Brr, eng zeg.quote:
Weet ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog lachen om een grapje van je.
Kakker, hij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef IQM het volgende:
Nieuwe stelling:
Lamon is een trieste kutkakker.
Ik doe alleen niet lief tegen mensen die niet lief doen tegen mij. Mocht ze lief doen, dan schakel ik zó om, zonder moeite.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Allure_ het volgende:
Heerlijk, die haat en nijd tussen Fas en IQM.
Ik hou van je.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik doe alleen niet lief tegen mensen die niet lief doen tegen mij. Mocht ze lief doen, dan schakel ik zó om, zonder moeite.
Ik zou niet durven..quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou niet durven..
Nieuwe stelling:
Du hast?
Oh god, je doet pabo he.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou niet durven..
Nieuwe stelling:
Du hast?
Ben je zo scherp dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet nu niet de draak steken met mij, hè.
Nee echt, ik vind het echt heel errrrrg aparrrrrrrrt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef IQM het volgende:
Nieuwe stelling:
Lamon is een trieste kutkakker.
Over een stel dat op huwelijksreis gaat naar een eiland waar pasgetrouwde stelletjes vermoord worden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Da's heul geen stelling, da's een vraag'
IQM, waar gaat 'a perfect getaway' over?
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Over een stel dat op huwelijksreis gaat naar een eiland waar stelletjes vermoord worden.
Ik zag daar de trailer van, jezus wat slecht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Over een stel dat op huwelijksreis gaat naar een eiland waar stelletjes vermoord worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |