Oh dat was hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijk ff bij opties, en dan weergave. Misschien heb je uploadicons / webicons uitstaan.
Alsof er een wereld voor je open gaat niet?quote:
Hmm, niet echt eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof er een wereld voor je open gaat niet?
Ik ben hier al wel wat langer! Domme dooschquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ligt het aan mij, of is het vaag dat die neie wel al alle afkortingen van namen kent?
je wilt dr echt hequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:41 schreef swarmahoer het volgende:
topic ff volposten, kan de volgende TT over slp gaan
Ik had toch ook niet over jouquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben hier al wel wat langer! Domme doosch
Ik heb meer prijzen dan jullie allemaal bij elkaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als er iemand oud is, en niet nieuw, ben jij het
*clappity-clap*quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb meer prijzen dan jullie allemaal bij elkaar
linkjeeeeequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
misschien, maar dan moet je wel een avatar nemen
Bij mij doet ie het volgens mij wel het duurt alleen super lang om te downloadenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik zei 'misschien', maar de supplier die ik ken (ninjavideo.net) doet het bij mij niet
en internet hier loopt te eikelen, dus
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Actieve topicsDaar komt dat schaep vandaen!
Toyota Celica, die was van degene waar ik mee wasquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat voor auto stond naast jullie tentje dan?
En waar je die foto van die camouflage auto hebt gemaakt hebben wij ook gestaan en gelopen
2 weekjes maar of zoquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, Exentric, hoe lang lurk jij hier al, dat je alle afkortingen al kent?
Morgen ben ik daar te vinden!quote:
savonds een vent sochtends een ventquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik weer
Wat een debiel idee, een kroeg afhuren voor een zondag, ik moet morgen gdvdmme gewoon werken
's avonds zat, ' s morgens platquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
savonds een vent sochtends een ventof geldt dat niet meer
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
's avonds zat, ' s morgens plat
owja dat waren zequote:Op maandag 10 augustus 2009 00:31 schreef Mikkie het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
S'avonds een vent,quote:
jawel hoor, zo erg ben ik er niet aan. plus dat ik pas om half 11 ofzo hoef te brginnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
savonds een vent sochtends een ventof geldt dat niet meer
Leugensch!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:55 schreef SLP_ het volgende:![]()
He, maar ik zie de avatar van Pheno, D_K en Cali helemaal niet
Eigenlijk wel, voor een parttimedagquote:
whutquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:10 schreef Californium het volgende:
mijn mams heeft personal antivirus op de computer en ik kan er niet vanaf en de virus scanner ziet het nietzal AVG werken?
Weghalen onder programma's (indien het daar staat)quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef Californium het volgende:
google maar op personal antivirustis een virus dus
en een gevaarlijke ook
succesquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen
Net klaar met het samenvattingsboekje nog een keer door te nemen, opzich heb ik er wel een goed gevoel over.. Maar dat moet zo nog maar eens blijken
opstarten in veilige modus en dan verwijderen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef Californium het volgende:
daar staat het... maar kan het niet verwijderen omdat hij in de taakbalk actief is en daar kan ik m niet sluitenik zal programma installeren
Graag gedaan! Ik sta niet voor niets bekend om mijn vriendelijkheid!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:10 schreef Californium het volgende:
oke.... hij is van de taakbalk af en als het goed is verwijderd....zal nog even nazoeken en even scannen (als de computer niet WEER uitvalt ) thx D_K!![]()
December was de vorige ronde, dus ik neem aan weer december.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer doen we weer een rondje verkiezingen?
Dan ga je de hond naspelen en maak je poll wie wat gaat winnen in december!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |