Oh leuk, ga ik even kijken, zitten leuke dingen tussen zo te zien! Dank voor de tipquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:24 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: 1 geroosterd brood met pindakaas sambal
L: 1x geroosterd brood mayo/sambal/komkommer en een kapje met smeerkaas.
O en in V&A zijn allemaal topics geopend, waar de opbrengst gaat naar de dierenopvang! Misschien een tip??
Hey doe eens aardigquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=534878&rq=melanzane
Wawazzer nie aardig dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey doe eens aardig![]()
Hihi het is een kinderrecept. Ziet er wel apart uit!
Hahaha niet echt johquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wawazzer nie aardig dan?![]()
Ik bedoelde iig alleen maar: kijk hier! Nommies!![]()
Da's geen recept. En wat doet rundergehakt in kippensoep.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:10 schreef Diabox het volgende:
Eh zo'n pak kipfilet, 'n ui, 'n prei, paar wortels, 2 van die bouillontabletten, 75gr vermicelli, 'n ons rundergehakt, zo'n pakje kruidenen eh wat zout en peper.
Snij alles klein, gooi het allemaal in een pan en hou het een minuut of twintig tegen de kook aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Da's geen recept.
Nou die ui die pel je en versnipper je, de prei in stukkies snijden, de wortels in de stukkies snijden, maak van de kipfilet kleine stukkies en bak die in 'n pan, gooi daarna de prei-, ui- en wortelstukkies erbij. Rundergehakt bakken in 'n andere pan. Stamp die bouilliontabletjes fijn en doe hier 2 liter water bij (1 liter per tablet). Gooi hier de kipfilet en rundergehakt etc. bij en laat 't 'n uur zachies koken en gooi het zakkie kruiden erin. Gooi er daarna zout en peper bij. Zo doe ik het tenminstequote:
Oh ja en de preiringetjesquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zo af en toe een stukje kaas met mosterd is natuurlijk geen probleem.
Mag je je best op verheugen en van genieten.
Kippesoep schijnt lekker te zijn als je er bij het serveren wat crispy bacon of preiringetjes over gooit.
Voor mij is het op dit moment wel een probleem omdat ik met kaas absoluut geen maat kan houden. Ik heb het voor de eerste week maar even helemaal geschrapt en daarna weer met mate, maar ik ken mijzelf en dan heb ik zo een half pond kaas naar binnen gewerktquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zo af en toe een stukje kaas met mosterd is natuurlijk geen probleem.
Mag je je best op verheugen en van genieten.
Kippesoep schijnt lekker te zijn als je er bij het serveren wat crispy bacon of preiringetjes over gooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |