ik rijdt er ook niet mee door het dorpquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:24 schreef wapwip het volgende:
Mag ik een heel klein beetje in mijn vuistje lachen?![]()
![]()
![]()
Wel lullig hoor, volgende keer wat beter op slot zetten. En als het een mountainbike is, sowieso dat ding niet in de stad oid zetten maar alleen gebruiken als je een eind gaat fietsen. De kans dat ze dat ding onder je kont vandaan jatten is erg klein
Aangezien het om een fiets gaat, zal een Duitser 'm wel gejat hebben.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik woon in midden-Limburg: 7 km van Duitsland den België af
heb al aangifte gedaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:24 schreef tisauch het volgende:
* tisauch ziet de volgende Susteren topics vandaag voorbij komen:
* Is mijn fiets verzekerd?!?!?!!
* Waar kan je aangifte doen van een gestolen fiets????
* Waar ligt de verzekeringspolis?!?!?!
de poort én de fiets waren op slot!quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
als ik naar Duitsland ga om te mountainbiken, moet ik door het hele dorp
en op die fiets val je op
Owkee en wat is het nu?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik rijdt er ook niet mee door het dorp
Ja dan vraag je er natuurlijk om.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
de poort én de fiets waren op slot!
Oh, damn. ik was helemaal onder de indruk toen je zei dat je naar Duitsland fietste.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waarom verzeker je dan voor die paar tientjes per jaar die fiets niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:24 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dit is Klaagbaak, niet WGR.
Oplossingsgericht denken is in dit subforum niet relevant, alleen meevoelen of uitlachen afhankelijk van de post.
ik ga er alleen op mountainbiken , niet naar de winkelquote:
bulls heeft wel een officieel mountainbike én race-teamquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:30 schreef Rosbief het volgende:
Bulls, wat een B-merk![]()
Dat die überhaupt gewild zijn onder fietsendieven
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:32 schreef Mirjam het volgende:
haha, je opent 300 topics over dat kloteding, en dan wordt hij gejat?
haha
Aaaaaaaaaaah, wat een gemene opmerking!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:32 schreef Mirjam het volgende:
haha, je opent 300 topics over dat kloteding, en dan wordt hij gejat?
haha
Deja vu.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:29 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat heb ik ook een keer gehad. Ik had de (dure) fiets net een week. Ik had 'm met een zwaar kettingslot aan een lantaarnpaal vastgeboden, midden in het stadscentrum (waar het die middag razend druk was)... ik kom een half uurtje later terug van het shoppen... FIETS WEG!![]()
Dat niemand iets ziet, er iets van zegt... ongelooflijk.
Blijf GVD met je poten van andermans spullen af!
Dat heeft zowat ieder merk, zegt niets over de kwaliteit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
bulls heeft wel een officieel mountainbike én race-team
Niet te vertrouwen die Limburgersquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
nee jij stront Hollander bent wel te vertrouwenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die Limburgers
normaal kost íe 1000quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:42 schreef wapwip het volgende:
Trouwens heb je echt 800euro voor dat ding betaald? Daar koop je bijna een Trek voor
Er waren aardig wat fokkers die er van wisten, door de 200000000 topics, en men wist ongeveer waar ie woonde vanwege zijn fantastische site van vorige week. Ik ruik een mooie nieuwe aflevering van Law en Order, en de vermiste fiets, en de fokdiefquote:
Waarschuw me dan ff als TS een nieuwe auto gaat aanschaffenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef wapwip het volgende:
[..]
Er waren aardig wat fokkers die er van wisten, door de 200000000 topics, en men wist ongeveer waar ie woonde vanwege zijn fantastische site van vorige week. Ik ruik een mooie nieuwe aflevering van Law en Order, en de vermiste fiets, en de fokdief
Niet zeuren. We hebben wel de lekkere vlaaien aan de Limburgers te dankenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die Limburgers
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet zeuren. We hebben wel de lekkere vlaaien aan de Limburgers te danken![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben geen Limburger
Dat zie je vanzelf in de AT, dan staat er een plethora aan topics zoals:quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:46 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Waarschuw me dan ff als TS een nieuwe auto gaat aanschaffen
En Pinkpopquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet zeuren. We hebben wel de lekkere vlaaien aan de Limburgers te danken![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben geen Limburger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |