Sorry, je hebt gelijk.. Vergeef mequote:Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
[..]
De vraag is: is er iemand die McBoudica gekend heeft.
Wel een studie gedaan?
Een voormeeting, bespreken hoe en waar we afspreken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een lowlandsmeeting die niet op lowlands is? Oke, apart.
Huichelaars.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
Vrijdag heb ik een lowlands-meeting. Is er zo'n gast die een partytent meeneemt en hij en z'n vriendin doen altijd heel aardig tegen me en zulks; word me net verteld: "Ja, ze mogen jou en hem en hem niet en ik weet niet waarom." Vieze kankerleijers, die gaan het vrijdag horen van me hoor. Echt. Ew.
Die is inderdaad geweldig. Met Richard Gere toch ook?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
Edward Nortons debuutfilm is briljant.
Primal Fear
Kijken.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die is inderdaad geweldig. Met Richard Gere toch ook?
Eigenlijk vind ik je best vreemd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat bracht je op FOK!, waar op FOK! vertoef je het liefst, wat voor studie doe je en brei je wel 's truitjes voor overleden baby'tjes?
Cool. En nu? Fulltime werken of wat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk.. Vergeef me
En ja, ik heb dierverzorging gedaan
Slaap lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:30 schreef Smart_ass het volgende:
Nu ben ik echt weg trouwens. Slaap lekker.
Mijn moeder wist het ergens in het midden van de film gewoon al. Ik weet niet, maar zij heeft echt teveel thrillers gezien en gelezen, dat ze ook altijd al weet wie de dader is. Echt apart.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat einde. Fucking hell. Ik moest zo hard lachen.Uit bewondering, that is.
Nu pas?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik je best vreemd.
Moeders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn moeder wist het ergens in het midden van de film gewoon al. Ik weet niet, maar zij heeft echt teveel thrillers gezien en gelezen, dat ze ook altijd al weet wie de dader is. Echt apart.
Maar het einde was wel verrassend. Voor de meeste mensen althans.
Nou dat is uiteindelijk wel de bedoeling idd (liefst zoquote:
Nee eigenlijk al langerquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Moeders.Die van mij heeft dat dus ook altijd met detectives.
Midsomer Murders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Moeders.Die van mij heeft dat dus ook altijd met detectives.
't Is beter dan niks.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou dat is uiteindelijk wel de bedoeling idd (liefst zo
snel mogelijk), maar het schoonmaakwerk is maar tijdelijk..
P.s.. Waarom is er geen donder op tv
Ik kijk geen tv meer met m'n ouders, omdat ze alleen die detectives of thrillers willen zien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]! Mijn moeder heeft ook al héél veel detectives van de bieb gelezen. En we kijken ze ook weleens samen op Nederland 2. Wallander enzo.
Vooral de Scandinavische boeken zijn vaak erg goed.
En de series dus ook.
Animal Planetquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv meer met m'n ouders, omdat ze alleen die detectives of thrillers willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |