Positief, mits ze 100% zeker de goede hebben en ze echt iets stouts hebben gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van death sentence?
Niet denderend maar wel een aardige film. Kijkt goed weg.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van death sentence?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sowieso hangt dat over meer dan de helft van FOK! heen hedendaags.
[..]
Dooiig.
Vuilerd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
Kijk eens wie ik allemaal aantrek met m'n topic.
TS begint!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Probeer ik eens een goede discussie te ontketenen.
You tell me.quote:
Dat ik leuk ben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet beter op.
[..]
Dat zegt meer wat over jou dan die LP toch?
Dat je iemand met toekomst visie bent.quote:
Precies. Met de doodstraf heb ik het idee dat ze er te makkelijk vanaf komen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat niemand het recht heeft om het leven van een persoon te eindigen. Als de crimineel zelf wel mensen heeft vermoordt, moet ie daar gewoon zijn leven lang voor boeten. Hij verdient het niet eens om dood te gaan, en er zo lekker makkelijk onderuit te komen. En ja, daar wil ik best wat belastinggeld voor neerleggen.
Daar ben ik het ook mee eens. Maar het zou wel een enorme kostenbesparing zijn zeg.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat niemand het recht heeft om het leven van een persoon te eindigen. Als de crimineel zelf wel mensen heeft vermoord, moet ie daar gewoon zijn leven lang voor boeten. Hij verdient het niet eens om dood te gaan, en er zo lekker makkelijk onderuit te komen. En ja, daar wil ik best wat belastinggeld voor neerleggen.
Nou dat dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat niemand het recht heeft om het leven van een persoon te eindigen. Als de crimineel zelf wel mensen heeft vermoordt, moet ie daar gewoon zijn leven lang voor boeten. Hij verdient het niet eens om dood te gaan, en er zo lekker makkelijk onderuit te komen. En ja, daar wil ik best wat belastinggeld voor neerleggen.
Er was geloof ik laatst een onderzoek gedaan in Amerika, dat de doodstraf zelfs nog duurder is dan levenslange gevangenisstraf.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
En hij vragen waarom?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn vader heeft sinds kort een collega die Stacy heet, en telkens als hij haar naam noemt moet ik grinniken.
Heeft ze zo'n gouden kettinkje om?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn vader heeft sinds kort een collega die Stacy heet, en telkens als hij haar naam noemt moet ik grinniken.
Wtf, hoezo is dat duurder dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er was geloof ik laatst een onderzoek gedaan in Amerika, dat de doodstraf zelfs nog duurder is dan levenslange gevangenisstraf.
Ik ben er ook geen voorstander van. Sowieso vind ik het oog om oog, tand om tand principe redelijk achterhaald.
Stokbroodje Brie met Honing en Walnootjesquote:
Bwehequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets goedkoops.Patatje pinda ofzo.
Ik wil een stokbroodje D_A erbijquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stokbroodje Brie met Honing en Walnootjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |