zeg, doen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En is het wat? Twijfel er nog over om het te kopen.
quote:
1200 - Shadow Complexquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:58 schreef TheUnoriginal het volgende:
4200 punten kopen? ik zeg doen!
Kun je meteen een hele meuk aan nieuwe games binnen halen of wat game content.
Wat een jetsers heeft dat mokkel, sodeju.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:32 schreef TheUnoriginal het volgende:
http://www.youtube.com/v/0Av9t_u0iHU&start=80
Ice-T flipt achter ze 360 ''mothafakker!...teammate just killed me''
Gaan ze ook nog regelen dat ie in Gears of war 3 komt etc
http://images.google.nl/images?q=coco%20ice-t&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een jetsers heeft dat mokkel, sodeju.
Ice-Tquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:32 schreef TheUnoriginal het volgende:
http://www.youtube.com/v/0Av9t_u0iHU&start=80
Ice-T flipt achter ze 360 ''mothafakker!...teammate just killed me''
Gaan ze ook nog regelen dat ie in Gears of war 3 komt etc
i'd hit itquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een jetsers heeft dat mokkel, sodeju.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:21 schreef Silver_Shark het volgende:
met welke schoevedraaier maak de schroeven los van de controller mijn linker bumper zit vast
quote:"THE BEST BATMAN GAME EVER MADE"
+inhabitants of Arkham Asylum feel like living, breathing characters. Converse w/ one another, interact with Arkham's geometry, and create their own self-contained stories
+Melee system highlights brutal efficiency. Even when odds are stacked against you, you feel as if you can take everybody out.
+Areas of the Asylum are blocked off until new gadgets are obtained (zelda/metroid style)
- The final confrontation is a MAJOR letdown. A good idea gone to waste. In this scene an outrageous concept is squashed by Batman's mortality. The fight that follows is easily the game's worst.
Goes on to say: "Regardless, Batman: AA is this year's Bioshock...delivers an adventure unlike any other"
Batman: Arkham Asylum is not only the best Batman game to come out on consoles, it's a contender for Game of the Year.
battlefield 3?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |