quote:
Begint een beetje op Ritmo te lijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:46 schreef L.no het volgende:
Jezus, hoeveel topics ga je wel niet maken over de pubers is KLB?
Verder geef ik je wel gelijk hoor, maar kom op zeg.
Net zo lang tot ik ze compleet genaaid heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:46 schreef L.no het volgende:
Jezus, hoeveel topics ga je wel niet maken over de pubers is KLB?
Verder geef ik je wel gelijk hoor, maar kom op zeg.
Okay.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Net zo lang tot ik ze compleet genaaid heb.
Jij zou toch ook zeker moeten zien dat voorbeeld het racisme tamelijk vervelend is, en al is het "maar een forum", ik kan je verzekeren dat dit een reflectie is van hoe de samenleving echt in elkaar steekt.
Maakt dat jou vrolijker?
Overigens hoeft men hier ook niet bang voor te zijn, meneer refereert in bijna elk topic naar mijn actie naar E_W die achter iemand rug om praatte, zo ook in dit topic:quote:foto Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Net zo lang tot ik ze compleet genaaid heb.
Jij zou toch ook zeker moeten zien dat voorbeeld het racisme tamelijk vervelend is, en al is het "maar een forum", ik kan je verzekeren dat dit een reflectie is van hoe de samenleving echt in elkaar steekt.
Maakt dat jou vrolijker?
Hij zou me elke dag gaan stalkenquote:je gaan naaien op vele verkeerde manieren
Nope, jij blijft weg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef kensei het volgende:
Dan blijf je toch lekker weg uit klaagbaak. Kan je weer verder gaan met het spammen van die kut foto's van je. En klaagbakers mongolen noemen terwijl je zelf de grootste autist van het forum bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop