Als je mij beloofd dat je het gevoel vasthoudt. Wel doen he, des te harder komt straks de klap aanquote:
Zal een drukke boel worden.quote:PSV past prijzen Bnei Yehuda niet aan
14 augustus 2009 RvN
PSV heeft in een reactie op het verzoek van De Supportersvereniging om de prijzen voor het duel tegen Bnei Yehuda te verlagen negatief geantwoord. PSV geeft wel aan dat de prijzen in de eventuele poulefase voor wat betreft passe partouts niet omhoog zullen gaan. De Supportersvereniging laat weten teleurgesteld te zijn in de reactie.
wedstrijden van vandaag:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:00 schreef Buitendam het volgende:
Anyhow, iemand nog wat meegekregen van de Ottencup, vanmiddag?
Volledig onbegrijpelijk, onfatsoenlijk en respectloos. Zelfs op dit gebied slaat het beleid van PSV kant noch wal tegenwoordigquote:
Ze leren niet van het lage toeschouwers aantal van afgelopen europa cup wedstrijd.quote:
Lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:31 schreef Buitendam het volgende:
Worden de PSV-topic-trollcards ergens gratis uitgedeeld, ofwat?
quote:Rutten: Reis begint op de deur te kloppen
15 augustus 2009 RvN
Jonathan reis lijkt Fred Rutten langzaam maar zeker te overtuigen. Afgelopen maandag maakte hij bij Jong PSV opnieuw een goede indruk op de PSV coach. "Hij begint op de deur te kloppen", aldus Rutten in het Eindhovens Dagblad.
quote:Theo Lucius hoopte op PSV
15 augustus 2009
Theo Lucius hoopte dat PSV hem dit seizoen terug zou halen nadat zijn aflopende contract bij Feyenoord niet werd verlengd. De teruggetreden landskampioen haalde echter de Bulgaar Stanislav Manolev voor de rechtsbackpositie. "Ik hoopte op PSV, maar het is niet vreemd dat mijn oude voetbalvereniging me niet meer wilde. De Eindhovenaren willen weer terug naar de top en dan hebben ze topspelers nodig. En dat ben ik niet", is Lucius eerlijk. De Brabander traint voorlopig bij een andere oude club, FC Den Bosch.
Hij heeft zeker talent, alleen zijn mentaliteit staat/stond hem in de weg.quote:
Inderdaad. Ik snap best dat hij graag terug had gewild, en hij is ook realistisch genoeg om te weten dat hij niet de top is die nodig is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo'n gek bericht is het toch niet?
Hopen mag, en hij is zelf realistisch genoeg om in te zien dat hij niet goed genoeg isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo'n gek bericht is het toch niet?
quote:MSV Duisburg
Nach dem FC Brügge, der 1,2 Millionen
Euro für MSV-Torjäger Sandro Wagner ge-
boten haben soll, signalisierte auch
der holländische Spitzen-Club PSV Eind-
hoven Interesse. Dem Vernehmen nach
liegt das PSV-Angebot deutlich höher.
http://www.wdr.de/themen/global/videotext/index.jhtml
Pagina 219
Wat heeft Ramos met een Duitse spits te maken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Overbodig volgens mij. Waarom een onbekend Duits talent halen ? We hebben Ramos ook nog hoor ! Dat ze liever zorgen dat ze Honda halen
Dit maakt het ook zo leuk die vertalingen van anderen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach shit.... mijn duits is niet zo goed..... dacht dat het een keeper was
De zenuwen beginnen zo langzaam aan ook al door m'n lijf te gieren....quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:15 schreef Rucebo het volgende:
Ik heb er zin in, over een half uurtje maar eens richting station en stadion...
Nee, wanneer ze bekend zijn post ik ze zo snel mogeljik hierquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:51 schreef -SG- het volgende:
Zijn de opstellingen toevallig al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |