Is dat dan ook een gewicht waar je tevreden mee bent, waar je mee kunt leven?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik 'mag' nog 2 kg afvallen, maar eigenlijk is de missie nu zelf uitproberen wat mijn lijf kan handelen en zorgen dat ik een jaar op gewicht blijf.
Jij moet je lijf eens leren accepteren zoals het isquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ondertussen overweeg ik wel serieus een borstvergroting![]()
![]()
.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:29 schreef cyclechick het volgende:
Chico, heb je een leuke vakantie gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@mazaru: van pittig eten raken mijn darmen altijd compleet van slag, merk je ook iets van vocht vasthouden/moeite met naar de wc gaan? En is het ook weer weg na een paar dagen?Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Goedzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik zal het ook nooit doen hoor, want de EDS zorgt voor extreme littekenvorming, dus ik zou er niet fraaier van worden. En met dit gewicht kan ik op zich wel leven. Niet zozeer met het gewicht als met wat ik in de spiegel zie. Zou wel iets strakker willen worden over de gehele linie, maar dat is erg moeilijk omdat veel krachttraining voor mij niet te doen is.
En ja, aan dat zelfbeeld wordt gewerkt.
Jeetje wat goed bezig op zondag, lekker he, zo een beetje thuis rommelenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooooi!![]()
XM! Ik ben best benieuwd naar een 'na'-foto!![]()
Chicoooo! Weebee! Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt! En dat je afgevallen bent, dat scheelt ook weer![]()
Yours truly heeft bezoek aan mams en oma erop zitten, dus het 100% niet snaaien is er bij ingeschotenAl heb ik het bij oma kunnen laten bij 1 cakeje
Oma is van het prop-kleinkinderen-vol-kaliber!
En ik heb al gestofzuigd en wassen gedraaid en zometeen ga ik zumba doen in de huiskamer!Zondag!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. We hebben 3x 's nachts regen gehad en voor de rest alleen maar stralende zon. Dat doet al zóveel voor mn humeur
. En er waren vriendelijke mensen mee, leuke dingen gezien en vooral genoten van het niets hoeven doen. En tja, was eerste keer zo lang met vriendje (en zn ouders) op vakantie, en we slaan elkaar de hersens nog steeds niet in
. Veel tijd gehad om te praten, ook over de toekomst, ja was erg fijne vakantie.
Ja, ik raak het na een paar dagen wel weer kwijt. Maar ik vind het zo raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@mazaru: van pittig eten raken mijn darmen altijd compleet van slag, merk je ook iets van vocht vasthouden/moeite met naar de wc gaan? En is het ook weer weg na een paar dagen?
Het ligt volgens mij niet aan de kruiden, want ik eet vaak pittig eten. Van mijn chili-concarne breekt het zweet je uit, maar daar kom ik niet van aan.
Het ligt ook niet aan de pindasaus, want zonder pindasaus kom ik er ook van aan.
Misschien hou ik inderdaad wel meer vocht vast door de rijst.
Maar ik blijf het typisch vinden
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Mariaaaquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooooi!![]()
XM! Ik ben best benieuwd naar een 'na'-foto!![]()
Chicoooo! Weebee! Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt! En dat je afgevallen bent, dat scheelt ook weer![]()
Yours truly heeft bezoek aan mams en oma erop zitten, dus het 100% niet snaaien is er bij ingeschotenAl heb ik het bij oma kunnen laten bij 1 cakeje
Oma is van het prop-kleinkinderen-vol-kaliber!
En ik heb al gestofzuigd en wassen gedraaid en zometeen ga ik zumba doen in de huiskamer!Zondag!
Ik heb het ook en ik heb zo'n idee dat die rijstkorrels zich helemaal volzuigen met vocht. Want ik heb ook altijd veel dorst na het eten van nasi en ik hoef dan bijna niet te plassen. Dus eigenlijk niet iets om je zorgen om te maken. Dit is overigens alleen maar mijn theorie hoor. Dus of het waar is........quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik raak het na een paar dagen wel weer kwijt. Maar ik vind het zo raar.
Het ligt volgens mij niet aan de kruiden, want ik eet vaak pittig eten. Van mijn chili-concarne breekt het zweet je uit, maar daar kom ik niet van aan.
Het ligt ook niet aan de pindasaus, want zonder pindasaus kom ik er ook van aan.
Misschien hou ik inderdaad wel meer vocht vast door de rijst.
Maar ik blijf het typisch vinden
Dat zijn twee stoelen tegen elkaar aan geschoven omdat Amor (kat) er anders tussenin gaat zitten klooien en z'n nagels gaat scherpen. Of bedoel je de bank waarvan je op de achtergrond nog een hoekje ziet? Want die zit inderdaad zo goddelijk lekker dat je er de hele dag met een stapel tijdschriften en een kop thee in wil hangen. Ik baal er soms zelfs van wanneer ik naar de WC moet want dan hang ik net zo lekker in de bank en als je dan terugkomt van de WC vind je nooit meer precies die houding terug.quote:
Ik heb alles uit onderzoeken en van nuttige bronnen op het internet. Klinkt arrogant, maar de mensen bij mij in de sportschool hebben geen idee met wat ze aan het doen zijn, dus heb helaas niks van de sportschool.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:22 schreef kwakveense het volgende:
jaa, maar diabox heb t allemaal gehoort op de sportschool en weet het allemaal heel veel beter, want hij traind al een jaar!
Ik ben gewoon arrogant en héél vervelend.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
met al die aannames en zo'n arrogante houding kom je er wel Diabox![]()
Jaja weet ik, maar was een beetje globaal bedoeld, als iemand met zijn individuele wensen komt kan ik mezelf daar ook op aanpassen. En taartjes laten staan hoeft niet hoor, doe ik ook niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:50 schreef cyclechick het volgende:
het mes snijdt natuurljik aan twee kanten he: voor de meeste vrouwen, zal het een leven lang hard werken zijn om 15% vet te bereiken en vooral behouden. Wil je dat, is dan de vraag? en de meesten hier zeggen nee, ik wil gewoon net wat slanker en strakker zijn dan nu, iets wat makkelijker te handhaven is, zonder dat ik de rest van mn leven verplicht 3x per week in de sportschool moet staan beuken, alle taartjes moet afslaan en kilo's eiwitten naar binnen werk. Met een paar lessen zumba en wat buikspieroefeningen, door de weeks netjes eten en veel water drinken, kom je al een heel eind, in dat geval![]()
Ik weet niet zeker hoe dat komt, maar dit komt denk ik door de (relatief) lage energiewaarde van nasi (tenminste, licht eraan wat er allemaal inzit natuurlijk, maar ervanuitgaande dat het doodnormale nasi is met rijst, beetje groente, beetje kip erdoor, dan geldt dit) , waardoor je dus qua gewicht meer nasi eet (qua kcal dus niet meer) en omdat rijst langzaam verteerbaar is en dus wat langer in de maag blijft. Maar je zult hier niet sneller van aankomen hoor, komt er gewoon weer van onderen uit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef mazaru het volgende:
Hoe kan het toch dat als ik de ene dag nasi eet, dat ik dan de volgende dag bijna een kilo ben aangekomen?
En dat is alleen bij nasi. Ik kan me rustig volstampen met patat en kroketten, en dan ben ik misschien een paar ons aangekomen de volgende dag. Maar na een nasi-dag zit er altijd een kilo bij.
Wat wil je daar precies mee zeggen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn idee. Hij's 18 en bodybuilder. Daar hoeven de volwassen dames met veelal academisch werk- en denkniveau de oren niet van te wassen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
De kip drijft! Zo maar 's pluizen
Zit ik dan met m'n bord brinta.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ben kippensoep aan het maken en de bouillon is nu aan het trekken met twee kippenbouten er in
maar het klonk te stoer om het gewoon zo te posten
"De ganzen vliegen naar het oosten! Ik herhaal! De ganzen vliegen naar het oosten!"
Hoi.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:58 schreef Miss_S het volgende:
En ik was nog vergeten welkom Diabox te zeggen
Oh leuk, ga ik even kijken, zitten leuke dingen tussen zo te zien! Dank voor de tipquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:24 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: 1 geroosterd brood met pindakaas sambal
L: 1x geroosterd brood mayo/sambal/komkommer en een kapje met smeerkaas.
O en in V&A zijn allemaal topics geopend, waar de opbrengst gaat naar de dierenopvang! Misschien een tip??
Hey doe eens aardigquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=534878&rq=melanzane
Wawazzer nie aardig dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey doe eens aardig![]()
Hihi het is een kinderrecept. Ziet er wel apart uit!
Hahaha niet echt johquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wawazzer nie aardig dan?![]()
Ik bedoelde iig alleen maar: kijk hier! Nommies!![]()
Da's geen recept. En wat doet rundergehakt in kippensoep.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:10 schreef Diabox het volgende:
Eh zo'n pak kipfilet, 'n ui, 'n prei, paar wortels, 2 van die bouillontabletten, 75gr vermicelli, 'n ons rundergehakt, zo'n pakje kruidenen eh wat zout en peper.
Snij alles klein, gooi het allemaal in een pan en hou het een minuut of twintig tegen de kook aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Da's geen recept.
Nou die ui die pel je en versnipper je, de prei in stukkies snijden, de wortels in de stukkies snijden, maak van de kipfilet kleine stukkies en bak die in 'n pan, gooi daarna de prei-, ui- en wortelstukkies erbij. Rundergehakt bakken in 'n andere pan. Stamp die bouilliontabletjes fijn en doe hier 2 liter water bij (1 liter per tablet). Gooi hier de kipfilet en rundergehakt etc. bij en laat 't 'n uur zachies koken en gooi het zakkie kruiden erin. Gooi er daarna zout en peper bij. Zo doe ik het tenminstequote:
Oh ja en de preiringetjesquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zo af en toe een stukje kaas met mosterd is natuurlijk geen probleem.
Mag je je best op verheugen en van genieten.
Kippesoep schijnt lekker te zijn als je er bij het serveren wat crispy bacon of preiringetjes over gooit.
Voor mij is het op dit moment wel een probleem omdat ik met kaas absoluut geen maat kan houden. Ik heb het voor de eerste week maar even helemaal geschrapt en daarna weer met mate, maar ik ken mijzelf en dan heb ik zo een half pond kaas naar binnen gewerktquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zo af en toe een stukje kaas met mosterd is natuurlijk geen probleem.
Mag je je best op verheugen en van genieten.
Kippesoep schijnt lekker te zijn als je er bij het serveren wat crispy bacon of preiringetjes over gooit.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:14 schreef Merel het volgende:
Ik doe ook altijd weekmenu's maken
Je kan er zelfs frieten van maken!! Wel heeeeel goed droogdeppen!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Die zin is toch hopelijk een grapje...
Courgette in lasagne ken ik niet, wordt het daar niet erg waterig van?
Vriendlief kookt de knolselderij voor de puree en het verbaast me iedere keer weer dat zo'n knol zo sterk (naar maggi) ruikt en toch helemaal geen smaak heeft.
Wonderlijk ding, maar bij lowcarben een prima alternatief voor aerpelpuree.
Nou, als het buffet hard loopt verbrand je misschien wel wat calorieën met het buffet bijhouden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben nu besloten om naar de chinees te gaan, lopend buffet
Heerlijk! maar niet goed he?
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, als het buffet hard loopt verbrand je misschien wel wat calorieën met het buffet bijhouden.
Nee hoor, zeker niet als je het goed droogdept. Je kunt het gewoon in de rode saus verwerken, maar ik grill ook vaak genoeg losse dunne slierten die ik er dan tussen leg. Zo lekker!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Dat was iddquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:08 schreef Merel het volgende:
[..]
In Delft had je vroeger een bioscoop waar je mocht roken en waar er bediening was enzoZe hadden een horecavergunning, dus eigenlijk waren ze officieel een kroeg waar films gedraaid werden, maar in de praktijk was het een bioscoop waar je mocht roken en drinken (en bitterballen eten). Je moet ervan houden, maar ik vond het geweldig! Al kon je aan het eind van de avond de film bijna niet meer zien door de rook die voor het scherm hing
Maar het sfeertje daar was zo leuk!
In Amsterdam heb je ook een bioscoop (The Movies) die tegelijkertijd café en restaurant is (ze hebben ook een combi dat je eerst dineert en daarna naar de film gaat) en die is echt heel leukquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:08 schreef Merel het volgende:
[..]
In Delft had je vroeger een bioscoop waar je mocht roken en waar er bediening was enzoZe hadden een horecavergunning, dus eigenlijk waren ze officieel een kroeg waar films gedraaid werden, maar in de praktijk was het een bioscoop waar je mocht roken en drinken (en bitterballen eten). Je moet ervan houden, maar ik vond het geweldig! Al kon je aan het eind van de avond de film bijna niet meer zien door de rook die voor het scherm hing
Maar het sfeertje daar was zo leuk!
Tuurlijk, wat dacht je danquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
![]()
En die leuke schemerlampjes op het minitafeltje voor jequote:Op zondag 9 augustus 2009 18:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was iddEn op een knopje drukken als je wilde bestellen.
Je liet me schrikken en ik moest bijna huilen.quote:
Ik grill ze eerstquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nicequote:Op zondag 9 augustus 2009 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.homesandproper(...)e/23566-4309527.html
hier ga ik wonenof Mr.MoBlo het nou leuk vindt of niet
![]()
![]()
juh! Het valt me alles mee, de huizenprijzen daar op dit momentquote:
Wow! Respect!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
Eigengeilerijpost: net 55 minuten gelopen, gemiddeld 9,5 km/u
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
Eigengeilerijpost: net 55 minuten gelopen, gemiddeld 9,5 km/u
Jij bent zo grappig! IRL ook? Of alleen online?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:EDIT: Wie heeft het topic doodvermoord!?
[ afbeelding ]
Het was Maria, met een Zumba-jubel-verhaal, op pagina 8![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |