Ja, maar dat wil men niet meer, want dat is sielug voor de diertjes. (waarom is er eigenlijk geen facepalm smiley ?)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef Tarak het volgende:
[..]
Is dit serieus? Worden virussen normaal gesproken in kippeneieren gekweekt?
Ja en welk risico op kanker heb je dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Het wordt gekweekt OP kankercellen, niet gemaakt VAN kankercellen...
Opheldering, de meest gebruikte cellijnen zijn niet aangepast en dus ook geen onsterfelijke (aka kanker-cellijnen). De paar die zijn aangepast worden heel strikt in de gaten gehouden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja en welk risico op kanker heb je dan?
Ja, de vaccins die sinds 2004 getest worden. Er zijn nog geen griepvaccins in cellijnen geproduceerd die op grote schaal worden gebruikt. Er zijn wel andere virale vaccins die met deze techniek zijn geproduceerd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Zijn er reeds griepvaccins middels cellijnen gefabriceerd
In de tweede paragraaf op die website staat:quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef FANN het volgende:
ik zal wel weer voor gek versleten worden, maar eh..... kan me toch niet voorstellen
dat al deze mensen ''gek'' zijn...
http://www.vaccinenation.net/
Diezelfde onzin wordt min of meer binnen twee minuten herhaald in dat eerste filmpje. Daar hield het voor mij op.quote:Yet the medical evidence is clear. Mercury, known as thimerosal, and other heavy metal additives are highly toxic and threaten children with neurological damage.
ja zulke reacties ben ik al gewendquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:18 schreef Antaresje het volgende:
[..]
In de tweede paragraaf op die website staat:
[..]
Diezelfde onzin wordt min of meer binnen twee minuten herhaald in dat eerste filmpje. Daar hield het voor mij op.
Wordt het dan niet eens tijd dat je een scheikunde boek openslaat zodat je zelf kunt zien dat het onzin is om te beweren dat thiomersal voor 49,5% uit kwik bestaat?quote:
Tja je kopt hem zelf al in......quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef FANN het volgende:
ik zal wel weer voor gek versleten worden, maar eh..... kan me toch niet voorstellen
dat al deze mensen ''gek'' zijn...
http://www.vaccinenation.net/
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Net zoals champignons gekweekt worden OP paardenstront en niet gemaakt VAN paardenstront.
Ja die zijn er al. Ik ga je niet het volledige lijstje geven (kan ik niet terugvinden) maar als voorbeeld (http://www.baxtervaccines.com/): Baxter gebruikt vero cellen (op 6000Liter kweek schaal)quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Zijn er reeds griepvaccins middels cellijnen gefabriceerd
Als ik me niet vergis wordt er wel Thiomersal gebruikt in het nieuwe griep vaccin. Maar zoals de rest van je post al aangeeft kan dit weinig kwaad, tenzij je de Desiree Rovers van de wereld wilt geloven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:33 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
Ten eerste Thiomersal mag niet in vaccins zitten (in Europa verboden en in de VS recentelijk ook verboden)
Tja, jij laat je leiden door Youtube, anderen door de overheid / wetenschappelijke onderbouwing. Voor beiden is iets te zeggen, denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:38 schreef FANN het volgende:nemen jullie gewoon allemaal een vaccin.. klaar opgelost slotje...
IK doe het niet.
Je hoeft het vaccin ook niet te nemen, maar neem dat besluit dan op rationele gronden en niet op grond van aantoonbare onzin.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:38 schreef FANN het volgende:nemen jullie gewoon allemaal een vaccin.. klaar opgelost slotje...
IK doe het niet.
Nee, er zit geen thiomersal in. Er zijn griepvaccins met en zonder adjuvans.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:40 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt er wel Thiomersal gebruikt in het nieuwe griep vaccin. Maar zoals de rest van je post al aangeeft kan dit weinig kwaad, tenzij je de Desiree Rovers van de wereld wilt geloven.
nou ik heb ook nog zoiets als instinct, vrije wil en ook al wordt er hier vaak aan getwijfeldquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, jij laat je leiden door Youtube, anderen door de overheid / wetenschappelijke onderbouwing. Voor beiden is iets te zeggen, denk ik.
Nou ja, je gezond verstand kan je achterwege laten, want je weet overduidelijk niet waarover je hebt in dit topic. Dus eigenlijk maak je een kwestie op basis van je gevoel, en niet op basis van verstand. Dat is natuurlijk prima, je moet het niet doen als je je er niet goed bij voelt, maar laat anderen lekker wel op basis van logica kiezenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik heb ook nog zoiets als instinct, vrije wil en ook al wordt er hier vaak aan getwijfeld
een redelijk gezond verstand...
en die drie bijelkaar zijn al genoeg om dit vaccin niet te willen nemen
doe ik !quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
, maar laat anderen lekker wel op basis van logica kiezen
Dat is de basis van vaccineren. Mensen ziekmaken en de het immuun saboteren. Het heeft iig niets maar dan ook echt totaal niets van doen met gezondheid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:51 schreef Tarak het volgende:
[..]
Bron: http://www.trouw.nl/nieuw(...)s__enscenering_.html
Nu heb ik hier allemaal geen verstand van, maar jezelf laten injecteren met kankercellen, klinkt niet erg gezond. Is dat gebruikelijk dat er kankercellen gebruikt worden voor vaccins?
Ik begrijp het voordeel wel: die cellen blijven zich delen. Ideaal voor de productie van vaccins.
Het mogelijke nadeel is echter als ze in je lichaam komen is dat die cellen zich blijven delen.
Kanker is natuurlijk an sich niet besmettelijk maar ik vind het dan ook weer overdone om mezelf met kankercellen te laten injecteren. Prionen (okay, andere ziekte) in besmet vlees hebben eerder ook al mensen ziek gemaakt. En deze arts is dus ook van mening dat mensen hier als proefkonijn gebruikt worden.
Iemand die hier iets over kan vertellen?
je weet dat dat in tegenspraak is ? Wanneer je je instincten volgt, heb je geen vrije wil.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik heb ook nog zoiets als instinct, vrije wil ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |