Een plaatje kopiëren is niet heel lastigquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:37 schreef ganzenherder het volgende:
Sorry, ben momenteel niet in staat om OPs in elkaar te flansen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Een plaatje kopiëren is niet heel lastig
Ik zie overigens dat ik een woord vergeten ben![]()
2 zelfs!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Een plaatje kopiëren is niet heel lastig
Ik zie overigens dat ik een woord vergeten ben![]()
Ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben vast de enige die Salcido goed vind
Mwah, ik heb Pieters eigenlijk nog nooit betrapt op een puike wedstrijd. Ik verwacht ook niet dat hij Stoch gaat stoppen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:51 schreef neilpad het volgende:
Ben benieuwd hoe Bakkal het doet. Volgens sommige hier de verlosser, ik moet het nog maar zien.
Zelfde geldt voor Pieters, maar veel slechter dan Salcido zal hij het hopelijk niet doen.
Ik hoop dat Bakkal wat kan laten zien vandaag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef noxious het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Simons, Toivonen, Lazovic, Pieters, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Marcellis, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Salcido, Maza, Koevermans, Amrabat en Wuytens.
En Manolev ipv Kromkamp. Hopen dat ie niet weer gelijk rood pakt
Tot nu toe wel goal van Douglas in de 19de minuutquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga uit van een overwinning, zal wel weer tegen gaan vallen dus.
Want? Blunder van Isaksson?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:53 schreef LudoSanders het volgende:
Geef die Ramos toch de kans zeg.
Er moeten nog wat woorden bij, maar ik kan dat niet fixenquote:
De sport kop in m'n krant na de wedstrijd in Bulgarije:quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:25 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom is issakson nog nooit gewisseld?
Echt verruit de slechtste speler in de ploeg
Weer een kaart gepakt.quote:
Liever dat dan dat hij weer een bal enkel de lucht in bokst.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:24 schreef RijstNatie het volgende:
Dit PSV gaat in geen 100 jaar kampioen worden
en issakson schopt elke wedstrijd wel een keer die bal naar de andere keeper
De wissel op zich was goed, jammer dat enige spits die we op de bank hadden zitten Koevermans was.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Volgende week Ajax ff oprollen, stelt ook niets voor dat team uit Amsterdam.
zo 16-8 12.30 PSV - Ajax EREquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:26 schreef Nashje het volgende:
Tot volgende week jongens. Blijft een wedstrijd op zich. En je zult zien dat het dan ineens wel allemaal loopt bij jullie.
Wou je zeggen overtuigt te zijn dan?quote:
Ik snap je niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
Die doelpunten van Honda blijven bij PSV gewoon staan hč?
Nee ik ook totaal niet.. maar het zou toch eens leuk zijn als PSV ons eens positief ging verrassen..quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:07 schreef ganzenherder het volgende:
Hadden jullie dan een overwinning verwacht in Enschede? Ik totaal niet namelijk
Inderdaad, die had voortdurend twee/drie man in z'n nek hangen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:25 schreef noxious het volgende:
Afellay wel totaal onzichtbaar, die werd goed geneutraliseerd.
Vorige topic zei iets over Honda die morgen gepresenteerd wordt en volgens Digger is Gomes bijna terug!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:27 schreef Harlon het volgende:
Wat zijn de huidige geruchten van transfers rond psv?
En aanvullend daarop even gepikt uit een post van LudoSanders uit het vorige topic:quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vorige topic zei iets over Honda die morgen gepresenteerd wordt en volgens Digger is Gomes bijna terug!
Zou niet erg zijn mocht het alletwee waar zijn!
Verder denk ik dat 1-1 bij Twente gewoon oke is, ingecalculeerd puntverlies. Die 3-3 vorige week is erger. En volgende week moeten we eigenlijk wel winnen om bij te blijven.quote:Masterbeer
Legende
Lid van verdienste
Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 7 augustus 2009 om 14:31:19.
Huidige ontwikkelingen binnen de selectie van PSV:
(zie ook de verschillende topics van de diverse spelers)
- Reis staat/stond in de belangstelling van FC Groningen voor een huurperiode.
- Salcido staat in de belangstelling van Espanyol.
- Voor Lazovic is geinformeerd door: Sunderland, Bolton, Wigan en Blackburn Rovers. Vraagprijskaartje dat door PSV is aangegeven 3,5 miljoen.
- Ook Koevermans schermt met interesse van Chievo en Napoli.
Op een VVV forum lees ik dat hij naar Twente gaatquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vorige topic zei iets over Honda die morgen gepresenteerd wordt en volgens Digger is Gomes bijna terug!
Zou niet erg zijn mocht het alletwee waar zijn!
Jij bent Psv- Ajax van het vorige seizoen vergetenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:03 schreef TUFKAL het volgende:
Volgende week al 7 punten voorsprong op PSV
3x verlies tegen Ajax,Fc Groningen en Feyenoord,quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zo 16-8 12.30 PSV - Ajax ERE
zo 23-8 14.30 PSV - NAC Breda ERE
zo 30-8 14.30 FC Groningen - PSV ERE
za 12-9 18.45 PSV - Roda JC ERE
zo 20-9 14.30 Feyenoord - PSV ERE
Brrr, Roda thuis
Overigens wel vaak op zondag
Hieruit kan ik alleen maar opmaken dat je post sarcastisch bedoeld is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
3x verlies tegen Ajax,Fc Groningen en Feyenoord,
Winst tegen NAC
Gelijk tegen Roda.
Grrrr de tweedequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
3x verlies tegen Ajax,Fc Groningen en Feyenoord,
Winst tegen NAC
Gelijk tegen Roda.
alleen daarom al winnen we.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij bent Psv- Ajax van het vorige seizoen vergeten
Dat dacht ik al....quote:
Verassend, heb je een link?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:04 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Op een VVV forum lees ik dat hij naar Twente gaat
Dat hopen we maarquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:32 schreef rubbereend het volgende:
volgende week zondag gelukkig 2-1 voor ons
Wát een triest volk zeg, mijn hemel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Tja, dit was ook te verwachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die komt überhaupt niet meer binnen zo lang Munsterman daar zit hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef dndiek het volgende:
Leuk hoe ze met hun kroonprins (Ten Hag) omgaan. Die zal met veel plezier terug keren op deze manier...
Ach ja, het is voor elke PSV-Ajax hetzelfde hier op fok, altijd wel wat Ajax-fans die komen vertellen dat Ajax wel ff in Eindhoven komen winnen....quote:
Ze klaagden niet toen ze Bakkal en Aissati konden lenen. Maar goed, zo gaan ze daar schijnbaar met hun mensen om. Rutten heeft onder Hiddink ervaring op gedaan om vervolgens bij Twente goed te presteren. Klaagden ze daar ook over? Wat een zielig clubje...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wát een triest volk zeg, mijn hemel.
Nou en, beetje voorpret kan geen kwaad toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor elke PSV-Ajax hetzelfde hier op fok, altijd wel wat Ajax-fans die komen vertellen dat Ajax wel ff in Eindhoven komen winnen....
Als je mijn punt niet snapt zeg dan niks.........quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die komt überhaupt niet meer binnen zo lang Munsterman daar zit hoorJe dacht zeker dat die doeken zonder reden worden gemaakt
Voor jou de voorpret, voor mij om half 5 de pret ok?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou en, beetje voorpret kan geen kwaad toch?
Nee die wil ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor jou de voorpret, voor mij om half 5 de pret ok?
Wat een egoďstquote:
Dat kan ik ook over deze reactie van jou zeggen, maar goed, excusez-moi baasje veel plezier nog vandaag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je mijn punt niet snapt zeg dan niks.........
Glazen bol?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:32 schreef rubbereend het volgende:
volgende week zondag gelukkig 2-1 voor ons
Het zou wel mooi zijn.quote:
En dat ie dan Lazoniets maar meeneemtquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:00 schreef appelsientje het volgende:
Koevermansals spits moet je zulke kansen gewoon maken...
Hopelijk dat hij nog voor 31 aug. weg gaat...
En dat we dan Messi kopen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En dat ie dan Lazoniets maar meeneemt
Moeten we toch wel kunnen vangen voor Koevermans én Lazovic bij elkaar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
200 miljoen.
dat is te doen
Het is nog altijd Lazofail heur...Respectlozequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En dat ie dan Lazoniets maar meeneemt
ach we bedoelen dezelfdequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is nog altijd Lazofail heur...Respectloze
Volgens mij nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het helemaal uitverkocht aanstaande zondag ?
Diezelfde Munsterman die zei dat Ten Hag überhaupt niet naar PSV zou gaan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die komt überhaupt niet meer binnen zo lang Munsterman daar zit hoorJe dacht zeker dat die doeken zonder reden worden gemaakt
Zeker. Rutten is een integere man volgens mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:15 schreef Chadi het volgende:
Wel triest om zo met Rutten om te gaan . Die man heeft zelf twente toen boven PSV verkozen omdat hij zijn woord aan twente had gegeven.
geeft meteen het niveau aan van de fans van twente...quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:15 schreef Chadi het volgende:
Wel triest om zo met Rutten om te gaan . Die man heeft zelf twente toen boven PSV verkozen omdat hij zijn woord aan twente had gegeven.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
geeft meteen het niveau aan van de fans van twente...
quote:(Betekenis/definitie van)
generaliseren
over één kam scheren, geen onderscheid maken
Ze finishen een keer boven PSV en gelijk grootsheidswaanzin daar in Enschedequote:Op maandag 10 augustus 2009 09:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
geeft meteen het niveau aan van de fans van twente...
Wie? Arsenal schijnt wel interesse te hebben in Afellay.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef Chadi het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes over de transfer van Affelay naar Arsenal? Ze moeten wel opschieten anders raak ik een krat bier kwijt
Hihiquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef Chadi het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes over de transfer van Affelay naar Arsenal? Ze moeten wel opschieten anders raak ik een krat bier kwijt
Spannnuundquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zag Honda net het stadion binnengaan samen met Ploegsma Jr.
Jaja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Hij schijnt al een huis in Acht gekocht te hebben volgens betrouwbare bronnen op PN!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:12 schreef LudoSanders het volgende:
Hij had een kakikleurige broek aan.
Ik Toyotaquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Om te gaan dubbeldaten met SCH en Toivonen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ze gingen samen met Demy shawltjes kopen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Om te gaan dubbeldaten met SCH en Toivonen?Blonde heaumeauxxxx
Apart stadion hebben jullie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze gingen samen met Demy shawltjes kopen.
Er is maar 1 Grrrrrrrr godverdomme ja!!!quote:
Ja! De andere clubs gaan nog genoeg punten morsen. Kijk maar hoe Ajax moeite had met RKC en AZ die gewoon verliest van Heracles. Als Ajax niet die penalty + man meer had gekregen, was het gewoon 1-1 gebleven. Puntverlies uit bij Twente is niet heel slecht, waarschijnlijk ingecalculeerd. De overwinningen tegen Cherno waren gewoon minimale krachtinspanningen. VVV was een slippertje, maar de eerste competitiewedstrijd, dus niets aan de hand. Ooijer en Engelaar zijn duidelijk groeiende, Manolev is een topaankoop, en de jeugd ontwikkeld zich goed. Kijk ook maar naar de geruchten, Honda en Gomes komen! Gaat een top jaar worden dit!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is maar 1 Grrrrrrrr godverdomme ja!!!![]()
Is dit trouwens het topic waar je je kan laten overtuigen dat 3-3, 1-1 en 2 schamele overwinningen tegen een onbeduidend clubje uit het Oostblok betekent dat PSV op titelkoers ligt?
Blijken het oude florijnen te zijn die geen drol meer waard zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:41 schreef noxious het volgende:
Ik heb zojuist een rauwe vis opengesneden en zijn ingewanden gelezen.
De info kwam overeen met het koffiedik van vanmorgen en de vlucht van de zwaluwen, welke mij lieten weten dat we vanaf nu alles winnen en 80 miljoen in contanten verstopt zat achter het portret van Frits Philips in de bestuursgang.
Doorgaans zijn het gewoon sukkels die interessant willen doen. Sommigen zullen best 'contacten' binnen PSV hebben (kennis die op de administratie werkt oid) maar geloof maar niet dat er 1 van die gasten een lijntje naar Reker heeft oidquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Lemming22 het volgende:
Ja, toch fijn die zogenaamde insiders op het PSV Netwerk. Of is Honda in het geniep gepresenteerd zonder pers en staat hij zondag ineens in de basis?
Honda Civic ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie Honda net met PSV shirt en shawltjes aan het stadion uitkomen!
Reker wil wel vakantie vieren in een luxe caravan hequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waar gaan die miljoenen allemaal naartoe?
Toch niet allemaal aan die afbetalingen van het stadion? :s
We bouwen een gezond financieel fundament zodat we komend jaar wéér CL mislopen en de begroting richting 40 miljoen moetquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
We hebben er al 5 uitgegeven: Engelaar en Manolev. Maar ja, de afschrijvingen op met name onze vrienden Nijland, Maza, Koevermans en Lazovic zijn nogal hoog.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vraag me echt af hoeveel transferbudget PSV nog heeft. Ik schat een miljoen of 5
welke miljoenen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Je vergeet Pieters.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
We hebben er al 5 uitgegeven: Engelaar en Manolev. Maar ja, de afschrijvingen op met name onze vrienden Nijland, Maza, Koevermans en Lazovic zijn nogal hoog.
Nou, ik begrijp ook niet echt in welke bodemloze putten ze bij jullie dat geld wegkieperen.quote:
Vooral naar het stadion dacht ik?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp ook niet echt in welke bodemloze putten ze bij jullie dat geld wegkieperen.
Waar is al dat CL-geld heen?
Nou er is geinvesteerd in de selectie. LAzovic en Koevermans kosten bijvoorbeeld samen 14 miljoenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp ook niet echt in welke bodemloze putten ze bij jullie dat geld wegkieperen.
Waar is al dat CL-geld heen?
vrij kort door de bocht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
We hadden nogal wat schulden door aankopen als Vennegoor, Kezman, Leandro, Bruggink, Van Bommel, Lamey, Hoogstrate, Smit, Ramzi, Hofland en dergelijke. Daar heeft PSV minder voor terug gekregen (soms helemaal niks zelfs) dan dat ze er voor betaald hadden. Die schulden zijn nou weggewerkt door de CL gelden. Per saldo wordt er de laatste paar seizoenen ook meer uitgegeven aan transfers (alleen komt er ook minder geld binnen omdat de selectie 'vakkundig' is afgeroomd).
Waar haalt PSV 6 mio vandaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom kopen we die Honda niet gewoon voor 6 miljoen ? Zou een super middenveld opleveren !
misschien was er een 1/5e staatslot gekochtquote:
Alles om hoop te houden natuurlijk. Maar als wij een pak slaag van Ajax krijgen slaat de stemming zo om hoor... Winnen we van Ajax dan liggen we ineens volop op titelkoersquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:17 schreef neilpad het volgende:
Vond wel grappig trouwens dat het ED vandaag weer behoorlijk positief was en hoopvol met betrekking tot de nieuwe "tactiek' van Rutten. Ze zijn daar echt met een PSV charme offensief bezig.
Nou, 1 punt achter, die halen we nooit meer in natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sta je nog altijd een punt achter hoor.
Geniet er maar effe van...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dat is áls we winnen....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Falafellayquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:10 schreef RijstNatie het volgende:Afellay
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heitingaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Afellay![]()
Alleen jammer dat het jankertje er ook opstaat.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Heitinga![]()
Meest overschatte speler ooit
Check!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het helemaal uitverkocht aanstaande zondag ?
Ik mis de wedstrijd maar moet waarschijnlijk met de trein langs Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef TommyGun het volgende:
Ik vrees voor zondag. Gelukkig woon ik niet dicht in de buurt van het stadion / station
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
HONDA NAAR PSV!!1!
Serieus, zo'n Civic van 10 jaar oud met een petje erin, reed zomaar naar het Philips stadion vanmiddag!
Ey, geen disrespect over Amsterdam zelf he! Alleen die flappies in de ArenA zijn een beetje jammer!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mis de wedstrijd maar moet waarschijnlijk met de trein langs Amsterdam.
Is hetzelfde als Frankrijk. Mooie stad, alleen jammer van de inwonersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ey, geen disrespect over Amsterdam zelf he! Alleen die flappies in de ArenA zijn een beetje jammer!
Die quote ik ff.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Is hetzelfde als Frankrijk. Mooie stad, alleen jammer van de inwoners
Rappel is die grote stad hč.quote:
Trusten dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:44 schreef ganzenherder het volgende:
Jullie snappen wat ik bedoel, en het is bedtijd
Haha, true!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Amsterdam zelf is idd wel ok. Het is alleen het vooruitzicht dat ik misschien wel allemaal feestvierende ajacieden tegenkom die zich zitten te verkneukelen over de winst om MIJN cluppiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ey, geen disrespect over Amsterdam zelf he! Alleen die flappies in de ArenA zijn een beetje jammer!
Of jij loopt hen met een dikke grijns voorbij.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Amsterdam zelf is idd wel ok. Het is alleen het vooruitzicht dat ik misschien wel allemaal feestvierende ajacieden tegenkom die zich zitten te verkneukelen over de winst om MIJN cluppie
Dat doet me denken aan 29-4-2007. Die Ajax supporter die in de ArenA de laatste speeldag zat te bekijken en na de wedstrijd bijna huilend vertelde dat hij in Eindhoven vlak bij het Philips Stadion woondequote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Amsterdam zelf is idd wel ok. Het is alleen het vooruitzicht dat ik misschien wel allemaal feestvierende ajacieden tegenkom die zich zitten te verkneukelen over de winst om MIJN cluppie
Daar hoop ik op idd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Of jij loopt hen met een dikke grijns voorbij.
Bron: VI.nlquote:Marcellis hoopt zich heel lang te binden aan PSV
PSV en Dirk Marcellis hebben afgesproken om in januari weer met elkaar te gaan praten over de toekomst. Een aantal maanden geleden besloten beide partijen de onderhandelingen over een nieuw contract te staken. Het voorstel van de Eindhovense club kon de 21-jarige verdediger uit Horst destijds niet bekoren, omdat het in zijn ogen geen recht deed aan zijn gegroeide status in het elftal.
Club en speler hebben nu afgesproken de gesprekken te hervatten aan het begin van het volgende kalenderjaar, als de eerste competitiehelft erop zit. De huidige verbintenis van Marcellis loopt af in de zomer van 2012. Het contract werd afgesloten op het moment dat hij nog geen basisspeler was in het Philips Stadion. Sindsdien heeft Marcellis zich stormachtig ontwikkeld.
Op 11 april 2007 debuteerde hij in de Eindhovense hoofdmacht, tijdens de uitwedstrijd tegen Liverpool in de kwartfinale van de Champions League. Na een uur spelen werd hij met rood van het veld gestuurd. Het seizoen erna brak Marcellis door in het eerste elftal. In competitieverband speelde hij inmiddels 59 wedstrijden voor PSV, waarin hij nog niet tot scoren kwam.
Zondag beleefde hij een ongelukkige middag. Tijdens het uitduel met FC Twente moest Marcellis al na een half uur plaats maken voor spits Danny Koevermans. 'Het was niet de meest leuke wedstrijd die Dirk heeft gespeeld voor PSV', aldus zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior tegen Voetbal International. 'Maar dat doet niets af aan het feit dat hij het hartstikke naar zijn zin heeft bij de club.'
'Hij voelt zich heel goed thuis bij PSV. Daarom wil hij zich straks ook graag voor heel lange tijd verbinden aan de club. In januari zullen we daarover gaan praten met de leiding. Omdat PSV dit seizoen is begonnen met een nieuwe technische staf, hebben de partijen besloten in de winterstop verder te praten met elkaar. Tegen die tijd weten we wat we aan elkaar hebben.'
Volgens Ploegsma zal Marcellis geen enorme eisen op tafel leggen. 'Hij verdient nu een goed salaris, maar dat is niet in verhouding met andere spelers in zijn situatie. Hij verdient als basisspeler minder dan sommige jongens op de bank. Daarom hopen we met PSV overeenstemming te bereiken over een contract dat meer recht doet aan zijn huidige status.'
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
quote:Wim Kieft terug bij PSV
12 augustus 2009 21:30
Wim Kieft gaat twee dagen per week meelopen bij PSV. Hij doet dat met de technische staf van hoofdcoach Fred Rutten en bij Jong PSV met coach Anton Janssen. Bij beide teams gaat hij één dag meekijken en ervaring opdoen in het trainersvak. “Het is altijd goed als een oud-speler van PSV een kijkje komt nemen in de keuken van de club”, zegt Fred Rutten.
Wim Kieft speelde zes seizoenen in het shirt van PSV.
Kennismaken met het trainersvak
Kieft gaat een dag in de week met de staf van Jong PSV en een dag per week met het eerste elftal van Rutten meelopen. De insteek is dat hij nader gaat kennismaken met het trainersvak. Bij Jong PSV werkt hij samen met coach Anton Janssen, die op dit moment Patrick Kluivert als stagiair heeft. Dat is woensdag officieel bekendgemaakt. “Ik stel het altijd op prijs als een oud-speler met een groot voetbalverleden bij PSV een kijkje wil komen nemen in de keuken van de club. Kieft heeft zes mooie jaren bij PSV gevoetbald en is een grote naam als oud-international. Hij is welkom om hier een ervaring op te doen waar zowel PSV als hijzelf een voordeel bij heeft”, aldus hoofdcoach Rutten over zijn komst. Wim Kieft zelf is zeer te spreken over zijn komst naar PSV. “Ik vind het wel mooi om op deze manier terug bij PSV te zijn. Ik wil graag meer te weten komen over het trainersvak en ik ben blij dat Fred Rutten mij deze kans geeft.”
Zes seizoenen PSV
De oud-international (43 wedstrijden in Oranje, 11 goals, Europees kampioen in 1988) speelde in zijn loopbaan zes seizoenen voor PSV. Dat deed hij verdeeld over twee periodes, met tussendoor een jaar in Frankrijk bij Bordeaux. Verder voetbalde Kieft voor Ajax, Pisa en Torino en werd hij in totaal zes keer kampioen van Nederland en eenmaal Europees topscorer. Vele jaren was hij analist op televisie, maar gepolst door Fred Rutten stond hij open voor de optie om in een bepaalde rol in clubverband bij PSV te komen kijken.
Oke.quote:
Het getoonde spel schept vertrouwenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Gelukkig geen Engelaar. Tot nu toe een waardeloze aankoop !Hopelijk winnen we zondag
Ik denk dat Fred tegen Ajax weer een ander systeem gaat spelen. En dat dat weer niet werktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb er verbazingwekkend genoeg nog best wat vertrouwen in ook. Ik vind de manier waarop er tegen Twente werd gevoetbald best hoop geven voor de wedstrijd van zondag. Het is alleen te hopen dat Fred op een magistrale wijze de verdediging een vertrouwensshot kan toedienen. Die aanval loopt wel, heb ik het idee.
Amsterdamse bluf?quote:
Het waren wel allebei vertekende uitslagen naar mijn mening, maar we zien wel wat het morgen brengt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:17 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Amsterdamse bluf?
Ik denk dat het een gelijkspel wordt. Vorig seizoen waren de uitslagen echt monsterlijk. Het 6-2 verlies in Eindhoven en de 4-1 overwinning in de Arena. Het kan raar gaan, maar ik verwacht een 2-2 gelijkspel aanstaande zondag.
Morgen niet veel hoor.. overmorgen daarentegen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het waren wel allebei vertekende uitslagen naar mijn mening, maar we zien wel wat het morgen brengt.
Ik acht die kans best klein, gezien het missen van Engelaar. Ik neem aan dat je met een middenveld met Bakkal en Affelay niet een compleet ander systeem kan spelen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Fred tegen Ajax weer een ander systeem gaat spelen. En dat dat weer niet werkt
Ohja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Morgen niet veel hoor.. overmorgen daarentegen..
quote:Rutten: “Wedstrijd die op kleine momenten beslist kan worden”
Hoofdcoach Fred Rutten kijkt uit naar de topper PSV-Ajax van aanstaande zondag in het Philips Stadion. “Een wedstrijd die op kleine momenten beslist kan worden”, zei hij vrijdag in het wekelijkse persgesprek op De Herdgang. Rutten beschikt nog niet over de herstellende Orlando Engelaar (knie), voor hem komt zondag nog te vroeg.
André Ooijer
Rutten beschikt wel gewoon over André Ooijer, die vrijdagochtend na een half uurtje de training verliet. De ervaren verdediger kreeg binnen verzorging. “Hij is een van de weinige internationals met 90 minuten in de benen. Daarom heb ik hem voortijdig naar binnen gestuurd.” Tijdens de training sloot Danko Lazovic weer aan bij de groep, hij kwam net thuis na een lange vlucht uit Zuid-Afrika. “Maar hij is gewoon fit teruggekomen.” Orlando Engelaar is er zondag sowieso nog niet bij. Hij is herstellende van de kniekwetsuur die hij opliep in de uitwedstrijd tegen Cherno More Varna. Rutten hoopt dat hij er donderdag in Tel Aviv tegen Bnei Yehuda wel bij kan zijn.
“Interessante wedstrijd”
Zondag verwacht Rutten in het (uitverkochte) Philips Stadion een interessante wedstrijd. “Eentje die op kleine momenten beslist kan worden, op details. Dit zijn mooie wedstrijden, zowel voor supporters als voor trainers. Een duel ook dat op zichzelf staat. We zijn nog vroeg in de competitie, het is niet zo dat we in de eindfase zitten en er nog maar één moment aankomt. Het is niet zo dat er meer druk op staat.” Vrijdagmiddag staat er op De Herdgang een individuele training op het programma, zaterdagochtend om 10.00 uur traint PSV voor het laatst in aanloop naar de topper.
Het klootjesvolk wil het nou eenmaal horen....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef Halcon het volgende:
Had Fred Rutten niet meer open deuren om in te trappen?
Hij had beter niks kunnen zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef Halcon het volgende:
Had Fred Rutten niet meer open deuren om in te trappen?
Dat dus. Dat is al jaren zo....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Tsja, die persco's leveren toch altijd standaard praatjes op..
Ach, na zondag is er een 'Martin Jol moet ontslagen worden'-topic en zitten ze weer gezellig in hun Ajax topic met weemoed terug te denken aan die goede oude tijd dat Ajax de beste ploeg van Nederland was. Plus moord en brand schreeuwen wanneer er een PSV'er in hun topic post.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:31 schreef Buitendam het volgende:
Worden de PSV-topic-trollcards ergens gratis uitgedeeld, ofwat?
Tot zondag kun je deze gedachten inderdaad koesteren. Vol houden dat gevoelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, na zondag is er een 'Martin Jol moet ontslagen worden'-topic en zitten ze weer gezellig in hun Ajax topic met weemoed terug te denken aan die goede oude tijd dat Ajax de beste ploeg van Nederland was. Plus moord en brand schreeuwen wanneer er een PSV'er in hun topic post.
Ga nou maar weg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:29 schreef damsco het volgende:
[..]
Tot zondag kun je deze gedachten inderdaad koesteren. Vol houden dat gevoel
Er is een centraal PSV-Ajax topic voor aankomende zondag, topics volspammen met semi-grappige oneliners is dan overbodig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat iedereen zich zo ergert aan aanhangers van andere clubs in 'hun' topic.
Als je mij beloofd dat je het gevoel vasthoudt. Wel doen he, des te harder komt straks de klap aanquote:
Zal een drukke boel worden.quote:PSV past prijzen Bnei Yehuda niet aan
14 augustus 2009 RvN
PSV heeft in een reactie op het verzoek van De Supportersvereniging om de prijzen voor het duel tegen Bnei Yehuda te verlagen negatief geantwoord. PSV geeft wel aan dat de prijzen in de eventuele poulefase voor wat betreft passe partouts niet omhoog zullen gaan. De Supportersvereniging laat weten teleurgesteld te zijn in de reactie.
wedstrijden van vandaag:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:00 schreef Buitendam het volgende:
Anyhow, iemand nog wat meegekregen van de Ottencup, vanmiddag?
Volledig onbegrijpelijk, onfatsoenlijk en respectloos. Zelfs op dit gebied slaat het beleid van PSV kant noch wal tegenwoordigquote:
Ze leren niet van het lage toeschouwers aantal van afgelopen europa cup wedstrijd.quote:
Lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:31 schreef Buitendam het volgende:
Worden de PSV-topic-trollcards ergens gratis uitgedeeld, ofwat?
quote:Rutten: Reis begint op de deur te kloppen
15 augustus 2009 RvN
Jonathan reis lijkt Fred Rutten langzaam maar zeker te overtuigen. Afgelopen maandag maakte hij bij Jong PSV opnieuw een goede indruk op de PSV coach. "Hij begint op de deur te kloppen", aldus Rutten in het Eindhovens Dagblad.
quote:Theo Lucius hoopte op PSV
15 augustus 2009
Theo Lucius hoopte dat PSV hem dit seizoen terug zou halen nadat zijn aflopende contract bij Feyenoord niet werd verlengd. De teruggetreden landskampioen haalde echter de Bulgaar Stanislav Manolev voor de rechtsbackpositie. "Ik hoopte op PSV, maar het is niet vreemd dat mijn oude voetbalvereniging me niet meer wilde. De Eindhovenaren willen weer terug naar de top en dan hebben ze topspelers nodig. En dat ben ik niet", is Lucius eerlijk. De Brabander traint voorlopig bij een andere oude club, FC Den Bosch.
Hij heeft zeker talent, alleen zijn mentaliteit staat/stond hem in de weg.quote:
Inderdaad. Ik snap best dat hij graag terug had gewild, en hij is ook realistisch genoeg om te weten dat hij niet de top is die nodig is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo'n gek bericht is het toch niet?
Hopen mag, en hij is zelf realistisch genoeg om in te zien dat hij niet goed genoeg isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo'n gek bericht is het toch niet?
quote:MSV Duisburg
Nach dem FC Brügge, der 1,2 Millionen
Euro für MSV-Torjäger Sandro Wagner ge-
boten haben soll, signalisierte auch
der holländische Spitzen-Club PSV Eind-
hoven Interesse. Dem Vernehmen nach
liegt das PSV-Angebot deutlich höher.
http://www.wdr.de/themen/global/videotext/index.jhtml
Pagina 219
Wat heeft Ramos met een Duitse spits te maken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Overbodig volgens mij. Waarom een onbekend Duits talent halen ? We hebben Ramos ook nog hoor ! Dat ze liever zorgen dat ze Honda halen
Dit maakt het ook zo leuk die vertalingen van anderen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach shit.... mijn duits is niet zo goed..... dacht dat het een keeper was
De zenuwen beginnen zo langzaam aan ook al door m'n lijf te gieren....quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:15 schreef Rucebo het volgende:
Ik heb er zin in, over een half uurtje maar eens richting station en stadion...
Nee, wanneer ze bekend zijn post ik ze zo snel mogeljik hierquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:51 schreef -SG- het volgende:
Zijn de opstellingen toevallig al bekend?
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:18 schreef damsco het volgende:
PSV
Vink, Isaksson, Manolev, Salcido, Ooijer, Pieters, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Toivonen, Lazovic
Mag ik wel mijn kritiek hier uiten over de keeper? ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de duidelijkheid, de wedstrijd graag volgen in het live-topic, niet in de clubtopics.
[16/8, 12.30] PSV - AJAX #2: Klaar voor de aftrap.
Ik hoop dat die er in de 2e helft in komt...quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:55 schreef Bevin het volgende:
Echt jongens met zo'n keeper word je nooit kampioenIs die Ramos echt niet beter?
Had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:30 schreef sjonbeton het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Manolev zeer sterk gespeelt samen met dzsudzsak
Afellay, Lazovic, Simons, Bakkal en Pieters goed
Ooijer en Salcido waren matig, wissel Maza was terecht en hij speelde redelijk.
Toivonen was onzichtbaar, Koevermans ook en ik kreeg het aan me hart als Isaksson aan de bal was al had hij de 2e helft wel goede reddingen.
Hij gaf het passje aan Dsudzsak die daarna de assist op Bakkal gaf, dus dat deed 'ie goedquote:
Pakte wel een domme gele kaart vroeg in de wedstrijd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Verder speelde hij volgens mij zeker niet dramatisch.
Jankerd!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! Dat was niet de afspraak, wedstrijden waar ik niet naar toe ga horen saaie kutpotjes te zijn
Uiteindelijk heb je nog gelijk ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:18 schreef damsco het volgende:
PSV
Vink, Isaksson, Manolev, Salcido, Ooijer, Pieters, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Toivonen, Lazovic
Ajax:
Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba, Vertonghen, De Zeeuw, Enoh, Rommedahl, Suarez, Emanuelson
Je had wel gelijk met je voorspelling dat het een klein drama zou worden. Een klein theaterdrama welteverstaanquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! Dat was niet de afspraak, wedstrijden waar ik niet naar toe ga horen saaie kutpotjes te zijn
Ik hoop dat het nu eindelijk eens afgelopen is met het gezeik op Dzsudzs. Hij speelt al sinds de winterstop gewoon sterk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:31 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
Dzsudzsák is echt een baasHopelijk op het WK te bewonderen. Wordt wel weer eens tijd voor Hongarije.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je nog gelijk ook
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je nog gelijk ook
Zoals ik al aangaf in zijn naam topic, hij heeft zich echt heel goed herpakt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu eindelijk eens afgelopen is met het gezeik op Dzsudzs. Hij speelt al sinds de winterstop gewoon sterk.Natuurlijk niet altijd top maar het is imo een van de belangrijkste spelers
Wat nou? Zonder die gele kaarten had Ajax veel vrijer kunnen voetballenquote:
Aha, vandaar dat Ajax geen Vink meer wil als scheidsrechter?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat nou? Zonder die gele kaarten had Ajax veel vrijer kunnen voetballen
Maar die blinde vink wilde er weer eens zijn eigen wedstrijd van maken
Typisch weer he... fans die een scheids contstant beschuldigen. Zelfs als hij een prima wedstrijd gefloten heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat nou? Zonder die gele kaarten had Ajax veel vrijer kunnen voetballen
Maar die blinde vink wilde er weer eens zijn eigen wedstrijd van maken
ratje Falafellay verdiend nou ook niet echt een schoonheidsprijsquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat Ajax geen Vink meer wil als scheidsrechter?
Lul niet, jullie maken een goal na een overtreding op Afellay, je hebt geen recht om te klagen..
Huilliequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
ratje Falafellay verdiend nou ook niet echt een schoonheidsprijs
Hij schopte Honda nog doormidden (omdat ie wist dat Honda veel beter was) dus hij had vanmiddag eigenlijk niet eens mee mogen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |