Begint een beetje op Ritmo te lijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:46 schreef L.no het volgende:
Jezus, hoeveel topics ga je wel niet maken over de pubers is KLB?
Verder geef ik je wel gelijk hoor, maar kom op zeg.
Net zo lang tot ik ze compleet genaaid heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:46 schreef L.no het volgende:
Jezus, hoeveel topics ga je wel niet maken over de pubers is KLB?
Verder geef ik je wel gelijk hoor, maar kom op zeg.
Okay.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Net zo lang tot ik ze compleet genaaid heb.
Jij zou toch ook zeker moeten zien dat voorbeeld het racisme tamelijk vervelend is, en al is het "maar een forum", ik kan je verzekeren dat dit een reflectie is van hoe de samenleving echt in elkaar steekt.
Maakt dat jou vrolijker?
Overigens hoeft men hier ook niet bang voor te zijn, meneer refereert in bijna elk topic naar mijn actie naar E_W die achter iemand rug om praatte, zo ook in dit topic:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij zou toch ook zeker moeten zien dat voorbeeld het racisme tamelijk vervelend is, en al is het "maar een forum", ik kan je verzekeren dat dit een reflectie is van hoe de samenleving echt in elkaar steekt.
Maakt dat jou vrolijker?
Hij zou me elke dag gaan stalkenquote:je gaan naaien op vele verkeerde manieren
Nope, jij blijft weg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef kensei het volgende:
Dan blijf je toch lekker weg uit klaagbaak. Kan je weer verder gaan met het spammen van die kut foto's van je. En klaagbakers mongolen noemen terwijl je zelf de grootste autist van het forum bent
Je kan miljoenen topics maken, maar op zo'n manier wordt je alleen gezien als een gefrustreerde vent die niet met pubers om kan gaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maakt dat jou vrolijker?
Echt wel, het is gewoon eens tijd voor een verandering, mongolen weg, normale mensen mogen erin komen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:55 schreef Het_hupt het volgende:
[cliché] TS kan er niet mee omgaan [/cliché]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel, het is gewoon eens tijd voor een verandering, mongolen weg, normale mensen mogen erin komen.
En 30+ers?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel, het is gewoon eens tijd voor een verandering, mongolen weg, normale mensen mogen erin komen.
Wie bedoel je met normale mensen? Jij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch jammer dat veel normale mensen jou bij de andere groep zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hou je bekquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:59 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n grote bek tegen TS?
Heb respect voor oudere mensen
Oh, sorry, het lijkt zo alsof ik het enkel leeftijdgerelateerd bedoel, maar da's niet de bedoeling.quote:
Als die oudere mensen normaal doen dan zal men best respect tonen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:59 schreef J.Herrer het volgende:
Damn, dan is FOK! ineens rustigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat anders, internetheld?quote:
Toch denkt niet iedereen hetzelfde over de definitie van puber.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, sorry, het lijkt zo alsof ik het enkel leeftijdgerelateerd bedoel, maar da's niet de bedoeling.
Pubers van 30 bestaan ook, net als volwassen mensen van 18.
Jij bent de broer van Lamon?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:59 schreef J.Herrer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |