Zijn ze nou weer bezig?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik woon in midden-Limburg: 7 km van Duitsland den België af
Phahahaha!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:48 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat zie je vanzelf in de AT, dan staat er een plethora aan topics zoals:
-Waar kan ik een auto kopen
-Hoe film ik mijn auto
-Hoe film ik mijn auto als ik hem zelf bestuur
-Hoe film ik mijn auto zoals in dit filmpje
-WIE HEEFT MIJN AUTO GEJAT
je komt uit R'dam waar maak je je druk omquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
En buiten die paar dingetjes is het natuurlijk gewoon een groot achtergesteld gebied wat teert op het geld wat in de Randstad word verdiend. Een paar flinke nukes erop zou niet misstaan.
Zijn we direct van al die bosjosti's af die zich daar huisvesten
Dat valt ook wel weer meequote:Op zondag 9 augustus 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
En buiten die paar dingetjes is het natuurlijk gewoon een groot achtergesteld gebied wat teert op het geld wat in de Randstad word verdiend. Een paar flinke nukes erop zou niet misstaan.
Klopt, ben wel een stadsmens, dus zou gek worden van die stilte daar denk ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer meeDaar in Zuid-Limburg is het lekker rustig. Dat kan je van de Randstad niet zeggen
Rotterdam!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
je komt uit R'dam waar maak je je druk om
Denk je er wel even aan dat we onze chemische industrie ook ergens kwijt moeten..?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Die kunnen we daar zetten ná de nukesquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:56 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Denk je er wel even aan dat we onze chemische industrie ook ergens kwijt moeten..?
Rotterdamquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
je komt uit R'dam waar maak je je druk om
Jij!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:03 schreef wapwip het volgende:
Wie opent het "Wie heeft de fiets gestolen" topic in MIS, waar we allemaal sherlock holmes uithangen en gaan brainstormen over welke fokker de fiets gejat heeft.
Dat is dan al me tweede lemmingquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als ik jou was zou ik maar eens gaan zoeken in andere schuurtjes en tuinen in je buurt, misschien krijgt de dader wroeging als ie je opvallend ziet zoeken naar je fiets...
Ik ben niet zo van de topics openen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat is dan al me tweede lemmingMaar jij mag het wel doen van mij hoor, met je rotterdamprofiel
Werkt dat met fietsendieven eigenlijk hetzelfde als met one night stands? Dat je als je weer nuchter bent en het licht is, je denkt van, ik dacht dat ze / de fiets, er toch een stuk beter uitzagquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als ik jou was zou ik maar eens gaan zoeken in andere schuurtjes en tuinen in je buurt, misschien krijgt de dader wroeging als ie je opvallend ziet zoeken naar je fiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |