Ik ook. Nou ja... Ik leg er een paar in de pot, want we hebben hier twee van die rottige plonstoiletten. En als ik dan een dikke bolus zit te kleien, wil ik niet dat ik opeens met een natte kont wakker word uit m'n overpeinzingen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:58 schreef Steve-O het volgende:
Ik gooi altijd het eerste velletje toiletpapier weg voordat ik papier pak wat ik werkelijk gebruik .
lol dat heb ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:35 schreef Thomass het volgende:
Een van mijn dwangneuroses is de volumeknop: die moet altijd op een even getal staan (dus als ie op 9 staat zet je hem op 8 of 10)
Wat misschien wel grappig is is dat meerdere (mannelijke) familieleden dit ook hebben
Hmmm... dat is herkenbaar....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:06 schreef kwiwi het volgende:
O ja en als mensen hun bestek als ze klaar zijn met eten niet zo neerleggen als het hoort, dan ga ik het goed leggen
Bij TV's of radio's waarbij je het volume instelt met cijfertjes, zal ik het volume alleen instellen op 2, 5, 7, 10, 12, 15, 17, 20, etc. Nooit op de getallen daar tussenin.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
Als ik op mijn wekkerradio kijk 'sn achts en het eindcijfer is dertien wacht ik tot er 14 stat voor ik weer mijn ogen sluit.
Spoor ik ?
heb ik nu nog steedsquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:16 schreef eleusis het volgende:
Vroeger, toen ik een jaar of 10 was of zo, "moest" ik altijd mijn vingers evenveel aanraken. Dus als ik met m'n ene hand m'n duim aanraakte, wilde ik ook de andere 4 vingers aanraken. Dit leidde vaak tot het maken van ingewikkelde patronen als ik tijdens het compenseren een fout maakte (bijv twee keer een vinger aanraken, dan moest alles twee keer; of als ik 't te hard deed, dan moest de rest ook weer 'bijgevuld' tot dat niveau). Het is vanzelf weer weggegaan.
Ik zet hem dan ook altijd op iets afgeronds, 10, 15, 20, 25quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Bij TV's of radio's waarbij je het volume instelt met cijfertjes, zal ik het volume alleen instellen op 2, 5, 7, 10, 12, 15, 17, 20, etc. Nooit op de getallen daar tussenin.
heel herkenbaar. (Hoewel het op het moment meer chaos dan orde is, maar vooral op bijv. belangrijke dingen als tentamens heb ik spullen graag opgelijnd aan de tafel staan)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:06 schreef kwiwi het volgende:
...
En tot slot heb ik graag alles symmetrisch staanOf juist helemaal a-symmetrisch. Zo lang het maar niet allebei net niet is zeg maar
...
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 05:03 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Bij mij moet het volume van een radio/tv altijd op een evengetal staan, maar 5, 15 en 25 mag ook.
Als ik in de auto zit moet ik meerdere keren kijken of ik mijn lichten wel aan heb, zelfs als ik in het donker rij.
Ik tel kledingstukken die ik aantrek, bv: 1. bokser, 2. sokken, 3. tshirt, 4. broek, 5. trui.
Op mijn werk zet ik altijd de telefoon recht als ik binnenkom. Collega's maken er altijd een troep van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |