abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71725603
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef Tarak het volgende:

[..]

Is dit serieus? Worden virussen normaal gesproken in kippeneieren gekweekt?
Ja, maar dat wil men niet meer, want dat is sielug voor de diertjes. (waarom is er eigenlijk geen facepalm smiley ?)
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:57:30 #27
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71732479
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Het wordt gekweekt OP kankercellen, niet gemaakt VAN kankercellen...
Ja en welk risico op kanker heb je dan?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71733552
tvp
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:40:33 #29
248825 Sl33pw4lk3r
Just plain crazy
pi_71733834
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja en welk risico op kanker heb je dan?
Opheldering, de meest gebruikte cellijnen zijn niet aangepast en dus ook geen onsterfelijke (aka kanker-cellijnen). De paar die zijn aangepast worden heel strikt in de gaten gehouden.
1 van de eisen waar fabrikanten aan moeten voldoen is aantonen dat de gebruikte cellijn stabiel is (oftewel dat het DNA na een bepaald aantal vemenigvuldigingen (groter dan voor productie nodig) hetzelfde is voor als na.
Ook het aantal vermenigvuldigingen die een cellijn mag maken is vastgelegd, kom je erboven wordt het product afgekeurd en je fabriek ligt stil.

Aangezien de vaccins gezuiverd worden en dan ook nog eens afgedood, is er ook geen genetisch materiaal meer aanwezig wat je ziek kan maken. Maw de kans op kanker door vaccinatie is niet reeel. Dit is puur bangmakerij
pi_71734365
Zijn er reeds griepvaccins middels cellijnen gefabriceerd
pi_71734488
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, de vaccins die sinds 2004 getest worden. Er zijn nog geen griepvaccins in cellijnen geproduceerd die op grote schaal worden gebruikt. Er zijn wel andere virale vaccins die met deze techniek zijn geproduceerd.
pi_71734815

ik zal wel weer voor gek versleten worden, maar eh..... kan me toch niet voorstellen
dat al deze mensen ''gek'' zijn...

http://www.vaccinenation.net/
pi_71735047
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef FANN het volgende:

ik zal wel weer voor gek versleten worden, maar eh..... kan me toch niet voorstellen

In de tweede paragraaf op die website staat:
quote:
Yet the medical evidence is clear. Mercury, known as thimerosal, and other heavy metal additives are highly toxic and threaten children with neurological damage.
Diezelfde onzin wordt min of meer binnen twee minuten herhaald in dat eerste filmpje. Daar hield het voor mij op.
pi_71735167
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:18 schreef Antaresje het volgende:

[..]

In de tweede paragraaf op die website staat:
[..]

Diezelfde onzin wordt min of meer binnen twee minuten herhaald in dat eerste filmpje. Daar hield het voor mij op.
ja zulke reacties ben ik al gewend
pi_71735508
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:22 schreef FANN het volgende:

[..]

ja zulke reacties ben ik al gewend
Wordt het dan niet eens tijd dat je een scheikunde boek openslaat zodat je zelf kunt zien dat het onzin is om te beweren dat thiomersal voor 49,5% uit kwik bestaat?
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:33:23 #36
248825 Sl33pw4lk3r
Just plain crazy
pi_71735517
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef FANN het volgende:

Tja je kopt hem zelf al in......

Ten eerste Thiomersal mag niet in vaccins zitten (in Europa verboden en in de VS recentelijk ook verboden), waarom het niet meer mag, omdat niet onomstootelijk vaststaat dat het onschadelijk is.2 mogelijke ziektegevalen aan gerelateerd, helaas heb ik de bron niet meer, sorry).

Waarom worden dit soort stoffen toegevoegd? Dat is om te zorgen dat het lichaam gaat reageren. De hulpstoffen (adjuvantia) zorgen voor een "prikkeling" van het imuunsysteem. Hierdoor hoef je maar heel weinig van de ziekteverwekker/vaccin in te brengen om toch een bescherming te krijgen. Zaten ze er niet in was je milliliters nodig ipv microliters.
Het argument dat bedrijven meer hierdoor verdienen klopt dus niet want met minder vaccin bereik je hetzelfde resultaat --> oftewel goedkoper

Kan dit kwaad? Via het leefmilieu (ademhalen, voedsel en drinken tot je nemen) krijg je een vele male grotere hoeveelheid binnen van deze en andere stoffen. Het menselijk lichaam is uitstekend instaat om dit weg te werken, net zo als bij vaccins waar het om minime hoeveelheden gaat
pi_71735538
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Net zoals champignons gekweekt worden OP paardenstront en niet gemaakt VAN paardenstront.
pi_71735653
nemen jullie gewoon allemaal een vaccin.. klaar opgelost slotje...

IK doe het niet.
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:39:21 #39
248825 Sl33pw4lk3r
Just plain crazy
pi_71735684
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja die zijn er al. Ik ga je niet het volledige lijstje geven (kan ik niet terugvinden) maar als voorbeeld (http://www.baxtervaccines.com/): Baxter gebruikt vero cellen (op 6000Liter kweek schaal)

In Nederland werkt Solvay aan hun nieuwe fabriek (staat en testpartijen draaien bij mijn beste weten) met MDCK cellen. (Hoewel ze ook nog op eieren produceren; de fabriek staat er immers en er wordt nog geld mee verdiend)
pi_71735708
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:33 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
Ten eerste Thiomersal mag niet in vaccins zitten (in Europa verboden en in de VS recentelijk ook verboden)
Als ik me niet vergis wordt er wel Thiomersal gebruikt in het nieuwe griep vaccin. Maar zoals de rest van je post al aangeeft kan dit weinig kwaad, tenzij je de Desiree Rovers van de wereld wilt geloven.
pi_71735716
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:38 schreef FANN het volgende:

IK doe het niet.
Tja, jij laat je leiden door Youtube, anderen door de overheid / wetenschappelijke onderbouwing. Voor beiden is iets te zeggen, denk ik.
pi_71735754
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:38 schreef FANN het volgende:

IK doe het niet.
Je hoeft het vaccin ook niet te nemen, maar neem dat besluit dan op rationele gronden en niet op grond van aantoonbare onzin.
pi_71735772
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:40 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis wordt er wel Thiomersal gebruikt in het nieuwe griep vaccin. Maar zoals de rest van je post al aangeeft kan dit weinig kwaad, tenzij je de Desiree Rovers van de wereld wilt geloven.
Nee, er zit geen thiomersal in. Er zijn griepvaccins met en zonder adjuvans.
pi_71735873
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, jij laat je leiden door Youtube, anderen door de overheid / wetenschappelijke onderbouwing. Voor beiden is iets te zeggen, denk ik.
nou ik heb ook nog zoiets als instinct, vrije wil en ook al wordt er hier vaak aan getwijfeld
een redelijk gezond verstand...

en die drie bijelkaar zijn al genoeg om dit vaccin niet te willen nemen
pi_71735935
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef FANN het volgende:

[..]

nou ik heb ook nog zoiets als instinct, vrije wil en ook al wordt er hier vaak aan getwijfeld
een redelijk gezond verstand...

en die drie bijelkaar zijn al genoeg om dit vaccin niet te willen nemen
Nou ja, je gezond verstand kan je achterwege laten, want je weet overduidelijk niet waarover je hebt in dit topic. Dus eigenlijk maak je een kwestie op basis van je gevoel, en niet op basis van verstand. Dat is natuurlijk prima, je moet het niet doen als je je er niet goed bij voelt, maar laat anderen lekker wel op basis van logica kiezen
pi_71736027
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

, maar laat anderen lekker wel op basis van logica kiezen
doe ik !
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:57:37 #47
154952 spoor4
Spoort niet
pi_71736152
Zou een lichaamsvreemde kankercel überhaupt kanker kunnen veroorzaken in je lichaam?
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:56:47 #48
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71737586
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:51 schreef Tarak het volgende:

[..]

Bron: http://www.trouw.nl/nieuw(...)s__enscenering_.html

Nu heb ik hier allemaal geen verstand van, maar jezelf laten injecteren met kankercellen, klinkt niet erg gezond. Is dat gebruikelijk dat er kankercellen gebruikt worden voor vaccins?

Ik begrijp het voordeel wel: die cellen blijven zich delen. Ideaal voor de productie van vaccins.
Het mogelijke nadeel is echter als ze in je lichaam komen is dat die cellen zich blijven delen.

Kanker is natuurlijk an sich niet besmettelijk maar ik vind het dan ook weer overdone om mezelf met kankercellen te laten injecteren. Prionen (okay, andere ziekte) in besmet vlees hebben eerder ook al mensen ziek gemaakt. En deze arts is dus ook van mening dat mensen hier als proefkonijn gebruikt worden.

Iemand die hier iets over kan vertellen?
Dat is de basis van vaccineren. Mensen ziekmaken en de het immuun saboteren. Het heeft iig niets maar dan ook echt totaal niets van doen met gezondheid.

Kijk naar SV40
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:05:01 #49
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71737796
-edit dat mag in BNW

[ Bericht 48% gewijzigd door Re op 09-08-2009 18:16:28 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71737916
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef FANN het volgende:

[..]

nou ik heb ook nog zoiets als instinct, vrije wil ...
je weet dat dat in tegenspraak is ? Wanneer je je instincten volgt, heb je geen vrije wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')