abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71725014
met al die aannames en zo'n arrogante houding kom je er wel Diabox

'jullie doen zeker dit....'
'jullie denken zeker dat....'
'wil je nou advies of niet?'

Antwoord: nee, niet op deze manier. De mensen hier komen hier al een aardig tijdje. Niet omdat 'het niet lukt', het gros hier is zeer goed bezig, veel kwijt en leeft niet te vergeten heel gezond en vooral heel 'normaal' zoals loveli al zei, omdat we naast gezond zijn ook van het leven en lekkere dingen willen genieten.

Er zit hier veel deskundigheid door ervaring hier in dit topic, iedereen is welkom, man of vrouw, maar wel op een normale manier, zonder meteen de goeroe uit te komen hangen en zodra er commentaar op komt de bekende Sonja Bakker aannames te doen

Dus,

goedemorgen
Ja doei.
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:22:55 #52
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71725024
jaa, maar diabox heb t allemaal gehoort op de sportschool en weet het allemaal heel veel beter, want hij traind al een jaar!

(sorry, diabox, maar ik denk dat je beter in het "op weg naar een goddelijk lichaam" topic past, daar worden bodybuild tips (en ik wéét dat bodybuilden niet persé spierbonk worden is, en met mij iedereen in dit topic) meer gewaardeerd. Pas op, er zitten daar wél heel veel betweterige tyeps bij elkaar die allemaal hét schema hebben bedacht en niet snappen dat wij slankies niet simpelweg hun schema of manier volgen.)

klink ik zuur? oh wacht... dat ben ik ook.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:26:42 #53
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71725046
goedemorgen trouwens. Ik ga straks naar mn broertje toe. stukje met de trein en dan nog 10 km fietsen. lekker!
pi_71725050
net zo zuur als een napoleon-zuurtje? Of an die rode zure matten? die vind ik wel lekker namelijk
Ja doei.
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:35:49 #55
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71725108
k ben een klein zoetzuur zilveruitje
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:45:28 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71725156
Groene zure matten ftw .
Maar ik moet deze week balansen, want bbq'en is niet goed voor de lijn . Dus nu voel ik me vadsig, bleuh. Maar goed, komt wel weer goed .

Goedemorgen .
Know-it-alls die dit topic komen binnenstampen: .
Niet meer actief op Fok!
pi_71725189
goedemorgen!

ik word ook een beetje kriebelig van diabox.. je bedoelt het vast allemaal goed, en ik weet hoe leuk het is om anderen te laten delen in je kennis als je het idee hebt dat je ineens allemaal snapt hoe het zit, maarrrr wij zijn zelf ook niet dom en op ons achterhoofd gevallen en weten hier ook het meeste allemaal wel. Dat je krachttraining met cardio moet combineren voor het beste resultaat om af te vallen. Dat buikspieren weinig nut hebben als er nog een dikke laag overheen zit. (maar toch wordt mijn buik écht wel wat strakker als ik buikspieroefeningen doe, ook al heb ik lang geen 15% vet. en dat hoef ik ook niet!

het mes snijdt natuurljik aan twee kanten he: voor de meeste vrouwen, zal het een leven lang hard werken zijn om 15% vet te bereiken en vooral behouden. Wil je dat, is dan de vraag? en de meesten hier zeggen nee, ik wil gewoon net wat slanker en strakker zijn dan nu, iets wat makkelijker te handhaven is, zonder dat ik de rest van mn leven verplicht 3x per week in de sportschool moet staan beuken, alle taartjes moet afslaan en kilo's eiwitten naar binnen werk. Met een paar lessen zumba en wat buikspieroefeningen, door de weeks netjes eten en veel water drinken, kom je al een heel eind, in dat geval

dus. en nu ga ik douchen en zometeen spinningles geven. Want ja, ik sport niet alleen op de sportschool, ik wérk er ook.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:51:38 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71725202
CC, heb je al wat van die laatste sollicitatie gehoord?
Niet meer actief op Fok!
pi_71725213
oh en ik wilde strict low carb eten, maar alles is zo'n beetje op en de AH gaat hier pas om 16.00 open, dus heb ik net toch maar 2 volkoren boterhammen gegeten. 1 met pindakaas, komkommer en sambal en 1 met geitekaas en komkommer.

O: 2x brood dus
S: spinning 1 uur
L: yoghurt met nectarine
T: laatste gekookte eitje of nootjes
D: bij een vriendinnetje
pi_71725223
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
CC, heb je al wat van die laatste sollicitatie gehoord?

ik heb van die voor kinderneuropsycholoog een ontvangstbevestiging binnnen, maar die andere (die hele leuke!) heb ik nog niks van gehoord, dus daar ga ik maandag over bellen.

Maar iemand van de sportschool gaat een gesprek voor me regelen bij zijn werk: een reintegratiebureau. lijkt me niet zo superleuk (je hebt alleen telefonisch contact met anderen) maar goed, wel een goed begin en ervaring enzo. en ik moet gewoon geld hebben, en met 32 uur gaat dat beter dan met 10 uur per week, dus ik ga me toch maar inzetten daarvoor!
pi_71725224
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:22 schreef kwakveense het volgende:
jaa, maar diabox heb t allemaal gehoort op de sportschool en weet het allemaal heel veel beter, want hij traind al een jaar!
Je leert 't wel .
quote:
klink ik zuur? oh wacht... dat ben ik ook.
Je bent een zoetje, jij .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71725235
Ik heb werkelijk geen idee wat m'n vetpercentage is en het zal me m'n reet roesten, als het er maar goed uitziet. Ik heb zeker nog wel vetjes, maar ik zie m'n buikspieren prima en ik weet welhaast zeker dat ik boven de 20% zit, als ik mezelf vergelijk met Loveli.

Diabox is 18 hè. Cut him some slack. Nuanceren is dan nog een beetje moeilijk. Hoeft hij niet direct weggejouwd te worden.
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:57:21 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71725255
Toen ik 18 was dacht ik ook nog de wijsheid in pacht te hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_71725257
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:55 schreef conleche het volgende:
Diabox is 18 hè. Cut him some slack. Nuanceren is dan nog een beetje moeilijk. Hoeft hij niet direct weggejouwd te worden.

Mijn idee. Hij's 18 en bodybuilder. Daar hoeven de volwassen dames met veelal academisch werk- en denkniveau de oren niet van te wassen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71725265
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Psies!! Man, je had mij moeten horen toen ik 15 was!! Vréselijk!!
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:05:59 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71725333
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:57 schreef Viking84 het volgende:
dat denk je toch nog steeds?

*kussiekroel*
Ja doei.
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:13:49 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71725391
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat denk je toch nog steeds?

*kussiekroel*
. Beetje wel, maar dan anders . Ik wil nu best m'n ongelijk toegeven. Toen beslist niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_71725396
Goedemorgen.

Welkom Diabox.
Ik vind het juist wel leuk, een andere kijk op afslanken in dit topic.
Ik dacht alleen dat het achterhaald was dat je zuivel niet met fruit mocht combineren?
En dat het niet met vlees mag ken ik alleen uit de joodse traditie, wist niet dat dat spijverteringstechnisch ook onverstandig was.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
T: smoothie van yoghurt en bosbessen
L: salade soep uit zak pikante tomaat
T: stukje kaas of olijfjes
D: onbekend groenteomelet
T: stukje kaas
T: stukje kaas

Planning voor vandaag:
O: salade van stronk witlof en 2 gekookt ei
L: yoghurt
T: stukje kaas of olijfjes
D: knolselderijpuree, rode kool, quornhachee
pi_71725421
Speciaal voor diabox:

(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6

misschien dat je daar wat meer enthousiasme over je methodes en denkwijze vindt
Ja doei.
pi_71725534
Goodmeurning y'all. Ik vind Diabox niet echt vervelend, maar ik ga me ook niet al te veel aantrekken van wat hij post. Net als wat ik doe bij m'n moeder en schoonmoeder eigenlijk, gewoon selectief Oostindisch doof zijn, dat helpt 't beste .

Ik ga vandaag dus balansen na de taart en het ijs van gisteren. Dus mijn lijstje voor vandaag:

O: Twee knackebrots (van die ronde, ik weet niet hoe ze heten) (van IKEA), 1 met kipfilet en komkommer en 1 met rookvlees en komkommer.
T: Nectarine
L: Salade van witlof, appel, noten en een yoghurtdressing.
T: Festini perenijsje.
D: Gestoomde aardappelen met worteltjes en viscuisine (die van de ALDI, met korstje van broodkruim maar dat haal ik eraf).
T: Aardbeien

En vanavond ga ik weer beginnen met Evy, les 1. Het is niet meer zo warm en ik heb nu een goed fietspad ontdekt waar ik niet steeds langs allemaal huizen hoef te rennen, dus dat is fijn .
pi_71725630
Ohja, weet iemand van jullie wat het "Cohen-dieet" inhoudt? Mijn mams zit weer een beetje met haar gewicht te tobben. Ze heeft diabetes en is om haar klachten en de diabetes te verminderen vier jaar geleden in een jaar 35 kilo afgevallen, van 120 naar 85 kilo met een heel verantwoord dieet van een diëtiste. Heel knap, want mijn moeder heeft in haar leven zowat alle diëten die er zijn uitgeprobeerd.

Ze zit nu echter volop in de overgang, haar diabetes is erger geworden dus ze moet nu medicijnen slikken en omdat ze dankzij die medicijnen minder op haar eten en suikerspiegel hoeft te letten is het er sluipenderwijs weer bij aan het komen. Het is nog niet zo erg maar ze kan het "knopje" voor gezond eten niet meer vinden en zat nu een beetje tegen dat Cohen-dieet aan te hikken.

Het enige dat ik weet is dat het 750 euro kost ( ) en dat ik hard zou wegrennen bij alle diëten die zoveel geld vragen . Maar ze weet het dus nog niet en is gewoon een beetje wanhopig. Iemand er beter bekend mee? Ik word van de site niet echt veel wijzer wat voor dieet het nou precies is, alleen dat "het hele programma is gebaseerd op uw unieke bloedprofiel dat geanalyseerd wordt via kleine, specifieke bloedtests. Daarom is het eetprogramma dat voor u wordt samengesteld specifiek voor u bestemd", wat ik gewoon erg vaag vind.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2009 10:41:03 ]
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:46:15 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71725686
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn idee. Hij's 18 en bodybuilder. Daar hoeven de volwassen dames met veelal academisch werk- en denkniveau de oren niet van te wassen.

jamaar jamaarjamaar.... ik hou niet van wassen...behalve als t om oren gaat...
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:48:32 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71725718
Zo. Lekker geRPM'd net. Nu een bakkie .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:48:47 #75
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71725722
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, weet iemand van jullie wat het "Cohen-dieet" inhoudt? Mijn mams zit weer een beetje met haar gewicht te tobben. Ze heeft diabetes en is om haar klachten en de diabetes te verminderen vier jaar geleden in een jaar 35 kilo afgevallen, van 120 naar 85 kilo met een heel verantwoord dieet van een diëtiste. Heel knap, want mijn moeder heeft in haar leven zowat alle diëten die er zijn uitgeprobeerd.

Ze zit nu echter volop in de overgang, haar diabetes is erger geworden dus ze moet nu medicijnen slikken en omdat ze dankzij die medicijnen minder op haar eten en suikerspiegel hoeft te letten is het er sluipenderwijs weer bij aan het komen. Het is nog niet zo erg maar ze kan het "knopje" voor gezond eten niet meer vinden en zat nu een beetje tegen dat Cohen-dieet aan te hikken.

Het enige dat ik weet is dat het 750 euro kost ( ) en dat ik hard zou wegrennen bij alle diëten die zoveel geld vragen . Maar ze weet het dus nog niet en is gewoon een beetje wanhopig. Iemand er beter bekend mee? Ik word van de site niet echt veel wijzer wat voor dieet het nou precies is, alleen dat "het hele programma is gebaseerd op uw unieke bloedprofiel dat geanalyseerd wordt via kleine, specifieke bloedtests. Daarom is het eetprogramma dat voor u wordt samengesteld specifiek voor u bestemd", wat ik gewoon erg vaag vind.
ik zeg niet doen.

laat haar als ze houvast nodig heeft gewoon gaan weight watchen of streep-je-slanken, of een ander dieet van de dietiste ofzo... dit soort dieten zijn meestal echt gewoon crap...

(mijn vader viel door zijn suikermedicatie juist weer af (zelfde verhaal: te dik, suiker, dieet onder controle, maar werd lanzgaam weer zwaarder al voordat hij medizijnen kreeg): hij heeft minder eetlust erdoor afvallen was een bekende bijwerking zei de huisarts...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')