Yupquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:53 schreef Chocobo het volgende:
He,... kwam morgen de dashboard update niet?
Lol, nee kweet niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook offline co-op? En Cybje die met me wil spelen?
Wat een kutstreekquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Lol, nee kweet niet.
Ik heb het spel zelf wel, maar ik zei zomaar wat.
Leek me wel lachen, gaat die gast dat spel kopen terwijl offline coop er helemaal niet in zit.
Ik heb m ook gekocht omdat je dat zeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Lol, nee kweet niet.
Ik heb het spel zelf wel, maar ik zei zomaar wat.
Leek me wel lachen, gaat die gast dat spel kopen terwijl offline coop er helemaal niet in zit.
Gamehubs is de goedkoopste voor 4200 punten geloof ik (38,99)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:57 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop aan die punten komen kan ?ik wil like Turtles en die shadow complex best graag
vond t dr vet uit zien
(oh en stieken wil ik bomberman ook
Dat is gewoon zo tof online
)
voor de 360 ook ? vind t wel relaxed zo op de bank liggend ect ipv PC / PSonequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bomberman vond ik tegenvallen trouwens, er zijn veel betere versies te krijgen.
Ja, ik vond de 360-versie niet zo leuk terwijl ik vroeger u-ren op de SNES, GBA en DS heb gespeeld. Geen 800 punten waard als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor de 360 ook ? vind t wel relaxed zo op de bank liggend ect ipv PC / PSone
Nee, eerst gaat XBL helemaal down en dat is nog niet.quote:
quote:Moments ago, the team released a system update (aka Dash update) to all Xbox Live members. Over the next few hours - or the next time you sign into Xbox LIVE after that - you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. If you participated in our Preview Program, you already have the update and will not be prompted. Hit Xbox.com for a list of what the update includes. A couple of things to point out:
* While you can browse and purchase Avatar items and full Xbox 360 games in the console with this update, the ability to add these items your Xbox 360 download queue from Xbox.com will be available this Thursday.
* Xbox LIVE integration with Twitter, Facebook and Last.FM will be available later this year.
* Zune Video Marketplace will also ship later this fall when it will replace the current Video Marketplace.
This update will be rolled out to all Xbox LIVE members around the world over the space of a few hours, so you may not get prompted for the update immediately. Thanks for your patience and have fun.
Welke actie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:07 schreef Cliffy het volgende:
Hmm, Trials HD ga ik denk ik wel halen, twijfel nog steeds over Battlefield 1943, Shadow Complex en Splosion Man klinken ook erg gaaf, ik had meer MS Points moeten halen bij de mediamarkt actie
Heb net nog de update gedaan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke actie?
Ligt Xbox Live er nou trouwens af?
En dat vertel je nu pas? Faalhaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ze hadden o.a. 2e accesoire 50% korting, en op die manier had je dus hele goedkope MS points
Dat was echt een paar weken geledenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat vertel je nu pas? Faalhaas.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat was echt een paar weken geledenEn is genoeg gemeld hier, en in het pricewatch topic, en op budgetgaming, en constant reclames op tv en bushokjes
Niet sneller?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Matige update. Avatar sectie is wat vernieuwd,... snelheid bij mij hetzelfde,... zag Assassins Creed voor 30 Euro liggen,... en kon wat spellen raten
Misschien bij anderen, maar hier gewoon hetzelfdequote:
Als je meerdere codes kocht niet nee, ik had het in combinatie met een spel gekocht dus 4200 punten voor 23 euro oidquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zoveel scheelde het trouwens niet hoor, het kwam iets onder de gamehubs prijs uit
fijn ik kan mn main acc niet inloggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:57 schreef Jimbo het volgende:
jow WTF , You're Xbox live membership isnt valid, please please use a profile dat contains a valid membership
Bij mij zijn het dash en e guide wel degelijk sneller, maar ik speel ook met het nieuwste model dus dat zal wel een factor zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien bij anderen, maar hier gewoon hetzelfde
Omgebouwde rommel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fijn ik kan mn main acc niet inloggen
Ik heb het andersom. Ik ben opeens weer lid van Xbox Live Gold?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Jimbo het volgende:
Nogmeer mensen met hetzelfde probleem alsdat ik heb ? :S
nee juist nietquote:
Ik vond het al zo vreemd dat ik je gisteren meerdere malen online zag komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb het andersom. Ik ben opeens weer lid van Xbox Live Gold?Nu is het waarschijnlijker dat mn broertje dit heeft gedaan (die heeft mn 360), maar wel toevallig op de dag van de update
nicequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb het andersom. Ik ben opeens weer lid van Xbox Live Gold?Nu is het waarschijnlijker dat mn broertje dit heeft gedaan (die heeft mn 360), maar wel toevallig op de dag van de update
En de sukkel heeft het ook nog eens via Xbox Live zelf gedaan, dus het volle pond betalen (via mijn CCquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat ik je gisteren meerdere malen online zag komen
Kan je dat niet gewoon op xbox.com zien in je purchase history?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:06 schreef kepler het volgende:
[..]
En de sukkel heeft het ook nog eens via Xbox Live zelf gedaan, dus het volle pond betalen (via mijn CC). Als hij het althans gedaan heeft, nog steeds niks gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |