quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:04 schreef Susteren het volgende:
Weg zuurgespaarde 800 euro!![]()
Bulls copeprhead 2
Ik had hem nog geen 3 weken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou jij het dan leuk vindenquote:
alleen om te mountainbiken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:07 schreef Bliksems het volgende:
Klote voor je. Gebruikte je hem alleen om te mountainbiken of als normale fiets?
hij is niet verzekerdquote:
maar het is in de tuin dus gestolen, kan het niet verzekerd worden als inboedel?quote:
dat is geen copperhead 2quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:12 schreef vanhal het volgende:
kheb hem al gevonden, hier staat ie:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:04 schreef Susteren het volgende:
Weg zuurgespaarde 800 euro!![]()
Bulls copeprhead 2
Ik heb hem nog geen 3 weken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Check je polisquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
maar het is in de tuin dus gestolen, kan het niet verzekerd worden als inboedel?
grote kansquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:15 schreef Lkw het volgende:
Dader opsporen en vernietigen. Het is waarschijnlijk iemand uit je buurt die wist dat je een nieuwe fiets had.
welk merk fiets was het?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:16 schreef SeLang het volgende:
Mijn fiets van 3500 euro is tijdens een verhuizing gestolen uit het verhuisbedrijf (vaag verhaal). Toen heeft de verzekering van het verhuisbedrijf de fiets tegen 100% nieuwwaarde vergoed.
Kwam eigenlijk wel goed uit, want ik wou toch een andere kleur
nee dat is de copperhead 3quote:
Was dus iemand die wist dat je een nieuwe fiets had........ maakt het nog vervelender.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
alleen om te mountainbiken.
poort en fiets waren op slot, was 's avonds gebeurt
3500? Doe je mee aan de Tour de France ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:16 schreef SeLang het volgende:
Mijn fiets van 3500 euro is tijdens een verhuizing gestolen uit het verhuisbedrijf (vaag verhaal). Toen heeft de verzekering van het verhuisbedrijf de fiets tegen 100% nieuwwaarde vergoed.
Kwam eigenlijk wel goed uit, want ik wou toch een andere kleur
als ik naar Duitsland ga om te mountainbiken, moet ik door het hele dorpquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:18 schreef Tarak het volgende:
[..]
Was dus iemand die wist dat je een nieuwe fiets had........ maakt het nog vervelender.
Dat begrijp ik niet; je kunt voor ongeveer 120 euro een mountainbike van 800 euro voor 3 jaar verzekeren (regio Amsterdam) Hoe landelijker je woont, hoe goedkoper het is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
hij is niet verzekerdwas 50 euro per maand ofzo, te duur
Dit is Klaagbaak, niet WGR.quote:
ik woon in midden-Limburg: 7 km van Duitsland den België afquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:23 schreef doeka het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet; je kunt voor ongeveer 120 euro een mountainbike van 800 euro voor 3 jaar verzekeren (regio Amsterdam) Hoe landelijker je woont, hoe goedkoper het is.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:24 schreef tisauch het volgende:
* tisauch ziet de volgende Susteren topics vandaag voorbij komen:
* Is mijn fiets verzekerd?!?!?!!
* Waar kan je aangifte doen van een gestolen fiets????
* Waar ligt de verzekeringspolis mijn fiets?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |