Eens moet je eerste keer zijn.. uhhmmquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de topics openen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:06 schreef wapwip het volgende:
[..]
Eens moet je eerste keer zijn.. uhhmm
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:05 schreef wapwip het volgende:
[..]
Werkt dat met fietsendieven eigenlijk hetzelfde als met one night stands? Dat je als je weer nuchter bent en het licht is, je denkt van, ik dacht dat ze / de fiets, er toch een stuk beter uitzag![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als ik jou was zou ik maar eens gaan zoeken in andere schuurtjes en tuinen in je buurt, misschien krijgt de dader wroeging als ie je opvallend ziet zoeken naar je fiets...
Ik heb pas een nieuwe fiets en kon die verzekeren voor 60 euro voor 3 jaar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
hij is niet verzekerdwas 50 euro per maand ofzo, te duur
Het is een echte Bulls coperhead 2. Bijzonder jatgevoelig karretje, je weetz.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:59 schreef 3keernix het volgende:
Kom er nu pas in, er is idd een fiets aangegeven bij de flikken
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:01 schreef Acinonyx het volgende:
Hij rijd anders lekker![]()
Ow die grap is in de 3e of 4e post al gemaakt en in de rest van het topic ook al 100 keer, faaal!
Hij rijdquote:
quote:
quote:
hoor wie het zegtquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
Autisten die er niet tegen kunnen en op hol slaan als de spelling van een woordje afwijkt van het standaard patroon dat ze gewend zijn
Want ? Ik heb geen moeite met woordjes die niet perfect gespelt zijn, zal me een worst wezen wat de spelling is als de betekenis maar duidelijk isquote:
slaat echt nérgens opquote:
Mijn downhill bike is ook onverzekerd en ben nu al n jaar +/- eigenaar ervan en hij hangt nog steeds veilig in mijn garage(stalen poort, en met scooterslot aan een verankering in de muur) Het is gewoon pech hebben. De een laat zn fiets overal onafgesloten staan en de ander zn bike stelen ze uit de garage met slot erom.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Zo'n dure fiets niet verzekeren is een domme beslissing.
Ik heb momenteel een dure Batavus Delivery Bike en die staat alleen bewaakt of met twee sloten vast. De binnenstad gaat-ie sowieso zelden in en onbewaakt op het station al helemaal niet, daar ben ik mijn vorige fiets kwijt geraakt..
Hobby ofzo? Van mijn frame ken je 2 van die bulls kopen met nog voor beide een setje velgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |