quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:14 schreef Merel het volgende:
Ik doe ook altijd weekmenu's maken
Je kan er zelfs frieten van maken!! Wel heeeeel goed droogdeppen!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Die zin is toch hopelijk een grapje...
Courgette in lasagne ken ik niet, wordt het daar niet erg waterig van?
Vriendlief kookt de knolselderij voor de puree en het verbaast me iedere keer weer dat zo'n knol zo sterk (naar maggi) ruikt en toch helemaal geen smaak heeft.
Wonderlijk ding, maar bij lowcarben een prima alternatief voor aerpelpuree.
Nou, als het buffet hard loopt verbrand je misschien wel wat calorieën met het buffet bijhouden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben nu besloten om naar de chinees te gaan, lopend buffet
Heerlijk! maar niet goed he?
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, als het buffet hard loopt verbrand je misschien wel wat calorieën met het buffet bijhouden.
Nee hoor, zeker niet als je het goed droogdept. Je kunt het gewoon in de rode saus verwerken, maar ik grill ook vaak genoeg losse dunne slierten die ik er dan tussen leg. Zo lekker!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Dat was iddquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:08 schreef Merel het volgende:
[..]
In Delft had je vroeger een bioscoop waar je mocht roken en waar er bediening was enzoZe hadden een horecavergunning, dus eigenlijk waren ze officieel een kroeg waar films gedraaid werden, maar in de praktijk was het een bioscoop waar je mocht roken en drinken (en bitterballen eten). Je moet ervan houden, maar ik vond het geweldig! Al kon je aan het eind van de avond de film bijna niet meer zien door de rook die voor het scherm hing
Maar het sfeertje daar was zo leuk!
In Amsterdam heb je ook een bioscoop (The Movies) die tegelijkertijd café en restaurant is (ze hebben ook een combi dat je eerst dineert en daarna naar de film gaat) en die is echt heel leukquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:08 schreef Merel het volgende:
[..]
In Delft had je vroeger een bioscoop waar je mocht roken en waar er bediening was enzoZe hadden een horecavergunning, dus eigenlijk waren ze officieel een kroeg waar films gedraaid werden, maar in de praktijk was het een bioscoop waar je mocht roken en drinken (en bitterballen eten). Je moet ervan houden, maar ik vond het geweldig! Al kon je aan het eind van de avond de film bijna niet meer zien door de rook die voor het scherm hing
Maar het sfeertje daar was zo leuk!
Tuurlijk, wat dacht je danquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
![]()
En die leuke schemerlampjes op het minitafeltje voor jequote:Op zondag 9 augustus 2009 18:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was iddEn op een knopje drukken als je wilde bestellen.
Je liet me schrikken en ik moest bijna huilen.quote:
Ik grill ze eerstquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nicequote:Op zondag 9 augustus 2009 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.homesandproper(...)e/23566-4309527.html
hier ga ik wonenof Mr.MoBlo het nou leuk vindt of niet
![]()
![]()
juh! Het valt me alles mee, de huizenprijzen daar op dit momentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |