Dan ben je wel echt retelangzaamquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zo snel als ik in je moeder klaar kom
Wat een neger opmerking.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
DE INTERNETS ZIJN SERIEUZE ZAKENquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:17 schreef kensei het volgende:
Het meest treurige is nog dat Lamon dit met zijn twisted mind allemaal serieus meent
Yow niggah, wassup?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Moet je eens recht in me gezicht komen vertellen met je dikke kop, dan maak ik hem nog dikkerquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt retelangzaam
En hiervoor hebben je grootouders dus jaren in de slavernij gewerkt!?!?!?
Je mag niet met kanker scheldenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Moet je eens recht in me gezicht komen vertellen met je dikke kop, dan maak ik hem nog dikker![]()
kankernerd
Aap.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Moet je eens recht in me gezicht komen vertellen met je dikke kop, dan maak ik hem nog dikker![]()
kankernerd
Ze zijn allemaal zo snel aangebrandquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:24 schreef kensei het volgende:
Ja en die neger die zich aangesproken voelt
Nope, het meest treurige is dat jij de dwangmatige behoefte voelt om te blijven regeren, terwijl je het allemaal zo onbelangrijk vindt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:17 schreef kensei het volgende:
Het meest treurige is nog dat Lamon dit met zijn twisted mind allemaal serieus meent
Och gut, zijn je bananen op?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
kankernerd
En jij mag binnenkort een ander leven gaan zoeken want ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel een ban te pakken hebtquote:
Idd, en t begon allemaal zo leuk..quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:25 schreef drijfhout het volgende:
Gut.
Dit topic is de popcorn niet waard.
lolquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
kankernerd
Geef maar duidelijk aan waar ik het onbelangrijk vind.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope, het meest treurige is dat jij de dwangmatige behoefte voelt om te blijven regeren, terwijl je het allemaal zo onbelangrijk vindt.
Schijnheil.
Jij begint met kanker nerd, debieltje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En jij mag binnenkort een ander leven gaan zoeken want ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel een ban te pakken hebt![]()
Net als die andere bolle stakkertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |