Ik gok erop dat jij ook van mening bent dat autogordels een verhoogde kans op overlijden bij een ongeluk geven ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is de basis van vaccineren. Mensen ziekmaken en de het immuun saboteren. Het heeft iig niets maar dan ook echt totaal niets van doen met gezondheid.
Kijk naar SV40
goed lezen skattie ik heb én / énquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:09 schreef mr.happy het volgende:
[..]
je weet dat dat in tegenspraak is ? Wanneer je je instincten volgt, heb je geen vrije wil.
SV40 was in 1960 dus zeg 50 jaar geledenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is de basis van vaccineren. Mensen ziekmaken en de het immuun saboteren. Het heeft iig niets maar dan ook echt totaal niets van doen met gezondheid.
Kijk naar SV40
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef Re het volgende:
[..]
SV40 was in 1960 dus zeg 50 jaar geleden
vaccineren is inderdaad een response opwekken in een lichaam
wat is daarquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:45 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
http://www.cancer.gov/can(...)rapy/cancer-vaccines
Nee. Je immuunsysteem herkent de buitenkant van zo'n kankercel dat het niet lichaamseigen is; en dus wordt het vernietigd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:57 schreef spoor4 het volgende:
Zou een lichaamsvreemde kankercel überhaupt kanker kunnen veroorzaken in je lichaam?
en wat houdt dit in voor mensen die lijden aan een auto immuunziekte?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:13 schreef June. het volgende:
[..]
Nee. Je immuunsysteem herkent de buitenkant van zo'n kankercel dat het niet lichaamseigen is; en dus wordt het vernietigd.
Precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
en wat houdt dit in voor mensen die lijden aan een auto immuunziekte?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef Molluck het volgende:
Jammer dat dit soort topics vroeg of laat altijd verzanden in discussies met telkens dezelfde mensen met een gigantische plaat voor hun kop, die in elk topic hun eigenwijze mening komen verkondigen, terwijl die nergens op gebaseerd is en die vinden dat omdat zij een ongefundeerde beslissing hebben genomen, wij ook geen vaccins moeten gebruiken...
ah vandaar ook dat 1 op de 4 kanker heeft. Hoe zou dat nu toch kunnen!?. Ik zie WEL correlatie. Ook al zeggen de grof geld incasserende bigpharma dat het stellig NIET zo is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:13 schreef June. het volgende:
[..]
Nee. Je immuunsysteem herkent de buitenkant van zo'n kankercel dat het niet lichaamseigen is; en dus wordt het vernietigd.
Pesticide?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef mr.happy het volgende:
Kanker komt voor bij alle dieren, zelfs bij planten. Zijn die dan ook gevaccineerd door bigpharma ?
Een correlatie zie je niet. Die bereken je.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ah vandaar ook dat 1 op de 4 kanker heeft. Hoe zou dat nu toch kunnen!?. Ik zie WEL correlatie. Ook al zeggen de grof geld incasserende bigpharma dat het stellig NIET zo is.
ok, dat dacht ik al.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:13 schreef June. het volgende:
[..]
Ten eerste:quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk naar SV40
Kanker komt ook algemeen voor bij planten in het wild. -> niet te verklaren door pesticiden, want in de jungle is de concentratie pesticiden zo laag dat, wanneer pesticiden dit zouden veroorzaken, de planten in de tuinbouwgebieden die heel veel meer pesticiden op hun dak krijgen, stijf zouden staan van de kanker.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Pesticide?
Inmiddels probeert Monsanto daar ook invloed op te hebben.
Mais, Soja en Rijst zijn al geinfecteerd.
Langzamerhand wordt al het levende DNA gepatenteerd.
Trouwens, bedoel je hier nu mee dat Monsanto met opzet kankerversterkend/-opwekkend genmateriaal in zijn zaden stopt ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Pesticide?
Inmiddels probeert Monsanto daar ook invloed op te hebben.
Mais, Soja en Rijst zijn al geinfecteerd.
Langzamerhand wordt al het levende DNA gepatenteerd.
duh!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:39 schreef mr.happy het volgende:
[..]
Trouwens, bedoel je hier nu mee dat Monsanto met opzet kankerversterkend/-opwekkend genmateriaal in zijn zaden stopt ?
Wauw. En dat heeft dan niemand door ? Er komen geen rechtszaken ? ontevreden klanten die weglopen ?quote:
Sodeju hé. Prikfascisme is ook hier toegeslagen. Het is al lang geen BNW meer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:05 schreef Lambiekje het volgende:
-edit- FLU nee nee nee BNW ja ja ja
ga klagen bij Yvonnequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Sodeju hé. Prikfascisme is ook hier toegeslagen. Het is al lang geen BNW meer.
Vaccineren heeft NIETS vandoen met gezondheid.
TSSK! wake Up
Tnxxxx voor de info!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dit soort processen zijn aan zeer strenge kwaliteitseisen gebonden (en dan met name de eisen aan de hoeveelheid organisch en/of virusmateriaal) Dat is ook de reden dat het ontwikkelen van een vaccin zo lang duurt, niet omdat het zo moeilijk is (het proces is namelijk allang bekend en beproefd) maar omdat er zoveel kwaliteitscontroles moeten plaatsvinden.
Om deze reden is de manier dus min of meer gestandaardiseerd, voor zover je daarover kan spreken (het is namelijk niet zo dat er dagelijks 10 verschillende nieuwe vaccins ontwikkeld worden, maar je begrijpt wat ik bedoel) Vrijwel elk groot bedrijf gebruikt dit proces, wanneer er biologische producten gemaakt moeten worden. Soortgelijke processen worden overigens ook gebruikt voor het maken van zogenaamde 'biologicals' (insuline bijvoorbeeld, of reuma-geneesmiddelen of nieuwe cytostatica)
Hoe kan het dan dat de pokken binnen een periode van enkele decennia geheel zijn verdwenen, zodra de mens is begonnen met vaccineren, terwijl deze ziekte daarvoor al eeuwen de mensheid teisterde?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk naar SV40
Dat dus, als een hond tegen een lantarenpaal pist doe hij niks asociaals, enkel iets honds..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:03 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Hij mag dan wel arts zijn, hij is ook politicus. Als je de uitleg in dit topic leest dan lijkt het er op dat die man wat media aandacht nodig had, en dat vond door maar de helft van het verhaal te vertellen. Op zich niet zo vreemd voor een politicus.
Elk jaar brengen de 5 grote vaccinfabrikanten twee nieuwe types influenzavaccin op de markt (één voor elke hemisfeer). Dat doen ze al zo'n 15 jaar, dus ze hebben enige ervaring. De Mexicaanse griep is virologisch gezien een doodgewone influenza A, waar een doodgewoon vaccin tegen gemaakt kan worden. Het enige wat echt veranderd, is de productiemethode van de virussen. Werden die eerst gekweekt in bevruchte eieren, nu kiezen sommige fabrikanten ervoor om ze in celculturen (cellijnen) te kweken, omdat dat sneller gaat, minder eieren verbruikt (quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:19 schreef erodome het volgende:
Tja, wat ik me afvraag is hoe het zit met zo'n soort vaccin, bij de meeste medicijnen gaan er jarenlange trajecten aan vooraf van testen en overnieuw testen, dit ook om de langere termijn gevolgen een beetje te kunnen overzien en dat soort zaken.
Dit vaccin wordt in een hoog tempo gemaakt en op de markt gebracht, kan dat zo omdat het gewoon een nieuwe variant is op de normale griepprik en veel van dat voorwerk al lang en breed is gedaan, of is het wel geheel nieuw en zou het eigenlijk een langere testfase nodig hebben.
Ik heb geen idee hoe dat presies zit, wat normaal is en wat niet en aangezien er hier toch wel wat luitjes interresante dingen konden zeggen over de ontwikkeling van vaccins hoop ik dat die misschien hier ook wat over uit konden leggen.
idd, enige waar ik tegenaan loop is waarom deze vaccinatie pas effectief in na 2x vaccineren, terwijl een gewone griepprik dat na 1x is...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:37 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Elk jaar brengen de 5 grote vaccinfabrikanten twee nieuwe types influenzavaccin op de markt (één voor elke hemisfeer). Dat doen ze al zo'n 15 jaar, dus ze hebben enige ervaring. De Mexicaanse griep is virologisch gezien een doodgewone influenza A, waar een doodgewoon vaccin tegen gemaakt kan worden. Het enige wat echt veranderd, is de productiemethode van de virussen. Werden die eerst gekweekt in bevruchte eieren, nu kiezen sommige fabrikanten ervoor om ze in celculturen (cellijnen) te kweken, omdat dat sneller gaat, minder eieren verbruikt () en daardoor een grotere capaciteit levert.
Verschillende virale vaccins worden al m.b.v. cellijnen geproduceerd. Sinds 2004 wordt er ook onderzoek gedaan naar het produceren van influenzavaccins op deze manier, n.a.v. de vogelgriep.
Er is dus zeker veiligheidsonderzoek nodig. Veel is echter al gedaan. Toelatingsinstanties hebben gezegd flexibeler te zijn om te zorgen dat dit vaccin op tijd op de markt kan worden gebracht. Zo willen ze al delen van de aanvraag beoordelen voordat alle onderdelen binnen zijn.
Ik weet het niet, maar misschien omdat de gewone griepprik maar enkele maanden werkt en deze een 2e booster krijgt om langere immuniteit te garanderen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:43 schreef Re het volgende:
[..]
idd, enige waar ik tegenaan loop is waarom deze vaccinatie pas effectief in na 2x vaccineren, terwijl een gewone griepprik dat na 1x is...
eerste prik geeft 40% effectiviteit, 2de prik zo'n 70%, en een griepprik zou natuurlijk in principe voor altijd moeten werken tegen het griepvirus wat er verzwakt of inactief inzit... je maakt immers dan de antistoffen aanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar misschien omdat de gewone griepprik maar enkele maanden werkt en deze een 2e booster krijgt om langere immuniteit te garanderen?
Dat blijft een goede vraag. Collega's hier (niet medici, wel betrokken bij bestrijding Mexicaanse griep) namen aan dat dat gewoon gaat om nog betere bescherming te bieden dan bij de reguliere griepvaccinatiecampagne.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:43 schreef Re het volgende:
[..]
idd, enige waar ik tegenaan loop is waarom deze vaccinatie pas effectief in na 2x vaccineren, terwijl een gewone griepprik dat na 1x is...
Krijg je niet eerst een dode of verzwakte vorm om daarna een levende vor te krijgen voor meer afweer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:59 schreef Re het volgende:
[..]
eerste prik geeft 40% effectiviteit, 2de prik zo'n 70%, en een griepprik zou natuurlijk in principe voor altijd moeten werken tegen het griepvirus wat er verzwakt of inactief inzit... je maakt immers dan de antistoffen aan
nee je krijgt 2x hetzelde vaccin hier in europa het inactieve virus dus niet eens het verzwakte virusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Krijg je niet eerst een dode of verzwakte vorm om daarna een levende vor te krijgen voor meer afweer?
die herhalingsvaccinaties zijn meestal net iets anders omdat de virussen muteren en er dus steeds nieuwe vaccins gemaakt moeten wordenquote:Nu zijn dat dan wel weer herhaalentingen die jaarlijks moeten, daar is het dus niet zo dat die afweer dan levenslang actief blijft op die ziekte.
Dan vind ik het wel vaag dat je 2 keer die enting moet krijgen, misschien wel juist omdat het om dat dode virus gaat die het afweersysteem in 1 enting niet genoeg prikkelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:08 schreef Re het volgende:
[..]
nee je krijgt 2x hetzelde vaccin hier in europa het inactieve virus dus niet eens het verzwakte virus
[..]
die herhalingsvaccinaties zijn meestal net iets anders omdat de virussen muteren en er dus steeds nieuwe vaccins gemaakt moeten worden
hoe lang een vaccin (of eigenlijk de antilichamen) actief zijn weet ik eigenlijk niet, bepaalde vaccins geven bescherming voor het leven (polio etc.) en andere niet (hepatitis geloof ik bijvoorbeeld), of dat door de mutaties komt weet ik dus niet maar daar kan een viroloog wel antwoord op geven
Nee, ook het gewone influenzavaccin bevat geïnactiveerd virus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel vaag dat je 2 keer die enting moet krijgen, misschien wel juist omdat het om dat dode virus gaat die het afweersysteem in 1 enting niet genoeg prikkelt.
Is dat bij de "gewone" griepenting dan anders, krijg je daar wel een afgezwakte vorm van misschien?
Salvad0R ik heb zelden zulke domme domme domme reacties gezien ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die niet wil geloven in evil zaken; neem de vaccins maar! Toe maar! Ik sta er op! Snel!
ten eerste zie ik hier iig niemand rondrennen en al helemaal niet achter Ab Klink aan... lijkt wel of je dat gewoon wil zodat je je eigen conspiracy levend kan houden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Salvad0R ik heb zelden zulke domme domme domme reacties gezien ...
Ik ben bang dat we gedoomd zijn tot de zwarte FEMA-kisten.
Mijn god wat een ongeinteresseerdheid en maar rondrennen, we moeten de prik, we moeten de prik.
Waarom loopt men al zielige lemmings achter rattenvanger Ab Klink aan. Is men werkelijk waar zo stupide.
Meiden van Lekker Slim zijn hierbij nog helder denkenden.
Oh ja, dat heeft iemand inderdaad ook tegen mij gezegd. Klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:28 schreef Antaresje het volgende:
Misschien dat er twee vaccinaties nodig zijn omdat onze lichamen nog nooit een H1N1 virus van dichtbij gezien hebben en dat er een flinke kans bestaat dat ons afweer systeem na maar één vaccinatie niet genoeg getriggerd wordt om snel te kunnen reageren bij een echte infectie?
Wel een interessante vraag, op de site van het RIVM staat ook niet veel, behalve dat de kans op een effectieve vaccinatie verhoogd wordt door twee keer te vaccineren. Maar het waarom staat er niet bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |