quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
CC, heb je al wat van die laatste sollicitatie gehoord?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:22 schreef kwakveense het volgende:
jaa, maar diabox heb t allemaal gehoort op de sportschool en weet het allemaal heel veel beter, want hij traind al een jaar!
Je bent een zoetje, jijquote:klink ik zuur? oh wacht... dat ben ik ook.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:55 schreef conleche het volgende:
Diabox is 18 hè. Cut him some slack. Nuanceren is dan nog een beetje moeilijk.Hoeft hij niet direct weggejouwd te worden.
Psies!! Man, je had mij moeten horen toen ik 15 was!! Vréselijk!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik 18 was dacht ik ook nog de wijsheid in pacht te hebben.
dat denk je toch nog steeds?quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik 18 was dacht ik ook nog de wijsheid in pacht te hebben.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat denk je toch nog steeds?
*kussiekroel*
jamaar jamaarjamaar.... ik hou niet van wassen...behalve als t om oren gaat...quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn idee. Hij's 18 en bodybuilder. Daar hoeven de volwassen dames met veelal academisch werk- en denkniveau de oren niet van te wassen.
ik zeg niet doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, weet iemand van jullie wat het "Cohen-dieet" inhoudt? Mijn mams zit weer een beetje met haar gewicht te tobben. Ze heeft diabetes en is om haar klachten en de diabetes te verminderen vier jaar geleden in een jaar 35 kilo afgevallen, van 120 naar 85 kilo met een heel verantwoord dieet van een diëtiste. Heel knap, want mijn moeder heeft in haar leven zowat alle diëten die er zijn uitgeprobeerd.
Ze zit nu echter volop in de overgang, haar diabetes is erger geworden dus ze moet nu medicijnen slikken en omdat ze dankzij die medicijnen minder op haar eten en suikerspiegel hoeft te letten is het er sluipenderwijs weer bij aan het komen. Het is nog niet zo erg maar ze kan het "knopje" voor gezond eten niet meer vinden en zat nu een beetje tegen dat Cohen-dieet aan te hikken.
Het enige dat ik weet is dat het 750 euro kost () en dat ik hard zou wegrennen bij alle diëten die zoveel geld vragen
. Maar ze weet het dus nog niet en is gewoon een beetje wanhopig. Iemand er beter bekend mee? Ik word van de site niet echt veel wijzer wat voor dieet het nou precies is, alleen dat "het hele programma is gebaseerd op uw unieke bloedprofiel dat geanalyseerd wordt via kleine, specifieke bloedtests. Daarom is het eetprogramma dat voor u wordt samengesteld specifiek voor u bestemd", wat ik gewoon erg vaag vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |