Hij heeft het constant? Dan ben ik bang dat ie naar microsoft moet ja, zo lang duurt dat niet hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:13 schreef Tokus het volgende:
Om te installeren moet 'ie wel kunnen lezen
Heb ik met Cod4 gedaan. Was gestopt bij level 55 en heb maar prestige gedaan om opnieuw te beginnen. Ben ineens weer helemaal verslaafdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef DJ_ het volgende:
zo , forza 2 maar weer eens uit te kast gehaald , blijft een geniaal spel
daarvan heb ik net de demo gedownload. Zo even proberen, na een nieuwe poging om Soul Calibur IV op m'n harddisk te installeren. Daarnet gaf hij bij 60% aan dat de disc unreadable was (ok, dat was al verder dan de keer ervoor, toen was het bij 2%)quote:
cod4 moet ik nog uitspelenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ik met Cod4 gedaan. Was gestopt bij level 55 en heb maar prestige gedaan om opnieuw te beginnen. Ben ineens weer helemaal verslaafd
Inderdaad, en dat was nog mediumquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat laatste level van de demo![]()
Denk niet dat ik hier ooit een gold medal in ga halen hahahahha
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat was nog medium
Met een uitgebreide map editor en minigames vermaak je je wel evenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:15 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Trails is inderdaad wel een erg gaaf spelleke, maar ik weet niet of het hele spel me zo lang kan boeien...
Dus zit nog te dubben of ik hem zal kopen of niet..
ik heb gold!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat was nog medium
Maak je borst dan maar nat. Het wordt straks veel erger.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splosion Man heeft een aantal pittige stukken er tussen zitten, level 1-6 was een bitch en sinds 1-9 kan ik kiezen voor "Way of the Coward"
Ik vrees het ergste inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maak je borst dan maar nat. Het wordt straks veel erger.
2-6 is pas een bitch.
Iemand in m'n friendlist wees me daar al op ja. Gelukkig had ik er toen nog geen gebruik van gemaakt en zal ik dat ook niet doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste inderdaadMaar ik ben (nog) niet van plan om Way of the Coward te gebruiken. Ik denk ook niet dat je dan die achievement voor uitspelen krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |