Wat is die manier dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:44 schreef 2h2h het volgende:
ik heb een bepaalde manier hoe ik meer brood smeer maar ook hoe ik hem opeet.
nooit geweten tot ik in de zwangerschap werd opgenomen bij de mondriaan en daar iedere dag met mijn medebewonders moest ontbijten.
De meid die tegenover mij zat wees me erop.
Dus vroeg ik of de andere meiden aan mijn tafel het ook was opgevallen.
En kennelijk eet ik dus al mijn brood hetzelfde iedere dag weer.
Ik eet ook alleen hagelslag op mijn brood![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef 2h2h het volgende:
ik vind mijn manier van brood smeren en eten trouwens geen dwangneurose maar gewoon handig.
ik vind dat je moet gaan leren je korstjes te eten, las dat je t tijdens je zwangerschap ontdekte dus een kindje hebt en sja iets met goed voorbeeld enzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef 2h2h het volgende:
ik vind mijn manier van brood smeren en eten trouwens geen dwangneurose maar gewoon handig.
Ik had dat ook met mijn autoradio inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:35 schreef Thomass het volgende:
Een van mijn dwangneuroses is de volumeknop: die moet altijd op een even getal staan (dus als ie op 9 staat zet je hem op 8 of 10)
Wat misschien wel grappig is is dat meerdere (mannelijke) familieleden dit ook hebben
En je zoontje heet Pinkeltje?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:31 schreef 2h2h het volgende:
Duimelot mijn dochter eet haar korstjes wel haha.
Maar eigenlijk heb je gelijk.
We zien wel miss als mijn zoontjes zijn korstjes niet wil gaan eten.
Je kunt het ook zo lezen: Duimelot, mijn dochter....quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:01 schreef 2h2h het volgende:
[..]
het was een reactie op een fokster wiens nicknaam duimelot is !!
Ik ook. Nou ja... Ik leg er een paar in de pot, want we hebben hier twee van die rottige plonstoiletten. En als ik dan een dikke bolus zit te kleien, wil ik niet dat ik opeens met een natte kont wakker word uit m'n overpeinzingen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:58 schreef Steve-O het volgende:
Ik gooi altijd het eerste velletje toiletpapier weg voordat ik papier pak wat ik werkelijk gebruik .
lol dat heb ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:35 schreef Thomass het volgende:
Een van mijn dwangneuroses is de volumeknop: die moet altijd op een even getal staan (dus als ie op 9 staat zet je hem op 8 of 10)
Wat misschien wel grappig is is dat meerdere (mannelijke) familieleden dit ook hebben
Hmmm... dat is herkenbaar....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:06 schreef kwiwi het volgende:
O ja en als mensen hun bestek als ze klaar zijn met eten niet zo neerleggen als het hoort, dan ga ik het goed leggen
Bij TV's of radio's waarbij je het volume instelt met cijfertjes, zal ik het volume alleen instellen op 2, 5, 7, 10, 12, 15, 17, 20, etc. Nooit op de getallen daar tussenin.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
Als ik op mijn wekkerradio kijk 'sn achts en het eindcijfer is dertien wacht ik tot er 14 stat voor ik weer mijn ogen sluit.
Spoor ik ?
heb ik nu nog steedsquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:16 schreef eleusis het volgende:
Vroeger, toen ik een jaar of 10 was of zo, "moest" ik altijd mijn vingers evenveel aanraken. Dus als ik met m'n ene hand m'n duim aanraakte, wilde ik ook de andere 4 vingers aanraken. Dit leidde vaak tot het maken van ingewikkelde patronen als ik tijdens het compenseren een fout maakte (bijv twee keer een vinger aanraken, dan moest alles twee keer; of als ik 't te hard deed, dan moest de rest ook weer 'bijgevuld' tot dat niveau). Het is vanzelf weer weggegaan.
Ik zet hem dan ook altijd op iets afgeronds, 10, 15, 20, 25quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Bij TV's of radio's waarbij je het volume instelt met cijfertjes, zal ik het volume alleen instellen op 2, 5, 7, 10, 12, 15, 17, 20, etc. Nooit op de getallen daar tussenin.
heel herkenbaar. (Hoewel het op het moment meer chaos dan orde is, maar vooral op bijv. belangrijke dingen als tentamens heb ik spullen graag opgelijnd aan de tafel staan)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:06 schreef kwiwi het volgende:
...
En tot slot heb ik graag alles symmetrisch staanOf juist helemaal a-symmetrisch. Zo lang het maar niet allebei net niet is zeg maar
...
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 05:03 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Bij mij moet het volume van een radio/tv altijd op een evengetal staan, maar 5, 15 en 25 mag ook.
Als ik in de auto zit moet ik meerdere keren kijken of ik mijn lichten wel aan heb, zelfs als ik in het donker rij.
Ik tel kledingstukken die ik aantrek, bv: 1. bokser, 2. sokken, 3. tshirt, 4. broek, 5. trui.
Op mijn werk zet ik altijd de telefoon recht als ik binnenkom. Collega's maken er altijd een troep van
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:51 schreef Beunhaas_ het volgende:
En als ik achter de pc zit druk ik ongeveer iedere minuur 2x op de Capslock en dan kijk ik of het lampje gaat branden
Die ja!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:55 schreef Joy_Division het volgende:
Wilde altijd precies bij stoeptegels niet de randen raken tijdens het lopen. en zo nog wat dingetjes.
Ik heb nog een blauwe. hebben? Ik vind ze namelijk erg leluk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:15 schreef delano.888 het volgende:
(ziet macdonals glazen reclame)
Ik moet altijd alles hebben wat er is, als het speciaal is, zo heb ik vorige week in parijs elke toeristenmunt van 2 euro gekocht die ik tegenkwam (ja, ik kan er toch niet 1 overslaan) wat me meer dan 30 euro heeft gekost.
Ook zijn er nu gratis glazen bij de macdonals bij grote menu's, weet niet of ik er aan ga beginnen, maar als ik dat doe, moet en zal ik ze ook alle 6 hebben (desnoods veel te duur via marktplaats).
Dat is echt cool, heb ik ook!quote:Op zondag 15 november 2009 02:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Niet echt dwangneuroses, maar goed.
- Dit is echt de meest rare![]()
Soms denk ik uit het niets opeens: "*Nu* is er iemand overleden. En *nu*. En *nu*. En *nu* is er iemand geboren. En *nu* trouwen 2 mensen. En *nu* speelt iemand gitaar." Echt, allemaal random stuff. 't Slaat nergens op.
Ik heb twee dwangneuroses:quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:52 schreef Jovatov het volgende:
Het zijn wellicht meer tics dan dwangneuroses, en eigenlijk doe ik het ook alleen als ik me verveel.
Maar ik moet altijd van sommige dingen het aantal 'stappen' tellen. En dan eigenlijk (in mijn gedachten) alle stappen langsgaan en dan in zo weinig mogelijk stappen het hele object gehad te hebben. Die stappen zitten zeg maar op de rand van het object.
Dus een 'vierkante' tv heeft dan vijftien stappen, en een bioscoopscherm is veel breder dan dat hij hoog is dus gaan er twee (of drie) stappen in de lengte en 1 in de hoogte. Een schoolbord heeft 14 stappen en ga zo maar door.
Ook als ik in de trein naar buiten zit te kijken dan stop ik mijn kiezen bovenop elkaar en dan als er een paal langskomt dan kunnen ze even niet meer op elkaar en dan moet ik ze van elkaar afhalen.
Oh ja, en ik gebruik het liefst afstandsbedieningen met een oneven aantal knoppen, die zijn zeldzamer
Bijzonder wil ik het nu net weer niet noemen,quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:48 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk is dit een topic vol met 'kijk mij eens bijzonder en uniek zijn'.
Op personen slaand:quote:
Ok. Mijn associatie is dat het gewoon hetzelfde is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:13 schreef Goldfoxx het volgende:
Op personen slaand:
Bijzonder heeft vaak eerder de lading van speciaal.
Appart heeft vaak eerder de lading afwijkend.
Maar dat is natuurlijk mijn interpretatie. Ik zie mijzelf eerder appart dan bijzonder als ik de ontegenzeggelijke neiging heb om aan elastiekjes te friemelen.
Misschien komt dat zo over omdat er hier een hoop mensen posten over hun trekjes, die nu herkenning vinden bij anderen; dit in tegenstelling tot jij die dit soort topics de hele dag langs ziet komen ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
Daarom vind ik dit een topic waar iedereen onder het mom van 'ik heb een tic' eigenlijk wil onderstrepen hoe speciaal en uniek ze wel zijn, terwijl het bij de meesten niet echt iets bijzonders is.
Alles al weet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:07 schreef elcastel het volgende:
Misschien komt dat zo over omdat er hier een hoop mensen posten over hun trekjes, die nu herkenning vinden bij anderen; dit in tegenstelling tot jij die dit soort topics de hele dag langs ziet komen ?
(en alles al weet)
Ik vind je opmerking een beetje een dooddoener, alles is al eens door iemand beleefd en in feite is niemand uniek. Ik was ook ooit verbaasd over het feit dat mijn collega ook altijd met zijn trapper omhoog gaat als hij langs een reflectorpaaltje fietst, diezelfde verbazing (en dus niet die onderstreping) zie je hier bij mensen.quote:
Het gaat mij er niet om dat alles al eens beleefd is, het gaat mij om de (in mijn ogen) lachwekkende eigenschap van mensen om maar uniek en bijzonder te willen zijn (terwijl dat welbeschouwd nooit echt zo is).quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef elcastel het volgende:
Ik vind je opmerking een beetje een dooddoener, alles is al eens door iemand beleefd en in feite is niemand uniek. Ik was ook ooit verbaasd over het feit dat mijn collega ook altijd met zijn trapper omhoog gaat als hij langs een reflectorpaaltje fietst, diezelfde verbazing (en dus niet die onderstreping) zie je hier bij mensen.
Eens!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat alles al eens beleefd is, het gaat mij om de (in mijn ogen) lachwekkende eigenschap van mensen om maar uniek en bijzonder te willen zijn (terwijl dat welbeschouwd nooit echt zo is).
Nergens in dit topic heb ik deze indruk gekregen. Lijkt er meer op dat jij je amateur psychologie feitjes gewoon willekeurig wil neerzetten zodat je interessant lijkt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat alles al eens beleefd is, het gaat mij om de (in mijn ogen) lachwekkende eigenschap van mensen om maar uniek en bijzonder te willen zijn (terwijl dat welbeschouwd nooit echt zo is).
Maar dat heeft alles te maken met mijn mensbeeld, uiteraard. En dat het een dooddoener is... who fuckin' cares.
ow ja dat soort dingen doe ik ook maar dan juist met rechtsquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:40 schreef Tommeke het volgende:
Voor een training of wedstrijd eerst de linker sok en schoen aan...
Ik doe altijd eerst de bril af met het eerste stukjequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:58 schreef Steve-O het volgende:
Ik gooi altijd het eerste velletje toiletpapier weg voordat ik papier pak wat ik werkelijk gebruik .
En dat omdat JIJ die indruk niet hebt gekregen. Chapeau.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Adames het volgende:
Nergens in dit topic heb ik deze indruk gekregen. Lijkt er meer op dat jij je amateur psychologie feitjes gewoon willekeurig wil neerzetten zodat je interessant lijkt.
Het strookt niet met wat de meesten hier zeggen, bedoel je? Ik geef mijn mening, die niet overeenkomt met de jouwe. Deal with it.quote:Ja, je hebt gelijk met wat je zegt. Heeft alleen weinig relevantie met dit topic.
Dit doe ik ook...quote:kan er ook echt niet tegen als mensen een mp3 bijvoorbeeld zo noemen:
paerlljam-- reignOver me[ perl jam900.mp3
als ik zo'n ding download en het nummer zelf is de juist kwaliteit, dan wijzig ik meteen de naam in:
Pearl Jam - Love Reign O'er Me (1990).mp3 (ik kijk dan echt op Amazon.com wat exact de juiste is.
Is in mijn ogen ook niet echt meer dan een handigheid als je nummers wil zoeken, of voor de overzichtelijkheid.quote:
Ik probeer in iTunes ook voor alle albums de albumcover er bij te halen. Vind het irritant als je op je iPod opeens een nummer hebt zonder coverart. En ik controleer tijdens het afspelen van de muziek of he gebruik van leestekens en hoofdletters wel gelijk is.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef Lakai het volgende:
[..]
Is in mijn ogen ook niet echt meer dan een handigheid als je nummers wil zoeken, of voor de overzichtelijkheid.
Ik kan er ook niet tegen als er gekke dingen bij staan!
Ik vind het ook vreselijk als op mijn ipod het kopje 'composers' er bij staat. Die haal ik altijd bij elke artiest weg, zodat ie er niet bij staat.
Ik ben linkshandig en linksbenig. Toen ik nog voetbalde deed ik dat al. Nu ik fiets is het niet anders. Ook met de fietskleding. Eerst links en dan rechts. Alleen bij m'n armstukken maakt het niet uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:48 schreef Lano het volgende:
[..]
ow ja dat soort dingen doe ik ook maar dan juist met rechts
Wat ik wel irritant vind bij het downloaden van albums, is dat om de een of andere vage reden je dan wel eens albums hebt waarvan 1 of 2 nummers een afwijkende artiest hebben. Maar dat kan dan al komen door 1 of 2 hoofdletters die wel/niet vergeten zijn. Heb je 2 nummers onder het juiste album staan en de rest ergens anders. Frustrerend!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef Lakai het volgende:
[..]
Is in mijn ogen ook niet echt meer dan een handigheid als je nummers wil zoeken, of voor de overzichtelijkheid.
Ik kan er ook niet tegen als er gekke dingen bij staan!
Ik vind het ook vreselijk als op mijn ipod het kopje 'composers' er bij staat. Die haal ik altijd bij elke artiest weg, zodat ie er niet bij staat.
Doe ik ook!! We sporen allebei niet hihi, wel gezelliger zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
Als ik op mijn wekkerradio kijk 'sn achts en het eindcijfer is dertien wacht ik tot er 14 stat voor ik weer mijn ogen sluit.
Spoor ik ?
In openbare gelegenheden (zeker op vieze WC's) doe ik dat ook wel esquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:58 schreef Steve-O het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:48 schreef formerjellybean het volgende:
Altijd als ik aan een boek begin , dan lees ik eerst de laatste bladzijde voor ik eraan begin.
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef Johnny-V het volgende:
Ik ga altijd met sokken aan mijn bed in omdat ik het lekker vind als ik ze in bed uittrek :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |