Een plaatje kopiëren is niet heel lastigquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:37 schreef ganzenherder het volgende:
Sorry, ben momenteel niet in staat om OPs in elkaar te flansen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Een plaatje kopiëren is niet heel lastig
Ik zie overigens dat ik een woord vergeten ben![]()
2 zelfs!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Een plaatje kopiëren is niet heel lastig
Ik zie overigens dat ik een woord vergeten ben![]()
Ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben vast de enige die Salcido goed vind
Mwah, ik heb Pieters eigenlijk nog nooit betrapt op een puike wedstrijd. Ik verwacht ook niet dat hij Stoch gaat stoppen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:51 schreef neilpad het volgende:
Ben benieuwd hoe Bakkal het doet. Volgens sommige hier de verlosser, ik moet het nog maar zien.
Zelfde geldt voor Pieters, maar veel slechter dan Salcido zal hij het hopelijk niet doen.
Ik hoop dat Bakkal wat kan laten zien vandaag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:50 schreef noxious het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Simons, Toivonen, Lazovic, Pieters, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Marcellis, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Salcido, Maza, Koevermans, Amrabat en Wuytens.
En Manolev ipv Kromkamp. Hopen dat ie niet weer gelijk rood pakt
Tot nu toe wel goal van Douglas in de 19de minuutquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga uit van een overwinning, zal wel weer tegen gaan vallen dus.
Want? Blunder van Isaksson?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:53 schreef LudoSanders het volgende:
Geef die Ramos toch de kans zeg.
Er moeten nog wat woorden bij, maar ik kan dat niet fixenquote:
De sport kop in m'n krant na de wedstrijd in Bulgarije:quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:25 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom is issakson nog nooit gewisseld?
Echt verruit de slechtste speler in de ploeg
Weer een kaart gepakt.quote:
Liever dat dan dat hij weer een bal enkel de lucht in bokst.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:24 schreef RijstNatie het volgende:
Dit PSV gaat in geen 100 jaar kampioen worden
en issakson schopt elke wedstrijd wel een keer die bal naar de andere keeper
De wissel op zich was goed, jammer dat enige spits die we op de bank hadden zitten Koevermans was.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Volgende week Ajax ff oprollen, stelt ook niets voor dat team uit Amsterdam.
zo 16-8 12.30 PSV - Ajax EREquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:26 schreef Nashje het volgende:
Tot volgende week jongens. Blijft een wedstrijd op zich. En je zult zien dat het dan ineens wel allemaal loopt bij jullie.
Wou je zeggen overtuigt te zijn dan?quote:
Ik snap je niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
Die doelpunten van Honda blijven bij PSV gewoon staan hč?
Nee ik ook totaal niet.. maar het zou toch eens leuk zijn als PSV ons eens positief ging verrassen..quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:07 schreef ganzenherder het volgende:
Hadden jullie dan een overwinning verwacht in Enschede? Ik totaal niet namelijk
Inderdaad, die had voortdurend twee/drie man in z'n nek hangen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:25 schreef noxious het volgende:
Afellay wel totaal onzichtbaar, die werd goed geneutraliseerd.
Vorige topic zei iets over Honda die morgen gepresenteerd wordt en volgens Digger is Gomes bijna terug!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:27 schreef Harlon het volgende:
Wat zijn de huidige geruchten van transfers rond psv?
En aanvullend daarop even gepikt uit een post van LudoSanders uit het vorige topic:quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vorige topic zei iets over Honda die morgen gepresenteerd wordt en volgens Digger is Gomes bijna terug!
Zou niet erg zijn mocht het alletwee waar zijn!
Verder denk ik dat 1-1 bij Twente gewoon oke is, ingecalculeerd puntverlies. Die 3-3 vorige week is erger. En volgende week moeten we eigenlijk wel winnen om bij te blijven.quote:Masterbeer
Legende
Lid van verdienste
Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 7 augustus 2009 om 14:31:19.
Huidige ontwikkelingen binnen de selectie van PSV:
(zie ook de verschillende topics van de diverse spelers)
- Reis staat/stond in de belangstelling van FC Groningen voor een huurperiode.
- Salcido staat in de belangstelling van Espanyol.
- Voor Lazovic is geinformeerd door: Sunderland, Bolton, Wigan en Blackburn Rovers. Vraagprijskaartje dat door PSV is aangegeven 3,5 miljoen.
- Ook Koevermans schermt met interesse van Chievo en Napoli.
Op een VVV forum lees ik dat hij naar Twente gaatquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vorige topic zei iets over Honda die morgen gepresenteerd wordt en volgens Digger is Gomes bijna terug!
Zou niet erg zijn mocht het alletwee waar zijn!
Jij bent Psv- Ajax van het vorige seizoen vergetenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:03 schreef TUFKAL het volgende:
Volgende week al 7 punten voorsprong op PSV
3x verlies tegen Ajax,Fc Groningen en Feyenoord,quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zo 16-8 12.30 PSV - Ajax ERE
zo 23-8 14.30 PSV - NAC Breda ERE
zo 30-8 14.30 FC Groningen - PSV ERE
za 12-9 18.45 PSV - Roda JC ERE
zo 20-9 14.30 Feyenoord - PSV ERE
Brrr, Roda thuis
Overigens wel vaak op zondag
Hieruit kan ik alleen maar opmaken dat je post sarcastisch bedoeld is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
3x verlies tegen Ajax,Fc Groningen en Feyenoord,
Winst tegen NAC
Gelijk tegen Roda.
Grrrr de tweedequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
3x verlies tegen Ajax,Fc Groningen en Feyenoord,
Winst tegen NAC
Gelijk tegen Roda.
alleen daarom al winnen we.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij bent Psv- Ajax van het vorige seizoen vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |