abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71895225
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:58 schreef Steve-O het volgende:
Ik gooi altijd het eerste velletje toiletpapier weg voordat ik papier pak wat ik werkelijk gebruik .
Ik ook. Nou ja... Ik leg er een paar in de pot, want we hebben hier twee van die rottige plonstoiletten. En als ik dan een dikke bolus zit te kleien, wil ik niet dat ik opeens met een natte kont wakker word uit m'n overpeinzingen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_71895241
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:35 schreef Thomass het volgende:
Een van mijn dwangneuroses is de volumeknop: die moet altijd op een even getal staan (dus als ie op 9 staat zet je hem op 8 of 10)

Wat misschien wel grappig is is dat meerdere (mannelijke) familieleden dit ook hebben
lol dat heb ik ook
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:35:41 #28
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71897242
Geen, maar ik heb een ernstige aversie jegens openstaande deuren.

Enige wat ik me kan bedenken.

Oh ja, en ik ben kauwgom verslaafd. Door kauwgom te eten kom ik in een lekker ritme en word ik rustig.
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:23:56 #29
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_71899386
Ik 'tik' altijd met m'n voet als ik precies tussen 2 lantaarnpalen ben (alleen in de auto)..
Vroeger deed ik dit constant (reed zelf toen nog geen auto ), MOEST het ook echt doen van mezelf. Als ik dat niet deed, brak het zweet me praktisch uit .
Nu ik zelf autorij, bijna nooit meer last van, gelukkig
pi_71901178
Alles moet bij mij altijd in oneven getallen. Vaak maak ik dan van dat getal een denkbeeldige vorm van een raket in m'n hoofd, waarbij de top altijd uit 1 balk bestaat. Ik denk dat het iets te maken heeft met de waarde die ik hecht aan hierarchie.
I do not know the unknown very well... yet
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:36:47 #31
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_71903384
De vervelendste is denk ik wel dat het volume van de radio/etc.. altijd op een gelijk getal moet staan, ben nu bezig om meervouden van 7 ook toe te laten
Thinking about thinking of you.
pi_71904344
Ik bijt vaak op m'n lip als ik niet weet wat ik moet zeggen of me verveel.
Bij het eten wil ik graag dat alles 50/50 is. Niet teveel rijst maar evenveel als wat erbij zit.
Verder kom ik niet op meerdere dingen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:06:54 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_71904946
Ik vouw m'n kleine teen altijd over die daarnaast en knak dan met het botje.
Als ik zenuwachtig ben bijt ik op m'n lip.
Verder moet ik altijd m'n knuffel en een t-shirt van m'n vriend in bed hebben liggen om te kunnen slapen.
Ik controleer 's avonds altijd 2x of de voordeur wel goed dicht zit.
En tot slot heb ik graag alles symmetrisch staan Of juist helemaal a-symmetrisch. Zo lang het maar niet allebei net niet is zeg maar
O ja en als mensen hun bestek als ze klaar zijn met eten niet zo neerleggen als het hoort, dan ga ik het goed leggen
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:19:03 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_71905159
Ik wiebel met mijn rechter been als ik niet kan slapen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71905172
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:06 schreef kwiwi het volgende:

O ja en als mensen hun bestek als ze klaar zijn met eten niet zo neerleggen als het hoort, dan ga ik het goed leggen
Hmmm... dat is herkenbaar....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:28:38 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_71905300
Als ik op mijn wekkerradio kijk 'sn achts en het eindcijfer is dertien wacht ik tot er 14 stat voor ik weer mijn ogen sluit.

Spoor ik ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_74574661
Om koffie en thee te halen voor de collega's hebben we hier zo'n ding waar zeven bekertjes in passen.

Als ik ga halen, zorg ik er zo veel mogelijk voor dat de bekertjes symmetrisch verdeeld zitten. Dus als bijv. 3 collega's thee willen en 4 koffie, dan doe ik de bekertjes met thee in de 3 middelste gaten en de koffie aan de buitenkanten. Is esthetisch plezieriger.
pi_74574718
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
Als ik op mijn wekkerradio kijk 'sn achts en het eindcijfer is dertien wacht ik tot er 14 stat voor ik weer mijn ogen sluit.

Spoor ik ?

Bij TV's of radio's waarbij je het volume instelt met cijfertjes, zal ik het volume alleen instellen op 2, 5, 7, 10, 12, 15, 17, 20, etc. Nooit op de getallen daar tussenin.
pi_74632016
Haha supper grappig allemaal,

Als ik loop moeten er altijd 2 tegels tussen me stap zitten.. vroeger 1 maar ben veel gegroeit
owja en etikettes van bierflesjes moeten eraf.
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 03:16 schreef eleusis het volgende:
Vroeger, toen ik een jaar of 10 was of zo, "moest" ik altijd mijn vingers evenveel aanraken. Dus als ik met m'n ene hand m'n duim aanraakte, wilde ik ook de andere 4 vingers aanraken. Dit leidde vaak tot het maken van ingewikkelde patronen als ik tijdens het compenseren een fout maakte (bijv twee keer een vinger aanraken, dan moest alles twee keer; of als ik 't te hard deed, dan moest de rest ook weer 'bijgevuld' tot dat niveau). Het is vanzelf weer weggegaan.
heb ik nu nog steeds

[ Bericht 36% gewijzigd door millianoz op 12-11-2009 13:27:27 ]
*inspiratieloos*
pi_74632697
Als ik zenuwachtig ben, ga ik altijd mijn vingers knakken.
Voordat ik mijn bed uitga, moet ik altijd 2 keer mijn wekker verzetten.
Inderdaad, in de auto moet ik altijd tussen de lantarenpalen in een keer met mijn voet tikken..

Verder weet ik het nu eventjes niet x'D
Love is the slowest form of suicide.
pi_74634599
Ik kijk altijd op mijn horloge als ik even ergens geen antwoord op heb (geeft me een paar seconden bedenktijd), ook als ik geen horloge om heb!
pi_74635506
Ik ga vaak met mijn vingers op bepaalde voorwerpen skateboarden

Niet echt een tic eigenlijk, meer een uitweg voor verveling.

En als ik gitaar speel en een fout maak, ram ik een paar keer op alle snaren. En dan begin ik weer overnieuw
Ik doe niet meer aan een signature
  donderdag 12 november 2009 @ 15:01:25 #43
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_74635726
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:23 schreef k_man het volgende:

[..]

Bij TV's of radio's waarbij je het volume instelt met cijfertjes, zal ik het volume alleen instellen op 2, 5, 7, 10, 12, 15, 17, 20, etc. Nooit op de getallen daar tussenin.
Ik zet hem dan ook altijd op iets afgeronds, 10, 15, 20, 25 Bij mijn auto zit er best veel verschil tussen 5 volumes maar dan heb ik hem liever net iets te hard staan dan dat ie op zoiets al 23 staat
pi_74636942
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:06 schreef kwiwi het volgende:
...
En tot slot heb ik graag alles symmetrisch staan Of juist helemaal a-symmetrisch. Zo lang het maar niet allebei net niet is zeg maar
...
heel herkenbaar. (Hoewel het op het moment meer chaos dan orde is, maar vooral op bijv. belangrijke dingen als tentamens heb ik spullen graag opgelijnd aan de tafel staan)

Ook een paar irritante tics voor het zetten van m'n wekker:
- vroeger liep m'n GSM (die ik als wekker gebruik) precies 1 minuut voor op de grote klok in mijn kamer ... daarom zette ik m'n wekker altijd op 1 minuut over iets, bijv. 08:01 ... en sindsdien doe ik dit nog steeds, ook al loopt 'ie niet meer voor.

- in de loop der jaren stond ik met meer en meer moeite op, waardoor ik uiteindelijk uit kwam op drie verschillende wekkers na elkaar op m'n telefoon ... en dit moet altijd op precies dezelfde tijd ertussen, waarbij de laatste de tijd is dat ik uiterlijk uit bed moet stappen ... dus bijv: 08:01 - 08:15 - 08:31 of 09:11 - 09:25 - 09:41 (de eerste en laatste eindigt dus altijd op een 1, zie vorige punt, maar de middelste is daar een uitzondering op)

ook heb ik bijna altijd wel dat ik met één been aan het bewegen ben als ik zit, wat anderen af en toe best irriteert.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_74637592
Alles in huis moet precies goed staan, zoals het altijd staat, zoniet dan wordt ik zenuwachtig of raak ik in de war (dus ook in de kasten enzo)
Als ik boos of geirriteerd ofzo ben, stop ik een vinger/oordop in mn rechteroor.
ik heb een wekker staan die dagelijks om 20.00 uur afgaat, zonder reden, maar uit gewoonte.
Als ik klokkijk (welke klok dan ook) tel ik 5 minuten terug, dat is dan de tijd (niet).
Als ik nadenk bijt ik op mn lip, speel met mn tongpiercing of draai aan mn ringen.
Als ik verontwaardigd ben maar ik een raar *Patsjoewwww!* geluidje, kan er niets aan doen
pi_74637872
Controleren of ramen en deuren wel goed dicht zijn. Daar word ik af en toe wel eens moe van.

Ben wel eens een heel eind teruggereden in de auto om te kijken of ik de voordeur wel goed had dichtgedaan terwijl ik eigenlijk wel wist dat het wel zo was. Maar dan ga je het je afvragen en kom je niet meer van die gedachte af

Ook een klein beetje mn eigen schuld. Heb laatst toen ik erg stoned was mn tuindeur open laten staan 's nachts terwijl binnnen mijn nieuwe lcd tv en pc stonden

En het komt ook een beetje omdat er hier in de buurt nogal wat coffeeshops zitten, een plein met cafe's en een leger des heils. Het paupergehalte is dus nogal hoog hier in de buurt
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 12 november 2009 @ 17:02:52 #47
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_74639909
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
Spoor ik ?

Nee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74655805
Bij mij moet het volume van een radio/tv altijd op een evengetal staan, maar 5, 15 en 25 mag ook.
Als ik in de auto zit moet ik meerdere keren kijken of ik mijn lichten wel aan heb, zelfs als ik in het donker rij.
Ik tel kledingstukken die ik aantrek, bv: 1. bokser, 2. sokken, 3. tshirt, 4. broek, 5. trui.
Op mijn werk zet ik altijd de telefoon recht als ik binnenkom. Collega's maken er altijd een troep van
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_74662369
Lol die tic met de volumeknop heb ik ook. Ook altijd een gelijk getal idd.
Verder kan ik er niet tegen wanneer de gordijnen aan de achterkant van het huis te ver openstaan. Mijn moeder doet ze te ver open, en ik dan weer verder dicht, een paar keer per dag
Verder haat ik het wanneer mensen deuren open laten staan, en dat zijn dus ook dingen waarvoor ik opsta. Die deur moet gewoon dicht, ook als het niet tocht.

Oh ja en bij het afwassen werk ik systematisch. Ik begin gewoon met iets, maakt niet veel uit wat, maar dan werk ik wel eerst af wat ik als eerste pakte. Dus ik pak bijvoorbeeld een mes, en dan droog of was ik ook eerst alle messen. En dat zo door. Overigens is het bij het wassen wel zo dat ik altijd eerst de glazen was en dan pas de rest. Dat vind ik netter ofzo.
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:04:57 #50
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_74663772
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 05:03 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Bij mij moet het volume van een radio/tv altijd op een evengetal staan, maar 5, 15 en 25 mag ook.
Als ik in de auto zit moet ik meerdere keren kijken of ik mijn lichten wel aan heb, zelfs als ik in het donker rij.
Ik tel kledingstukken die ik aantrek, bv: 1. bokser, 2. sokken, 3. tshirt, 4. broek, 5. trui.
Op mijn werk zet ik altijd de telefoon recht als ik binnenkom. Collega's maken er altijd een troep van

Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')