Had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:30 schreef sjonbeton het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Manolev zeer sterk gespeelt samen met dzsudzsak
Afellay, Lazovic, Simons, Bakkal en Pieters goed
Ooijer en Salcido waren matig, wissel Maza was terecht en hij speelde redelijk.
Toivonen was onzichtbaar, Koevermans ook en ik kreeg het aan me hart als Isaksson aan de bal was al had hij de 2e helft wel goede reddingen.
Hij gaf het passje aan Dsudzsak die daarna de assist op Bakkal gaf, dus dat deed 'ie goedquote:
Pakte wel een domme gele kaart vroeg in de wedstrijd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Verder speelde hij volgens mij zeker niet dramatisch.
Jankerd!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! Dat was niet de afspraak, wedstrijden waar ik niet naar toe ga horen saaie kutpotjes te zijn
Uiteindelijk heb je nog gelijk ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:18 schreef damsco het volgende:
PSV
Vink, Isaksson, Manolev, Salcido, Ooijer, Pieters, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Toivonen, Lazovic
Ajax:
Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba, Vertonghen, De Zeeuw, Enoh, Rommedahl, Suarez, Emanuelson
Je had wel gelijk met je voorspelling dat het een klein drama zou worden. Een klein theaterdrama welteverstaanquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! Dat was niet de afspraak, wedstrijden waar ik niet naar toe ga horen saaie kutpotjes te zijn
Ik hoop dat het nu eindelijk eens afgelopen is met het gezeik op Dzsudzs. Hij speelt al sinds de winterstop gewoon sterk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:31 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
Dzsudzsák is echt een baasHopelijk op het WK te bewonderen. Wordt wel weer eens tijd voor Hongarije.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je nog gelijk ook
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je nog gelijk ook
Zoals ik al aangaf in zijn naam topic, hij heeft zich echt heel goed herpakt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu eindelijk eens afgelopen is met het gezeik op Dzsudzs. Hij speelt al sinds de winterstop gewoon sterk.Natuurlijk niet altijd top maar het is imo een van de belangrijkste spelers
Wat nou? Zonder die gele kaarten had Ajax veel vrijer kunnen voetballenquote:
Aha, vandaar dat Ajax geen Vink meer wil als scheidsrechter?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat nou? Zonder die gele kaarten had Ajax veel vrijer kunnen voetballen
Maar die blinde vink wilde er weer eens zijn eigen wedstrijd van maken
Typisch weer he... fans die een scheids contstant beschuldigen. Zelfs als hij een prima wedstrijd gefloten heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat nou? Zonder die gele kaarten had Ajax veel vrijer kunnen voetballen
Maar die blinde vink wilde er weer eens zijn eigen wedstrijd van maken
ratje Falafellay verdiend nou ook niet echt een schoonheidsprijsquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat Ajax geen Vink meer wil als scheidsrechter?
Lul niet, jullie maken een goal na een overtreding op Afellay, je hebt geen recht om te klagen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |