Dat dacht ik al....quote:
Verassend, heb je een link?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:04 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Op een VVV forum lees ik dat hij naar Twente gaat
Dat hopen we maarquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:32 schreef rubbereend het volgende:
volgende week zondag gelukkig 2-1 voor ons
Wát een triest volk zeg, mijn hemel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Tja, dit was ook te verwachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die komt überhaupt niet meer binnen zo lang Munsterman daar zit hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef dndiek het volgende:
Leuk hoe ze met hun kroonprins (Ten Hag) omgaan. Die zal met veel plezier terug keren op deze manier...
Ach ja, het is voor elke PSV-Ajax hetzelfde hier op fok, altijd wel wat Ajax-fans die komen vertellen dat Ajax wel ff in Eindhoven komen winnen....quote:
Ze klaagden niet toen ze Bakkal en Aissati konden lenen. Maar goed, zo gaan ze daar schijnbaar met hun mensen om. Rutten heeft onder Hiddink ervaring op gedaan om vervolgens bij Twente goed te presteren. Klaagden ze daar ook over? Wat een zielig clubje...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wát een triest volk zeg, mijn hemel.
Nou en, beetje voorpret kan geen kwaad toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, het is voor elke PSV-Ajax hetzelfde hier op fok, altijd wel wat Ajax-fans die komen vertellen dat Ajax wel ff in Eindhoven komen winnen....
Als je mijn punt niet snapt zeg dan niks.........quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die komt überhaupt niet meer binnen zo lang Munsterman daar zit hoorJe dacht zeker dat die doeken zonder reden worden gemaakt
Voor jou de voorpret, voor mij om half 5 de pret ok?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou en, beetje voorpret kan geen kwaad toch?
Nee die wil ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor jou de voorpret, voor mij om half 5 de pret ok?
Wat een egoïstquote:
Dat kan ik ook over deze reactie van jou zeggen, maar goed, excusez-moi baasje veel plezier nog vandaag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je mijn punt niet snapt zeg dan niks.........
Glazen bol?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:32 schreef rubbereend het volgende:
volgende week zondag gelukkig 2-1 voor ons
Het zou wel mooi zijn.quote:
En dat ie dan Lazoniets maar meeneemtquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:00 schreef appelsientje het volgende:
Koevermansals spits moet je zulke kansen gewoon maken...
Hopelijk dat hij nog voor 31 aug. weg gaat...
En dat we dan Messi kopen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En dat ie dan Lazoniets maar meeneemt
Moeten we toch wel kunnen vangen voor Koevermans én Lazovic bij elkaar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
200 miljoen.
dat is te doen
Het is nog altijd Lazofail heur...Respectlozequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En dat ie dan Lazoniets maar meeneemt
ach we bedoelen dezelfdequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is nog altijd Lazofail heur...Respectloze
Volgens mij nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het helemaal uitverkocht aanstaande zondag ?
Diezelfde Munsterman die zei dat Ten Hag überhaupt niet naar PSV zou gaan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die komt überhaupt niet meer binnen zo lang Munsterman daar zit hoorJe dacht zeker dat die doeken zonder reden worden gemaakt
Zeker. Rutten is een integere man volgens mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:15 schreef Chadi het volgende:
Wel triest om zo met Rutten om te gaan . Die man heeft zelf twente toen boven PSV verkozen omdat hij zijn woord aan twente had gegeven.
geeft meteen het niveau aan van de fans van twente...quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:15 schreef Chadi het volgende:
Wel triest om zo met Rutten om te gaan . Die man heeft zelf twente toen boven PSV verkozen omdat hij zijn woord aan twente had gegeven.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
geeft meteen het niveau aan van de fans van twente...
quote:(Betekenis/definitie van)
generaliseren
over één kam scheren, geen onderscheid maken
Ze finishen een keer boven PSV en gelijk grootsheidswaanzin daar in Enschedequote:Op maandag 10 augustus 2009 09:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
geeft meteen het niveau aan van de fans van twente...
Wie? Arsenal schijnt wel interesse te hebben in Afellay.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef Chadi het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes over de transfer van Affelay naar Arsenal? Ze moeten wel opschieten anders raak ik een krat bier kwijt
Hihiquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef Chadi het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes over de transfer van Affelay naar Arsenal? Ze moeten wel opschieten anders raak ik een krat bier kwijt
Spannnuundquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zag Honda net het stadion binnengaan samen met Ploegsma Jr.
Jaja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Hij schijnt al een huis in Acht gekocht te hebben volgens betrouwbare bronnen op PN!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:12 schreef LudoSanders het volgende:
Hij had een kakikleurige broek aan.
Ik Toyotaquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Om te gaan dubbeldaten met SCH en Toivonen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ze gingen samen met Demy shawltjes kopen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Om te gaan dubbeldaten met SCH en Toivonen?Blonde heaumeauxxxx
Apart stadion hebben jullie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze gingen samen met Demy shawltjes kopen.
Er is maar 1 Grrrrrrrr godverdomme ja!!!quote:
Ja! De andere clubs gaan nog genoeg punten morsen. Kijk maar hoe Ajax moeite had met RKC en AZ die gewoon verliest van Heracles. Als Ajax niet die penalty + man meer had gekregen, was het gewoon 1-1 gebleven. Puntverlies uit bij Twente is niet heel slecht, waarschijnlijk ingecalculeerd. De overwinningen tegen Cherno waren gewoon minimale krachtinspanningen. VVV was een slippertje, maar de eerste competitiewedstrijd, dus niets aan de hand. Ooijer en Engelaar zijn duidelijk groeiende, Manolev is een topaankoop, en de jeugd ontwikkeld zich goed. Kijk ook maar naar de geruchten, Honda en Gomes komen! Gaat een top jaar worden dit!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is maar 1 Grrrrrrrr godverdomme ja!!!![]()
Is dit trouwens het topic waar je je kan laten overtuigen dat 3-3, 1-1 en 2 schamele overwinningen tegen een onbeduidend clubje uit het Oostblok betekent dat PSV op titelkoers ligt?
Blijken het oude florijnen te zijn die geen drol meer waard zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:41 schreef noxious het volgende:
Ik heb zojuist een rauwe vis opengesneden en zijn ingewanden gelezen.
De info kwam overeen met het koffiedik van vanmorgen en de vlucht van de zwaluwen, welke mij lieten weten dat we vanaf nu alles winnen en 80 miljoen in contanten verstopt zat achter het portret van Frits Philips in de bestuursgang.
Doorgaans zijn het gewoon sukkels die interessant willen doen. Sommigen zullen best 'contacten' binnen PSV hebben (kennis die op de administratie werkt oid) maar geloof maar niet dat er 1 van die gasten een lijntje naar Reker heeft oidquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Lemming22 het volgende:
Ja, toch fijn die zogenaamde insiders op het PSV Netwerk. Of is Honda in het geniep gepresenteerd zonder pers en staat hij zondag ineens in de basis?
Honda Civic ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie Honda net met PSV shirt en shawltjes aan het stadion uitkomen!
Reker wil wel vakantie vieren in een luxe caravan hequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waar gaan die miljoenen allemaal naartoe?
Toch niet allemaal aan die afbetalingen van het stadion? :s
We bouwen een gezond financieel fundament zodat we komend jaar wéér CL mislopen en de begroting richting 40 miljoen moetquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waar gaan die miljoenen allemaal naartoe?
Toch niet allemaal aan die afbetalingen van het stadion? :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |