Niemand. Dennis is in de Favela's in Rio. Supergaafquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:50 schreef Fascination het volgende:
Wie zijn er te gast?
Daar zit malware in.quote:
Een gebande user neem ik aanquote:
Waarom heb ik daar geen last van?quote:
Zit in de UI van dagdag als het goed is, maar die UI staat er nog steeds in.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar geen last van?![]()
En hij stond toch op een site dat er niet aan geknoeid kon worden?
Ja. Maar de avatar van dagdag, die op een bepaalde site stond gehost, werd niet meer vertrouwd door sommige antivirus-programma's.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar geen last van?![]()
En hij stond toch op een site dat er niet aan geknoeid kon worden?
Maar dan haal je dagdag toch uit de OP?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Maar de avatar van dagdag, die op een bepaalde site stond gehost, werd niet meer vertrouwd door sommige antivirus-programma's.
BobbyB beheert nu de OP. Zijn pakkie-an.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar dan haal je dagdag toch uit de OP?
Die vuige Edenaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef IQM het volgende:
[..]
BobbyB beheert nu de OP. Zijn pakkie-an.
Hihi zo'n groepje jongens uit Eindhoven dat eerst stomdronken moet zijn voordat ze de chicks aan durven te sprekenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Spuiten en slikken dacht ik aan door de TT!!!!111111
Maar Lloret wat een falers daar.
Iedereen daar vind zichzelf ook echt geweldigquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi zo'n groepje jongens uit Eindhoven dat eerst stomdronken moet zijn voordat ze de chicks aan durven te spreken.
Dan zie je wel echt goed hoe kankerlelijk Nederlanders ook zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iedereen daar vind zichzelf ook echt geweldig.
5 letters zijn genoeg om de vrouwe des FOK! te laten blozen. Wat één eer.quote:
Ik vind het echt best sad. Ga eens aan mijn vrienden vragen of er echt zoveel losers rondliepen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan zie je wel echt goed hoe kankerlelijk Nederlanders ook zijn.
Ha tijd niet gezien.quote:
Die ene waar je zo gerickrollerd wordt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
Die plaat van Rick Astley, fucking geweldig
quote:
Je hoeft nog niet eens iets te zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 letters zijn genoeg om de vrouwe des FOK! te laten blozen. Wat één eer.
9 out of 10 is gewoon ook echt loserquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het echt best sad. Ga eens aan mijn vrienden vragen of er echt zoveel losers rondliepen.
Ja ik moet mezelf ook maar eens gaan verplaatsen van SC, en ik drop de laatste tijd wel eens wat posts in die bijzonder fraaie subforum.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]Ik ben ook een beetje een forumspook, ik maak af en toe een verschijning overal en nergens
Maar hier is het altijd gezellig
. . . . . . .quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hoeft nog niet eens iets te zeggen.
Ik heb die op LP ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die ene waar je zo gerickrollerd wordt?
Mijn vrienden niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
9 out of 10 is gewoon ook echt loser.
Pannenkoeken, wanneer?quote:
Mijn ouders zijn zo tof geweest om al hun platen weg te doen, slim hè.quote:
Mijne ook, maar ze kopen nu massaal in omdat ik een platenspeler heb.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn zo tof geweest om al hun platen weg te doen, slim hè.
Ik kom helaas in de rest van KLB maar de meeste topics zijn echt bedroevendquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik moet mezelf ook maar eens gaan verplaatsen van SC, en ik drop de laatste tijd wel eens wat posts in die bijzonder fraaie subforum.
[..]
. . . . . . .
Stil is.
![]()
Het wordt er allemaal niet beter op.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
Kijk eens wie ik allemaal aantrek met m'n topic.
Dat zegt meer wat over jou dan die LP toch?quote:
Yo nigga.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijne ook, maar ze kopen nu massaal in omdat ik een platenspeler heb.
Sowieso hangt dat over meer dan de helft van FOK! heen hedendaags.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kom helaas in de rest van KLB maar de meeste topics zijn echt bedroevend
Dooiig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van death sentence?
Kijk je reportage ofzo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
Positief, mits ze 100% zeker de goede hebben en ze echt iets stouts hebben gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
Niet denderend maar wel een aardige film. Kijkt goed weg.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sowieso hangt dat over meer dan de helft van FOK! heen hedendaags.
[..]
Dooiig.
Vuilerd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
Kijk eens wie ik allemaal aantrek met m'n topic.
TS begint!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Probeer ik eens een goede discussie te ontketenen.
You tell me.quote:
Dat ik leuk ben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet beter op.
[..]
Dat zegt meer wat over jou dan die LP toch?
Dat je iemand met toekomst visie bent.quote:
Precies. Met de doodstraf heb ik het idee dat ze er te makkelijk vanaf komen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat niemand het recht heeft om het leven van een persoon te eindigen. Als de crimineel zelf wel mensen heeft vermoordt, moet ie daar gewoon zijn leven lang voor boeten. Hij verdient het niet eens om dood te gaan, en er zo lekker makkelijk onderuit te komen. En ja, daar wil ik best wat belastinggeld voor neerleggen.
Daar ben ik het ook mee eens. Maar het zou wel een enorme kostenbesparing zijn zeg.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat niemand het recht heeft om het leven van een persoon te eindigen. Als de crimineel zelf wel mensen heeft vermoord, moet ie daar gewoon zijn leven lang voor boeten. Hij verdient het niet eens om dood te gaan, en er zo lekker makkelijk onderuit te komen. En ja, daar wil ik best wat belastinggeld voor neerleggen.
Nou dat dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat niemand het recht heeft om het leven van een persoon te eindigen. Als de crimineel zelf wel mensen heeft vermoordt, moet ie daar gewoon zijn leven lang voor boeten. Hij verdient het niet eens om dood te gaan, en er zo lekker makkelijk onderuit te komen. En ja, daar wil ik best wat belastinggeld voor neerleggen.
Er was geloof ik laatst een onderzoek gedaan in Amerika, dat de doodstraf zelfs nog duurder is dan levenslange gevangenisstraf.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
En hij vragen waarom?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn vader heeft sinds kort een collega die Stacy heet, en telkens als hij haar naam noemt moet ik grinniken.
Heeft ze zo'n gouden kettinkje om?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn vader heeft sinds kort een collega die Stacy heet, en telkens als hij haar naam noemt moet ik grinniken.
Wtf, hoezo is dat duurder dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er was geloof ik laatst een onderzoek gedaan in Amerika, dat de doodstraf zelfs nog duurder is dan levenslange gevangenisstraf.
Ik ben er ook geen voorstander van. Sowieso vind ik het oog om oog, tand om tand principe redelijk achterhaald.
Stokbroodje Brie met Honing en Walnootjesquote:
Bwehequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets goedkoops.Patatje pinda ofzo.
Ik wil een stokbroodje D_A erbijquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stokbroodje Brie met Honing en Walnootjes
Nee niet eens. Ik heb een keer een poging gedaan het uit te leggen aan m'n moeder, maar die vond het niet echt interessant geloof ik.quote:
Nee China dan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
In Californie gebruikte ze tot voor kort nog gaskamers. Wat een psycho land is het ook.
Gerookte zalm!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe. Ik ga voor Zalm, gebakken door mama
. Oh, en broodje Subway
.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets goedkoops.Patatje pinda ofzo.
Welk deel?quote:
Dat begreep ik ook niet helemaal.quote:
Daar zijn de uitgevoerde executies staatsgeheim toch? Worden jaarlijks echt heel veel mensen tot de dood veroordeeld en gebracht. Op welke manier weet ik niet meer, maar alleen het aantal is al schokkend.quote:
Gegrilde Bips!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat past er op een stokbroodje [ afbeelding ]?
Ik ga voor een gebakken oortjequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gegrilde Bips!
[ afbeelding ]
Nu begin jij ook met die smilyquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat past er op een stokbroodje [ afbeelding ]?
Kan je lekker aan sabbelenquote:
Tvp.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou wie weet er een leuk verjaardagscadeau?
Ik weet niets.
Ohja het is voor mezelf.
[ afbeelding ]
Die had je heul al.quote:
Een peddel!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou wie weet er een leuk verjaardagscadeau?
Ik weet niets.
Ohja het is voor mezelf.
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar het was een herkenbaar probleem.quote:
FOK!mods?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ze kosten 50 dollar per dag heur ik net.
Ik had je profiel nog niet gechecktquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het was een herkenbaar probleem.
Ik ben er tegen. Wat je zegt: niemand heeft het recht om te beslissen over het leven van een ander.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben er tegen. Wat je zegt: niemand heeft het recht om te beslissen over het leven van een ander.
Maarre, nog andere ideeën?quote:
Paaskonijn niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Iedereen is tegen, dus we zijn alweer uit gediscussieerd.
Nieuwe discussie:quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Iedereen is tegen, dus we zijn alweer uit gediscussieerd.
Untrue.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nieuwe discussie:
FOK! is een democratie.
Ik weet ook niets om te vragen. Ik heb nu eenmaal alles wat mijn hartje begeert al.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had je profiel nog niet gecheckt
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet ook niets om te vragen. Ik heb nu eenmaal alles wat mijn hartje begeert al.
Waarom?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
Nieuwe stelling:
Bevroren pindakaas zou verboden moeten worden, nu het nog kan.
Waar dan wel?quote:
Nergensquote:
quote:
Nam je het ook af en toe mee? Stukje lopen ofzo? Dat zitten vond ik maar nietsquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nergens.
Ik had al moeite om dat andere tegen je te vertellen. Daar heb ik jaren mee gezeten.
Nee, dat durfde ik nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nam je het ook af en toe mee? Stukje lopen ofzo? Dat zitten vond ik maar niets
Mmm, nee. Geen van allen nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
- Externe Harde schijf
- Een nieuw pak
- Een wok
- Nieuw bestek
Originaliteit troef.
Ik moest laatst nog lachen om een grapje van je.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
De volgende keer laat ik Allure het grapje wel maken, kun je tenminste lachen.
Brr, eng zeg.quote:
Weet ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog lachen om een grapje van je.
Kakker, hij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef IQM het volgende:
Nieuwe stelling:
Lamon is een trieste kutkakker.
Ik doe alleen niet lief tegen mensen die niet lief doen tegen mij. Mocht ze lief doen, dan schakel ik zó om, zonder moeite.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Allure_ het volgende:
Heerlijk, die haat en nijd tussen Fas en IQM.
Ik hou van je.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik doe alleen niet lief tegen mensen die niet lief doen tegen mij. Mocht ze lief doen, dan schakel ik zó om, zonder moeite.
Ik zou niet durven..quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou niet durven..
Nieuwe stelling:
Du hast?
Oh god, je doet pabo he.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou niet durven..
Nieuwe stelling:
Du hast?
Ben je zo scherp dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet nu niet de draak steken met mij, hè.
Nee echt, ik vind het echt heel errrrrg aparrrrrrrrt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef IQM het volgende:
Nieuwe stelling:
Lamon is een trieste kutkakker.
Over een stel dat op huwelijksreis gaat naar een eiland waar pasgetrouwde stelletjes vermoord worden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Da's heul geen stelling, da's een vraag'
IQM, waar gaat 'a perfect getaway' over?
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Over een stel dat op huwelijksreis gaat naar een eiland waar stelletjes vermoord worden.
Ik zag daar de trailer van, jezus wat slecht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Over een stel dat op huwelijksreis gaat naar een eiland waar stelletjes vermoord worden.
Boehoe, ze pesten een pabo'erquote:
Dan is zelfs 'The Beach' nog beterquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Da's heul geen stelling, da's een vraag'
Nouuu, zaadfilm.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan is zelfs 'The Beach' nog beter.
Ik zal het hem even vragen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat D_A bij deze sc moet worden gevoegd.
daden bij woorden voegen toch?quote:
Zandvoort aan zee?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik ben op de locatie geweest waar 'The Beach' is opgenomen!"
Omg, ik ben echt wel jaloersquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik ben op de locatie geweest waar 'The Beach' is opgenomen!"
Je moet eerst een lichaamsdeel tonen, anders mag je niet bij onze elite. En nee, niet je gezichtquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
daden bij woorden voegen toch?
Dus hopla, voeg me toe
Rijdt een trein vanaf Sloterdijk, durf je dat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, ik ben echt wel jaloers. Dat was jarenlang m'n levensdoel
. PM me foto's!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Gebruik ik speciaal cursief om de aanhalingstekens te ondersteunen en nog werkt het niet.
Morgen op tv.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar dagen geleden de dvd van gekocht.Had 'm al eerder gezien, though.
quote:
Tadaaa.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
Altijd wanneer het over die kutfilm gaat zegt er wel iemand daar te zijn geweest.
Nou en lullo's, ik ga daar wel echt heenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
Altijd wanneer het over die kutfilm gaat zegt er wel iemand daar te zijn geweest.
Ook echt, hè.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
IQM, ga je me ff up to date brengen, of moetquote:
Dan kan je net zo goed naar de Wallen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en lullo's, ik ga daar wel echt heen. Dus binnenkort zeg ik ' Hihi jaaaa, want ik ben daar geweest waar Leonardo Dicaprio een oude chick heeft geboned
!22!#@!'
Ik vind The Beach leukquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan is zelfs 'The Beach' nog beter.
Dit is een SC. Er valt niks te updaten. Meelullen, -lachen en -posten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
IQM, ga je me ff up to date brengen, of moet
ik eerst dit hele topic lezen
quote:
Ok, dat ga ik doen..quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is een SC. Er valt niks te updaten. Meelullen, -lachen en -posten.
Ja, want dat is vergelijkbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed naar de Wallen.
Ja, ik ookquote:
Vertel 's, wie ben je eigenlijk en waarom druk jij soms op enter midden in een zin?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dat ga ik doen..
Aangezien ik ontiegelijk vrolijk ben
Ja, opzichquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:19 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich is het verhaal ook best origineel toch.
Ik ben mysterieus.. Maar als je wat specifieker bent, kan ik je misschien hetquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Vertel 's, wie ben je eigenlijk en waarom druk jij soms op enter midden in een zin?
Het einde is best vreemd toch? Dat ie dan in een internetcafé de foto's zit te bekijken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, opzich. Ik ken geen andere films die ook zo'n verhaallijn hebben. Bij het einde pink ik ook altijd een traantje weg.
Wat bracht je op FOK!, waar op FOK! vertoef je het liefst, wat voor studie doe je en brei je wel 's truitjes voor overleden baby'tjes?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben mysterieus.. Maar als je wat specifieker bent, kan ik je misschien het
een en ander vertellen!
En de enterknop drukt nou eenmaal fijn weg
Heel vreemd, jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het einde is best vreemd toch? Dat ie dan in een internetcafé de foto's zit te bekijken.
* Verveling, in combinatie met McBoudica (Ik weet niet of iemand haar nog kent) bracht mij op FOK!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat bracht je op FOK!, waar op FOK! vertoef je het liefst, wat voor studie doe je en brei je wel 's truitjes voor overleden baby'tjes?
Vrijdag al? Jij gaat een weekje eerder dan de rest?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
Vrijdag heb ik een lowlands-meeting. Is er zo'n gast die een partytent meeneemt en hij en z'n vriendin doen altijd heel aardig tegen me en zulks; word me net verteld: "Ja, ze mogen jou en hem en hem niet en ik weet niet waarom." Vieze kankerleijers, die gaan het vrijdag horen van me hoor. Echt. Ew.
lowlands-meeting. Lezen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vrijdag al? Jij gaat een weekje eerder dan de rest?
Ja, maar niet echt iets om van te huilen ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel vreemd, ja?
Het is toch schattig dat die Francaise dan die groepsfoto naar hem heeft verstuurd.
De vraag is: is er überhaupt iemand die McBoudica gekend heeft?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
* Verveling, in combinatie met McBoudica (Ik weet niet of iemand haar nog kent) bracht mij op FOK!
* Ik heb nog niet echt een voorkeur, maar ik zit (volgens mij) het meest in ONZ en KLB
* Ik doe geen studie, ik ga morgen schoonmaakwerk verrichten
* Elke dag
Fight Club vind ik ook goed, ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doe mij Pan's Labyrinth of Fight Club maar.
Ver van 'The Beach' vandaan.
Sorry, je hebt gelijk.. Vergeef mequote:Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
[..]
De vraag is: is er iemand die McBoudica gekend heeft.
Wel een studie gedaan?
Een voormeeting, bespreken hoe en waar we afspreken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een lowlandsmeeting die niet op lowlands is? Oke, apart.
Huichelaars.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
Vrijdag heb ik een lowlands-meeting. Is er zo'n gast die een partytent meeneemt en hij en z'n vriendin doen altijd heel aardig tegen me en zulks; word me net verteld: "Ja, ze mogen jou en hem en hem niet en ik weet niet waarom." Vieze kankerleijers, die gaan het vrijdag horen van me hoor. Echt. Ew.
Die is inderdaad geweldig. Met Richard Gere toch ook?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
Edward Nortons debuutfilm is briljant.
Primal Fear
Kijken.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die is inderdaad geweldig. Met Richard Gere toch ook?
Eigenlijk vind ik je best vreemd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat bracht je op FOK!, waar op FOK! vertoef je het liefst, wat voor studie doe je en brei je wel 's truitjes voor overleden baby'tjes?
Cool. En nu? Fulltime werken of wat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk.. Vergeef me
En ja, ik heb dierverzorging gedaan
Slaap lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:30 schreef Smart_ass het volgende:
Nu ben ik echt weg trouwens. Slaap lekker.
Mijn moeder wist het ergens in het midden van de film gewoon al. Ik weet niet, maar zij heeft echt teveel thrillers gezien en gelezen, dat ze ook altijd al weet wie de dader is. Echt apart.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat einde. Fucking hell. Ik moest zo hard lachen.Uit bewondering, that is.
Nu pas?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik je best vreemd.
Moeders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn moeder wist het ergens in het midden van de film gewoon al. Ik weet niet, maar zij heeft echt teveel thrillers gezien en gelezen, dat ze ook altijd al weet wie de dader is. Echt apart.
Maar het einde was wel verrassend. Voor de meeste mensen althans.
Nou dat is uiteindelijk wel de bedoeling idd (liefst zoquote:
Nee eigenlijk al langerquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Moeders.Die van mij heeft dat dus ook altijd met detectives.
Midsomer Murders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Moeders.Die van mij heeft dat dus ook altijd met detectives.
't Is beter dan niks.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou dat is uiteindelijk wel de bedoeling idd (liefst zo
snel mogelijk), maar het schoonmaakwerk is maar tijdelijk..
P.s.. Waarom is er geen donder op tv
Ik kijk geen tv meer met m'n ouders, omdat ze alleen die detectives of thrillers willen zien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]! Mijn moeder heeft ook al héél veel detectives van de bieb gelezen. En we kijken ze ook weleens samen op Nederland 2. Wallander enzo.
Vooral de Scandinavische boeken zijn vaak erg goed.
En de series dus ook.
Animal Planetquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv meer met m'n ouders, omdat ze alleen die detectives of thrillers willen zien.
Whihi ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
Ik heb d'r wel 's over nagedacht om in het geheim m'n vader om te leggen. Kijken of m'n moeder dan nog zo goed is met de dader raden.
Vandaar de smiley.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar is dan weer geen reet aan.
Dat had ik laatst ook. Best eng.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:43 schreef Dqod het volgende:
Ik hoor van alles buiten, maar er is niks
Een beetje wel jaquote:
Het leven is één grotequote:Op maandag 10 augustus 2009 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een beetje wel ja
Maar dan zonder deze
Ich auch.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
De laatste keer dat ik me verveelde, besloot ik maar 's uit de baarmoeder te gaan en m'n ouders te begroeten.
Dat had ik eerst ook maar toen was er wel watquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:43 schreef Dqod het volgende:
Ik hoor van alles buiten, maar er is niks
Pas 500 keer.quote:
Bij mij in de buurt was er laatst een gevecht tussen mocro en sjonnie gespuisquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook maar toen was er wel wat!
Ik kijk dat bewust niet. Dan kan ik niet slapenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zomg helse paranormale gebeurtenissen op sbs6altijd wel lachen om te kijken.
Ik ben alleen en schijterig, dus dat ga ik niet kijken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Que?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bewustzijn is een vreemd iets..
Haha ja het is opzich wel vet... ach ik vind het wel rustgevendquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kijk dat bewust niet. Dan kan ik niet slapen.
Norit al geprobeerd?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben alleen en schijterig, dus dat ga ik niet kijken.
Wat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Indeed!quote:
Gewoon dat is een feit.quote:
Die is echt royal sadness idd.. verbaast me dat er nog geen topic over isquote:
Daar krijg je zwarte tanden van.quote:
Ga kijken dan, je hebt nog 10 minuten.quote:
M'n hamster zei van wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon dat is een feit.
Zouden dieren een bewustzijn hebben?
Die wil ik wel zien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:59 schreef iszinloos het volgende:
johnny depp, colin farrell, jude law en Heath Ledger. Overkill
Elke keer zit ik zo:quote:
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ga kijken dan, je hebt nog 10 minuten.
Plast jouw hamster ook over je heen?quote:
Ik heb geen hamster.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plast jouw hamster ook over je heen?
Ja, ik speelde het spelletje mee.quote:
Lol, ik heb wel een hamster!quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik speelde het spelletje mee.
Spelbreker.
Koppel em aan schnoep.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Lol, ik heb wel een hamster!Bernard.
Ik ook niet.quote:
Leuke achtergrond.quote:
Doe dan moeite en post iets moois.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had gewoon drang om iets uit de vice te plaatsen.
Die schoenen heb ik ook.quote:
Ik ben net een uur bezig geweest met mijn aquariumquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil een zee-egel.
Echte egels hebben vlooien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Egels ook. En zijn ook minder goed likbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |