Stunt Bike Simulator?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nostalgie inderdaad, vroeger in de C64 tijd had je ook zo'n stunt-spel met een motor, kan alleen niet meer op de naam komen.
Nee, Kickstart was het.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Stunt Bike Simulator?![]()
http://www.lemon64.com/?m(...)ails.php%3FID%3D2517
Net Splosion Man uitgespeeld, dat spel heeft het beste einde ooitquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Summer of ArcadeHeb er nog niets van gekocht, maar Turtles en Splosion Man staan sowieso op m'n wanted lijstje
is de campaign een beetje leuk of eentonig?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Net Splosion Man uitgespeeld, dat spel heeft het beste einde ooit
Ik hoop dat The Pitt (Fallout) snel als DOTW komt anders kost het me 800 puntenquote:10 Agustus: FIFA 09 FCC Premium Unlock
Huidige prijs: 800
Prijs na korting: 400
Kortingspercentage: 50%
Ik zelf vond het geniaal, geen een level is hetzelfde, alles zit natuurlijk wel anders. Career mode deed ik denk ik zo'n 6 uur over incl. doodgaan (dat doe je véél), en dan zit er ook nog een gave co-op bij, dit is echt een zeer goed bestede 800 puntenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
is de campaign een beetje leuk of eentonig?
Om 23.30quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Splosion Man is inderdaad erg tof. Wanneer gaan we co-op'en Wes?
Andere levels waarbij je echt andere mensen nodig hebt. Als je het snel koopt doen we 3 man co-op.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe is de co-op? Wat is dan de bedoeling? Zijn er andere levels dan?
Daar had ik gelukkig geen last van, Soulcalibur IV maar weer eens uit de kast gehaald en online gespeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |