Tja, jij laat je leiden door Youtube, anderen door de overheid / wetenschappelijke onderbouwing. Voor beiden is iets te zeggen, denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:38 schreef FANN het volgende:nemen jullie gewoon allemaal een vaccin.. klaar opgelost slotje...
IK doe het niet.
Je hoeft het vaccin ook niet te nemen, maar neem dat besluit dan op rationele gronden en niet op grond van aantoonbare onzin.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:38 schreef FANN het volgende:nemen jullie gewoon allemaal een vaccin.. klaar opgelost slotje...
IK doe het niet.
Nee, er zit geen thiomersal in. Er zijn griepvaccins met en zonder adjuvans.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:40 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt er wel Thiomersal gebruikt in het nieuwe griep vaccin. Maar zoals de rest van je post al aangeeft kan dit weinig kwaad, tenzij je de Desiree Rovers van de wereld wilt geloven.
nou ik heb ook nog zoiets als instinct, vrije wil en ook al wordt er hier vaak aan getwijfeldquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, jij laat je leiden door Youtube, anderen door de overheid / wetenschappelijke onderbouwing. Voor beiden is iets te zeggen, denk ik.
Nou ja, je gezond verstand kan je achterwege laten, want je weet overduidelijk niet waarover je hebt in dit topic. Dus eigenlijk maak je een kwestie op basis van je gevoel, en niet op basis van verstand. Dat is natuurlijk prima, je moet het niet doen als je je er niet goed bij voelt, maar laat anderen lekker wel op basis van logica kiezenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik heb ook nog zoiets als instinct, vrije wil en ook al wordt er hier vaak aan getwijfeld
een redelijk gezond verstand...
en die drie bijelkaar zijn al genoeg om dit vaccin niet te willen nemen
doe ik !quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
, maar laat anderen lekker wel op basis van logica kiezen
Dat is de basis van vaccineren. Mensen ziekmaken en de het immuun saboteren. Het heeft iig niets maar dan ook echt totaal niets van doen met gezondheid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:51 schreef Tarak het volgende:
[..]
Bron: http://www.trouw.nl/nieuw(...)s__enscenering_.html
Nu heb ik hier allemaal geen verstand van, maar jezelf laten injecteren met kankercellen, klinkt niet erg gezond. Is dat gebruikelijk dat er kankercellen gebruikt worden voor vaccins?
Ik begrijp het voordeel wel: die cellen blijven zich delen. Ideaal voor de productie van vaccins.
Het mogelijke nadeel is echter als ze in je lichaam komen is dat die cellen zich blijven delen.
Kanker is natuurlijk an sich niet besmettelijk maar ik vind het dan ook weer overdone om mezelf met kankercellen te laten injecteren. Prionen (okay, andere ziekte) in besmet vlees hebben eerder ook al mensen ziek gemaakt. En deze arts is dus ook van mening dat mensen hier als proefkonijn gebruikt worden.
Iemand die hier iets over kan vertellen?
je weet dat dat in tegenspraak is ? Wanneer je je instincten volgt, heb je geen vrije wil.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik heb ook nog zoiets als instinct, vrije wil ...
Ik gok erop dat jij ook van mening bent dat autogordels een verhoogde kans op overlijden bij een ongeluk geven ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is de basis van vaccineren. Mensen ziekmaken en de het immuun saboteren. Het heeft iig niets maar dan ook echt totaal niets van doen met gezondheid.
Kijk naar SV40
goed lezen skattie ik heb én / énquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:09 schreef mr.happy het volgende:
[..]
je weet dat dat in tegenspraak is ? Wanneer je je instincten volgt, heb je geen vrije wil.
SV40 was in 1960 dus zeg 50 jaar geledenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is de basis van vaccineren. Mensen ziekmaken en de het immuun saboteren. Het heeft iig niets maar dan ook echt totaal niets van doen met gezondheid.
Kijk naar SV40
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef Re het volgende:
[..]
SV40 was in 1960 dus zeg 50 jaar geleden
vaccineren is inderdaad een response opwekken in een lichaam
wat is daarquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:45 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
http://www.cancer.gov/can(...)rapy/cancer-vaccines
Nee. Je immuunsysteem herkent de buitenkant van zo'n kankercel dat het niet lichaamseigen is; en dus wordt het vernietigd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:57 schreef spoor4 het volgende:
Zou een lichaamsvreemde kankercel überhaupt kanker kunnen veroorzaken in je lichaam?
en wat houdt dit in voor mensen die lijden aan een auto immuunziekte?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:13 schreef June. het volgende:
[..]
Nee. Je immuunsysteem herkent de buitenkant van zo'n kankercel dat het niet lichaamseigen is; en dus wordt het vernietigd.
Precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
en wat houdt dit in voor mensen die lijden aan een auto immuunziekte?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef Molluck het volgende:
Jammer dat dit soort topics vroeg of laat altijd verzanden in discussies met telkens dezelfde mensen met een gigantische plaat voor hun kop, die in elk topic hun eigenwijze mening komen verkondigen, terwijl die nergens op gebaseerd is en die vinden dat omdat zij een ongefundeerde beslissing hebben genomen, wij ook geen vaccins moeten gebruiken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |