quote:spanwijdte was tussen de zeven en acht meter
Neem dan een Porsche dekbed, daar slapen de bazen onder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:29 schreef J.Herrer het volgende:
Neuken op of onder een pikachu dekbedsadness
Jij woont zeker nog thuis bij je moeder, uitzuigertquote:
Niet om me heen, prutsert!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:25 schreef Het_hupt het volgende:
überhaubt vrouwen die een arm om je heen leggen als je slaapt
Maar dan kan ik ze niet painten en dan zijn mijn paints saaiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:36 schreef nuldertien.net het volgende:
Dat die muizen verhuizen, dan heb je ruimte voor een groter bed!
Omdat ik wel een normaal bed heb zou ik nog thuis wonen? Kom nou.. Niet iedereen heeft een kamer waar geen ruimte is voor een goed bed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij woont zeker nog thuis bij je moeder, uitzuigert
[..]
Niet om me heen, prutsert!![]()
quote:
Dan moet je ook niet zielig doen over mijn 1 persoons bed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat ik wel een normaal bed heb zou ik nog thuis wonen? Kom nou.. Niet iedereen heeft een kamer waar geen ruimte is voor een goed bed.
Ik slaap onder een Ajax dekbed, met mijn Ajax-pyjama en Ajax-slaapmuts. Jack van Gelder stylo weet jequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:24 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Neem dan een Porsche dekbed, daar slapen de bazen onder.
Hoezo dat nou weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ah, eindelijk een vrouw die mij kan aftrekken, wat is der nummer?
Wat zullen we nou krijgen zegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |