Misschien is de vriendin van TS wel een manquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Rosbief het volgende:
Slapen terwijl je met een meid in bed ligt![]()
Ik zou heel de nacht met haar tieten spelen
TS is nog niet getrouwd he. Dan mag dat soort dingen niet. Dat heeft God verbodenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Rosbief het volgende:
Nee, dat was de enige 'huidskleur' die een beetje goed stond bij die achtergrondskleurquote:
want roze was op?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, dat was de enige 'huidskleur' die een beetje goed stond bij die achtergrondskleur![]()
Relatie Ja, met mijn hond.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Rosbief het volgende:
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:08 schreef Adelante het volgende:
De muizen van Ensaf zijn toch vele malen beter ontwikkeld. Blijven oefenen TS.
Dekbed uiteraard.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:12 schreef kensei het volgende:
Maar is het nou een dekbed met een Pickachu afbeelding, of een dekbed met een Pickachu die erop ligt?
Dit is essentiële informatie
Jonge dat snap jij natuurlijk niet hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:12 schreef Ploertendoder het volgende:
TS is ook behoorlijk oud: Geboortedatum 03-08-1466![]()
![]()
Wil ik t snappen dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dekbed uiteraard.
[..]
Jonge dat snap jij natuurlijk niet he
Moet je in het FB-topic vragen, niet in je eigen topic.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:20 schreef Ezio het volgende:
Zet er nou eens [PAINT] bij in de OP, modjes, kom op zeg
Achso.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet je in het FB-topic vragen, niet in je eigen topic.
Vergetenquote:
Welke tietjes? De vriendin van TS is een lucifer!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef harry-de-aso het volgende:
Je weet wel dat dit de ideale positie is om die tietjes te masseren?
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke tietjes? De vriendin van TS is een lucifer!
Maar verdomme niet de hele nachtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef harry-de-aso het volgende:
Je weet wel dat dit de ideale positie is om die tietjes te masseren?
Ik slaap zelf nooit, maar wil toch wel eens weten wat er mis is met slapen op je rug?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:29 schreef l3laster het volgende:
serieus, welke josti slaapt er nu op z'n rug?
Neuken onder een dekbek met een foto van Crabman erop echter...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:29 schreef J.Herrer het volgende:
Neuken op of onder een pikachu dekbedsadness
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |