NIicccce! TS moet haar gewoon vastbinden en oprijenquote:
Jawel want ik vind het redelijk karig om een 1persoonsbed te hebben. Helemaal als je een vriendin hebt.. Waarom regel je geen grotere kamer?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zielig doen over mijn 1 persoons bed.![]()
Vetzakquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:13 schreef Broekpaling het volgende:
1 pers bed en er met z'n 2en in gaan liggen?Dat bed van mij is al vol als ik er in lig.
Deze kamer is gratis aangezien hij van familie van me isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jawel want ik vind het redelijk karig om een 1persoonsbed te hebben. Helemaal als je een vriendin hebt.. Waarom regel je geen grotere kamer?
dan ben je inderdaad best vadsigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:13 schreef Broekpaling het volgende:
1 pers bed en er met z'n 2en in gaan liggen?Dat bed van mij is al vol als ik er in lig.
quote:
Met nadruk op "ik zou"quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Rosbief het volgende:
Slapen terwijl je met een meid in bed ligt![]()
Ik zou heel de nacht met haar tieten spelen
quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Deze kamer is gratis aangezien hij van familie van me is
[..]
dan ben je inderdaad best vadsig![]()
Kijk, jij snapt het! maar die had ik dus niet omquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:21 schreef SiemPie666 het volgende:
Had haar gestabt met je wristblades.
Vraag aan Leonardo of die een bed voor 2 personen uitvindt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het! maar die had ik dus niet om
Dan gebruik ik liever die dingenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:47 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Vraag aan Leonardo of die een bed voor 2 personen uitvindt.
Die tweede ziet eruit alsof hij op zijn kop is gescheten door een albino olifantquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |