quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:04 schreef Susteren het volgende:
Weg zuurgespaarde 800 euro!![]()
Bulls copeprhead 2
Ik had hem nog geen 3 weken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou jij het dan leuk vindenquote:
alleen om te mountainbiken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:07 schreef Bliksems het volgende:
Klote voor je. Gebruikte je hem alleen om te mountainbiken of als normale fiets?
hij is niet verzekerdquote:
maar het is in de tuin dus gestolen, kan het niet verzekerd worden als inboedel?quote:
dat is geen copperhead 2quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:12 schreef vanhal het volgende:
kheb hem al gevonden, hier staat ie:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:04 schreef Susteren het volgende:
Weg zuurgespaarde 800 euro!![]()
Bulls copeprhead 2
Ik heb hem nog geen 3 weken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Check je polisquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
maar het is in de tuin dus gestolen, kan het niet verzekerd worden als inboedel?
grote kansquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:15 schreef Lkw het volgende:
Dader opsporen en vernietigen. Het is waarschijnlijk iemand uit je buurt die wist dat je een nieuwe fiets had.
welk merk fiets was het?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:16 schreef SeLang het volgende:
Mijn fiets van 3500 euro is tijdens een verhuizing gestolen uit het verhuisbedrijf (vaag verhaal). Toen heeft de verzekering van het verhuisbedrijf de fiets tegen 100% nieuwwaarde vergoed.
Kwam eigenlijk wel goed uit, want ik wou toch een andere kleur
nee dat is de copperhead 3quote:
Was dus iemand die wist dat je een nieuwe fiets had........ maakt het nog vervelender.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
alleen om te mountainbiken.
poort en fiets waren op slot, was 's avonds gebeurt
3500? Doe je mee aan de Tour de France ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:16 schreef SeLang het volgende:
Mijn fiets van 3500 euro is tijdens een verhuizing gestolen uit het verhuisbedrijf (vaag verhaal). Toen heeft de verzekering van het verhuisbedrijf de fiets tegen 100% nieuwwaarde vergoed.
Kwam eigenlijk wel goed uit, want ik wou toch een andere kleur
als ik naar Duitsland ga om te mountainbiken, moet ik door het hele dorpquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:18 schreef Tarak het volgende:
[..]
Was dus iemand die wist dat je een nieuwe fiets had........ maakt het nog vervelender.
Dat begrijp ik niet; je kunt voor ongeveer 120 euro een mountainbike van 800 euro voor 3 jaar verzekeren (regio Amsterdam) Hoe landelijker je woont, hoe goedkoper het is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
hij is niet verzekerdwas 50 euro per maand ofzo, te duur
Dit is Klaagbaak, niet WGR.quote:
ik woon in midden-Limburg: 7 km van Duitsland den België afquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:23 schreef doeka het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet; je kunt voor ongeveer 120 euro een mountainbike van 800 euro voor 3 jaar verzekeren (regio Amsterdam) Hoe landelijker je woont, hoe goedkoper het is.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:24 schreef tisauch het volgende:
* tisauch ziet de volgende Susteren topics vandaag voorbij komen:
* Is mijn fiets verzekerd?!?!?!!
* Waar kan je aangifte doen van een gestolen fiets????
* Waar ligt de verzekeringspolis mijn fiets?!?!?!
ik rijdt er ook niet mee door het dorpquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:24 schreef wapwip het volgende:
Mag ik een heel klein beetje in mijn vuistje lachen?![]()
![]()
![]()
Wel lullig hoor, volgende keer wat beter op slot zetten. En als het een mountainbike is, sowieso dat ding niet in de stad oid zetten maar alleen gebruiken als je een eind gaat fietsen. De kans dat ze dat ding onder je kont vandaan jatten is erg klein
Aangezien het om een fiets gaat, zal een Duitser 'm wel gejat hebben.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik woon in midden-Limburg: 7 km van Duitsland den België af
heb al aangifte gedaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:24 schreef tisauch het volgende:
* tisauch ziet de volgende Susteren topics vandaag voorbij komen:
* Is mijn fiets verzekerd?!?!?!!
* Waar kan je aangifte doen van een gestolen fiets????
* Waar ligt de verzekeringspolis?!?!?!
de poort én de fiets waren op slot!quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
als ik naar Duitsland ga om te mountainbiken, moet ik door het hele dorp
en op die fiets val je op
Owkee en wat is het nu?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik rijdt er ook niet mee door het dorp
Ja dan vraag je er natuurlijk om.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
de poort én de fiets waren op slot!
Oh, damn. ik was helemaal onder de indruk toen je zei dat je naar Duitsland fietste.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waarom verzeker je dan voor die paar tientjes per jaar die fiets niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:24 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dit is Klaagbaak, niet WGR.
Oplossingsgericht denken is in dit subforum niet relevant, alleen meevoelen of uitlachen afhankelijk van de post.
ik ga er alleen op mountainbiken , niet naar de winkelquote:
bulls heeft wel een officieel mountainbike én race-teamquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:30 schreef Rosbief het volgende:
Bulls, wat een B-merk![]()
Dat die überhaupt gewild zijn onder fietsendieven
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:32 schreef Mirjam het volgende:
haha, je opent 300 topics over dat kloteding, en dan wordt hij gejat?
haha
Aaaaaaaaaaah, wat een gemene opmerking!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:32 schreef Mirjam het volgende:
haha, je opent 300 topics over dat kloteding, en dan wordt hij gejat?
haha
Deja vu.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:29 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat heb ik ook een keer gehad. Ik had de (dure) fiets net een week. Ik had 'm met een zwaar kettingslot aan een lantaarnpaal vastgeboden, midden in het stadscentrum (waar het die middag razend druk was)... ik kom een half uurtje later terug van het shoppen... FIETS WEG!![]()
Dat niemand iets ziet, er iets van zegt... ongelooflijk.
Blijf GVD met je poten van andermans spullen af!
Dat heeft zowat ieder merk, zegt niets over de kwaliteit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
bulls heeft wel een officieel mountainbike én race-team
Niet te vertrouwen die Limburgersquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
nee jij stront Hollander bent wel te vertrouwenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die Limburgers
normaal kost íe 1000quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:42 schreef wapwip het volgende:
Trouwens heb je echt 800euro voor dat ding betaald? Daar koop je bijna een Trek voor
Er waren aardig wat fokkers die er van wisten, door de 200000000 topics, en men wist ongeveer waar ie woonde vanwege zijn fantastische site van vorige week. Ik ruik een mooie nieuwe aflevering van Law en Order, en de vermiste fiets, en de fokdiefquote:
Waarschuw me dan ff als TS een nieuwe auto gaat aanschaffenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef wapwip het volgende:
[..]
Er waren aardig wat fokkers die er van wisten, door de 200000000 topics, en men wist ongeveer waar ie woonde vanwege zijn fantastische site van vorige week. Ik ruik een mooie nieuwe aflevering van Law en Order, en de vermiste fiets, en de fokdief
Niet zeuren. We hebben wel de lekkere vlaaien aan de Limburgers te dankenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die Limburgers
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet zeuren. We hebben wel de lekkere vlaaien aan de Limburgers te danken![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben geen Limburger
Dat zie je vanzelf in de AT, dan staat er een plethora aan topics zoals:quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:46 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Waarschuw me dan ff als TS een nieuwe auto gaat aanschaffen
En Pinkpopquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet zeuren. We hebben wel de lekkere vlaaien aan de Limburgers te danken![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben geen Limburger
Zijn ze nou weer bezig?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Phahahaha!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:48 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat zie je vanzelf in de AT, dan staat er een plethora aan topics zoals:
-Waar kan ik een auto kopen
-Hoe film ik mijn auto
-Hoe film ik mijn auto als ik hem zelf bestuur
-Hoe film ik mijn auto zoals in dit filmpje
-WIE HEEFT MIJN AUTO GEJAT
je komt uit R'dam waar maak je je druk omquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
En buiten die paar dingetjes is het natuurlijk gewoon een groot achtergesteld gebied wat teert op het geld wat in de Randstad word verdiend. Een paar flinke nukes erop zou niet misstaan.
Zijn we direct van al die bosjosti's af die zich daar huisvesten
Dat valt ook wel weer meequote:Op zondag 9 augustus 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
En buiten die paar dingetjes is het natuurlijk gewoon een groot achtergesteld gebied wat teert op het geld wat in de Randstad word verdiend. Een paar flinke nukes erop zou niet misstaan.
Klopt, ben wel een stadsmens, dus zou gek worden van die stilte daar denk ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer meeDaar in Zuid-Limburg is het lekker rustig. Dat kan je van de Randstad niet zeggen
Rotterdam!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
je komt uit R'dam waar maak je je druk om
Denk je er wel even aan dat we onze chemische industrie ook ergens kwijt moeten..?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Die kunnen we daar zetten ná de nukesquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:56 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Denk je er wel even aan dat we onze chemische industrie ook ergens kwijt moeten..?
Rotterdamquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
je komt uit R'dam waar maak je je druk om
Jij!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:03 schreef wapwip het volgende:
Wie opent het "Wie heeft de fiets gestolen" topic in MIS, waar we allemaal sherlock holmes uithangen en gaan brainstormen over welke fokker de fiets gejat heeft.
Dat is dan al me tweede lemmingquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als ik jou was zou ik maar eens gaan zoeken in andere schuurtjes en tuinen in je buurt, misschien krijgt de dader wroeging als ie je opvallend ziet zoeken naar je fiets...
Ik ben niet zo van de topics openen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat is dan al me tweede lemmingMaar jij mag het wel doen van mij hoor, met je rotterdamprofiel
Werkt dat met fietsendieven eigenlijk hetzelfde als met one night stands? Dat je als je weer nuchter bent en het licht is, je denkt van, ik dacht dat ze / de fiets, er toch een stuk beter uitzagquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als ik jou was zou ik maar eens gaan zoeken in andere schuurtjes en tuinen in je buurt, misschien krijgt de dader wroeging als ie je opvallend ziet zoeken naar je fiets...
Eens moet je eerste keer zijn.. uhhmmquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de topics openen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:06 schreef wapwip het volgende:
[..]
Eens moet je eerste keer zijn.. uhhmm
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:05 schreef wapwip het volgende:
[..]
Werkt dat met fietsendieven eigenlijk hetzelfde als met one night stands? Dat je als je weer nuchter bent en het licht is, je denkt van, ik dacht dat ze / de fiets, er toch een stuk beter uitzag![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb pas een nieuwe fiets en kon die verzekeren voor 60 euro voor 3 jaar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
hij is niet verzekerdwas 50 euro per maand ofzo, te duur
Het is een echte Bulls coperhead 2. Bijzonder jatgevoelig karretje, je weetz.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:59 schreef 3keernix het volgende:
Kom er nu pas in, er is idd een fiets aangegeven bij de flikken
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:01 schreef Acinonyx het volgende:
Hij rijd anders lekker![]()
Ow die grap is in de 3e of 4e post al gemaakt en in de rest van het topic ook al 100 keer, faaal!
Hij rijdquote:
quote:
quote:
hoor wie het zegtquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
Autisten die er niet tegen kunnen en op hol slaan als de spelling van een woordje afwijkt van het standaard patroon dat ze gewend zijn
Want ? Ik heb geen moeite met woordjes die niet perfect gespelt zijn, zal me een worst wezen wat de spelling is als de betekenis maar duidelijk isquote:
slaat echt nérgens opquote:
Mijn downhill bike is ook onverzekerd en ben nu al n jaar +/- eigenaar ervan en hij hangt nog steeds veilig in mijn garage(stalen poort, en met scooterslot aan een verankering in de muur) Het is gewoon pech hebben. De een laat zn fiets overal onafgesloten staan en de ander zn bike stelen ze uit de garage met slot erom.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Zo'n dure fiets niet verzekeren is een domme beslissing.
Ik heb momenteel een dure Batavus Delivery Bike en die staat alleen bewaakt of met twee sloten vast. De binnenstad gaat-ie sowieso zelden in en onbewaakt op het station al helemaal niet, daar ben ik mijn vorige fiets kwijt geraakt..
Hobby ofzo? Van mijn frame ken je 2 van die bulls kopen met nog voor beide een setje velgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |