Begint een beetje op Ritmo te lijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:46 schreef L.no het volgende:
Jezus, hoeveel topics ga je wel niet maken over de pubers is KLB?
Verder geef ik je wel gelijk hoor, maar kom op zeg.
Net zo lang tot ik ze compleet genaaid heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:46 schreef L.no het volgende:
Jezus, hoeveel topics ga je wel niet maken over de pubers is KLB?
Verder geef ik je wel gelijk hoor, maar kom op zeg.
Okay.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Net zo lang tot ik ze compleet genaaid heb.
Jij zou toch ook zeker moeten zien dat voorbeeld het racisme tamelijk vervelend is, en al is het "maar een forum", ik kan je verzekeren dat dit een reflectie is van hoe de samenleving echt in elkaar steekt.
Maakt dat jou vrolijker?
Overigens hoeft men hier ook niet bang voor te zijn, meneer refereert in bijna elk topic naar mijn actie naar E_W die achter iemand rug om praatte, zo ook in dit topic:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij zou toch ook zeker moeten zien dat voorbeeld het racisme tamelijk vervelend is, en al is het "maar een forum", ik kan je verzekeren dat dit een reflectie is van hoe de samenleving echt in elkaar steekt.
Maakt dat jou vrolijker?
Hij zou me elke dag gaan stalkenquote:je gaan naaien op vele verkeerde manieren
Nope, jij blijft weg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef kensei het volgende:
Dan blijf je toch lekker weg uit klaagbaak. Kan je weer verder gaan met het spammen van die kut foto's van je. En klaagbakers mongolen noemen terwijl je zelf de grootste autist van het forum bent
Je kan miljoenen topics maken, maar op zo'n manier wordt je alleen gezien als een gefrustreerde vent die niet met pubers om kan gaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maakt dat jou vrolijker?
Echt wel, het is gewoon eens tijd voor een verandering, mongolen weg, normale mensen mogen erin komen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:55 schreef Het_hupt het volgende:
[cliché] TS kan er niet mee omgaan [/cliché]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel, het is gewoon eens tijd voor een verandering, mongolen weg, normale mensen mogen erin komen.
En 30+ers?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel, het is gewoon eens tijd voor een verandering, mongolen weg, normale mensen mogen erin komen.
Wie bedoel je met normale mensen? Jij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch jammer dat veel normale mensen jou bij de andere groep zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hou je bekquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:59 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n grote bek tegen TS?
Heb respect voor oudere mensen
Oh, sorry, het lijkt zo alsof ik het enkel leeftijdgerelateerd bedoel, maar da's niet de bedoeling.quote:
Als die oudere mensen normaal doen dan zal men best respect tonen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:59 schreef J.Herrer het volgende:
Damn, dan is FOK! ineens rustigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat anders, internetheld?quote:
Toch denkt niet iedereen hetzelfde over de definitie van puber.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, sorry, het lijkt zo alsof ik het enkel leeftijdgerelateerd bedoel, maar da's niet de bedoeling.
Pubers van 30 bestaan ook, net als volwassen mensen van 18.
Jij bent de broer van Lamon?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:59 schreef J.Herrer het volgende:
Hier heeft hij anders wel een punt, ik erger me hier namelijk ook nogal aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Lamon het volgende:
Jij zou toch ook zeker moeten zien dat voorbeeld het racisme tamelijk vervelend is, en al is het "maar een forum"
Alweer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar ONZ kan dan wel opdoeken
Je verdedigd hem wel ,dat maakt je verdachtquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hier heeft hij anders wel een punt, ik erger me hier namelijk ook nogal aan
En dat geeft hem op alle fronten gelijk in dit topic? Gegeven is hier gewoon dat de OP nergens op slaat en dat maakt hij niet goed met die opmerkingquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat zijn meestal van die autistische nerds die op een forum heel stoer doen maar in het echt nauwelijks iets zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..oh, maar da's kenmerkend voor dergelijke zielige stakkers, als je nuanceert, moet je me wel kennen en "ïn on the joke" zijn.quote:
Hou je bek en donder nou maar gewoon op.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
..oh, maar da's kenmerkend voor dergelijke zielige stakkers, als je nuanceerd, moet je me wel kennen en ïn on the joke" zijn..
En "Het is maar een forum" komt bijna altijd van de mensen die hier de hele godvergeten dag zitten, da's ook grappig en zielig tegelijk.
Echt, je moet ze niet serieus nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zo snel als ik in je moeder klaar komquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:11 schreef Siniti het volgende:
J.Herrer is een neger
Hoe snel kan jij katoen plukken J.Herrer whehehe?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:13 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
En hou jij ook maar meteen je bek.
niet dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zo snel als ik in je moeder klaar kom
Dan ben je wel echt retelangzaamquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat een neger opmerking.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
DE INTERNETS ZIJN SERIEUZE ZAKENquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:17 schreef kensei het volgende:
Het meest treurige is nog dat Lamon dit met zijn twisted mind allemaal serieus meent
Yow niggah, wassup?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Moet je eens recht in me gezicht komen vertellen met je dikke kop, dan maak ik hem nog dikkerquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt retelangzaam
En hiervoor hebben je grootouders dus jaren in de slavernij gewerkt!?!?!?
Je mag niet met kanker scheldenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Moet je eens recht in me gezicht komen vertellen met je dikke kop, dan maak ik hem nog dikker![]()
kankernerd
Aap.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Moet je eens recht in me gezicht komen vertellen met je dikke kop, dan maak ik hem nog dikker![]()
kankernerd
Ze zijn allemaal zo snel aangebrandquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:24 schreef kensei het volgende:
Ja en die neger die zich aangesproken voelt
Nope, het meest treurige is dat jij de dwangmatige behoefte voelt om te blijven regeren, terwijl je het allemaal zo onbelangrijk vindt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:17 schreef kensei het volgende:
Het meest treurige is nog dat Lamon dit met zijn twisted mind allemaal serieus meent
Och gut, zijn je bananen op?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
kankernerd
En jij mag binnenkort een ander leven gaan zoeken want ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel een ban te pakken hebtquote:
Idd, en t begon allemaal zo leuk..quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:25 schreef drijfhout het volgende:
Gut.
Dit topic is de popcorn niet waard.
lolquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
kankernerd
Geef maar duidelijk aan waar ik het onbelangrijk vind.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope, het meest treurige is dat jij de dwangmatige behoefte voelt om te blijven regeren, terwijl je het allemaal zo onbelangrijk vindt.
Schijnheil.
Jij begint met kanker nerd, debieltje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En jij mag binnenkort een ander leven gaan zoeken want ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel een ban te pakken hebt![]()
Net als die andere bolle stakkertjes
aan het filmen zelfs, dunkt mijquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:27 schreef TheKC het volgende:
Zeg TS, ben jij niet die gast die dames onder de rokjes aan het fotograferen was?
Omdat ik mijn oude forum terug wil, waar ik wel normaal kon discussieren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:21 schreef Derek010 het volgende:
@TS: waarom klaag je hier dan als je het zo'n kansloos boeltje vind?
die delen toch juist mee aan dit topic?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:28 schreef yvonne het volgende:
Deze ga ik eens volgen.
En opbokken met die kutplaatjes
Zeg, niet om het een of ander hoor, maar pubers zijn in zekere zin tijdelijk geestelijk gehandicapt, schijnt over te gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ik mijn oude forum terug wil, waar ik wel normaal kon discussieren.
Het is niet van die geestelijk gehandicapten, het is voor normale mensen met gevoel en hersenen, dat is alles.
Simpel zat.
Waarom zijn negers trouwens altijd zo snel aangebrand?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En jij mag binnenkort een ander leven gaan zoeken want ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel een ban te pakken hebt![]()
Net als die andere bolle stakkertjes
Jeej een fanquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:28 schreef yvonne het volgende:
Deze ga ik eens volgen.
Ik regeer (haha) omdat ik daar zin in heb, niet door jou stompzinnige redenaties.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope, het meest treurige is dat jij de dwangmatige behoefte voelt om te blijven regeren, terwijl je het allemaal zo onbelangrijk vindt.
Schijnheil.
Doof?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:29 schreef wise het volgende:
[..]
die delen toch juist mee aan dit topic?
hitte+donkere huidquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zijn negers trouwens altijd zo snel aangebrand?
Maak dan een serieuze klaagbaak en een onserieuze klaagbaak. Moet je natuurlijk wel meer en goede moderators inzetten in de eerste.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is niet van die geestelijk gehandicapten, het is voor normale mensen met gevoel en hersenen, dat is alles.
Simpel zat.
"Iets met beesten mompelt"quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zijn negers trouwens altijd zo snel aangebrand?
Serieuze shit -> ouders forum.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Simpel zat.
Lief doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doof?
Blind?
Opbokken met de plaatjes.
Hoe bepaal je wat serieus is en wat niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:30 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Maak dan een serieuze klaagbaak en een onserieuze klaagbaak. Moet je natuurlijk wel meer en goede moderators inzetten in de eerste.
k, easy does itquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doof?
Blind?
Opbokken met de plaatjes.
Jullie eerstquote:
Siniti, Goerigesloeber, Wise, Gotrick, Kenseiquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:28 schreef yvonne het volgende:
Deze ga ik eens volgen.
aanvragen mag niet j.herrer. En met die plaatjes is niks mis. Dus...quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Siniti, Goerigesloeber, Wise, Gotrick, Kensei
Die kun je allemaal bannen wmb
Zit het vet zo diep in je hersenen dat het je korte termijn aantast ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:28 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Jij begint met kanker nerd, debieltje.
Makkelijker is het om jou een ban te geven, dan zijn we ook van het probleem afquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof het alleen plaatjes zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:33 schreef wise het volgende:
[..]
aanvragen mag niet j.herrer. En met die plaatjes is niks mis. Dus...
De haat, DE HAAT! Waar maak jij je druk om, downer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zit het vet zo diep in je hersenen dat het je korte termijn aantast ofzo
Mijn naam beetje verkeerd spellen hequote:Op zondag 9 augustus 2009 00:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof er iemand naar jou gaat luisterenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Puike wending jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:35 schreef Het_hupt het volgende:
Ik geloof dat TS dit bedoelde
en verhip, hij gaat ook nog gelijk krijgen ook
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:35 schreef yvonne het volgende:
Ah, jullie gaan elkaar voordragen voor een ban, handig
quote:
Dit is ook de reden waarom ik het topic nog volg.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:35 schreef Het_hupt het volgende:
Ik geloof dat TS dit bedoelde
en verhip, hij gaat ook nog gelijk krijgen ook
Wees gewoon consequent en doe het gewoon, al is het maar om gewoon een signaal af te geven. Of laten jullie dit zomaar toe hier?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:35 schreef yvonne het volgende:
Ah, jullie gaan elkaar voordragen voor een ban, handig
Wat zeur je nou, niemand dat wat "verkeerd"quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wees gewoon consequent en doe het gewoon, al is het maar om gewoon een signaal af te geven. Of laten jullie dit zomaar toe hier?
Ja nou, door die paar woorden heb jij toch een trauma opgelopen. Stel je voor. Een paar onbekenden op een internetforum kwetsen JOU, J.Herrer!!! Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!quote:
Ja inderdaad, ban die J.Herrer gewoon.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wees gewoon consequent en doe het gewoon, al is het maar om gewoon een signaal af te geven. Of laten jullie dit zomaar toe hier?
Jij bent hier de grootste vervuiler met je kankerquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoplaquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:38 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Inderdaad, voor verkeerdheid hebben we deze lui. En J.Herrer natuurlijk, maar ben bang dat het hetzelfde is.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:38 schreef J.Herrer het volgende:
Begin eens te lezen vanaf post 67. Sommige users gaan hier net ff te verEn NEE, ik heb het niet zelf uitgelokt
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Bedreigen is permbanquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:38 schreef Siniti het volgende:
J.Herrer begint mij nu ook te bedreigen in mijn FoBoTypisch negers, kunnen nooit wat uitpraten. Altijd alles met geweld oplossen.
Het originele account ook dan Yvonne?quote:
Wat mij betreft stopt hij helemaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:42 schreef kensei het volgende:
J.Herrer,
Je maakt jezelf een beetje belachelijk, stop er nou maar mee
Ja hij begint toch met die katoenpluk shit en slavernijquote:
Ja maar dat valt wel mee. Dat is meer als 150 jaar geleden, get over it.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja hij begint toch met die katoenpluk shit en slavernij
En jij neemt een post, die eindigt met "whehehehe" serieus? Het is het internet maar hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Yvonne is de Godin van de Bansquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:42 schreef Dqod het volgende:
Is Yvonne de bazin der bazen hier?
Ik zie dr naam wel vaker en vroeg t me af..
Ik ben nog aardig nieuw hier, dus vandaar dat ik t niet weet miss
ik zat dr toevallig tussenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:43 schreef yvonne het volgende:
Maar wel handig zo allemaal bijelkaar, maakt m'n werk stukken makkelijker
ja, moet je niet zo happenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dus dat word hielenlikken, voor het geval ik ooit een foutje maakquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:43 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Yvonne is de Godin van de Bans
Ze pakt je op de klemtoon!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat word hielenlikken, voor het geval ik ooit een foutje maak
Je hebt Jan Peter Balkende en je hebt Yvonnequote:Op zondag 9 augustus 2009 00:42 schreef Dqod het volgende:
Is Yvonne de bazin der bazen hier?
Ik zie dr naam wel vaker en vroeg t me af..
Ik ben nog aardig nieuw hier, dus vandaar dat ik t niet weet miss
1 grap okee.. maar niet 2 pagina's langquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:44 schreef kensei het volgende:
Trouwens wat is dat voor vage redenatie dat als je een grapje maakt over negers je gelijk racistisch bentAlsof negers dat nooit doen over blanken
wtfquote:
Ja nee een grap van 50 postsquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
1 grap okee.. maar niet 2 pagina's lang
Juist! Omdat een groep dat doet, moet je ook maar meedoen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:44 schreef kensei het volgende:
Trouwens wat is dat voor vage redenatie dat als je een grapje maakt over negers je gelijk racistisch bentAlsof negers dat nooit doen over blanken
quote:
Hee Yvonne alles goed daar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:43 schreef yvonne het volgende:
Maar wel handig zo allemaal bijelkaar, maakt m'n werk stukken makkelijker
Uhuh, toevallige voorbijganger,quote:
Prima!quote:
Post een goatse. hendige tipquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uhuh, toevallige voorbijganger,
Blijf maar tips geven
quote:
Het is meer iets van:quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Juist! Omdat een groep dat doet, moet je ook maar meedoen.
Terecht, ik ook!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wij hadden een deal, en ik neem zo'n deal serieus.
Vandaar.
Waarom lachen er geen 50 blanken? er zijn 51 mensen neem ik aanquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is meer iets van:
"1 neger maakt een grapje over blanken, 50 blanken lachen erom en kijken er verder niet naar om."
"1 blanke maakt een grapje over een neger, 49 blanken lachen erom en kijken er verder niet naar om en 1 neger schakelt bijna de FBI in."
Nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
i lolledquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
wat clownsquote:
Ik keek verkeerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:54 schreef Gierigesloeber het volgende:
Banmeldtopic is verdwenen?
Omdat om je eigen grappen lachen so 1999 is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Waarom lachen er geen 50 blanken? er zijn 51 mensen neem ik aan
Michael Jackson ook, en die schminkt zich ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:55 schreef wise het volgende:
[..]
wat clowns, ben je daar bang voor. Geschminkte pedo's zijn het
Morgen bij de koffie pas hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:55 schreef Het_hupt het volgende:
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur? in de gaten gaat houden
Juist.. dat zegt genoeg toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:55 schreef wise het volgende:
[..]
wat clowns, ben je daar bang voor. Geschminkte pedo's zijn het
1999, de gouwe ouwe tijd, toen ik nog met knikkers speelde.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat om je eigen grappen lachen so 1999 is.
Je bent al ver op weg met jezelfquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zie het al weer, hier wordt dus niet tegen opgetreden? Fijn, dan ga ik voortaan ook gewoon iedereen belachelijk maken
Wie doet er wat fout danquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zie het al weer, hier wordt dus niet tegen opgetreden? Fijn, dan ga ik voortaan ook gewoon iedereen belachelijk maken
die had niet eens schmink nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Michael Jackson ook, en die schminkt zich ook.
MJ WAS EEN CLOWN!
Echt waar? Want ik zie bitter weinig racisten en users die anderen bewust het leven zuur proberen te maken in het banmeldtopic op dit moment.quote:
Hou jij nou maar gewoon je bek sloeberquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:57 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Je bent al ver op weg met jezelf
Why don't you come over here and make me feel all right?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:58 schreef Dqod het volgende:
Mensen ga gewoon es lekker lief doen tegen mekaar ofseau
Neequote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hou jij nou maar gewoon je bek sloeber
Prima...quote:
Gefrustreerde sex fanaatquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef wise het volgende:
[..]
Why don't you come over here and make me feel all right?
ook goed, morgen ff doornemen als ik n croissantje verorberquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef wise het volgende:
[..]
Why don't you come over here and make me feel all right?
Doe es lief!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hou jij nou maar gewoon je bek sloeber
Post eens wat leuke foto's van jezelf, misschien dat we van gedachte veranderen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:58 schreef Dqod het volgende:
Mensen ga gewoon es lekker lief doen tegen mekaar ofseau
Gierige sloeberquote:
niet lief?quote:
Alsof een andere mod zich zelfs hier waagt. Huil babyquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:00 schreef J.Herrer het volgende:
Als Yvonne haar werk weigert uit te voeren roep ik wel een andere mod die wel gewoon consequent is
Misschien zou je kunnen beginnen met zelf het goede voorbeeld te geven door die hier op FOK! veelvuldig bespotte jongeman uit je fotoboek te halen? Dat is namelijk ook een mens met gevoelens.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef J.Herrer het volgende:
Tut tut, recent nog zo'n heel stel uit NWS gebanned.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt waar? Want ik zie bitter weinig racisten en users die anderen bewust het leven zuur proberen te maken in het banmeldtopic op dit moment.
Knap! een koekje als het je luktquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:00 schreef J.Herrer het volgende:
Als Yvonne haar werk weigert uit te voeren roep ik wel een andere mod die wel gewoon consequent is
Zeg hou es op met je gezeur, het is midden in de nacht mens, kijk morgen maar in MED.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:00 schreef J.Herrer het volgende:
Beter van niet..quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:00 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Post eens wat leuke foto's van jezelf, misschien dat we van gedachte veranderen.
Pricelessquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef yvonne het volgende:
remake, doorgaan na waarschuwing, maand weg
Zie MEDquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:02 schreef sig000 het volgende:
Ik verwacht toch nog wat activiteiten van die eeuwig 39 jarige kutmuts.
Hou nou je bek mongool.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:03 schreef J.Herrer het volgende:
Zo he 1 iemand weg die hier nauwelijks iets mee te maken had
The place to be voor deze zaterdag avond.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat 't hier loss geht deze avond.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef yvonne het volgende:
Gezellie, pak een biertje en kom er bijquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat 't hier loss geht deze avond.
Goed planquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:01 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Misschien zou je kunnen beginnen met zelf het goede voorbeeld te geven door die hier op FOK! veelvuldig bespotte jongeman uit je fotoboek te halen? Dat is namelijk ook een mens met gevoelens.
Mooi dan kan na zorgvuldig lezen de volgende weg.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:03 schreef J.Herrer het volgende:
Zo he 1 iemand weg die hier nauwelijks iets mee te maken had
Eerst zijn alle klaagbakers mongolen,quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt waar? Want ik zie bitter weinig racisten en users die anderen bewust het leven zuur proberen te maken in het banmeldtopic op dit moment.
Wij jou ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Goed planIk was hem toch al zat ondertussen
MED?quote:
En nu nog langer, slimboquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef Jantje3-0 het volgende:
Yow, Yvonne, vraagje,
Waarom laat je iedereen hier elkaar de huid vol schelden ( en in heel klb ), en racisme de vrije loop gaan zonder problemen en ik ,Remake, die nee zegt tegen jouw uiterst flauwe 65+ grapje wel een maand verdwijnen?
Mededelingen, ban meld topiquequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
MED?van welk subforum is dat de afkorting?
Erg chique van je!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Goed planIk was hem toch al zat ondertussen
FOK!mededelingenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Teminste de ballen om er wat van te zeggen.quote:
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik hou die met een lui oog in de gaten..damned had ik maar splitscreenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:07 schreef wise het volgende:
[..]
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
die
wel meer dan 1quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mooi dan kan na zorgvuldig lezen de volgende weg.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:07 schreef Jantje3-0 het volgende:
[..]
Teminste de ballen om er wat van te zeggen.
Ben blij dat ze niet vies is van de ban knop zo te zien, rechtvaardig gebruiken kan ze hem alleen niet.
* als users elkaar zuur maken is het goed, pak ik haar aan is het opeens paf, dead*
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef yvonne het volgende:
week er bij, klonen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:11 schreef Siniti het volgende:
Wat een prutsers daar in MED, de TT van het banmeld-topic riekt naar tautologie.
Kan gebeurenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1x zorgvuldig gelezen.
Krijg ik een banquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Geniet nog even van jullie postrechten, morgenochtend zijn er een stel verdwenen, toedels![]()
En Remake is zoooooooooooo fucked.
trusten lekkertjequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Geniet nog even van jullie postrechten, morgenochtend zijn er een stel verdwenen, toedels![]()
Ik beschuldig de administrators, had je moeten zeggen, en da's niet waar, ik laat Yvonne gewoon even zien wat er gebeurt als je de waarheid spreekt, omdat we dat afgesproken hadden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Eerst zijn alle klaagbakers mongolen,
Daarna beschuldig je de moderators van incompetentie..
What's next....
Fijn je gekend te hebben! tot over een maand!quote:
Ik word bangquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Op 1 of 2 na zie ik vrij weinig foute dingen in dit topicquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Dan kloon ik over een week wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Fijn je gekend te hebben! tot over een maand!
Zou ik ook zijn als ik jou wasquote:
Verder posten. Jij krijgt een banquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik jou was
Wat ga je doen verder? Aangezien Fok! je leven was, gezien je aantal posts
Onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Dan kloon ik over een week wel.
Mocht ik toch een ban krijgen en samen met mij een aantal racistische nerds, dan is mijn ban in elk geval voor niks geweestquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:17 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Verder posten. Jij krijgt een ban
Dan maak ik een nieuwequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:19 schreef Myraela het volgende:
Later we dit topic even volgooien, dan zijn we van het gezeur af.
Indirect een ban voor jezelf vragen? keurig jongenquote:
Neuh, want ik kom wel weer terugquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mocht ik toch een ban krijgen en samen met mij een aantal racistische nerds, dan is mijn ban in elk geval voor niks geweest
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:19 schreef Myraela het volgende:
Laten we dit topic even volgooien, dan zijn we van het gezeur af.
Deeltje 21 word een epische terugblik :p misschien kunnen we al een prognose maken wie er morgen iig niet meer is onder zijn oude naam.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:19 schreef Myraela het volgende:
Laten we dit topic even volgooien, dan zijn we van het gezeur af.
Hoi Myraelaquote:
Stoer man, ben je nu helemaal de held in je hood?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mocht ik toch een ban krijgen en samen met mij een aantal racistische nerds, dan is mijn ban in elk geval voor niks geweest
Alsof dat uit maaktquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:20 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Deeltje 21 word een epische terugblik :p misschien kunnen we al een prognose maken wie er morgen iig niet meer is onder zijn oude naam.
In zijn eigen wereldje jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:20 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Stoer man, ben je nu helemaal de held in je hood?
Misschien een poll starten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:20 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Deeltje 21 word een epische terugblik :p misschien kunnen we al een prognose maken wie er morgen iig niet meer is onder zijn oude naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |