MED?quote:
En nu nog langer, slimboquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef Jantje3-0 het volgende:
Yow, Yvonne, vraagje,
Waarom laat je iedereen hier elkaar de huid vol schelden ( en in heel klb ), en racisme de vrije loop gaan zonder problemen en ik ,Remake, die nee zegt tegen jouw uiterst flauwe 65+ grapje wel een maand verdwijnen?
Mededelingen, ban meld topiquequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
MED?van welk subforum is dat de afkorting?
Erg chique van je!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Goed planIk was hem toch al zat ondertussen
FOK!mededelingenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Teminste de ballen om er wat van te zeggen.quote:
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik hou die met een lui oog in de gaten..damned had ik maar splitscreenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:07 schreef wise het volgende:
[..]
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
die
wel meer dan 1quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mooi dan kan na zorgvuldig lezen de volgende weg.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:07 schreef Jantje3-0 het volgende:
[..]
Teminste de ballen om er wat van te zeggen.
Ben blij dat ze niet vies is van de ban knop zo te zien, rechtvaardig gebruiken kan ze hem alleen niet.
* als users elkaar zuur maken is het goed, pak ik haar aan is het opeens paf, dead*
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef yvonne het volgende:
remake, doorgaan na waarschuwing, maand weg
week er bij, klonen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:11 schreef Siniti het volgende:
Wat een prutsers daar in MED, de TT van het banmeld-topic riekt naar tautologie.
Kan gebeurenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1x zorgvuldig gelezen.
Krijg ik een banquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Geniet nog even van jullie postrechten, morgenochtend zijn er een stel verdwenen, toedels![]()
En Remake is zoooooooooooo fucked.
trusten lekkertjequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Geniet nog even van jullie postrechten, morgenochtend zijn er een stel verdwenen, toedels![]()
Ik beschuldig de administrators, had je moeten zeggen, en da's niet waar, ik laat Yvonne gewoon even zien wat er gebeurt als je de waarheid spreekt, omdat we dat afgesproken hadden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Eerst zijn alle klaagbakers mongolen,
Daarna beschuldig je de moderators van incompetentie..
What's next....
Fijn je gekend te hebben! tot over een maand!quote:
Ik word bangquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Op 1 of 2 na zie ik vrij weinig foute dingen in dit topicquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef yvonne het volgende:
Dan kloon ik over een week wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Fijn je gekend te hebben! tot over een maand!
Zou ik ook zijn als ik jou wasquote:
Verder posten. Jij krijgt een banquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik jou was
Wat ga je doen verder? Aangezien Fok! je leven was, gezien je aantal posts
Onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Dan kloon ik over een week wel.
Mocht ik toch een ban krijgen en samen met mij een aantal racistische nerds, dan is mijn ban in elk geval voor niks geweestquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:17 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Verder posten. Jij krijgt een ban
Dan maak ik een nieuwequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:19 schreef Myraela het volgende:
Later we dit topic even volgooien, dan zijn we van het gezeur af.
Indirect een ban voor jezelf vragen? keurig jongenquote:
Neuh, want ik kom wel weer terugquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mocht ik toch een ban krijgen en samen met mij een aantal racistische nerds, dan is mijn ban in elk geval voor niks geweest
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:19 schreef Myraela het volgende:
Laten we dit topic even volgooien, dan zijn we van het gezeur af.
Deeltje 21 word een epische terugblik :p misschien kunnen we al een prognose maken wie er morgen iig niet meer is onder zijn oude naam.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:19 schreef Myraela het volgende:
Laten we dit topic even volgooien, dan zijn we van het gezeur af.
Hoi Myraelaquote:
Stoer man, ben je nu helemaal de held in je hood?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mocht ik toch een ban krijgen en samen met mij een aantal racistische nerds, dan is mijn ban in elk geval voor niks geweest
Alsof dat uit maaktquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:20 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Deeltje 21 word een epische terugblik :p misschien kunnen we al een prognose maken wie er morgen iig niet meer is onder zijn oude naam.
In zijn eigen wereldje jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:20 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Stoer man, ben je nu helemaal de held in je hood?
Misschien een poll starten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:20 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Deeltje 21 word een epische terugblik :p misschien kunnen we al een prognose maken wie er morgen iig niet meer is onder zijn oude naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |