Misschien is de vriendin van TS wel een manquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Rosbief het volgende:
Slapen terwijl je met een meid in bed ligt![]()
Ik zou heel de nacht met haar tieten spelen
TS is nog niet getrouwd he. Dan mag dat soort dingen niet. Dat heeft God verbodenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Rosbief het volgende:
Nee, dat was de enige 'huidskleur' die een beetje goed stond bij die achtergrondskleurquote:
want roze was op?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, dat was de enige 'huidskleur' die een beetje goed stond bij die achtergrondskleur![]()
Relatie Ja, met mijn hond.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Rosbief het volgende:
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:08 schreef Adelante het volgende:
De muizen van Ensaf zijn toch vele malen beter ontwikkeld. Blijven oefenen TS.
Dekbed uiteraard.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:12 schreef kensei het volgende:
Maar is het nou een dekbed met een Pickachu afbeelding, of een dekbed met een Pickachu die erop ligt?
Dit is essentiële informatie
Jonge dat snap jij natuurlijk niet hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:12 schreef Ploertendoder het volgende:
TS is ook behoorlijk oud: Geboortedatum 03-08-1466![]()
![]()
Wil ik t snappen dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dekbed uiteraard.
[..]
Jonge dat snap jij natuurlijk niet he
Moet je in het FB-topic vragen, niet in je eigen topic.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:20 schreef Ezio het volgende:
Zet er nou eens [PAINT] bij in de OP, modjes, kom op zeg
Achso.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet je in het FB-topic vragen, niet in je eigen topic.
Vergetenquote:
Welke tietjes? De vriendin van TS is een lucifer!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef harry-de-aso het volgende:
Je weet wel dat dit de ideale positie is om die tietjes te masseren?
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke tietjes? De vriendin van TS is een lucifer!
Maar verdomme niet de hele nachtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef harry-de-aso het volgende:
Je weet wel dat dit de ideale positie is om die tietjes te masseren?
Ik slaap zelf nooit, maar wil toch wel eens weten wat er mis is met slapen op je rug?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:29 schreef l3laster het volgende:
serieus, welke josti slaapt er nu op z'n rug?
Neuken onder een dekbek met een foto van Crabman erop echter...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:29 schreef J.Herrer het volgende:
Neuken op of onder een pikachu dekbedsadness
quote:spanwijdte was tussen de zeven en acht meter
Neem dan een Porsche dekbed, daar slapen de bazen onder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:29 schreef J.Herrer het volgende:
Neuken op of onder een pikachu dekbedsadness
Jij woont zeker nog thuis bij je moeder, uitzuigertquote:
Niet om me heen, prutsert!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:25 schreef Het_hupt het volgende:
überhaubt vrouwen die een arm om je heen leggen als je slaapt
Maar dan kan ik ze niet painten en dan zijn mijn paints saaiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:36 schreef nuldertien.net het volgende:
Dat die muizen verhuizen, dan heb je ruimte voor een groter bed!
Omdat ik wel een normaal bed heb zou ik nog thuis wonen? Kom nou.. Niet iedereen heeft een kamer waar geen ruimte is voor een goed bed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij woont zeker nog thuis bij je moeder, uitzuigert
[..]
Niet om me heen, prutsert!![]()
quote:
Dan moet je ook niet zielig doen over mijn 1 persoons bed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat ik wel een normaal bed heb zou ik nog thuis wonen? Kom nou.. Niet iedereen heeft een kamer waar geen ruimte is voor een goed bed.
Ik slaap onder een Ajax dekbed, met mijn Ajax-pyjama en Ajax-slaapmuts. Jack van Gelder stylo weet jequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:24 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Neem dan een Porsche dekbed, daar slapen de bazen onder.
Hoezo dat nou weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ah, eindelijk een vrouw die mij kan aftrekken, wat is der nummer?
Wat zullen we nou krijgen zegquote:
NIicccce! TS moet haar gewoon vastbinden en oprijenquote:
Jawel want ik vind het redelijk karig om een 1persoonsbed te hebben. Helemaal als je een vriendin hebt.. Waarom regel je geen grotere kamer?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zielig doen over mijn 1 persoons bed.![]()
Vetzakquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:13 schreef Broekpaling het volgende:
1 pers bed en er met z'n 2en in gaan liggen?Dat bed van mij is al vol als ik er in lig.
Deze kamer is gratis aangezien hij van familie van me isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jawel want ik vind het redelijk karig om een 1persoonsbed te hebben. Helemaal als je een vriendin hebt.. Waarom regel je geen grotere kamer?
dan ben je inderdaad best vadsigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:13 schreef Broekpaling het volgende:
1 pers bed en er met z'n 2en in gaan liggen?Dat bed van mij is al vol als ik er in lig.
quote:
Met nadruk op "ik zou"quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Rosbief het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Deze kamer is gratis aangezien hij van familie van me is
[..]
dan ben je inderdaad best vadsig![]()
Kijk, jij snapt het! maar die had ik dus niet omquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:21 schreef SiemPie666 het volgende:
Had haar gestabt met je wristblades.
Vraag aan Leonardo of die een bed voor 2 personen uitvindt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het! maar die had ik dus niet om
Dan gebruik ik liever die dingenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:47 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Vraag aan Leonardo of die een bed voor 2 personen uitvindt.
Die tweede ziet eruit alsof hij op zijn kop is gescheten door een albino olifantquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS heeft maar 6 haren
TS ligt op zijn dekbed (lijn loopt tot over het groene)
TS zijn armen zijn dus vele malen langer dan hijzelf
TS heeft geen benen
TS heeft een blauwe vloer
TS zijn vriendin heeft maar het dubbele aantal haren van TS
TS heeft geen seks met zijn vriendin in bed
Conclusie:
TS
Dat ik dat vergeten wasquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
TS heeft muizen op zijn kamer, de onhygieënische goorlap
Die muizen zijn heel schoon heurquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
TS heeft muizen op zijn kamer, de onhygieënische goorlap
Ik vraag het niet aan jou.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt zijn het aids-dragende pest ratten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |